Vue de la chambre

Avis sur Millennium Downtown New York

4 out of 5
Millennium Downtown New York
55 Church Street, New York, NY

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 955 avis sur 2331." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 498 avis sur 2331." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 357 avis sur 2331." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 242 avis sur 2331." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 279 avis sur 2331." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Agnes Nadine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Agnes, thank you for your rating of Millennium Downtown New York. We're thrilled to know that your experience with us met your expectations. Your feedback motivates us to continue delivering top-notch service. We can't wait to welcome you back in the future!

10/10 Excellent

Manuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 4 mars 2024
Manuel, thank you for your concise and positive feedback. We're thrilled you had a good experience at Millennium Downtown New York. We value your review and hope to welcome you back for another great stay in the near future.

6/10 Satisfaisant

Manuel antonio

Voyage en groupe
Service al clients good /el. Prix elevad 👎
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 mars 2024
Manuel, gracias por reconocer el alto nivel de servicio al cliente en Millennium Downtown New York. Estamos comprometidos a brindar una excelente experiencia a nuestros huéspedes. Sin embargo, hemos notado su preocupación por el precio. Le aseguramos que nos esforzamos constantemente por brindar experiencias valiosas y tomaremos en consideración sus comentarios.

8/10 Bien

Laurent

Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 5 déc. 2023
Laurent, thank you for your rating of Millennium Downtown New York. We hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.

4/10 Médiocre

Suzanne

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Millenium Downtown est pitoyable considérant le prix exigé pour une chambre, le tapis dans notre chambre était sale et dégoûtant. Il n’y avait qu’une seule chaise et pas de table. Le café était insuffisant. Il n’y avait aucun verre dans la salle de bain. La chambre était très ordinaire. Bref je ne suis fait exploitée.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 2 oct. 2023
Suzanne, c'est regrettable d'apprendre ton expérience. Nous comprenons vos inquiétudes concernant la propreté de votre chambre et le manque de certains équipements. Nous visons continuellement à répondre aux attentes de nos clients et sommes déçus d'apprendre de telles lacunes lors de votre séjour. Nous apprécions vraiment vos commentaires, car ils nous guident dans nos améliorations. Nous espérons avoir l'occasion de mieux vous servir lors d'une prochaine visite.

8/10 Bien

Laurence

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Bien
Séjour imprévu dans cet hôtel : notre hôtel avait annulé notre réservation et sommes arrivés à 2h30 du matin début août. Nous y avons séjourné 10 jours : nous avons pris une suite pendant 3 jours et avons pris après une chambre avec 2 grands lits . Pour la suite , le canapé était très vétuste et notre enfant ne voulait pas y dormir . L’hôtel est bien et très bien placé . Il est juste désuet et aurait besoin d’une bonne rénovation .
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 3 sept. 2023
Laurence, il est agréable de savoir que l'emplacement du Millennium Downtown New York vous a plu. Nous apprécions vos commentaires sur le mobilier de la suite et vos suggestions d'éventuelles rénovations. Notre objectif est de garantir à tous nos clients un séjour confortable. Vos observations seront donc prises en compte dans nos efforts continus d'amélioration. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience beaucoup plus satisfaisante.

10/10 Excellent

FARES, BLIDA

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Réponse de Customer Service le 28 août 2023
Fares, it's a pleasure to hear you had an excellent experience at the Millennium Downtown New York. Our team is dedicated to providing top-notch service, and we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Excellent

Stephane

Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 20 août 2023
Stephane, your high rating for Millennium Downtown New York is much appreciated! Our team is thrilled to know that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back during your next visit to New York.

