Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Philippe, c'est décevant d'apprendre que vous ayez trouvé certains aspects de votre séjour peu satisfaisants. Votre insatisfaction quant à l'offre du petit-déjeuner et au comportement de certains membres de notre équipe est regrettable. Sur une note plus positive, il est réconfortant de constater que nos services d'entretien ménager et de manutention des bagages, le confort de nos chambres et notre emplacement privilégié répondent à vos besoins. Nous transmettrons certainement vos réflexions à notre équipe pour garantir que nous nous améliorons et offrons une meilleure expérience à l'avenir.
6/10 Satisfaisant
laurent
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
laurent
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 21 janv. 2024
Thank you for the feedback, Laurent.We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
10/10 Excellent
Sarah
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 29 nov. 2023
Sarah, nous sommes ravis d'entendre votre critique à la fois concise et positive sur le Hilton New York Times Square. Il semble que vous ayez apprécié votre séjour et nous ne pourrions être plus ravis. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.
8/10 Bien
tommy
7 nov. 2023
tommy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 28 nov. 2023
Tommy, thank you for your rating. It is fantastic to see that your stay at the Hilton New York Times Square was a pleasant experience. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back on your next visit to New York.
4/10 Médiocre
michel
Voyage d’affaires
24 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
michel
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 24 sept. 2023
Thank you for sharing your feedback, Michel.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.
10/10 Excellent
PATRICIA
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PATRICIA
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 4 sept. 2023
Thanks, Patricia! It's outstanding your time at Hilton New York Times Square was fantastic. We can't wait until your next visit!
10/10 Excellent
Nancy-Jacinthe
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy-Jacinthe
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 25 août 2023
Nancy, nous sommes ravis que vous ayez apprécié le Hilton New York Times Square, bien situé, et toutes les commodités que nous proposons. Merci pour votre avis positif. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt.
10/10 Excellent
Yvonne
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 14 août 2023
Yvonne, nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour au Hilton New York Times Square a été un succès. Viviane et Johnny apprécieront sûrement vos chaleureux remerciements pour leur service exemplaire. C'est en effet notre emplacement stratégique qui ajoute du confort lors de votre visite. Nous apprécions vos commentaires et espérons vous servir à nouveau à l'avenir.
4/10 Médiocre
Monique, Chicoutimi
19 juil. 2023
Les points faibles : Propreté
Monique
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 19 juil. 2023
Nous apprécions vos commentaires, Monique.C'est décourageant d'entendre que vous avez eu de tels défis pendant votre temps avec nous. Nous sommes déçus que notre propreté n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et que votre chambre n'ait pas été correctement rafraichie. Le confort et la satisfaction de nos clients sont importants pour nous, nous nous assurerons donc de répondre à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons avoir l'occasion de démontrer le service de haut calibre que nous avons l'habitude de partager avec nos clients.
6/10 Satisfaisant
Youssef
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Youssef
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 11 juil. 2023
Bonjour Yousef,Merci d'avoir pris le temps de partager vos observations et réflexions sur votre récent séjour. Il est essentiel pour nous d'obtenir les commentaires des clients afin d'identifier les domaines dans lesquels nous pourrions nous concentrer sur l'amélioration de nos services.C'est très rassurant de lire vos remarques positives sur la propreté de nos logements et l'emplacement parfait. Cela montre notre engagement à créer un environnement confortable et agréable pour nos clients, tandis que la commodité de l'emplacement permet un accès facile à plusieurs points chauds touristiques à proximité.En ce qui concerne le prix du petit-déjeuner, nous comprenons que le rapport qualité-prix est une perception personnelle et peut varier d'un client à l'autre. Nous nous efforçons d'offrir une large sélection d'aliments qui répondent à différents besoins et préférences alimentaires pour garantir que la qualité et la variété sont en corrélation avec le coût. Cependant, les points que vous avez soulevés nous aideront certainement à revoir et éventuellement à apporter les ajustements nécessaires à notre politique de prix.De plus, il semble qu'il y ait eu un malentendu concernant les frais de bagages et les informations fournies par notre personnel. Nous comprenons parfaitement l'importance d'une communication claire et de la transparence en ce qui concerne les coûts associés aux services, car ils peuvent jouer un rôle important dans votre expérience globale. Pour clarifier, il peut y avoir certains services qui impliquent des frais nominaux, que nous nous efforçons de communiquer bien à l'avance ou à l'arrivée.En conclusion, votre examen perspicace nous fournit une compréhension précieuse des domaines dans lesquels nous pourrions encore améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité d'offrir un séjour plus informatif et globalement satisfaisant à l'avenir. Merci une fois de plus de nous avoir fourni ce retour.
