Extérieur

Avis sur The Hotel @ Fifth Avenue

3.5 out of 5
The Hotel @ Fifth Avenue
17 West 32nd St, New York, NY

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 455 avis sur 1142." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 300 avis sur 1142." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 209 avis sur 1142." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 99 avis sur 1142." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 79 avis sur 1142." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

vivien, Longueil annel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil agreable, personnels sympathique. Lits confortable et propre, chambre nettoyer et draps/ serviettes changer tout les jours. Rue assez bruyante mais ne nous a pas empecher de dormir.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Vivien, c'est fantastique d'entendre que vous avez trouvé l'Hôtel de la Cinquième Avenue accueillant et que vous avez félicité les membres de notre équipe pour leur gentillesse. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos lits confortables, notre propreté et notre service de chambre quotidien. Nous comprenons que le bruit ambiant de la rue était perceptible mais nous sommes heureux qu'il n'ait pas perturbé votre repos. Nous attendons avec impatience votre prochain séjour chez nous.Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 24 nov. 2023
Nathalie, thank you for taking the time to rate The Hotel at Fifth Avenue. We're thrilled to see that you had a positive experience and look forward to welcoming you back in the future.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Cécile

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chambre petite et vieillotte, litterie très moyenne surtout le canapé convertible dans lequel on sentait tous les ressorts mais personnel très serviable et emplacement exceptionnel.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 1 nov. 2023
Cécile, merci d'avoir pris le temps de partager votre retour. Nous sommes désolés d'apprendre que la chambre et la literie n'ont pas répondu à vos attentes et nous apprécions votre commentaire sur le confort du canapé lit. Nous sommes cependant heureux que les membres de notre équipe vous aient offert un service utile et que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié. Alors que nous nous efforçons continuellement de nous améliorer, vos suggestions nous sont essentielles. Nous espérons avoir une autre occasion de vous offrir une expérience améliorée à l’avenir.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Lauriane

Voyage en couple
Great location, very quiet at night. Right in koreatown, lots of great food around, 2 blocks away from Madison square garden and very easy to walk to time square by broadway
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 12 oct. 2023
Lauriane, thank you for sharing your positive experience at The Hotel at Fifth Avenue. We're delighted you appreciated our central location which provides easy access to a plethora of eateries and famous landmarks. It's wonderful to know that the quietness during nighttime significantly added to your comfortable stay. We're looking forward to welcoming you back for another fantastic visit in the future.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Andrée

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Bien, mais très virux, juste un ancien modèle de cafetière, pas de frigo. Vieux tapis et vieille tapisserie. Lit bien confortable par contre et c’est quand le plus important.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 12 oct. 2023
Andrée, merci d'avoir partagé ton expérience. Il est dommage que tout pendant votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes. Nous reconnaissons vos préoccupations concernant les équipements fournis et la décoration. Nous cherchons continuellement à nous améliorer et prendrons en compte vos commentaires pour de futures améliorations. Nous sommes néanmoins heureux que vous ayez trouvé le lit confortable, ce qui est en effet crucial pour une bonne nuit de sommeil. Nous espérons offrir une expérience plus complète la prochaine fois.Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

Real

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre est tellement petite que le seul endroit pour ouvrir ma valise est le lit. Ce n est pas un vrai matelit sur le lit c est du airfoam La 2e journee la chambre n a pas ete faite
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 26 août 2023
Réel, nous regrettons d'entendre parler de votre expérience et de la taille de la chambre causant des désagréments lors de la gestion de vos bagages. Nous comprenons également l'écart avec vos attentes en matière de literie. C'est dommage que votre chambre n'ait pas été nettoyée le deuxième jour de votre séjour. Sachez que les membres de notre équipe sont toujours disponibles et désireux de vous aider là où ils le peuvent pour résoudre tout problème qui pourrait survenir. Nous espérons que vous envisagerez de nous donner une autre chance à l'avenir pour offrir un séjour plus satisfaisant.Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Said

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 10 sept. 2023
We appreciate you sharing this positive rating, Said!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at The Hotel at Fifth Avenue. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Michel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Service le 19 août 2023
Thank you for the excellent rating, Michel!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Hotel at Fifth Avenue! We look forward to hosting you again soon.Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