4/10 Médiocre

Elisabeth

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très décevant
Très déçue..la chambre ne correspondait pas à notre demande.,le lit était trop petit, le matelas trop moelleux adapté à une personne handicapée, la moquette très sale et le mobilier très vieux et abîmé. Aucune d’autre chambre n’étant disponible nous n’avions pas le choix de changer de chambre..
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Service le 5 juil. 2023
Élisabeth,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience. D'après les commentaires que vous avez fournis, il semble que votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes et nous en sommes sincèrement désolés.Tout d'abord, il est regrettable d'apprendre que la chambre qui vous a été attribuée n'était pas à votre satisfaction. Le confort est primordial dans nos plans pour offrir la meilleure expérience à nos clients et il est clair que vous n'avez pas ressenti cela à propos du lit. Nous nous excusons si vous l'avez trouvé trop petit et mou, s'adaptant mieux aux besoins d'une personne handicapée plutôt qu'aux vôtres.De plus, nous regrettons la déception que vous avez ressentie à l'égard du mobilier intérieur de la chambre, indiquant votre perception qu'il est vieux et endommagé. Notre objectif est de fournir un espace qui vous permet non seulement de vous sentir à l'aise, mais aussi de vous sentir chez vous. Ne pas y parvenir signifie que nous devons réévaluer notre stratégie d'entretien des chambres pour garantir une expérience plus agréable à nos clients.Enfin, votre mention de problèmes de propreté avec la moquette de votre chambre est préoccupante. Garder nos chambres impeccables pour les clients fait partie de nos principales priorités ; en tant que tel, nous aurons des discussions sérieuses avec notre équipe d'entretien ménager sur le maintien des normes élevées que nous avons fixées pour la propreté dans toutes les chambres.Votre prochain séjour chez nous, nous vous l'assurons, sera une expérience grandement améliorée, car nous apprécions vraiment votre confort et votre satisfaction. Encore une fois, merci de nous aider à apprendre et à grandir de votre séjour.

10/10 Excellent

Sandrinr

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout à été parfait. Lit double peut être un peu petit mais on a passé un agréable séjour. L’hôtel est très bien situé
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Customer Service le 3 avr. 2023
Sandrinr, nous sommes ravis de voir que vous avez passé un agréable séjour chez nous.Nous sommes fiers de notre emplacement central qui permet un accès facile à toutes les principales attractions de la ville. Je suis désolé d'apprendre que le lit double était un peu petit, cependant, veuillez noter que nous avons également des chambres avec des lits queen et king size pour répondre à tous les besoins des clients.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau très bientôt et de vous offrir une autre expérience mémorable. Encore une fois, merci beaucoup pour vos aimables paroles et nous espérons vous revoir très bientôt.

6/10 Satisfaisant

Fadoi

Les points faibles : Propreté
La chambre étais toujours mal ranger poussières, poubelle pas enlever drap sale
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Nalini le 10 janv. 2023
Thank you for your valued feedback!

10/10 Excellent

Mélissa Alison DA

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Renaud

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Renovate the hotel !
I decided to go back to this hotel (last time in 2018) because of the splendid view (especially from the Junior suite I had booked again, located at the corner of the building). BUT. The hotel should be renovated : carpet, sofa armrests too old and dirty, no convenient wire and socket devices near the bed and in the "office" part of the suite (2511), shower system is a headache, it took me ten minutes to figure out how to switch the light on in the bathroom, no fridge, no room service, no restaurant, etc. But clean sheets and towels. Nice Staff and cool rates. And the view............
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Customer Service le 15 nov. 2022
Thank you for sharing your feedback, Renaud!We are happy that you are satisfied with our beautiful views and kind staff. However, we are disappointed that our accommodations and amenities did not meet your expectations. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 Satisfaisant

Étienne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’expérience est ok pour le prix, le stationnement est presqu’impossible, il faut utiliser les stationnnements commerciaux dont un que l’hôtel recommande, mais c’est cher
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Customer Service le 25 oct. 2022
Merci pour votre retour Étienne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour chez nous, malgré que notre parking ne soit pas à la hauteur de vos attentes. Nous répondrons à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir. Nous espérons partager une expérience plus positive avec vous à l'avenir.

