Coin salon dans le hall

Avis sur The Frederick Hotel

4 out of 5
The Frederick Hotel
95 West Broadway (at Chambers), New York, NY

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 592 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 265 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 86 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 29 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 1001." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Arlette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Je n'ai pas assez profiter de
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Chris le 11 août 2023
Dear Arlette, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We appreciate you taking the time to share feedback from your stay with us as this helps us to directly address areas for improvement. We hope your experience has not deterred you from staying with us again in the future as we'd love the opportunity to accommodate. Have a wonderful day. Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Chris le 23 juil. 2023
Dear Mohamed, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Chris le 23 juil. 2023
Dear Mohamed, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Sebastien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Canise Jackson le 8 avr. 2023
Hi Sebastian, thank you for leaving us your feedback. We look forward to your next visit. Sincerely,Canise JacksonAssistant Front Desk Manager

8/10 Bien

marc

Les points forts : Propreté et personnel et service
close to subway
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Ariel le 8 mars 2023
Hello Marc,Thank you so much for leaving us a review! We hope to welcome you back to the Frederick Hotel in the future!Ariel BonifacioAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Elena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'est un très très bon hôtel les gens sont très gentil la décoration est très mignonne Le lit est bien grand et alors les services et les produits offerts c'est incroyable vraiment c'est là où on a trouvé le plus de choses de tout notre séjour en ayant fait plusieurs villes de la côte est Et c'était super chaussons, peignoir, bouteille d'eau à l'infini, bouteille de vin et même un service de visite gratuit par séjour On a pas pu utiliser parce qu'on est resté qu'une nuit mais sinon c'est super parce que c'est gratuit enfin bon ils offrent énormément de choses ils sont hyper généreux et vraiment parfait rien à redire
Réponse de Charlie Kim le 31 déc. 2022
Bonjour,Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'enquêter sur l'hôtel. Je suis très heureux de lire votre séjour et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Passez de bonnes années !Sincères amitiés,Charlie-Kim

6/10 Satisfaisant

bastien

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel très bien situé (Metro à la sortie). Chambre légèrement petite. Aucun moyen de se faire un cafe dans la chambre. Cependant très déçu par le petit déjeuner, il ne s’agit pas d’un petit déjeuner continental mais plus d’une collation ce qui n´était pas précisé dans la réservation.
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Rhys McIntyre le 4 mars 2022
Je suis désolé d'apprendre que vous avez eu un problème avec notre petit-déjeuner. Actuellement, nous ne le préparons pas nous-mêmes et il est fourni par Serafina (le restaurant de l'hôtel). Nous n'avons donc pas beaucoup de contrôle sur ce qu'ils contiennent, mais espérons-le à l'avenir. nous serons en mesure de fournir quelque chose de plus à votre goût.

4/10 Médiocre

Loïc

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Un week-end décevant
J’ai l’impression d’avoir surpayé une prestation qui ne valait pas la moitié de son prix. La chambre était minuscule, le petit déjeuner inclus était un simple sac avec un yaourt, un fruits et une viennoiserie sèche. Le service a été en revanche des plus sympathique. Je vous conseille de bien faire attention au prix que vous payez. Ne mettez pas plus 200$/nuit.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Your Frederick Team le 5 janv. 2022
Bonsoir, Merci d'avoir pris le temps de rédiger un avis. Nous apprécions tous les commentaires, car nous travaillons sans relâche pour améliorer les services que nous fournissons. Nous avons signalé vos problèmes aux chefs de service appropriés. Une fois que Serafina fonctionnera à nouveau à pleine capacité, ses heures d'ouverture reviendront à leurs heures d'origine, avec des options de menu de petit-déjeuner plus étendues. S'il vous plaît laissez-nous savoir s'il y a quelque chose que nous pouvons aider à l'avenir.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en novembre 2021
Réponse de Your Frederick Team le 14 déc. 2021
Thank you for your feedback. Let us know if there is anything we can assist you with in the future.

