Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown
533 3rd Ave, Brooklyn, NY
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
4 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de La Quinta Inn le 12 janv. 2022
Hello,
We would like to thank you for the review. we are glad to hear your overall stay at our hotel was pleasant and comfortable. We hope you will choose to stay at our hotel in your future travels.
6/10 Satisfaisant
ugo
3 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
ugo
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de La Quinta Inn le 12 janv. 2022
Hello,
We would like to thank you for the review. we are glad to hear your overall stay at our hotel was pleasant and comfortable. We hope you will choose to stay at our hotel in your future travels.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Vincent
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vincent
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Alex - General Manager le 31 janv. 2019
Thanks for staying with us.
4/10 Médiocre
Glenda
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Terrible!
Glenda
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 juil. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
6/10 Satisfaisant
FARID
25 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
FARID
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 janv. 2017
Correct
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement placé et tres propre.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
SAMIR
20 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien placé et propre.
SAMIR
6/10 Satisfaisant
Annette
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté
Annette
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de La Quinta Inn le 20 janv. 2023
Thank you taking the time to write us.Our sincerest apologies for the inconvenience you experienced. We are under new management, Going forward we will always strive to give the best service to our guests and we are sorry that we did not meet your expectations. We will make sure we share the feedback with our staff to ensure it does not happen again.Thank you for your consideration.
10/10 Excellent
Johanna
15 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
8/10 Bien
Leo
Voyage en famille
11 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Réponse de La Quinta Inn le 20 janv. 2023
We are delighted to read your feedback the team will be thrilled to hear these kind words. It is truly our pleasure to be of service to all of you. The entire team will be looking forward to welcoming you back.Thank you for your consideration.
10/10 Excellent
Ashley
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Réponse de Jonathan C. General Manager le 6 janv. 2023
We are delighted to read your feedback the team will be thrilled to hear the kind words. It is truly our pleasure to be of service to all of you. The entire team will be looking forward to welcoming you back.Thank you for your consideration.
10/10 Excellent
Jill
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Réponse de Jonathan C. General Manager le 6 janv. 2023
We are delighted to read your feedback the team will be thrilled to hear these kind words. It is truly our pleasure to be of service to all of you. The entire team will be looking forward to welcoming you back.Thank you for your consideration.
2/10 Horrible
Shengyou
31 déc. 2022
Shengyou
10/10 Excellent
Dora
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dora
10/10 Excellent
Dexter
27 déc. 2022
Dexter
8/10 Bien
Eduardo
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Réponse de La Quinta Inn le 3 janv. 2023
Glad to hear you enjoyed your experience here at La Quinta by Wyndham Downtown Brooklyn. Warm regards,La Quinta Guest Services
6/10 Satisfaisant
Scott
Voyage en couple
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Scott
Réponse de La Quinta Inn le 3 janv. 2023
Thank you taking the time to write us.First of all our sincerest apologies for the incovenience you experienced. We always strive to give the best service to our guests and we are sorry that we did not meet your expectations. We will make sure we share the feedback with our staff to ensure it does not happen again.We hope to see you soon to change your expectations.La Quinta Guest Services
6/10 Satisfaisant
Jonathan
23 déc. 2022
Jonathan
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 3 janv. 2023
Thank you taking the time to share your feedback.We hope your stay met your expectations and to see you again soon.La Quinta Guest Services
10/10 Excellent
Susan
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyed our overnight stay.
Susan
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 3 janv. 2023
We are delighted to read your feedback. It is truly our pleasure to be of service to you. Our apologies for the maintenance issue that happened during your stay. We will share your feedback with the staff to ensure that this does not happen again.We look forward to having you back.Warm regards,La Quinta Guest Services
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay Away
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 27 déc. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that the door was left open. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Cesar AlcaideGMLa Quinta Innlq6328gm@gmail.com(718) 832-4747
6/10 Satisfaisant
Ikye
14 déc. 2022
Ikye
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 15 déc. 2022
Thank you for choosing La Quinta Inn
8/10 Bien
Marco
14 déc. 2022
Marco
6/10 Satisfaisant
Brice
Voyage en couple
12 déc. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brice
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 14 déc. 2022
We do apologize about your stay not being up to La Quinta Inn standards. With this feedback in mind, we would love for you to return and aim to make your next stay most enjoyable.
