Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 13 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
8/10 Bien
Yves
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yves
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Cristian le 17 avr. 2024
Good morning,Hope all is well! It sounds like you had a lovely experience overall at the Belleclaire hotel! A spacious and comfortable room along with friendly and helpful staff can truly make a difference in a stay. It's great that the hotel offers breakfast from a nearby French bakery, although it's a shame there isn't enough space to comfortably enjoy it on-site. Taking breakfast back to your room can still be a nice way to start the day, though. Thank You for taking the time and we appreciate your review. Thank You,Belleclaire Team
6/10 Satisfaisant
DIDIER
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
DIDIER
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael le 19 déc. 2023
Thank you for providing feedback in regards to your stay with us. We are sorry to hear that things were not 100 percent with your stay. We have informed our housekeeping department of the problems you faced and have made sure they have training in place, so this problem is a isolated one. Please feel free to reach out should your travels bring you to the NYC area in the future.
8/10 Bien
Marlon
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très sympa
Marlon
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael le 19 déc. 2023
Thank you for taking the time to provide feedback during your most recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back.
4/10 Médiocre
Louise
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de michael le 20 nov. 2023
Good day, we are sadden to learn about your experience with us was not 5 stars. We do apologize that the elevator was not in service and that the room type you had booked for was to small. We hope you give us another opportunity next time your travels bring you to NYC.
8/10 Bien
Christian
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit dejeuner
Christian
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de JonathanQ le 21 oct. 2023
Hello Christian, We are pleased to hear that you had a good stay. I apologize for the long queue for breakfast. Our seating area in the lobby has since been opened to our guests. Thank you for the feedback, we look forward to seeing you again. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office
6/10 Satisfaisant
michel, le teich
Voyage d’affaires
9 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
michel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Benedict M. le 19 oct. 2023
Michel,Salutations!!! Merci beaucoup pour les commentaires. Soyez prudent et nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Gabrielle
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabrielle
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Benedict M. le 23 sept. 2023
Gabrielle,Salutations!!! Merci pour vos commentaires, soyez prudents et nous espérons vous revoir bientôt.
10/10 Excellent
Danielle
1 sept. 2023
Danielle
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Karen C. le 3 sept. 2023
Greetings Danielle, Thank you so much for this amazing rating , we look forward to providing you with the same level of hospitality during your next stay.Kind regards,Karen CarloAssistant Front Office ManagerHotel Belleclaire
6/10 Satisfaisant
Alain
Voyage en groupe
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alain
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Benedict M. le 29 août 2023
AlainGreetings!!! Thank you so much for your comments. Be safe and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
delphine
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour séjourner à New York en toute tranquill
delphine
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Karen C. le 25 août 2023
Greetings Delphine, Your kind words and high marks mean so much to us as we work hard to ensure that your stay is satisfactory. We look forward with the pleasure of welcoming you back to the Hotel Belleclaire. We are so grateful that you have taken the time to post feedback about your stay with us. It gives us great pleasure when guests are satisfied. We look forward to your next stay with great anticipation.Kind regards,Karen CarloAssistant Front Office ManagerHotel Belleclaire
8/10 Bien
Eric
3 août 2023
Eric
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Benedict M. le 6 août 2023
Eric,Greetings!!! Thank you so much for the comments. Be safe and we hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Paul-André
28 juin 2023
Paul-André
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Benedict M. le 19 juil. 2023
Paul-Andre,Greetings!!! Thank you so much for the comments. Be safe and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mai 2023
Réponse de JonathanQ le 15 mai 2023
Greetings Traveler, Thank you for the 5-star rating! We look forward to seeing you again. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office
6/10 Satisfaisant
Adrien
10 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Adrien
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de JonathanQ le 20 mars 2023
Hello Adrien,I am happy to hear that you enjoyed the location, the spacious room and that you were welcomed by one of our agents. We offer a 20 credit with our partners, Mille-Feuille, for breakfast; as advertised. Thank you for the feedback, we look forward to another opportunity. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office
8/10 Bien
Serge, AIMARGUES
Voyage en couple
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Réponse de JonathanQ le 7 janv. 2023
Greetings Serge,It is great that everything was good during your stay with us. I am sorry about the Wi-Fi. We will be upgrading our Wi-Fi connection very soon! Thank you for the feedback, we look forward to your return. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office
8/10 Bien
Thibaut
5 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel bien situé
Thibaut
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de JonathanQ le 21 oct. 2022
Greetings Thibaut,Thank you for the 4-star rating. We look forward to a 5-star experience on your next trip!Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de JonathanQ le 15 août 2022
Greetings Dominique,
It is great to hear that you had an incredibly comfortable room! The pastries at Mille-Feuille are amazing! I am happy to hear that you enjoyed their options during your stay. Thank you for feedback, we look forward to your next visit!
