Dîner servi sur place

Avis sur Hotel Belleclaire

4 out of 5
Hotel Belleclaire
2175 Broadway, New York, NY

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 966 avis sur 1600." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 426 avis sur 1600." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 129 avis sur 1600." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 51 avis sur 1600." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 1600." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Arminda Di

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel et quartier calme la possibilité de petit dej est super en plus viennoiseries françaises.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 13 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

8/10 Bien

Yves

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a very pleasant stay at the Belleclaire hotel. Our room was large and comfortable and the staff was always very pleasant and helpful. The included breakfast is served in a small adjoining french bakery. They serve delicious pastries and coffee or sandwiches; there is however very little space available to eat and most of the time, we had to bring our breakfast to our room.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Cristian le 17 avr. 2024
Good morning,Hope all is well! It sounds like you had a lovely experience overall at the Belleclaire hotel! A spacious and comfortable room along with friendly and helpful staff can truly make a difference in a stay. It's great that the hotel offers breakfast from a nearby French bakery, although it's a shame there isn't enough space to comfortably enjoy it on-site. Taking breakfast back to your room can still be a nice way to start the day, though. Thank You for taking the time and we appreciate your review. Thank You,Belleclaire Team

6/10 Satisfaisant

DIDIER

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Ménage oublié 3 fois en 10 jours et accès internet très instable Sinon, très bon emplacement mais housekeeping très très moyen Autre point : cloisons très fines , on entend trop facilement son voisin .
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael le 19 déc. 2023
Thank you for providing feedback in regards to your stay with us. We are sorry to hear that things were not 100 percent with your stay. We have informed our housekeeping department of the problems you faced and have made sure they have training in place, so this problem is a isolated one. Please feel free to reach out should your travels bring you to the NYC area in the future.

8/10 Bien

Marlon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très sympa
Hôtel très bien situé avec une literie vraiment confortable. Le personnel est souriant aimable et accueillant. Seul bémol, une partie de l’hôtel est collée à un autre bâtiment du coup aucune visibilité par la fenêtre et obligation d’allumer la lumière même en journée ! Je recommande cet hôtel :)
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Michael le 19 déc. 2023
Thank you for taking the time to provide feedback during your most recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back.

4/10 Médiocre

Louise

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre minuscule. Pas de cafetière dans la chambre ni ailleurs dans l’hôtel. Pas d’accès à la programmation sur la télé. Ascenseurs très petit (un en panne) donc attente. Cher pour ce qui est offert.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de michael le 20 nov. 2023
Good day, we are sadden to learn about your experience with us was not 5 stars. We do apologize that the elevator was not in service and that the room type you had booked for was to small. We hope you give us another opportunity next time your travels bring you to NYC.

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit dejeuner
Bon sejour mais la partie petit dejeuner est problematique a cause du manqe de place lors des periodes de grande affluence e 8 h a 9h30 .....
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de JonathanQ le 21 oct. 2023
Hello Christian, We are pleased to hear that you had a good stay. I apologize for the long queue for breakfast. Our seating area in the lobby has since been opened to our guests. Thank you for the feedback, we look forward to seeing you again. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office

6/10 Satisfaisant

michel, le teich

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Les chambres sont de bonne taille, la solution petit dej impossible avec une attente excessive. Pas d accueil vip, offre pour une nuit supplémentaire déraisonnable
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Benedict M. le 19 oct. 2023
Michel,Salutations!!! Merci beaucoup pour les commentaires. Soyez prudent et nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Gabrielle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre était confortable. Par contre on entendait tous les bruits de la chambre voisine. Une isolation sonore devrait être faite
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Benedict M. le 23 sept. 2023
Gabrielle,Salutations!!! Merci pour vos commentaires, soyez prudents et nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 Excellent

Danielle

Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Karen C. le 3 sept. 2023
Greetings Danielle, Thank you so much for this amazing rating , we look forward to providing you with the same level of hospitality during your next stay.Kind regards,Karen CarloAssistant Front Office ManagerHotel Belleclaire

6/10 Satisfaisant

Alain

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
L'hôtel est bien situé hors du tumulte de Manhattan, pas mal des restaurants pas loin et Central Park. Le gros problème de cet hôtel c'est le petit déjeuner, très peu de places pour s'asseoir et il faut utiliser des tickets avec uniquement des viennoiseries. Souci aussi avec les ascenseurs soit en panne ou très lent.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Benedict M. le 29 août 2023
AlainGreetings!!! Thank you so much for your comments. Be safe and we hope to see you again soon.