Jonathan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 16 août 2023
Jonathan, it's disheartening to learn your experience did not match your expectations. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the unforgettable stay you deserve.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nil
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 7 août 2023
Thank you for the 5/5 rating, Patrick!It's excellent you enjoyed your time at The Hotel at Fifth Avenue so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Eric

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Service le 7 juil. 2023
We appreciate the feedback, Eric.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

barbara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great trip! Will go again :)
Great trip. Very helpful staff and very clean and comfortable room. Perfect location in NY. Great rooftop on 14th floor with a view on the Empire State Building. Will definitely go there again :)
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Customer Service le 1 mai 2023
Thanks for the excellent review, Barbara!We're delighted your time at The Hotel at Fifth Avenue was so outstanding as providing our guests with an excellent experience is very important to us. It's fantastic you appreciated our attentive staff and prime location as well as our clean and comfortable accommodations. That's what we like to see! We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.Have an amazing day!Kucuk BagHotel Manager

2/10 Horrible

Pierre Olivier, Les Pennes Mirabeau

Voyage en famille
Après un énorme malentendu avec un agent Expedia, nos vils ont été annulé. L’hôtel n’a rien remboursé malgré que la faute ne soit pas la notre. Plus jamais cet hôtel et expédia qui ont été en dessous de tout.
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires, Pierre.Dommage que votre vol ait été annulé. Veuillez noter que votre agent de voyages nous a dit de retenir votre réservation pour une arrivée très tardive ou le lendemain. Vous pouvez contacter Expedia pour demander le remboursement, car vous n'avez été facturé que pour 1 nuit par l'hôtel. Vous pouvez également me contacter directement à kucuk.bag@rebelhotelco.com si vous avez des questions.Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

VERONIQUE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déçue
Déçue trop petit pas d eau chaude pendant 2 jours un ascenseur sur 2 en panne aucune visibilité hors mi le roofstop. Seul point positif l emplacement
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Customer Service le 1 oct. 2022
Merci d'avoir partagé votre avis, Véronique.Nous sommes déçus d'apprendre que vous n'étiez pas satisfait de votre séjour. Nous nous efforçons d'offrir à nos clients une expérience merveilleuse du début à la fin, c'est donc formidable que vous ayez apprécié notre emplacement idéal. Sachez que vos commentaires concernant nos températures d'eau seront traités avec notre équipe d'ingénieurs afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de vous offrir l'expérience de qualité que nous sommes vraiment capables de partager avec nos clients. Merci encore pour les commentaires.Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

NAGUIB

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous sommes restés dans cet hôtel 5 nuits. L’hôtel n’est vraiment pas propre. La moquette n’est jamais aspirée. A aucun moment les shampoings et savon n’ont été remplacés. La machine à café n’est pas digne d’un hôtel et même celle de Lidl à 10€ est de meilleure qualité. Par contre l’emplacement est extra. On peut difficilement faire mieux en terme de localisation avec des métros partout et à 5mn de Times Square. Bref, si vous chercher un hôtel propre et agréable alors éviter le. Si vous cherchez un emplacement alors pourquoi pas.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 17 août 2022
Merci pour les commentaires, Naguib. Nous travaillons toujours de notre mieux pour offrir une expérience de haute qualité à tous nos clients. Nous sommes désolés d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous partagerons vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir. Nous serions ravis de vous revoir afin que nous puissions partager une meilleure expérience avec vous. Nous attendons cette chance avec impatience. Kucuk Bag Hotel Manager

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Situation géographique
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 6 juil. 2022
Merci pour la critique 4/5, Jennifer! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour à l'hôtel de la Cinquième Avenue ! C'est merveilleux que vous ayez aimé notre emplacement! Nous serions ravis de vous revoir bientôt pour partager une expérience encore plus positive avec vous. Kucuk Bag Hotel Manager

8/10 Bien

Marylise

Séjour de 7 nuits en avril 2022

2/10 Horrible

Marc

Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Customer Service le 17 mai 2022
We appreciate the feedback, Marc. It's disheartening that we couldn't exceed your expectations and offer you the most positive experience possible. We care deeply about the satisfaction of our guests so we do hope you give us another opportunity to improve your opinion of us. Kucuk Bag Hotel Manager