8/10 Bien
Daniel
31 mai 2023
Les points forts : Propreté
Daniel
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Customer Service le 4 juin 2023
Merci d'avoir pris le temps de laisser ce merveilleux commentaire, Daniel!Nous sommes ravis de savoir que vous avez tant apprécié votre séjour au Hilton New York Times Square ! Nous visons l'excellence et nous sommes ravis que vous ayez apprécié non seulement nos chambres spacieuses et nos belles vues, mais aussi notre emplacement pratique ! Vos éloges nous permettent de savoir que nous réussissons !Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau pour une autre visite inoubliable! Passez une bonne journee!
10/10 Excellent
Pascal
15 mai 2023
Pascal
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Customer Service le 16 mai 2023
Thanks for the perfect rating, Pascal! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at Hilton New York Times Square. Have a great day!
2/10 Horrible
Edith
Voyage en famille
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté
Edith
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2023
Merci d'avoir partagé votre avis, Édith.Il est regrettable d'apprendre que vous n'étiez pas entièrement satisfait de votre récente expérience, car nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients une expérience merveilleuse du début à la fin. Sachez que vos commentaires seront adressés aux membres appropriés de notre équipe afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir l'expérience de qualité que nous sommes vraiment capables de partager avec nos clients.
8/10 Bien
Nathalie
20 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Customer Service le 11 mai 2023
Thank you for sharing your thoughts with us, Nathalie!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Hilton New York Times Square.Thank you and have a lovely day!
10/10 Excellent
Jean-Pierre
Voyage en famille
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Pierre
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Customer Service le 21 mars 2023
Thank you for this wonderful review, Jean-Pierre!We're excited to know your time at Hilton New York Times Square was so enjoyable! We endeavor to offer an excellent experience for all of our guests so we're glad you were able to take advantage of our convenient location in the heart of the city. We look forward to hosting you again soon for another unforgettable experience!Thanks again for the feedback!
10/10 Excellent
rachid
3 mars 2023
rachid
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Customer Service le 24 mars 2023
Thanks, Rachid! It's outstanding your time at Hilton New York Times Square was fantastic. We can't wait until your next visit!
6/10 Satisfaisant
emanuel
Voyage en famille
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emanuel
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Customer Service le 21 mars 2023
Nous apprécions les commentaires, Emanuel.Nous sommes déçus que votre temps avec nous ait été loin d'être parfait. Nous sommes impatients de partager une expérience plus positive avec vous bientôt.
10/10 Excellent
Yann Jacques
Voyage en famille
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yann Jacques
Séjour de 7 nuits en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Jerome
17 févr. 2023
Jerome
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Lucie
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon service gens tres sympatique hotel bien situe
Lucie
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Zaid M le 3 janv. 2023
Good Evening, Thank you for your recent stay at Hilton Time Square! We highly appreciate your feedback and hope to host your next stay.
10/10 Excellent
stephane
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephane
Réponse de Zaid M le 1 déc. 2022
Good Evening, Thank you for sharing your feedback with us! We hope to host your next stay in NYC!