10/10 Excellent

delphine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour séjourner à New York en toute tranquill
Très bien placé dans l’upper west side avec 2 stations de métro très proches et à 5-10 mn à pied de Central Park. Notre chambre était très confortable ( sans vue mais très calme ), literie au top, équipements très biens. Petit déjeuner sous forme de bons ( 10 usd ) dans la boulangerie française en bas, tout à fait suffisant pour nous ( une boisson, une viennoiserie ). Et pour finir le personnel est charmant.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Karen C. le 25 août 2023
Greetings Delphine, Your kind words and high marks mean so much to us as we work hard to ensure that your stay is satisfactory. We look forward with the pleasure of welcoming you back to the Hotel Belleclaire. We are so grateful that you have taken the time to post feedback about your stay with us. It gives us great pleasure when guests are satisfied. We look forward to your next stay with great anticipation.Kind regards,Karen CarloAssistant Front Office ManagerHotel Belleclaire

8/10 Bien

Eric

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Benedict M. le 6 août 2023
Eric,Greetings!!! Thank you so much for the comments. Be safe and we hope to see you again soon.

6/10 Satisfaisant

Paul-André

Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Benedict M. le 19 juil. 2023
Paul-Andre,Greetings!!! Thank you so much for the comments. Be safe and we hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en mai 2023
Réponse de JonathanQ le 15 mai 2023
Greetings Traveler, Thank you for the 5-star rating! We look forward to seeing you again. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office

6/10 Satisfaisant

Adrien

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Dans un premier temps j’ai trouvé que l’hôtel est très bien situé ! Le quartier est vraiment sympa Arrivés en fin de journée, nous sommes accueillis par un réceptionniste plutôt sympathique ! Pour le petit déjeuner c’est clairement pas sérieux !!! Pour un hôtel 4 étoiles, proposer juste un café et un croissant je suis sur que vous pouvez mieux faire. Le jour même j’ai demandé à la réception une information sur ma réservation, j’ai eu une interlocutrice très désagréable et impatiente, j’avais quelques difficultés à parler anglais et à me faire comprendre, pas de bonjour pas de merci pas de sourire ! ZÉRO pour l’accueil ! Notre chambre était spacieuse et agréable et surtout propre ! Un peu trop radin sur le gel douche … Ce n’est peut être pas de votre fautes mais là montages de poubelles devant l’hôtel cela n’est pas agréable et pour la vue et pour les odeurs
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de JonathanQ le 20 mars 2023
Hello Adrien,I am happy to hear that you enjoyed the location, the spacious room and that you were welcomed by one of our agents. We offer a 20 credit with our partners, Mille-Feuille, for breakfast; as advertised. Thank you for the feedback, we look forward to another opportunity. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office

8/10 Bien

Serge, AIMARGUES

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien sauf le wifi très capricieux
Réponse de JonathanQ le 7 janv. 2023
Greetings Serge,It is great that everything was good during your stay with us. I am sorry about the Wi-Fi. We will be upgrading our Wi-Fi connection very soon! Thank you for the feedback, we look forward to your return. Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office

8/10 Bien

Thibaut

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel bien situé
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de JonathanQ le 21 oct. 2022
Greetings Thibaut,Thank you for the 4-star rating. We look forward to a 5-star experience on your next trip!Warm regards,Jonathan QuezadaDirector of Front Office

8/10 Bien

Dominique

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a room with 2 double beds and one king. It was great, big enough for a NYC room. The beds were incredibly confortable and the pastries, viennoiseries and café that come with the room, served at thé Millefeuille downstairs were delicious. The room was clean. It’s an expansive hotel but you have what you pay for !
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de JonathanQ le 15 août 2022
Greetings Dominique, It is great to hear that you had an incredibly comfortable room! The pastries at Mille-Feuille are amazing! I am happy to hear that you enjoyed their options during your stay. Thank you for feedback, we look forward to your next visit! Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