8/10 Bien

Valentina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Customer Service le 9 mai 2022
Thank you for this lovely rating, Valentina! We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at The Hotel at Fifth Avenue. We'd like to share an even better experience with you soon. Kucuk Bag Hotel Manager

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Hôtel très bien situé, pas directement sur la 5ème avenue, mais presque, dans une rue du Koreatown aux multiples restos coréens, à 2 pas du métro et de Macy's. Nombreux commerces dont supérettes 24/24 aux alentours. La chambre a un lit très confortable, une TV, une douche et une taille raisonnable. Côté équipement, il n'y a pas grand chose. Pas de bouilloire, pas de frigo. Pas de café non plus à la réception comme c'est souvent le cas dans les hôtels US, du coup vous êtes obligés d'aller le prendre à l'extérieur. Vue nulle. Etant au 3ème étage, ma fenêtre donnait sur les tuyaux de l'immeuble d'en face, à quelques mètres, qui était un gratte-ciel. Même en me penchant au maximum, je ne voyais pas le ciel, donc impossible de savoir quel temps il faisait avant de sortir. J'avais l'impression d'être dans un box sans fenêtre.
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2022
Merci de partager vos impressions avec nous, Christophe. Nous apprécions le temps que vous avez pris pour nous laisser vos commentaires. Entendre les suggestions de nos clients est extrêmement important pour nous. Cela étant dit, nous ne manquerons pas d'examiner vos préoccupations à l'avenir. Nous voulons nous assurer que ces faux pas sont effacés pour nos futurs clients. Encore une fois, nous apprécions le temps que vous avez pris pour nous laisser un avis. S'il est possible de vous accueillir lors d'une prochaine visite, veuillez nous en informer. Passe une bonne journée! Kucuk Bag Hotel Manager

8/10 Bien

Aurélien

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement parfait Propre
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Customer Service le 25 mars 2022
Merci pour la note de 4/5, Aurélien ! Nous sommes ravis que vous ayez tant apprécié votre séjour à The Hotel at Fifth Avenue ! Nous sommes impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt. Kucuk Bag Hotel Manager

10/10 Excellent

Anissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil fut excellent, l'hôtel était très bien situé. Situé à koreatown, un quartiers rempli de restaurants aux menus pas chers et A 2 pas de la 5ème avenue et des commerces
Séjour de 10 nuits en décembre 2021
Réponse de Customer Service le 11 janv. 2022
Merci pour la bonne critique et la note, Anissa! Nous sommes heureux que votre séjour à l'hôtel de la Cinquième Avenue ait été agréable et que vous ayez pu profiter de notre emplacement. C'est super que vous ayez apprécié notre atmosphère accueillante et nous espérons certainement vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre visite merveilleuse! Merci encore d'avoir partagé vos commentaires! Raluca Avacaritei Hotel Manager

8/10 Bien

Christina

Great location for exploring Manhattan. We booked the room with two queen beds and sofa bed for three adults. The sofa bed was not suitable at all for an adult
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Alejandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toro bien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Alejandra, gracias por tus comentarios! El Hotel at Fifth Avenue está encantado de saber que disfrutó de su estadía. ¡Esperamos darle la bienvenida pronto!Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Juanita

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very centrally located. Quiet and safe during the day and then lots of music and people milling around in the evening with a fun vibe. My favorite part was that I was looking at the empire state building out my room window. Like I could wave at the people working in there. We felt very safe there too. The only negative was that the room was pretty stuffy and I couldn't control the thermostat to cool it off. When I asked the front desk they said to just open the windows because they hadn't put the A/C units in the rooms for the summer yet. Windows open did the trick though. Overall I was really happy with our stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Juanita, thank you for your kind words about The Hotel at Fifth Avenue. It's great to know you enjoyed the central location and vibrant evening atmosphere. The view of the Empire State Building from your room sounds wonderful. We're glad opening the windows helped with the room temperature. We're looking forward to welcoming you back!Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Maryam

