Avis sur Insignia Hotel, Ascend Hotel Collection
Insignia Hotel, Ascend Hotel Collection
741 61st Street, Brooklyn, NY
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 29 avr. 2024
Dear Louis,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Myriam
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Myriam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de W.L le 26 févr. 2024
Dear Myriam,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
floriane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
floriane
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de W.L le 2 févr. 2024
Dear Floriane,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Gilbert
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilbert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de W.L le 30 oct. 2023
Dear Gilbert,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
6/10 Satisfaisant
Benoit
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Benoit
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de W.L le 28 août 2023
Dear Benoit,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here. We hope to welcome you again in the future. Have a Wonderful day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Marc-André
Voyage en famille
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc-André
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de W.L le 28 août 2023
Dear Marc-Andre,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here. We hope to welcome you again in the future. Have a Wonderful day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Caroline
25 déc. 2022
Caroline
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
2/10 Horrible
Solene
Voyage d’affaires
23 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Solene
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Insignia Hotel le 4 oct. 2022
Hello Solene, we are so sorry you did not enjoy your stay with us. We appreciate your feedback, and will take this into consideration.
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en groupe
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de NK le 13 juin 2022
Dear Sophie,
Merci d'avoir choisi l'Insignia Hotel Brooklyn. C'est formidable d'entendre que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous espérons vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.
Naji Kotob
General Manager
8/10 Bien
Victoire
Voyage en famille
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Victoire
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Beatrice
Voyage d’affaires
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Beatrice
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de NK le 4 nov. 2019
Chere Client,
Merci d'avoir pris le temps d'écrire votre avis sur notre Hotel, vos commentaires sont très appréciés.
Merci d'avoire rester avec nous a L'Insignia et nous espérons que vous nous considérerez pour votre prochaine visite.
Naji Kotob
General Manager
10/10 Excellent
Ronghui
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronghui
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
sandy
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sandy
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Carol
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 5 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Yuliya, las vegas
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuliya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 20 mai 2024
Hi Yuliya,Thank you for choosing The Insignia Hotel. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations. We hope that you give us a chance to in the future to better your experience here.Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Wei
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wei
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 20 mai 2024
Hi Wei,Thank you for the 5 star rating and we are so glad to here that you had a wonderful stay here! We hope to host you again in the near future.Best,Wendy L.General Manager
6/10 Satisfaisant
Matthew
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de W.L le 20 mai 2024
Hi Matthew,Thank you for your rating! We would love to hear more about your stay here with us and can make it a better experience for you. Best,Wendy L.General Manager
2/10 Horrible
Xavier
Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de W.L le 15 mai 2024
Hi Xavier,I do apologize that you did not have a pleasant stay here and we hope that you give us a chance to fix that. It seems that the room you booked was our King handicap accessible room and it is designed for the wheel chair to be able to go in and out and water will be around those areas. Shower curtains are also measured not to hit the floors to prevent the wheel chair from getting stuck. Towels are also placed in a position where its reachable. We do offer room changes when customers express their concerns, please do not hesitate to let us know. Again, thank you for the feedback, we will share with the team so that we can improve for future stays.Have a great day!Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de W.L le 15 mai 2024
Hi Victoria,Thank you for the review. We are happy to hear that you had a great stay and that its convenient to where you need to be. We cannot wait to host you again in the future.Have a great day!Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Bernice
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernice
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 14 mai 2024
Hi Bernice,Thank you for giving us a great review! we are so happy to hear that you felt safe here, we cant wait to host you again!Have a wonderful day!Best,Wendy L.
6/10 Satisfaisant
paul hamal
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul hamal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 13 mai 2024
Dear Paul Hamal,Dziękujemy za wybranie Insignia Hotel Brooklyn! Cieszymy się, że podobał Ci się pobyt tutaj i doceniamy, że przekazałeś nam świetne opinie. Do zobaczenia!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
BEVERLY
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BEVERLY
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 13 mai 2024
Hi Beverly,Thank you for the 5 out of 5 stars! We are so happy to hear that you enjoyed your stay here and hope that you would come visit us again! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Ester
5 mai 2024
Ester
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Ester,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Ester
5 mai 2024
Ester
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Ester,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
hang
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hang
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Hang,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Juanita
5 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Juanita,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
6/10 Satisfaisant
Zetavius
Voyage en couple
2 mai 2024
Zetavius
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Hi Zetavius,Thank you for choosing The Insignia Hotel. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations. We hope that you give us a chance to in the future to better your experience here.Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Luz
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 1 mai 2024
Dear Luz,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Shantel
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shantel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 1 mai 2024
Dear Shantel,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Irish
30 avr. 2024
Irish
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de W.L le 1 mai 2024
Dear Irish,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
JIAWEI
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
JIAWEI
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 1 mai 2024
Dear JiaWei,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Andy, New York
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Andy,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
6/10 Satisfaisant
Brittney Z
Voyage en couple
26 avr. 2024
Brittney Z
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 29 avr. 2024
Hi Brittney Z,Thank you for choosing The Insignia Hotel. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations. We hope that you give us a chance to in the future to better your experience here.Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
6/10 Satisfaisant
Melanie
24 avr. 2024
Melanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 15 mai 2024
Hi Melaine,Thank you for taking the time to give us a review. we would love to hear more about your stay here with us and that we can improve.We hope that you can give us a chance to host you again. Have a great day!Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
ChenBo
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ChenBo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 24 avr. 2024
Dear ChenBo,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Anderson
22 avr. 2024
Anderson
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 24 avr. 2024
Dear Anderson,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Addis
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Addis
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 22 avr. 2024
Dear Addis,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Ria
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 22 avr. 2024
Dear Ria,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Shuhui
18 avr. 2024
Shuhui
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 9 mai 2024
Hi Shuhui,Thank you for choosing the insignia Hotel! We love to hear that you enjoyed your stay here and hope to see you again in the near future!Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Shemar
18 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shemar
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 19 avr. 2024
Dear Shemar,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
2/10 Horrible
Changyao
18 avr. 2024
Changyao
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 9 mai 2024
Hi Changyao,We are sorry to hear that you did not enjoy your time here with us. We love to hear more and can give us a chance to fix it. Please contact the property with your concerns and we can find out what went wrong.Thank you and have a great day!Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Valerie
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 18 avr. 2024
Dear Valerie,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
PENGXIANG
16 avr. 2024
PENGXIANG
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear PengXiang,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
2/10 Horrible
Danilo
14 avr. 2024
Danilo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 29 avr. 2024
Hi Danilo,Thank you for choosing The Insignia Hotel. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations. We hope that you give us a chance to in the future to better your experience here.Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Xiao Yan
14 avr. 2024
Xiao Yan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear Xiao Yan,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
10/10 Excellent
Jianhui
14 avr. 2024
Jianhui
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 6 mai 2024
Dear JianhuiThank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Edwin, New York
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 15 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for the review, we apologize about the experience you had here. to further investigate, we would love to hear more!Thank you and have a great day!Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
jon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
jon
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 11 avr. 2024
Dear Jon,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
8/10 Bien
Arthur
Voyage d’affaires, Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 10 avr. 2024
Dear Arthur,Thank you for choosing the Insignia Hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay here! We hope to see you again in the future!Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager
2/10 Horrible
Alfred Eugene
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfred Eugene
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de W.L le 9 avr. 2024
Hi Alfred Eugene,Thank you for choosing The Insignia Hotel. We are sorry to hear that we did not exceed your expectations. We hope that you give us a chance to in the future to better your experience here.Thank you and have a great day! Best,Wendy L.General Manager