10/10 Excellent
Laure
Voyage en famille
10 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laure
Réponse de Zaid M le 19 nov. 2022
Thank you for your recent stay at Hilton Time Square. We highly appreciate your feedback and the information your provided helps us improve our customer service. We hope to host your next stay in NYC!
6/10 Satisfaisant
Yerania L Santell
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Yerania L Santell
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Yerania L Santell, gracias por compartir su experiencia. Lamentamos que haya encontrado aspectos de nuestro hotel que necesitaran atención y actualizaciones. Su opinión es valiosa para nosotros y nos ayuda a mejorar. Esperamos tener otra oportunidad de brindarle una mejor experiencia en el futuro.
6/10 Satisfaisant
Dandan
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dandan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Dandan, it's commendable that you recognized our prime location in the heart of the city. We appreciate the patience you exhibited during times of renovation as we continually seek to enhance our guest experience. It is regrettable to hear that you had difficulty locating the entrance and were inconvenienced by the limited availability of our elevator and restaurant facilities. Thank you for taking the time to share your feedback. It will be used as a reference in our continuous improvement efforts.
10/10 Excellent
Safiullah, HAMILTON
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Safiullah
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Safiullah, it's wonderful to know you appreciated the Hilton New York Times Square's prime location. We understand that the renovations could have impacted your stay, and it's a regretful situation when routine improvements result in inconvenience. We appreciate your patience with the elevator issue and hope to welcome you back soon, where you can benefit from these enhancements.
2/10 Horrible
Maulik
Voyage d’affaires
26 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maulik
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Maulik, we regret to hear about your less than satisfying experience and your disappointment with various aspects of your stay. We appreciate your positive comments about George; it's good to know that his service was helpful. Apologies for any inconvenience you may have experienced due to renovations and unexpected noise during your visit. To ensure a more enjoyable stay for all our guests, we address staffing and noise control as part of our continuous improvement process. We hope for the opportunity to give you a more enjoyable experience in the future.
8/10 Bien
elise
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
elise
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Elise, thank you for sharing your experience at Hilton New York Times Square. It's delightful to hear that you appreciated our prime location. We understand that the absence of on-site parking might be inconvenient for some guests, and we're working on improving the elevators' efficiency during our renovation period. We also hear your feedback about some of our team members and breakfast options. Your remarks will guide us while enhancing our services, and we hope to impress you on your next visit.
10/10 Excellent
Charles
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Charles, it's wonderful to hear that your stay at the Hilton New York Times Square was thoroughly delightful. We're always pleased to offer our guests an exceptional experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your future travels.
10/10 Excellent
Flavio, Lakeland
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Flavio
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Flavio, it sparks joy to know you chose to stay again at Hilton New York Times Square and were pleased with our unique rooms. We're thrilled you found the hotel to be an engaging place for your stay and look forward to your next visit.
4/10 Médiocre
Ishtiak
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ishtiak
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Ishtiak, we're truly sorry to hear about the issues experienced with the bathroom facilities and the door. We'd like to assure you that our team members are dedicated to fixing such issues promptly for an improved guest experience. We hope for an opportunity to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Martina
Voyage en famille
21 avr. 2024
Martina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Martina, we're delighted to hear your positive feedback about your stay at Hilton New York Times Square. It brings us joy to know that our prime location provided easy access to Grand Central Station and 42nd Street Subway Stop. We're equally thrilled to know you found our hotel immaculate, and our friendly team members made your stay enjoyable. We're already looking forward to your next visit.
10/10 Excellent
Zainab
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zainab
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 19 avr. 2024
Zainab, it's heartening to hear you had an amazing experience at Hilton New York Times Square. We appreciate your kind words and eagerly await your next visit.
10/10 Excellent
Sylvia
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Sylvia, it's heartening to know you found the rooms at Hilton New York Times Square to be both neat and expansive. We're proud of our team members for maintaining their organization and guest-focused approach despite ongoing improvements. Your encouraging words fuel our dedication to providing an exceptional stay. Thank you!