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Not a classy place. Cheap service that does not reflect the price we pay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Maryam, thank you for sharing your thoughts. We're sorry to hear that the service did not meet your expectations. Your feedback is crucial and will be used to help us improve. We hope you will consider giving us another chance to provide a better experience in the future.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean common area and room, comfy bed (I am 6’5” and slept like a baby), great view from the Empire Terrace Suite. 24 hour gym, vending machines that don’t cost an arm and a leg to get drinks from. Rooftop bar was nice and fairly priced for the area. Walked from Penn station when I arrived via train and it took 10 minutes at a city pace. Many good food options in Koreatown and a market (H-Mart) across the street that also serves food on the second floor. Stayed two nights and left my bags in their secured baggage area while I walked around on my last day after check out until my train arrived. It was extremely convenient not having to carry my belongings around while I passed the time prior to leaving the city. My ONLY gripe was when I was trying to reach the front desk prior to my arrival (hours I could not reach them. I pressed the correct input and still got routed to central booking who could not help me due to the fact that I booked third party with Expedia. I addressed this with staff when I arrived and they were very apologetic and explained that it had been busy and they assured me that they would be there for any need I had during my stay. All in all for the price, location, and time of year I would absolutely recommend this location. The view from the terrace suite of the Empire State Building was amazing, the food and drink in the immediate area was affordable and noteworthy ( Jongro BBQ, H-Mart, grace street, and Mochi Mochi- to name a few)
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Ian,Thank you for your wonderful review of The Hotel at Fifth Avenue. We are thrilled to hear that you enjoyed the clean premises, comfortable bed, fantastic view, and convenient amenities. Your recommendations about local food spots are greatly appreciated. We acknowledge your point regarding the difficulty in reaching the front desk prior to your arrival and are glad to hear our colleagues were helpful upon your arrival. We look forward to welcoming you back for another great stay.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Blake

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Busy end of town. Really noisy at night. Rooms are small and lacking some things like a fridge. Good central location for getting around however and the cleaning staff are on top of things well.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Blake, thank you for sharing your thoughts. It's good to hear that you found our location convenient for getting around and appreciated the dedication of our cleaning team. Your feedback about the room and noise is valuable and will be taken into consideration. Safe travels and we hope to see you again.Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Adrian

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Adrian, thank you for your review and rating. It's wonderful to hear that you had a positive experience at The Hotel at Fifth Avenue. We're looking forward to welcoming you back soon!Kucuk BagHotel Manager

2/10 Horrible

Juan

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Juan, thank you for sharing your feedback. It's important to us to ensure every guest has a satisfactory experience. If there were any specific issues during your stay, we would appreciate more details so that we can address them.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Grace

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was really good! The elevator is a little small. Overall everything was really decent would totally come back!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Grace,Thank you for the wonderful feedback! We're pleased that you enjoyed your stay at The Hotel at Fifth Avenue. We appreciate your comment about the elevator, and we're glad it didn't detract from your overall experience. We're looking forward to welcoming you back!Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Grant, Kelowna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are great and the Midtown area was super convenient for our trip.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Grant, thank you for your feedback. The Hotel at Fifth Avenue is thrilled to hear our team members and the convenient Midtown location contributed to a pleasant stay. We look forward to welcoming you back.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean hotel, convenient location, nice staff.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
James, thank you for sharing your feedback. We're glad to hear you found the hotel clean and our location convenient. It’s great that our team made a positive impression on you. We hope to have the opportunity to welcome you again.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Spencer

Great location, very barebones hotel
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Spencer, thank you for noting our prime location. Your feedback about our accommodations is valuable, and it helps us improve. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

Maria

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only good thing about the hotel was the location , smallest room I have ever stayed in when opening the door from hall into room the bed is right there, tired bathroom again very small space around the toilet, on check in no smile or direction to lift , general lack of interest, not value for money
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Maria, thank you for taking the time to share your experience. It's great that you appreciated our convenient location. Your observations about the room size, bathroom, and check-in experience are noted. We will look into these matters further to enhance our guest experience.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Ivette

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
None
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Ivette, thank you for choosing The Hotel at Fifth Avenue! We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back for another great experience soon!Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Handy location close to Penn Station and an easy walk to lots of attractions, theatres, the library, and Bryant Park. Plenty of restaurants around, especially if you love Korean food. Front desk staff and porter all friendly and helpful. Rooms are on the older side, but clean and not as cramped as NY hotel rooms can be.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Patricia, thank you for your review. The Hotel at Fifth Avenue is indeed ideally located for exploring the nearby attractions, theaters, and dining options. Our team members are pleased to have made your stay enjoyable. We appreciate your feedback about the room's character and cleanliness. We look forward to welcoming you back.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Marta