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent accueil et services au Millenium downtown et tres belles vues de Manhatan de la chambre. Le service est fait tous les jours avec soin. Le seul point a améliorer est la moquette, qui méritrait d'etre changée
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Customer Service le 17 oct. 2022
Merci pour cette belle note, Daniel!Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre expérience au Millennium Downtown New York. Le bonheur et la satisfaction de nos hôtes sont importants pour nous et nous nous efforçons d'offrir un confort et un service de qualité à nos hôtes. C'est fantastique que vous ayez tant apprécié notre personnel accueillant, nos vues magnifiques et nos services d'entretien ménager. C'est ce qu'on aime voir ! Nous apprécions vraiment vos commentaires. Nous tiendrons compte de vos préoccupations au fur et à mesure que nous avancerons pour nous améliorer à l'avenir.Nous sommes impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt!

6/10 Satisfaisant

Danielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Il aurait besoin d'enlever les tapis dans les chambres, ils sont sales et sûrement remplie de bactéries alors pour les personnes qui souffrent d'allergies c'est pas très commodes. Surtout a une place près du lit et du mur qui de l'autre côté c'est la douche...le tapis était mouillé.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 17 août 2022
Merci pour vos commentaires, Danielle. Nous sommes déçus d'apprendre que votre temps avec nous n'a pas été idéal. Nous regrettons les défis que vous avez rencontrés et que votre chambre n'ait pas été rafraîchie correctement. Nous sommes désolés de ne pas avoir pu résoudre le problème pendant votre séjour. Sachez que nous avons répondu à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe. Nous espérons partager une expérience plus positive avec vous à l'avenir.

4/10 Médiocre

Pierre

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

4/10 Médiocre

Axel

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Customer Service le 20 nov. 2021
We appreciate the feedback, Axel. We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. Could you please provide us with your reservation details from your stay including your full name, stay dates and your confirmation/reservation number? Thank you. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

10/10 Excellent

mansura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Amy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location and staff are excellent. Rooms are clean and quiet which is nice. However at the time of our visit only one elevator was working for 20 floors causing long queues and wait times to get to/ from the rooms.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Amy, thank you for sharing your experience on Expedia! The team at Millennium Downtown New York is pleased to hear you enjoyed the excellent location and the cleanliness of the rooms. We appreciate your patience regarding the elevator situation during your stay. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.

2/10 Horrible

A

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Normal
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
We appreciate your feedback.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Horrible

Gregory, Rosemeadow

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Gregory,Thank you for sharing your feedback. It is disheartening to see that your stay did not meet your expectations. If you have specific concerns or suggestions, please don't hesitate to reach out directly. We always aim to provide a better experience for all our guests.

10/10 Excellent

Alfredo, Queretaro

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy limpio, bueno, muy bonito.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Alfredo, gracias por tus excelentes comentarios sobre Millennium Downtown New York. Estamos encantados de que haya encontrado todo muy limpio y hermoso. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto!

4/10 Médiocre

Claudia

Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Claudia, thank you for taking the time to leave a rating. We regret that your experience was not as positive as we strive to provide. If there are specific concerns you would like to share, we are always open to feedback to help improve future stays.

10/10 Excellent

Romeo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place but room need a update, sofa and flooring was old
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Romeo,Thank you for your wonderful feedback about Millennium Downtown New York. It's great to hear you enjoyed your stay. We appreciate your comments regarding the room and will certainly take them into consideration. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

4/10 Médiocre

Eugene

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
From the dark lobby to inability to control room temp; refrigerator removed from room; restaurant closed and sketchy elevator availability- all left me with the feeling this hotel is cutting corners everywhere it can.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Eugene, thank you for sharing your experience. The observations you mentioned are concerning, and our team is committed to providing a better experience for our guests. Your feedback will be used to make future improvements.

2/10 Horrible

Nicole

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Run down old dirty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Nicole, we're disheartened to hear that your stay did not meet your expectations. Our team is committed to maintaining high standards, and your feedback will be taken into consideration to improve our services. Thank you for sharing your thoughts.

