Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
1 mai 2024
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
loic
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
loic
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Layla le 30 avr. 2024
Greetings Loic,Thank you for the feedback! We are thrilled you enjoyed everything about your stay. We look forward to welcoming you back during your next trip to New York!Warm Regards,Assistant Front Office ManagerLayla Omidvar
6/10 Satisfaisant
G
Voyage d’affaires
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien mais vue/manque de lumière rédhibitoire
G
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Adedayo Adeniyi le 16 févr. 2024
Thank you for your feedback! We are truly sorry the room conditions did not meet your standards. We do want you to feel comfortable.
6/10 Satisfaisant
GAELLE
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GAELLE
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 17 févr. 2024
Greetings Gaelle,Thank you for your feedback! I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. We take a lot of pride in the attention to detail of service and the quality of our establishment. I will be sure to share this message with the team to ensure we are going above and beyond to create a memorable experience for all our guest. We hope to welcome you again in the near future as a chance to recreate a more remarkable experience!Best Regards,
10/10 Excellent
Cedric
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cedric
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Luma Hotel le 13 févr. 2024
Greetings Cedric,Thank you for sharing your feedback with the Expedia.com community! I am so glad to see you enjoyed your stay! I will see you next time! Kind regards,AngelFront Office Manager
10/10 Excellent
BERTRAND
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BERTRAND
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Iris C. Assistant Front Office Manager le 30 sept. 2023
Bertrand,Nous apprécions grandement que vous ayez pris le temps de partager votre avis positif avec la communauté Expedia. Vos commentaires nous sont inestimables et nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience agréable. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement, éventuellement pour un autre anniversaire ! Faisons-en une tradition :) Merci d'avoir choisi LUMA et de partager votre expérience avec nous.
10/10 Excellent
Ludovic
Voyage en couple
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludovic
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Laurie Starr-Rooms Coordinator le 23 août 2023
Greetings Ludovic,Thank you for your outstanding review! We are delighted that we exceeded all of your expectations and that you loved your time at our hotel. Our team will be delighted to hear your feedback. Thank you again for sharing your experience with others, and we look forward to many more visits.
8/10 Bien
Nancy
21 août 2023
Nancy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Iris C. Assistant Front Office Manager le 11 sept. 2023
Greetings Nancy,I wanted to express my gratitude for your 4-star rating. Thank you for the positive feedback and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Bryant - Assistant Front Office Manager le 6 août 2023
Greetings Christian,Thank you for the 10 out of 10 rating and for sharing your feedback with the Expedia.com community! I am so glad to see you enjoyed your stay I will see you next time!
10/10 Excellent
Stephanie
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Bryant - Assistant Front Office Manager le 31 juil. 2023
Greetings Stephanie,Thank you for staying with us and we appreciate your feedback! It was a pleasure hosting your stay and we hope to have you back.
10/10 Excellent
Patrick
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Luma Hotel le 28 juil. 2023
Greetings Patrick,Thank you for your review. We are happy to hear you had a " super" stay overall. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,AngelFront Office Manager
10/10 Excellent
Cynthia
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 25 mai 2023
Cynthia!! Thank you for staying us.
10/10 Excellent
Amandine
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Amandine
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Iris Cordero Assistant Front Office Manager le 22 mai 2023
Greetings Amandine! We truly appreciate the positive review, and thank you for sharing! Our team takes great pride in ensuring we provide the best experience for our guests and I’m truly delighted that you chose the LUMA Hotel for your stay in New York City. We are glad to have met your service expectations! We look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Roger
Voyage d’affaires
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would highly recommend
Roger
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Bryant - Assistant Front Office Manager le 22 mars 2023
Wow, Roger! Thank you for the kind words and we are so happy to see you enjoyed your stay. The Luma team appreciates your feedback and we hope to have you again in the future.
10/10 Excellent
Julie
20 mars 2023
Julie
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Luma Hotel le 9 avr. 2023
Greetings Julie,Thank you for sharing your feedback with the Expedia.com community! I am so glad to see you enjoyed your stay! I will see you next time!
