Extérieur

Avis sur Holiday Inn Express Brooklyn, an IHG Hotel

3 out of 5

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 279 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 327 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 176 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 113 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 108 avis sur 1003." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Massinissa

8/10 Bien

Estelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On a eu la chambre de très bonne heure. Espace de la chambre pour 4 un peu petite.

8/10 Bien

Thierry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratique proche des métros petit déjeuner copieux mais pas très varié,le seul bémol peu de table pour le petit déjeuner sinon dans l ensemble très très correct

4/10 Médiocre

Maxime

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prix correct, bon emplacement

8/10 Bien

Pascal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service à l'arrivée impeccable. Mais nous sommes restés prix dans l'ascenseur. L'hôtel est du pour une rénovation majeure. Déjeuner ok
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Julien

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très sympa et très bien placé avec les transports en commun à proximité. Un personnel agréable et au service du client. Un petit bémol concernant le lieu du petit déjeuner qui est sous dimensionné par rapport au nombre de personne que l’hôtel peu accueillir

6/10 Satisfaisant

Erica

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel pratique mais basique à Brooklyn
Hôtel proche du métro et accessibilité de Manhattan via les transports en commun. Des commerces et restaurants à proximité de l'hôtel ou à 1 station de métro. L'hôtel est propre cependant l'espace petit déjeuner est de taille limitée. Nous avons eu 2 matins sans produits préparés chauds. De plus, le manque de place rend l'espace étroit et rapidement plein à l'heure de pointe. D'autre part, les chambres ne sont pas nettoyés tous les jours mais à la demande.
Séjour de 5 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Sonia

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 Bien

Anne-Marie

Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très pratique, bien situé à Brooklyn
Très pratique, bien situé à Brooklyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Bxyln le 26 déc. 2019
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de FOM le 14 déc. 2019
Dear guest, Thank you for your review! Jennifer Chuya Front Office Manager

2/10 Horrible

Lara

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reception officer were awful with us & not helpful at all !
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de FOM le 25 nov. 2019
Dear guest, Thank you for your review! Please rest assured your comments and concerns will be addressed with staff. Jennifer Chuya Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Stéphane

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good in general
Located near a metro station. The bathtub fittings we re a bit shaky. I was going to a concert and the iron was leaking water all over on the iron table(way to small). Bedroom are ok but smaller than bigger! Breakfast was good! The parking spot made us choose this hotel!
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Bxyln le 18 oct. 2019
Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall.However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
ramassage des poubelles à coté du petit déjeuner en méme temps que nous déjeunions. bizarre... la situation de l'hotel par rapport à nos visites sur Manathan, est intéressante
Séjour de 10 nuits en mai 2019
Réponse de bxyln le 25 juin 2019
Thank you for your comments and I am pleased that you had a good stay overall.However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation. Tristan Wilkins Front Desk Supervisor.

8/10 Bien

Jean-Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Oscar Perez – Front Office Manager le 11 avr. 2019
Thank you for taking your time to review our hotel. If there is anything that you would like to share that could help us improve your comments would be greatly appreciated.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Oscar Perez – Front Office Manager le 10 avr. 2019
Thank you for taking your time to review our hotel. If there is anything that you would like to share that could help us improve your comments would be greatly appreciated.

8/10 Bien

Marylene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Oscar Perez - Front Office Manager le 15 mars 2019
Thank you for taking your time to review our hotel. If there is anything that you would like to share that could help us improve your comments would be greatly appreciated.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Oscar Perez – Front Office Manager le 30 avr. 2019
Thank you for taking your time to review our hotel. If there is anything that you would like to share that could help us improve your comments would be greatly appreciated.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Oscar Perez - Front Office Manager le 10 nov. 2018
Thank you for taking your time to review our hotel. If there is anything that you would like to share that could help us improve your comments would be greatly appreciated.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

bon rapport qualité prix, un peu loin en metro
accueil ok, petit dej classique et simple mais ok pour le prix (inclus) bien approvisionné du début à la fin mais sans renouvellement d'un jour à l'autre. literie bonne comme toujours aux usa propreté ok
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Maggie le 7 janv. 2018
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