10/10 Excellent
Ivette
15 avr. 2024
Ivette
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Ivette, thank you for choosing the Hilton New York Times Square for your stay. It's wonderful to see your high rating for us and we hope your visit was filled with great moments. We eagerly look forward to welcoming you back in the future. Safe travels!
8/10 Bien
Raymundo
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymundo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Raymundo, es maravilloso ver tu calificación de servicio para el Hilton New York Times Square. Agradecemos sus comentarios sobre el precio del desayuno en relación con la selección ofrecida. Para nosotros es importante ofrecer un valor excepcional a nuestros huéspedes. Su comentario nos ayudará a evaluar nuestras ofertas y estructura de precios. Le agradecemos que nos haya elegido y esperamos volver a ser su anfitrión en el futuro.
8/10 Bien
paul
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Paul, it's heartening to hear your plans to return to Hilton New York Times Square on your future trips. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.
10/10 Excellent
Heather, Jacksonville
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Heather, we're overjoyed to read about your enjoyable stay at the Hilton New York Times Square. Our team is delighted that our ideal location, spacious rooms, and in-room amenities added to your comfort. It's great to hear that you found our housekeeping team member amiable and cooperative. We're immensely grateful for your recommendation, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences.
2/10 Horrible
Ian
15 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ian
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Ian, we're sorry to learn that your experience did not meet your expectations. If you would like to share more about your stay and any specific issues you faced, it’d be greatly appreciated. We are committed to making continuous improvements and your feedback is very valuable to us.
6/10 Satisfaisant
Jason
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Jason, we noticed you left a neutral rating on Expedia for your stay with us. We would greatly appreciate any further insights you could provide, as feedback is essential in our continuous efforts to enhance our guest experience. We hope to welcome you back and improve upon your last stay.
10/10 Excellent
Kherlen
13 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kherlen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Thanks for the perfect rating, Kherlen!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Hilton New York Times Square, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excellent
Daisy
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Daisy, we're delighted to hear about your enjoyable stay at the Hilton New York Times Square. It's heartening to know that you appreciated our swift check-in process and the cleanliness of the rooms. We strive to ensure our guests have a tranquil and pleasant experience. Thanks for sharing your review. We eagerly await your next visit.
8/10 Bien
Kendra
Voyage en groupe
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Kendra, it's heartening to hear that our team members at Hilton New York Times Square made a positive impression. We always aim to foster a welcoming environment. Thank you for your kind words.
10/10 Excellent
Patrice
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrice
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Patrice, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Hilton New York Times Square. We're thrilled the size of our rooms pleased you and that our prime location offered easy access to dining and retail options. Your positive comments about our courteous and prompt team members are much appreciated. Thank you for your review and we look forward to accommodating you on your next visit to NYC.
2/10 Horrible
LORENA
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
LORENA
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback, Lorena.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.
2/10 Horrible
Jacob
10 avr. 2024
Jacob
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
We appreciate the feedback, Jacob.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.
6/10 Satisfaisant
Donald, Tucker
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Donald, it seems you had an unremarkable experience during your stay. We always strive to offer a more compelling and appealing visit for our guests. We appreciate your feedback and will pursue steps to improve future experiences.
4/10 Médiocre
Marlon
10 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Marlon
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Marlon, we noticed you gave us a lower score and are disheartened to see that. We prioritize our guest's experiences and would appreciate more insight on how we might have missed the mark during your stay. With your feedback, we can strive to ensure the fullest satisfaction for you and future guests.
4/10 Médiocre
Richard
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Richard, we understand how important a peaceful environment is during a stay. We're sorry to hear about the disturbance from construction work. Though we cannot pause necessary maintenance, we strive to keep the noise at a minimum and aim to inform our guests ahead of time. We appreciate your patience and understanding in this matter. Please do not hesitate to contact us ahead of your next visit so we can ensure a tranquil stay for you.