10/10 Excellent
Ilona
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilona
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 6 avr. 2023
Ilona! Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Michel
Voyage en famille
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 8 janv. 2023
Michel! Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Véronique
Voyage en famille
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Véronique
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 23 déc. 2022
Veronique! Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Christian
Voyage d’affaires
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Bryant - Manager on Duty le 23 oct. 2022
Greetings Christian, Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. We strive to give an amazing experience for our guests. If you can provide us more information on your stay and how we could have made it a 10 out 10. We hope have you again soon!
10/10 Excellent
Martin
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 29 sept. 2022
Martin! Thank you for your feedback!
8/10 Bien
KARINE
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KARINE
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Damien
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super emplacement et très confortable
Damien
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 17 août 2022
Nous sommes vraiment heureux d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour avec nous et que vous avez apprécié les plats de l'hôtel. Nous espérons vous revoir
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 1 août 2022
Thank you for your feedback! We are happy you enjoyed the hotel.
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage en famille
23 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very nice and convinient place ti stay in
Ahmed
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Dayo - Overnight Manager le 24 juil. 2022
Thank you for your kind words! We are happy you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Jerome
29 juin 2022
Jerome
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Victor le 1 juil. 2022
Hello Mr. Jerome,
It is very unfortunate to see you were not satisfied with your recent stay. Would it be possible to conduct a follow up call so we can discuss your experience? Please let me know of a convenience phone number and date where I can reach out to you.
Looking forward to your reply.
Best regards,
Victor
8/10 Bien
Florence
23 févr. 2022
Florence
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Bryant - Manager on Duty le 25 févr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
alain
Voyage en famille, Voyage en couple
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alain
Séjour de 9 nuits en janvier 2022
Réponse de Bryant - Front Office Supervisor le 28 janv. 2022
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
10/10 Excellent
JEAN MARC
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEAN MARC
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Luma Team le 11 janv. 2022
Bonne journée,
Nous apprécions les aimables paroles et sommes heureux d'apprendre que vous avez pu vivre une expérience gastronomique. Nous espérons vous accueillir dans un proche avenir.
sincères amitiés,
L'équipe Luma
10/10 Excellent
Evelyne
Voyage en famille
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyne
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Bryant - Front Office Supervisor le 25 nov. 2021
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
6/10 Satisfaisant
Chantal
Voyage en famille
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel moyen mais bien situé pour prix raisonnable
Chantal
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Abrahm le 29 nov. 2021
Good morning Chantal, Thank you for submitting your review and for joining us for your family getaway. I am sorry to hear the sofa bed was uncomfortable for the older children. We do offer rooms with either two Queen or two Kings which might be a better fit if you decide to rejoin us. Again, thank you for the honest review. Happy Holidays to you and your family.
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Abrahm le 28 août 2021
Good morning Marc, Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We really appreciate it.
8/10 Bien
DONA
Voyage en famille
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DONA
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Bryant - Front Office Supervisor le 27 août 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Stephane
Voyage en famille
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Abrahm le 24 août 2021
Thank you very much for your detailed review. We appreciate you choosing us for your recent visit to NYC. We also look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Rosemary
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 21 mai 2024
Greetings Ashley,We would like to say thank you for your feedback in regards to your stay. We are pleased and honored you and your family had a great experience at our property. We hope your expectations were meet and hope to see you again.
10/10 Excellent
Kelly
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 21 mai 2024
Greetings Kelly,We at Luma hotel would like to say thank you for your feedback in regards to your stay. We at Luma hotel are hand-picked to provide the best service in Times Square. We hope to see you again!
8/10 Bien
Barbara
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 21 mai 2024
Greetings Barbara,I hope all is well with you and your family. Thank you for providing your feedback in regards to your stay. We at Luma hotel hope we meet your expectations and hope to see you again.