8/10 Bien

Sebastian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good hotel, great location and good breakfast
Second time staying here in two years, it's good value for money relative the cost of hotels in Brooklyn as you get breakfast included, but the rooms are looking really tired now. Marked walls and tired carpet, it really needs a refresh. The breakfast is good, however a queue everyday to find a seat and you feel quite rushed as there is a 30 minute window to eat in so everyone gets a chance to eat. The elevator was out of order for 3 out of the 4 nights and when it does work its slow. Location wise great and it does the job. Good powerful shower and decen bathroom. Would return again but would be nice to see things given a lick of paint and some new room doors as these are looking tatty.
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

lam

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
//

6/10 Satisfaisant

Kaan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
The hotel has good access to the subway. Unfortunately the rooms are old. The breakfast could have been better. The staff was helpful and showed interest in our problems. It was a pity that the elevator was broken, since we lived on the top floor, we had to carry our luggage. After the elevator was repaired, it failed again. What was important was that they tried to fix the problems that arose. Despite everything, we had a great holiday, thank you very much.
Séjour de 6 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No washcloths were provided. I had to request a washcloth. This was annoying.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Giovanni, milano

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements

2/10 Horrible

Nora Emilse

Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Curtis

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The vibe was nice
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Charlotte

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel og beliggenhed
Det ligger fantastisk, vi fik et værelse med udsigt over Manhatten.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

JORGE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EFICIENCIA
EFICIENTE PARA IR DE TURISMO.
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Nice Stay
The location is perfect. There is a subway station at the end of the block. The breakfast was very good and the employees are ere very friendly and attentive. The only drawback was the bed was very hard and uncomfortable.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

2/10 Horrible

Sarang

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Firstly, room cleaning - which I requested as advised on arrival - never got done during my stay. The front desk worker said housekeeping was made aware but for some unknown reason they did not do it. Secondly, my room (213) was located immediately adjacent to the dining area. I’m not even sure why this exists as a room given that the noise overnight and in the morning is unacceptable for any guest. This room is essentially a continuation of the common space with absolutely no privacy. I’m not sure why I was given this room when I had made the booking a while ago. Interestingly, on my arrival Thursday it was being used as a storage for luggage. Thirdly, your front desk workers were apathetic and unhelpful. I know they can’t do much to help, but there’s no need to act like they don’t care. I would avoid this hotel if possible.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

JOAN RAMON

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
No está mal pero podría estar mejor
El hotel no está mal, pero el personal en general no es muy amable. Por otro lado no hacen las habitaciones a diario, se llevan las toallas sucias, pero no dejan toallas limpias. Desayunos monótonos y poco variados.
Séjour de 7 nuits en décembre 2022

2/10 Horrible

Marc

Voyage en famille
They screwed up my reservation and couldn't or wouldn't interact with Expedia. You guys need to have much better interaction with hotel properties and work much harder to solve customer problems.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Migdalia

Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

iris

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

brian, Brooke

4/10 Médiocre

Nicolle

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We did not have any housekeeping our whole visit Thursday-Sunday. We didn’t get clean towels or our trash emptied at all. Our trash bins were overflowing by Sunday.

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Only issue was the elevator that was slow when it was working, had to walk up to the 7th floor
Séjour de 4 nuits en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

Patricia

Les points forts : Équipements
Given a room not requested offers to change but not allowed.felt more appropriate for more than one person Cleaning of room not up to scratch and allotment of towels limited Dining facilities and breakfast provision fantastic
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent free breakfast only one slow elevator
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Flaviana

Séjour de 10 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

krista

Séjour de 2 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Aram

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s not as it is on the pictures and the room smelled really bad. Furniture is old and not comfortable. The only thing I liked was breakfast.

6/10 Satisfaisant

Nora I

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
The room was small forv a king sized bed. I couldnt get the shower head to work , water was leaking from bathroom sink. Im disabled and the small refrigerator was left in the corner on the floor. I was on the second floor, it was very loud and noisey coming from the lobby where you check in.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Ok hotel voor alleen slapen
De eerte kamer die we kregen stonk en de deur was aan de bovenkant gebogen waardoor hij niet goed afsloot. Nadat we hier over hadden geklaagd hadden we een nieuwe kamer gekregen die wat beter was. In deze nieuwe kamer zat er wel op meerdere plekken schimmel in de badkamer. Ook hadden de schoonmakers onze zeep weggegooid en de gebruikte handdoeken meegenomen maar geen nieuwe zeep of nieuwe handdoeken neergelegd.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Stacey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This is my go to spot when I travel to Brooklyn. It's priced right and clean. Also safety is above all for my family. I have never questioned my safety beyond the normal common sense rules. I stayed there 5 times so far. Elevator was slow as heck but they do work. They have a good breakfast selection.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Al

Les points forts : Personnel et service et équipements
so so area
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Timothy

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
The elevator is pretty slow outdated since I stayed there in 2019, same elevator same problem. The room was not serviced, no clean towels and bed was not made. The breakfast and front desk was very professional and very friendly. The location is good, 1/2 block from subway. Overall it is okay to stay.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022