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
8/10 Bien
David
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de JonathanQ le 21 juil. 2022
Greetings David,
Thank you for the 8/10 rating! We look forward to a 10/10 experience on your next stay with us!
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
10/10 Excellent
VIRGINIE
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
VIRGINIE
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de BenedictM le 16 juil. 2022
Chère Virginie,
Merci beaucoup pour les merveilleux commentaires. Merci d'être un tel ami des Belleclaire. Restez en sécurité et nous espérons vous revoir bientôt.
10/10 Excellent
Bastien
Voyage d’affaires
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bastien
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de JonathanQ le 28 mai 2022
Greetings Bastien,
Thank you for the 5-star rating!
We look forward to your return!
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 févr. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Benedict M le 5 févr. 2022
Cher Traveler,
Merci pour votre avis. Restez en sécurité et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.
4/10 Médiocre
Catherine
Voyage en couple
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 9 nuits en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 10 mars 2022
Greetings Catherine,
I am sorry to hear that yo u did not have the best experience with us. I assure you, if given another opportunity, we will do much better!
We are adding storage chests to our rooms, to help with storing items during our guest's stay. If you have specific requests, please reach out to us for us to be able to accommodate you accordingly.
We appreciate your time and hope to be given another opportunity soon.
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage d’affaires
21 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guillaume
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 2 janv. 2022
Greetings Guillaume,
Thank you for the feedback! I am happy to hear that you enjoyed our design.
We appreciate your time and wish you a happy new year!
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
8/10 Bien
Guy
18 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Belleclaire, une autre image de Broadway
Guy
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 9 janv. 2022
Greetings Guy,
Thank you for taking the time to share your feedback. Our hotel certainly has a unique charm. Being in the Upper West Side, allows us to be close to the heart of the city but not too close. I believe it is the perfect location!
We appreciate your time and look forward to welcoming you back!
Warm regards,
Jonathan Quezada
Director of Front Office
8/10 Bien
Alain
17 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belleclaire and patrons
Alain
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 21 déc. 2021
Bonjour Alain,
Merci pour le feed-back. Nous faisons de notre mieux pour répondre aux besoins de nos clients dans les meilleurs délais.
Nous apprécions votre temps et attendons votre retour avec impatience!
Meilleurs voeux,
Jonathan Quezada/DOF
10/10 Excellent
Jason L
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason L
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Qianli
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Qianli
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.
8/10 Bien
Zeka
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zeka
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.
8/10 Bien
Julio
27 mai 2024
Julio
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.
8/10 Bien
Margaret, Chevy Chase
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
Tyler
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
Paul
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.
10/10 Excellent
Julia
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
8/10 Bien
susan, Pittsburgh
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
susan
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
Matt
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Yohannes
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yohannes
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Mildred
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mildred
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Fen, Coppell
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fen
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.
10/10 Excellent
LORI
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
18 mai 2024
Les points forts : Équipements
LORI
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Yvonne
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Marisabel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisabel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Michael
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
youngchul
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
youngchul
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!
10/10 Excellent
Mark
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!