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La localización es perfecta
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Marta, ¡gracias por compartir tus comentarios positivos! El equipo de The Hotel at Fifth Avenue está encantado de saber que le encantó la ubicación. ¡Esperamos darle la bienvenida pronto!Kucuk BagHotel Manager

4/10 Médiocre

Ethan

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Rooms are terribly small, my first one without a window. The hotel clearly gives the worst rooms to 3rd party reservations - I had to ask to be moved out of my broom-closet of a room the first time. The second room was adequate, not great.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Ethan, thank you for taking the time to share your experience. It's disappointing to hear that your room did not meet your expectations initially. We aim to ensure every guest has a comfortable stay and appreciate your feedback. Your comments will help us improve our services.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Karen

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was easy to get around
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Karen, The Hotel at Fifth Avenue is delighted to hear you found it easy to navigate the area. Thank you for sharing your experience. We hope to welcome you back soon!Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Tristen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were extremely helpful and eager to make our stay enjoyable. They had knowledgable recommendations on events and nearby restaurants/attractions.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Tristen, thank you for your fantastic feedback! The team members at The Hotel at Fifth Avenue are delighted to hear you enjoyed your stay and found their recommendations useful. We're looking forward to welcoming you back for another enjoyable visit.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

shannon, Colbert

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect midtown location! People everywhere and very safe location! Amazing food and easy transportation.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Shannon, thank you for your wonderful feedback! The Hotel at Fifth Avenue takes pride in its prime midtown location, and it is delightful to hear that you found it convenient and secure. We're glad you enjoyed the fantastic food options and found transportation accessible. We look forward to hosting you again soon!Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Genesis, Fort Myers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, nighttime is very active. The room itself is a bit outdated, the tv didn’t work and the AC wasn’t cooling properly. But overall it was good, got the job done!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Genesis, thank you for your feedback. The Hotel at Fifth Avenue team is pleased you enjoyed our great location and found your stay overall satisfactory. We appreciate your comments regarding the room and amenities and will ensure our team addresses these points. We hope to welcome you back in the future!Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Sandy

Les points forts : Équipements
Our bedding was not clean on the pull out couch- crumbs and hair on the sheets. I also had to clean hair off our bathroom floor when we arrived. The location was great for subway access and food etc. Overall a good experience.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Sandy, thank you for sharing your feedback. It's wonderful to hear that you found the location convenient for subway access and food options. Your comments regarding the cleanliness of the bedding and bathroom floor are noted. We are constantly striving for excellence, and your input will be addressed with our team. We're glad your overall experience was good.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Lymarie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything excellent…
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Lymarie, we're thrilled to know that you found everything at The Hotel at Fifth Avenue to be excellent. Our team members always strive for excellence, and recognition like yours makes our efforts worthwhile. Thank you for taking the time to share your feedback. We're looking forward to welcoming you back on your next visit.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Gerardo

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Thank you for sharing your feedback, Gerardo.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.Kucuk BagHotel Manager

8/10 Bien

Cheyenne

Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Cheyenne, thank you for choosing The Hotel at Fifth Avenue for your recent stay and taking the time to leave a rating. We're delighted to have met your expectations and hope to welcome you back in the near future.Kucuk BagHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Carissa

Voyage en couple
Mattress was uncomfortable, elevators were incredibly slow and had to be shared with the staff.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Carissa, thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear about your sleep quality and the delays using our elevators. It's important to us that our guests are comfortable and able to navigate our facilities efficiently. We appreciate your feedback and will certainly consider it as we work towards making improvements.Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Monica

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
awesomeee
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Monica, it's wonderful to hear that you had an outstanding experience at The Hotel at Fifth Avenue. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back soon!Kucuk BagHotel Manager

10/10 Excellent

Jill

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Jill, thank you for your excellent rating! The Hotel at Fifth Avenue is delighted you had a wonderful stay. We're looking forward to welcoming you back in the future!Kucuk BagHotel Manager