10/10 Excellent
Latoya
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Latoya
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 14 déc. 2022
Thank you for choosing La Quinta Inn!
2/10 Horrible
Pryce Gary
10 déc. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Pryce Gary
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 déc. 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Construction Zone
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 14 déc. 2022
We do apologize about your stay not being up to La Quinta Inn standards. With this feedback in mind, we would love for you to return and aim to make your next stay most enjoyable.
8/10 Bien
Ernest
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ernest
Réponse de Front Desk le 6 déc. 2022
Hello Ernest,Thank you for choosing La Quinta Inn! We would love to recommend some nearby restaurants and activities the next time you stop by.
8/10 Bien
Nature
Voyage en couple
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nature
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 14 déc. 2022
Thank you for choosing La Quinta Inn! With this feedback in mind, we would love for you to return and aim to make your next stay most enjoyable.
8/10 Bien
David
29 nov. 2022
David
8/10 Bien
Oneika
Voyage d’affaires
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oneika
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de La Quinta Inn Front Desk le 24 nov. 2022
Good morning Oneika,Thank you for choosing La Quinta Inn for you stay in Brooklyn. We appreciate all of your feedback and will keep this in mind for future stays. Happy Holidays
8/10 Bien
Nicole
22 nov. 2022
Nicole
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Eddie
Voyage en groupe
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eddie
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de LaQuinta Inn Front Desk le 21 nov. 2022
We're glad you enjoyed your stay. Please visit us again soon!
8/10 Bien
mayumi
Voyage en famille
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mayumi
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Front Desk le 19 nov. 2022
Thank you for choosing LaQuinta Inn :)
10/10 Excellent
Jill
Voyage en couple
18 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de LaQuinta Inn Front Desk le 19 nov. 2022
We're so glad you've enjoyed your stay! Please visit us again :)
8/10 Bien
Amanda
Voyage en famille
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Front Desk le 19 nov. 2022
Thank you for choosing LaQuinta Inn
10/10 Excellent
Steven, Brooklyn
Voyage en famille
9 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Réponse de Front desk le 19 nov. 2022
Yes, we are a non-smoking property. Thank you for choosing LaQuinta Inn
10/10 Excellent
Hassan
27 oct. 2022
Hassan
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Joseph
25 oct. 2022
A bit disappointed
Joseph
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk le 19 nov. 2022
We are sorry to hear your experience wasn't up to LaQuinta Inn standard. We will be sure to keep this in mind towards future stays. Thank you for choosing LaQuinta Inn.
10/10 Excellent
Caroline
25 oct. 2022
Caroline
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Alison
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alison
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk le 19 nov. 2022
We are sorry to hear your experience wasn't up to LaQuinta Inn standard. We will be sure to keep this in mind towards future stays. Thank you for choosing LaQuinta Inn.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 24 oct. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your overall stay at our hotel both pleasant and comfortable. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
20 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 24 oct. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your overall stay at our hotel both pleasant and comfortable. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4/10 Médiocre
Grzegorz
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grzegorz
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Anton
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anton
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 24 oct. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found your overall stay at our hotel both pleasant and comfortable. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
2/10 Horrible
Ricardo
Voyage d’affaires
8 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk le 19 nov. 2022
We are sorry to hear your experience wasn't up to LaQuinta Inn standard. We will be sure to keep this in mind towards future stays. Thank you for choosing LaQuinta Inn.
10/10 Excellent
Maurice
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel reasonable for location
Maurice
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de La Quinta Inn le 10 oct. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Brooklyn Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found your overall stay at our hotel was both pleasant and comfortable. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.