10/10 Excellent
Karoline Næsgård
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karoline Næsgård
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 21 mai 2024
Greetings Karoline,Thank you for your feedback in regards to your stay and we are honored and also pleased you enjoyed your stay. Thank you again, We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Wendy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 8 mai 2024
Greetings Wendy,Thank you for the feedback. It's truly great to hear when we are getting it right. Much appreciated and I will share this with the team! We hope to welcome you again when back in NYC!Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
10/10 Excellent
Kami Lin
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kami Lin
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 8 mai 2024
Greetings Kami Lin,Thank you for your feedback! We are thrilled to hear your visit was convenient and quiet. In regard to your kind comments about the friendly and helpful staff, we truly appreciate it! The LUMA team strives to create a welcoming, and memorable visit for all our guest. We hope to welcome you again soon! Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
10/10 Excellent
MIchelle
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MIchelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 8 mai 2024
Greetings Michelle,Wow! This is so good to hear and we appreciate the acknowledgement. Thank you for the review and recommendation. We hope to see you again soon.Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
10/10 Excellent
Bernd
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernd
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 2 mai 2024
Greetings Bernd,We at Luma hotel would like to say thank you for providing your feedback regarding your stay here with us. We at Luma hotel do our very best to accommodate every guest request and demands. Your expectation of us is our top priority. Once again; Thank you for choosing Luma Hotel.
10/10 Excellent
vernon
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vernon
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Layla le 30 avr. 2024
Greetings Vernon,Thank you for the feedback! We appreciate the acknowledgement and I will share this with the team. We hope to welcome you again soon.Warm Regards,Assistant Front Office ManagerLayla Omidvar
6/10 Satisfaisant
Ivaylo, San Diego
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivaylo
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Layla le 30 avr. 2024
Greetings Ivaylo,Thank you for staying with us at Luma. We pride ourselves in trying to provide our guests with extraordinary service. If there is anything we could've done to enhance your stay, we would love to hear some feedback to better help. If possible, can you provide us with some information of your time with us? I look forward to your reply.Warm Regards,Assistant Front Office ManagerLayla Omidvar
10/10 Excellent
Limor
24 avr. 2024
Limor
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 16 mai 2024
Greetings Limor, Thank you for your feedback! We hope everyone can experience LUMA Hotel the way you did. We will be sure to share this feedback with the LUMA team. Looking forward to your next visit!Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
8/10 Bien
Afsaneh
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Afsaneh
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Harvey P - Overnight Manager le 24 avr. 2024
Greetings Afsaneh,We like to say thank you for providing this feedback regarding your stay here at Luma Hotel. We at Luma hotel strive for excellence and to make sure every guest is left with a positive experience. We at Luma hotel take great pride in our work and our appearance as well. We hope during your next future reservation your experience will be even more memorable.
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Manager on Duty le 22 avr. 2024
Greetings Vanessa,Thank you for your kind comments! We are thrilled to hear your visit to LUMA Hotel was wonderful, as this is the experience we want all our guest to endure! I will be sure to share your comments with the housekeeping team to encourage all to keep up the great work! In regard to your incidental hold, depending on whether you have an international bank, this can be released within 7-14 business days. Please feel free to contact the hotel directly for any additional information. We hope to welcome you again soon! Best Regards,Alyssa Ramos
8/10 Bien
Michael
14 avr. 2024
Michael
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Alyssa Ramos | Manager on Duty le 8 mai 2024
Greetings Michael,Thank you for your feedback! ! I am so glad to see you enjoyed your stay! We hope to see you next time! Best Regards,Alyssa RamosManager on Duty
10/10 Excellent
Monika
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Manager on Duty le 22 avr. 2024
Greetings Monika,Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback! We are thrilled you were able to enjoy the location during your visit. In regard to the size of the room being too small for your preference, we want to extend our sincerest apologies. We take a lot of pride in the attention to detail of service and the quality of our establishment, so we will be addressing your concerns. We hope you can give us another try in the future and thank you again! Best Regards,Alyssa Ramos
10/10 Excellent
Anna
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Manager on Duty le 14 avr. 2024
Greetings Anna,Thank you for the feedback. It's truly great to hear when we are getting it right. Much appreciated and I will share this with the team.Best Regards,Alyssa Ramos