8/10 Bien

Vernon

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Vernon, the team at Millennium Downtown New York is thrilled to see your positive rating! We strive to provide exceptional experiences for our guests, and we hope to welcome you back for another great stay soon.

8/10 Bien

Stephanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Rooms are large & spacious. Silly that they don’t have a fridge or microwave. Area was very quiet on the weekend.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Stephanie, thank you for sharing your experience at Millennium Downtown New York. We're glad to hear you enjoyed the spacious rooms and peaceful surroundings. Your feedback regarding the amenities has been noted. We hope to welcome you back soon!

6/10 Satisfaisant

Zarnna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Thank you for sharing your feedback, Zarnna!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 Excellent

Lysander

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Super fijn hotel! Vriendelijke staff en op loopafstand van veel toeristische hotspots, ook omringd door stations en winkels. Hotelkamer mag wel een opknapbeurt krijgen. Zeker aan te raden!
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Lysander, thank you for your glowing review of the Millennium Downtown New York! The team members are delighted to hear you found them friendly and appreciated the convenient location. Your feedback about the hotel room is noted. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Tamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was happy with every aspect of the hotel stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Tamela, thank you for your kind words. Our team at Millennium Downtown New York is thrilled to hear you enjoyed every aspect of your stay. We hope to welcome you back soon!

8/10 Bien

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Downtown is always alive you can feel it inside and outside the hotel, they have a bar when you enter elevators that are fast travel and the view was amazing. As a new yorker I enjoyed my stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
David, thank you for sharing your experience at Millennium Downtown New York. It is wonderful to hear you enjoyed the lively atmosphere and the stunning views. The fast elevators and the bar were also highlights for you, and we are glad they enhanced your stay. As a New Yorker, we value your perspective and look forward to welcoming you back.

2/10 Horrible

Nicole

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Old and dated, run down, sky high prices. And they hold your deposits forever. Not worth it at all. Took 2 nights deposits from me and 5 days later, still waiting for the reversal. That’s 300.00. No refrigerators in room either.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Nicole,Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear about your concerns with the room and the deposit reversal. Please be assured the team is investigating your deposit issue to expedite the process. Your comments regarding the room amenities have been noted for future improvements.

8/10 Bien

Jose

Les points forts : Équipements
No papel de baño
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
José, gracias por tu reseña. Lamentamos saber que tuvo un problema con los artículos de tocador. El equipo de Millennium Downtown New York atenderá sus comentarios para garantizar un mejor servicio en el futuro. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida pronto.

10/10 Excellent

Jose

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First time staying at this wonderful hotel. It definitely warrants a return trip next time I’m in NYC.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Jose, thank you for your kind words! The team at the Millennium Downtown New York is delighted that you had a wonderful stay. We're looking forward to welcoming you back on your next trip to NYC!

8/10 Bien

Markus, Jena

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Markus, thank you for choosing Millennium Downtown New York. We're glad to see that you had a positive experience. We're looking forward to welcoming you back for another great stay.

8/10 Bien

Dick, Centennial

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel is a bit outdated, but the location is very convenient for public transportation. For food options, go a bit north towards SoHo and Tribecca. Would recommend!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Dick, it's wonderful to hear you found Millennium Downtown New York's location advantageous for public transportation. We're also glad you discovered culinary gems in the nearby SoHo and TriBeCa areas. We appreciate your endorsement and sincerely hope you'll choose to stay with us again on future visits to New York.

