Avis
6,6
7,4/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
23 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
Thank you for your excellent rating! We're happy to hear that we met your expectation and we hope to welcome you back!
2/10 Horrible
Yvan
Voyage en couple
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvan
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
sandrine
5 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sandrine
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Jaria F - Manager le 16 mai 2022
Dear guest,
I am sorry to see we didn't meet your expectations, hopefully in the future we can change your view of the Bentley Hotel.
8/10 Bien
Francois
19 avr. 2022
Francois
Séjour de 3 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Martine
14 avr. 2022
Martine
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
louis, Noumea
Voyage d’affaires
16 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
louis
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Jaria F le 4 janv. 2022
Dear Guest,
Thank you for staying with us, we are happy to hear the room had enough space for you. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Marc
3 déc. 2021
Marc
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Jaria F le 11 janv. 2022
Thank you for choosing to stay with us and thank you for the review.
2/10 Horrible
Mashia
11 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mashia
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
INGRID
Voyage en couple
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
INGRID
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Jake
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jake
Séjour de 2 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
ALEXANDER
4 avr. 2023
ALEXANDER
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Joel, Washington
Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
ava
Voyage en famille, Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
ava
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Robert S
Voyage en couple
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert S
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
James
31 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quick to resolve issue
James
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Vicky Lynn
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vicky Lynn
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Evelyn
30 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Evelyn
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Jerome
29 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerome
8/10 Bien
Kristina
29 mars 2023
Kristina
Séjour de 3 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice experience, bathroom somewhat lacking
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for taking the time to share your recent stay with us. We are glad to know that our team was helpful, and certainly appreciate you sharing your observations with us and are addressing the areas that require our attention.
6/10 Satisfaisant
Tamara
Voyage en couple
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for taking the time to share your recent stay with us. Our goal is to ensure complete satisfaction and we apologize your the experience you've depicted was was not in alignment with our standards nor service. We will certainly address your feedback regarding your overall experience
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again
10/10 Excellent
SANDY
Voyage en famille
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SANDY
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We greatly appreciate your rating and looking forward to welcoming you back in the future
10/10 Excellent
Scott
Voyage d’affaires
25 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and we greatly appreciate your wonderful review. We will share your valuable comment with our team and hope to welcome you back in the future
10/10 Excellent
Zafar, MAPLE RIDGE
24 mars 2023
Zafar
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Craig
Voyage en famille
24 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Craig
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again
10/10 Excellent
Michael
24 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again
8/10 Bien
craig
22 mars 2023
craig
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2023
Thank you for choosing us and sharing your experience. We're delighted to learn that you enjoyed your overall experience with us! We are looking forward to serving as your hosts again
4/10 Médiocre
Ernesto
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ernesto
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
It is unfortunate to hear that you didn't enjoy your stay with us. We will make sure to review your response and address it accordingly. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Katrina
Voyage en couple
20 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrina
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
I'm sorry to hear about the issues in your room, and that we were not able to fully address them. Guest comfort and satisfaction is our #1 priority, and it sounds like we fell short of those standards. We hope to have the opportunity to host you again to show you our best
4/10 Médiocre
Leonard
18 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It served its purpose
Leonard
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
thank you for this wonderful review! I'm proud to hear that you were impressed with your experience with my team member. However, we apologize for the room type and no hot water. We would love to have you back the next time you're in town!
10/10 Excellent
Natasha
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
thank you for this lovely review! I'm so happy to hear that you felt so well taken care of by our team. We are proud to have earned your loyalty and are looking forward to your next visit.
6/10 Satisfaisant
CARLOS
Voyage d’affaires
18 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
CARLOS
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
TWe regret to hear that your experience fell short, and appreciate your helpful feedback about what we could have done better. We do hope to have the chance to host you again to show you our best.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
It seems like we felt short from your expectations. We appreciate your rating about what we could have done better. We will continuously make improvement to welcome you back in the future.
4/10 Médiocre
Jennifer
17 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
We regret to hear that your experience fell short, and appreciate your honest rating. We will continue to improve our overall services to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
Spencer
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spencer
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Thank you for the review and it was a pleasure having you as our guest! We will share your wonderful review with our team and hope to welcome you back in the future!
4/10 Médiocre
Vitali
15 mars 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not as promised
Vitali
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
We are very sorry to hear about your experience. The comfort of guests is our top priority, so it's very disappointing that we missed the mark, and I can certainly understand your frustration. Please know that if you'd every consider returning that we'll make every effort to ensure a more comfortable stay.
6/10 Satisfaisant
Tierre
Voyage en couple
15 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tierre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Dear Tierre, thank you for sharing your thoughts. I'm very sorry to hear that we missed the mark. The conditions you describe sound highly unusual-- we'll be sure to address the issues in your room. While we'd understand your decision to not return, we hope to have the chance to host you again to provide a more pleasant experience.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 mars 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No words
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Hello, Thank you for sharing your feedback. I regret to hear that you felt let down by your experience. The issues you faced sound unusual, and I'll be following up with my team to ensure they're addressed. We do hope you'll consider giving us another chance the next time you're in NYC.
2/10 Horrible
Austen
Voyage d’affaires
15 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service
Austen
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
It is very unfortunate to hear about the experience that you had. Our Hotel Manager, Steve Park will reach out to you directly to go over the incident.
2/10 Horrible
Jonathon
14 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathon
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Dear Jonathan,We apologize for not meeting your expectations during your stay. we will be following up with my team to ensure this rectified. We do hope you’ll consider giving us another chance the next time you’re in New York.
6/10 Satisfaisant
Annie, Toronto
13 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Annie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Kenny
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenny
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
12 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Thank you for the wonderful review and we are thrilled to know that you had a great experience. We will share your review with our team and hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Carlyne
12 mars 2023
Carlyne
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Thank you for the excellent review! it is always to know that our guests felt so well taken care of. We can't wait to welcome you back.
10/10 Excellent
Joseph
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
We greatly appreciate your valuable review! Thank you for sharing about the view of our guest rooms. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Randy
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2023
Thank you for your valuable feedback! It is good to hear that our price matched your expectation. We hope to welcome you back in the future!
4/10 Médiocre
Gabriella
Voyage en couple
8 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriella
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
We regret to hear that your experience fell short, and appreciate your honest review. Our team will use your valuable feedback as a tool for us to improve. Thank you for staying with us and hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
Brian
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 23 mars 2023
Thank you for your excellent rating! We're happy to hear that we met your expectation and we hope to welcome you back!
8/10 Bien
Edimar
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edimar
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 7 mars 2023
thank you for sharing this lovely review! I'm thrilled to hear that hotel location was convenient for your stay. It was a pleasure having you as our guest and hope to welcome you back in the future!