Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
8/10 Bien
Jean-Patrick , new york
1 sept. 2014
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
hôtel bien situé près de Central Park.
Jean-Patrick
8/10 Bien
Louise, Montréal
7 août 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
hôtel à New York sur Madison près de Central Park
Louise
8/10 Bien
Tharvey, Montreal
26 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une petite visite rapide
Tharvey
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juin 2011
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
israel
25 oct. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel de grande classe
israel
8/10 Bien
Edouard, Genéve, Suisse
31 août 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'un des hôtels les plus élégants de New York, un grand classique
Edouard
10/10 Excellent
Julie, Besancon, France
11 juil. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour un prochain voyage à New york City nous y retournons
Julie
10/10 Excellent
edward
26 mai 2024
Les points forts : Propreté
edward
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
HiROMI
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HiROMI
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jemma
28 avr. 2024
Jemma
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Siegfried
Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siegfried
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
eve
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
eve
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Brent
12 avr. 2024
Brent
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
eve
10 avr. 2024
eve
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Joseph, Alexandria
Voyage en groupe
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Patricia
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Fiona
24 mars 2024
Fiona
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Amanda
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Kevin
11 mars 2024
Kevin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
ANNE
24 févr. 2024
ANNE
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Edward
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 26 févr. 2024
Dear Edward,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found The Carlyle to be a magical hotel. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for more enchanting experiences.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Victoria
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victoria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 26 févr. 2024
Dear Victoria,We're thrilled to hear that your weekend was perfect! Your appreciation for the outstanding service and enjoyment at Bemelmans is truly valued. Thank you for choosing The Carlyle, and we look forward to welcoming you back for more delightful experiences.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Mona
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mona
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Mona,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
8/10 Bien
Carol
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Carol, Thank you for taking the time review your experience with us. We're happy to hear that you had a good experience during your stay with us. Your feedback is valuable.If you ever wish to provide more details or have any special requests on your next visit, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Leslie
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Leslie
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Lesile, Thank you for taking the time to leave a perfect rating. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. Your feedback is valuable, and we're delighted that you enjoyed your time at our hotel.We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear William, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a wonderful stay, and we truly appreciate your recognition of our excellent staff. They take great pride in providing exceptional service. We look forward to welcoming you back for another delightful experience.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Lisa,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
10/10 Excellent
Sorin, MERRIMACK
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sorin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Sorin, Thank you for your great review! We are delighted to hear that you had an enjoyable experience with us. Your positive rating is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Paul
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Carlyle is superb!!!
Paul
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Paul, Dear [Guest],Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that The Carlyle's service and friendliness stand out as second to none. It's our pleasure to provide an exceptional experience, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Eric
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Eric, We love having you at The Carlyle! Your appreciation means the world to us. Thank you for sharing the love, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
darius
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always Luxury Manhattans best 5 star hotel !
darius
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Darius, We are truly honored to have been your home away from home for over 20 years. Your kind words and continued loyalty mean the world to us. Thank you for considering us a 5-star hotel with 100 points of excellence. We look forward to many more years of providing you with impeccable service.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Justin
26 déc. 2023
Justin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Justin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
10/10 Excellent
Jimmy
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Favorite place to stay
Jimmy
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Jimmy, Thank you for your kind words and positive feedback. We are thrilled to hear that our staff was accommodating, and we greatly appreciate your continued patronage. It's delightful to know that The Carlyle remains one of your favorite places to stay.We couldn't agree more about Bemelmans Bar – it's indeed a must-visit! We look forward to welcoming you back for another memorable experience at The Carlyle.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
Peter
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 17 févr. 2024
Dear Peter,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Paul
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Heather
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 8 déc. 2023
Dear Heather,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
10/10 Excellent
LAURA CRISTINA
Voyage en famille
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAURA CRISTINA
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 8 déc. 2023
Dear Laura Cristina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
4/10 Médiocre
Francisco E
24 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco E
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 29 nov. 2023
Dear Francisco E,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate your comments and will take them into consideration as we continue to strive for excellence. Sincerely,The Carlyle Family
10/10 Excellent
Joanna
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanna
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 29 nov. 2023
Dear Joanna,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Carlyle Family
10/10 Excellent
Zachary, Beverly Hills
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zachary
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 29 nov. 2023
Dear Zachary,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you found our property to be very high end with lots of great amenities. It's fantastic that you had a great time and appreciated the preferential treatment for guests at our bars and other facilities.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Best regards,The Carlyle Family
6/10 Satisfaisant
Jan
Voyage en groupe
15 oct. 2023
Jan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 20 oct. 2023
Dear Jan, We appreciate your feedback and suggestions for improvement. Ensuring a comfortable and enjoyable stay is our priority. Your comments regarding the bathroom lighting, mirrors, and toiletries have been noted, and we'll certainly consider them as we continue to enhance our guests' experiences. Thank you for taking the time to share your thoughts with us. If you have any other feedback or specific recommendations, please don't hesitate to let us know. We're here to make your future visits even better.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
david
5 oct. 2023
david
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Carlyle, A Rosewood Hotel le 30 oct. 2023
Dear David, Thank you for taking the time to leave a perfect rating. We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. Your feedback is valuable, and we're delighted that you enjoyed your time at our hotel.If you ever wish to provide more details or have any special requests on your next visit, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Sincerely, The Carlyle Family
10/10 Excellent
susan
Voyage en famille
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Marco
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Beverley
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverley
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Kelsi
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsi
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Natalia
30 août 2023
Natalia
Séjour de 2 nuits en août 2023