6/10 Satisfaisant

Sandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beau séjour mais pas digne d’un 4 étoiles
Hôtel très bien placé (métro, restos, proche de l’Oculus) et propre. Il a fallu demander pour avoir une bouilloire en chambre. Avec les restrictions sanitaires, le petit déjeuner est en « grab and go » , mais franchement déçue car il est composé d’une boisson chaude, d’un croissant, d’un fruit, d’un yaourt et d’une barre de céréales .. la même chose tous les jours à la place d’un buffet au même prix. Le chauffage (clim réversible) souffle sur les lits, salle de bains minuscule. L’eau de la douche est froide le matin et le soir il faut attendre un moment pour avoir de l’eau chaude
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Your Frederick Team le 5 janv. 2022
Merci d'être resté avec nous et d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage. Je m'excuse que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et j'ai transmis vos commentaires à notre service d'ingénierie pour rectifier les problèmes que vous avez soulevés. Nous espérons également améliorer bientôt la situation de notre petit-déjeuner - il semble que nous puissions revenir au service complet avec Serafina, qui a dû se terminer après la pandémie en raison d'un manque d'activité. On croise tous les doigts sur ce point.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien placé, personnel agréable, avec restaurant juste à côté. Petite chambre mais très belle salle de bain. En revanche, il n'y a pas de service de voiturier contrairement à ce qui est écrit dans la description de l'hôtel. C'était un peu la grosse mauvaise surprise à l'arrivée.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Charlie Kim (Front Office Manager) le 3 août 2021
Cher voyageur, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de visiter l'hôtel. Je suis heureux que vous ayez apprécié notre excellent emplacement et que vous ayez trouvé mon personnel agréable pendant votre séjour. Veuillez noter que nous avons différents types de chambres qui sont plus grandes. Je voudrais m'excuser pour le service de voiturier de l'hôtel. Au moment de la réservation, nous nous attendions à ce que nos services de voiturier soient disponibles. Nous n'avons actuellement toujours pas de voiturier à l'hôtel car COVID a vraiment un impact sur ce service. Je tiens à vous remercier d'avoir choisi le Fredericks Hotel et au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Christoph le 6 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at the Frederick Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are most excited that you enjoyed your stay and are looking forward to your future stays. Please let me know, if I can be of any assistance organizing them. Warm regards, Christoph Christoph Duerrbeck Director of Front Office

6/10 Satisfaisant

Errico

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Bri White, Guest Relations le 4 déc. 2019
Hi Errico! We would love to hear more about your stay. Our team is always looking to make adjustments to the guest experience based on the feedback provided. Please do reach out to us directly to discuss.

8/10 Bien

Maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe emplacement. Proche de tout. Chambre confortable, propre et agréable. Il manque juste une petite cafetière et/ou frigo. Immense salle de bain. Côté tranquille, donc bien dormi. Lit très confortables et des oreillers super confortables! Je recommande chaudement pour un séjour à New York, côté Lower Manhattan - Tribeca.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

CHRISTIANE, TOURS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J'apprécie énormément cet hôtel où je reste chaque fois que je vais a New York; hôtel très bien situé et tout le personnel est très professionnel très courtois et aux petits soins; un séjour ici est toujours très agréable et très rassurant et j'y reviendrai encore.
Séjour de 5 nuits en novembre 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Hôtel bruyant par le système de chauffage et à cause de la mauvaise isolation phonique avec la rue. Salle de bain très petite mais agréable. Chambre toute petite, ne pouvant même pas contenir ni commode ni table ni porte bagage. Pas de cafetière dans la chambre ni café à volonté dans le lobby. Petit déjeuner hors de prix et peu attrayant. Mauvais rapport qualité prix de cet hôtel que j’eviterai a l’avenir.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé
Hôtel correct sans plus pour un 4 étoiles. Très bien situé pour visiter le sud de Manhattan. Le personnel est accueillant.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Bri White le 5 oct. 2018
Hi Anne Thank you for your review. We appreciate your feedback. If you have a moment or two, please share your experience on Trip Advisor as well. Our staff would love that! We hope to have you back soon.