8/10 Bien

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de JonathanQ le 21 juil. 2022
Greetings David, Thank you for the 8/10 rating! We look forward to a 10/10 experience on your next stay with us! Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

10/10 Excellent

VIRGINIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'est déjà la quatrième fois que je séjourne au Belleclaire Hôtel et j'en suis toujours ravie! Le personnel est très accueillant, les chambres sont propres et de bonne taille. Le petit déjeuner est suffisant (10 dollars à dépenser dans la boulangerie attenante à l'hôtel).
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de BenedictM le 16 juil. 2022
Chère Virginie, Merci beaucoup pour les merveilleux commentaires. Merci d'être un tel ami des Belleclaire. Restez en sécurité et nous espérons vous revoir bientôt.

10/10 Excellent

Bastien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de JonathanQ le 28 mai 2022
Greetings Bastien, Thank you for the 5-star rating! We look forward to your return! Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Idéalement situé, mensonger sur le petite jeunet
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Benedict M le 5 févr. 2022
Cher Traveler, Merci pour votre avis. Restez en sécurité et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.

4/10 Médiocre

Catherine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel en rénovation. 1ère chambre attribuée minuscule et sans rangement hormis une penderie exiguë avec 1 petite étagère en hauteur occupée par le coffre. Après réclamation, 2e chambre plus grande mais toujours la même penderie, petite étagère en hauteur utilisable mais insuffisante et coffre au sol empêchant de ranger les chaussures. Aucune décoration aux murs. 1 seul fauteuil devant une petite table. Salle de bain exiguë également, pas de rangement hormis une minuscule étagère au-dessus du lavabo. Evacuation du lavabo à moitié bouchée et problème de canalisation dans la douche: eau parfois marron. Problème informatique récurrent à l'accueil obligeant à payer la taxe locale en liquide. Les 3 étoiles sont surfaites.
Séjour de 9 nuits en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 10 mars 2022
Greetings Catherine, I am sorry to hear that yo u did not have the best experience with us. I assure you, if given another opportunity, we will do much better! We are adding storage chests to our rooms, to help with storing items during our guest's stay. If you have specific requests, please reach out to us for us to be able to accommodate you accordingly. We appreciate your time and hope to be given another opportunity soon. Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

10/10 Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was very good for the price. I loved the design.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 2 janv. 2022
Greetings Guillaume, Thank you for the feedback! I am happy to hear that you enjoyed our design. We appreciate your time and wish you a happy new year! Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

8/10 Bien

Guy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Belleclaire, une autre image de Broadway
Installé sur Broadway, l’hôtel Belleclaire a un charme et un confort qui ne correspondent pas à l’image que beaucoup se font de New York et de sa mythique avenue. C’est d’abord lié à sa situation, en dehors de ces quartiers incontournables quand on visite la Grosse Pomme que sont Times Square et Midtown, mais pas loin quand même en métro ou même à pied, la balade est agréable. Le Belleclaire est dans le Upper West Side, quartier un peu excentré… et moins excentrique, plus bourgeois et plus tranquille. Moins de néons, plus de calme dans cet hôtel ancien qui a été rafraîchi après la première phase de la crise sanitaire. Cerise sur le gâteau: pour chaque nuit est offert un crédit permettant d’obtenir une boisson chaude et une viennoiserie dans la pâtisserie située au pied de l’hôtel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 9 janv. 2022
Greetings Guy, Thank you for taking the time to share your feedback. Our hotel certainly has a unique charm. Being in the Upper West Side, allows us to be close to the heart of the city but not too close. I believe it is the perfect location! We appreciate your time and look forward to welcoming you back! Warm regards, Jonathan Quezada Director of Front Office

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belleclaire and patrons
Personnel très correct, attentif aux besoins du client
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de JonathanQ le 21 déc. 2021
Bonjour Alain, Merci pour le feed-back. Nous faisons de notre mieux pour répondre aux besoins de nos clients dans les meilleurs délais. Nous apprécions votre temps et attendons votre retour avec impatience! Meilleurs voeux, Jonathan Quezada/DOF

10/10 Excellent

Jason L

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in and convenient location
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Qianli