10/10 Excellent

Kristen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our room had an unbeatable view of the Hudson River and World Trade Centre. We traveled with a small child and there were accessible subway stations close by to accommodate our stroller. Staff were amazing and the rooms were clean although maybe not quite as updated as other properties. The only thing that would have improved the stay would be to have onsite parking and a fridge in our room.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Kristen, it's delightful to know that you appreciated the scenic views of the Hudson River and World Trade Centre from your room at Millennium Downtown New York. We're pleased our location and the cleanliness of our rooms were convenient for your family during your stay. We take note of your suggestions regarding on-site parking and in-room amenities, and we're working towards considering such enhancements. It's also great to hear that our team members made your experience more enjoyable. We look forward to the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

Quintasia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love it
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Quintasia, it's excellent to hear that you enjoyed your time at Millennium Downtown New York. We always strive to offer delightful stays for our guests. We hope to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Cathy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A mix up with our room reservation but staff handled it efficiently. New room was perfect.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Cathy, it's pleasing to know that even though you had a small hitch with your initial room reservation, our team members were able to address it promptly, ensuring your experience at Millennium Downtown New York remained uninterrupted. We're glad to hear your new room was ideal for your needs. We hope to have the pleasure of serving you again soon.

6/10 Satisfaisant

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, rooms could use some updating.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Jennifer, thank you for taking the time to share your feedback. We value your opinion about our rooms and are continually looking for ways to enhance the stay of our guests to meet their evolving needs. Your comments regarding upgrading the rooms will be seriously taken into consideration. We're glad to know that our strategic location played a positive role during your stay. Next time you're in town, we hope to demonstrate our improvements to you.

10/10 Excellent

Earl

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good stufff
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Earl, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Millennium Downtown New York. Thanks for sharing your positive feedback, and we hope to welcome you back soon.

6/10 Satisfaisant

Maximilian

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Building feels old, stains on carpet, equipment like lights not working and you can hear elevator movement from inside room. Just feels very dated .
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Maximilian, it's disappointing to hear your recent visit did not meet your expectations fully. Rest assured, we regularly evaluate our facilities to offer our guests a pleasant and comfortable stay. Feedback regarding room cleanliness and functionality is taken seriously, and we're currently investigating these concerns. Furthermore, we have noted your feedback about the elevator noise and are looking into how we can address this. We hope for the opportunity to provide you with a more satisfactory experience on your next visit.

8/10 Bien

Janet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Janet, it's wonderful to see your 4-star rating for Millennium Downtown New York. We truly appreciate your support and can't wait to provide you with another exceptional experience on your next visit. Safe travels till we meet again.

2/10 Horrible

Pupinder, South Glastonbury

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The 4pm guarantee of checking-in into room was the first lie! Second lie was that room will be made available by 5 pm. I came in at 7 pm and had to stand in line for 45 minutes to get to the single receptionist at the counter. No apologies, no courtesy! His attitude was that he was doing a favor to me for $450 per day room!! Insult to injury was that a guy came to our room & removed the mini-refrigerator!! This is NYC people! Animals run this city! Citizens of the world please stay away from NYC! There are plenty of beautiful places to visit in our beautiful country!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Pupinder, it's unfortunate to hear about your experience. Timeliness of check-in is something we take seriously, and we regret the delay you encountered. We understand the wait at the reception could have been avoided, and we are working to ensure smoother processes.Your point about the mini-fridge has been noted, and we're looking into it. Your comments make us aware of the aspects we need to work on, and we are grateful for your feedback.As for your comments on New York City, it indeed is a lively and bustling city that may not resonate with everyone's preferences. We hope your future travels are more aligned with your expectations, irrespective of the destination.

2/10 Horrible

kristal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
For the price there were no upgrades, carpet and furniture in the room was dirty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Kristal, we regret to hear that your expectations on accommodations fell short, specifically regarding the condition of furnishings and carpet. We want all guests to be matched with the most comfortable environment, and your comments help us understand where further attention may be required. We aim for continuous improvement and your feedback is a valuable part of that process. Thank you.

10/10 Excellent

Harveen, Los Angeles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was fabulous and the staff was very helpful.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tracy ann

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very satisfied expectations were met
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Erica

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Erica, it's regrettable to learn that your recent stay didn't meet expectations. We would greatly appreciate any specific feedback that could help us improve. We strive to ensure every guest has an enjoyable experience and we hope for an opportunity to better serve you in the future.