10/10 Excellent

Cindy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were excellent at the Frederick. Really enjoyed the hotel. Would definenatly stay there again.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Chris le 27 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Jaime

Les points forts : Propreté
Tight room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chris le 21 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We sorry to hear that you didn't enjoy your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. We do offer other room categories that have more square footage so please feel free to contact the hotel prior to booking so we can assist you with selecting the right room for you. We hope this experience doesn't deter you from staying with us again as we would love another opportunity to show you a different side of the Frederick hotel. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Graeme

Les points forts : Propreté
A lot of street noise, AC didn’t work. Would not stay there again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Chris le 19 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We sorry to hear that you didn't enjoy your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. We hope this experience doesn't deter you from staying with us again as we would love another opportunity to show you a different side of the Frederick hotel. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Tony

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding property
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Chris le 19 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Brian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Chris le 10 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

greg

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chris le 27 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiny room. But all good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chris le 3 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Stella

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel molto curato e molto pulito, personale gentilissimo e posizione fantastica, unica pecca le stanze davvero piccole ma molto pulite
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 3 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Pearl, Calgary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the bathroom. Room was cozy and had everything I needed. Best part was being treated both days to a complimentary breakfast ♥️
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 23 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Alexandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent little hotel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 21 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Sylvio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service. Nice lobby, great room. Great neighborhood. Bathroom very small though. Glasses in plastic in rooms. Overall very nice. Breakfast service very minimal and too basic. Can be improved.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 21 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

2/10 Horrible

David

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Chris le 7 mai 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and super friendly staff. Room was small but on par for NYC. Would definitely return. Free breakfast was tasty and fresh.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 16 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

carrie

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jens

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would stay again
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 13 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Frederick Hotel is well located in Tribeca. The staff is accommodating. The full breakfast is delicious. The price was in our price range.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Chris le 9 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

rachel

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Chris le 26 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Mar

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, quite and peaceful in this busy city. Very beautiful in all areas. Clean facilities and rooms, and kind staff.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 3 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Marie-Eve

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 3 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Valerie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lovely boutique hotel with excellent service. rooms are clean. Bathrooms are renovated. Location couldn’t be better. The adjacent restaurant is wonderful. Highly recommend this place.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 3 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Timothy, New York

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Chris le 13 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Anna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great, with the exception that the window faced a wall, and the room was dark.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 20 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel , fully renovated bathrooms
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 20 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

darryl

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property .comfortable stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 19 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Amelia

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 6 avr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Gustavo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good stay in a very centric and convenient location. Will stay here again
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 15 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Bernadette

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, a very good choice for the neighborhood and price. Staff and service EXCELLENT. Dining options in hotel, and within a few blocks - EXCELLENT. Continental (full!) breakfast included - EXCELLENT. Queen size bed, lovely Frette sheets and towels. Nice "rainshower" shower head, very good water pressure. Overall, hotel very clean, but short of pristine. Probably time for a deep clean of molding and trim, carpeting, telephones. Handicap accessible room was very small with only a night table doubling as a tiny desk with one shallow (4-inches deep) drawer. Closet cut in half to accommodate mini-frig, so not able to hang a dress (used the shower rod). Doorways wide enough and bathroom large enough for handicap accessible, but just a regular tub (impossible for handicapped), not a walk-in shower (which is pictured for some rooms on the website). My room was very quiet (located side of building at alley way), but very small window, zero sunlight and drafty, alleyway view. Stayed a week; fine for my single person, business trip needs. Two persons in that room would be difficult. I would certainly go back.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 12 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Pam

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel, close to subway, Starbucks and SoHo.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chris le 8 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

TIM

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Chris le 24 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Carrie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great old feel, efficient.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Chris le 4 mars 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Macie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff and location
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Chris le 28 févr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager

8/10 Bien

Simon, Newton Centre

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything was quite good except, as usual, the shower is awful. This room was a bit stark regarding decorations.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Chris le 27 févr. 2024
Hello, Thank you for staying with us at the Frederick Hotel. We happy to hear that you enjoyed your stay to the extent that you did. We appreciate your feedback as your satisfaction is our highest priority. Thank you for giving us the opportunity to accommodate you and we hope to see you again soon! Best Wishes, Christopher Rosa Guest Relations Manager