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nice stay. The property has a very long history. From the building exterior to the small but stylish elevator you can clearly see the historical influence. The room is clean, bed comfortable, around many great eats. The neighborhood is clean but bustling with energy. And it’s very close to Levain Bakery which serves fantastic cookies. The only down side I have is the room I got was pretty close to the elevator and not sound proof enough. I’m a late sleeper so not bothering for me. It would be good to check with the hotel about the room location first before booking if you’re sensitive to the sound. My stay came with $20 vouchers per night that you can use for breakfast or dinner. The French bakery closed to the entrance is descent. $20 is plenty for solo traveler but might need a few dollars more for two. Overall, recommend.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.

8/10 Bien

Zeka

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service and stay Great bakery, loved the pastries and coffee Staff were very friendly Nice location easy commutable via subway and taxi to airports Staff were very lovely Only downside was the cleanliness of the floor in the room, needed a good hoover and a wipe, but dusty and not cleaned. Otherwise great stay.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.

8/10 Bien

Julio

They should have a refrigerator at least a small one just to keep could water!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.

8/10 Bien

Margaret, Chevy Chase

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No option to recycle bottles.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

Tyler

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It as our second year in a row staying at Hotel Belleclaire and we were very happy with our stay. Staff are incredible and it's so quiet for a great night sleep.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We needed to be close to upper west side to be near to my son. As it’s a residential there aren’t many hotels to choose from so it’s a good job that the Belleclaire was so good. The bedroom was clean and comfy, the front desk staff were awesome and the bakery attached (separate business and French owned) again, was awesome. As we will be visiting quite often this will be our hotel of choice, but perhaps not in May as the whole city seemed to be celebrating graduation!! The only disappointment was that one night the bar was closed for a private function without prior notification.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 27 mai 2024
Thank you for your review and feedback.

10/10 Excellent

Julia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

Carolyn

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great stay with our dog. The hotel does nothing special for pups - no dog bowl, no biscuit gift, no dog bed etc. like you might get at other hotels - rather she was treated like any other guest! like an expected, respected guest ;-) - but we booked Hotel Belleclaire primarily because I'd hoped the room size would well accommodate our large dog. Not only was it a really nice large room, but it had hard, cool floors which helped her feel comfortable which made our stay even better. We were able to walk her in Riverside Park in the morning and despite the rainy weather, wandered over to Central Park and and the Museum of Natural History as well. We were also able to dine outside with her at a couple restaurants right outside the hotel on Broadway. We had business in the neighborhood and across town and HB was a great home away from home. I also needed to do some remote work from the room. The wifi was great and the room was comfortable and pleasant for work mode. We hope to be able to stay again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location. Wonderful staff. Shower did t work when we checked in but was fixed immediately
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

8/10 Bien

susan, Pittsburgh

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice, quiet room. Clean. Jazzy ambiance. Great location.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

Matt

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel!
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Carolyn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is in an excellent location and the staff are incredibly helpful and friendly, definitely recommend!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Yohannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean, the stuff was excellent
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Mildred

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 22 mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Fen, Coppell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Free Mille-Feuille French Bakery Breakfast is lovely! The room is well maintained! The staffs are courteous! We will come back again!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 26 mai 2024
Thank you for your feedback of your most recent stay with us.

10/10 Excellent

LORI

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Équipements
Fantastic hotel in a historical building. The staff from the front desk to housekeeping are welcoming and helpful. The hotel is very clean and has great amenities.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Yvonne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I look forward to staying there again!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Laurie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Marisabel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed with my daughter for a girls trip, staff were all so helpful! They got all our luggage to our room with ease, we were warmly welcomed after a long day of traveling. The café vouchers are perfect for grabbing a quick bite in the morning. The coffee was good, the yogurt and pastries were all delightful. The front desk even helped secure a taxi for us on departure! It was a seamless, stress-free stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Elizabeth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel! We had a very spacious room for NYC - the front desk upgraded us to the family suite and it was so comfortable. Location was excellent, breakfast vouchers to the French cafe were great, and the front desk staff was very helpful. I would definitely stay here again.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
In 1 word perfect.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

youngchul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was very comfortable.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Michael le 19 mai 2024
Thank you for your review and feedback!