Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Alberto H. le 21 déc. 2022
Bonjour Florence,Merci pour la bonne note. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour et votre emplacement pratique à Williamsburg. Bien que nos chambres ne disposent pas de cafetière, nous avons toujours du café filtre gratuit dans notre hall de 7h00 à midi et de l'eau chaude pour le thé est toujours disponible sur demande. Nous nous réjouissons de votre prochain séjour avec nous.Meilleur,
8/10 Bien
Traci
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Traci
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Christopher
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Clarisse le 24 avr. 2024
Hello Christopher,Sorry about the confusion. We try to be transparent the best we can with our facility fee, it is usually on your confirmation email. Thank you for staying with us.At your service,
2/10 Horrible
Staci, London
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Staci
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Clarisse le 24 avr. 2024
Dear Staci,Thank you so much for taking the time to review your experience with us. Rest assured your feedback is taken very seriously and will be used to address the above-mentioned issues. We thank you for your recent visit and business, and truly hope you will give us the opportunity to host you again in the near future.At your service,
10/10 Excellent
Dara
Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clarisse le 2 avr. 2024
Hello Dara,Thank you so much for the good words. We're glad you loved the breakfast! We hope to see you again!At your service,
10/10 Excellent
Elizabeth
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Clarisse le 28 mars 2024
Hello Miss Elizabeth,Thank you for the 5/5 review! Dovaine appreciates the recognition. We always strive to do our best. We hope to host you again in the future!
10/10 Excellent
John
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de CODA Williamsburg le 22 mars 2024
Hello John,Thank you for the 5/5 review! Hope to see you soon again!At your service,
6/10 Satisfaisant
Kathleen
20 mars 2024
Les points forts : Propreté
Kathleen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de CODA Williamsburg le 22 mars 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that your experience did not measure up to your expectations.At your service,
10/10 Excellent
Christine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Clarisse le 17 mars 2024
Hi Christine,We're glad that you liked your stay here with us. Thank you for the positive review and we will see you on the summer!At your service,
6/10 Satisfaisant
Eun, PASADENA
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eun
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de CODA Williamsburg le 14 mars 2024
Hello Eun,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry that your experience did not measure up to your expectations. Our furniture is actually from CODA Studio and not from Wayfair/IKEA.At your service,
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Thomas
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de CODA Williamsburg le 14 mars 2024
Dear Thomas,We are sorry to hear your disappointment about the facilities fee. The facilities fee is not a hidden charge and it is in your confirmation. It also consists of 24/7 tea, coffee in the morning, fruits, 24/7 gymnasium, working space, WiFi, and bottled water that we replenish everyday. I hope this clarifies the fee. Thank you for staying with us.At your service,
10/10 Excellent
Diana
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Clarisse le 14 mars 2024
Dear Diana,Thank you for the positive feedback!At your service,
8/10 Bien
David Michael
9 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
David Michael
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Clarisse le 10 mars 2024
Hi David,Thank you for the review and for staying with us! Hope to see you soon!At your service,
10/10 Excellent
Eve
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eve
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Clarisse le 10 mars 2024
Hi Eve,We appreciate the positive review! We hope to see you again! Thank you for staying with us!At your service,
10/10 Excellent
Audrey
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Clarisse le 6 mars 2024
Hi Audrey,Thank you for taking the time to leave us a positive feedback. We're glad that you were comfortable with your stay. The staff appreciates the recognition. We'd love to have you stay with us again in the future!At your service,
10/10 Excellent
Marybeth
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marybeth
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 2 mars 2024
Hey there Marybeth!We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us! We absolutely love being a part of the Williamsburg community and are so glad we were able to provide you an easy and accessible home base for your WB adventures- we hope to see you on your next visit !
10/10 Excellent
Oliver, Winnipeg
Voyage en famille
24 févr. 2024
Oliver
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jessica le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are so happy to hear that you enjoyed your time at CODA Williamsburg! We hope to see you on your next visit!
8/10 Bien
Joseph
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rm 307
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clarisse le 18 févr. 2024
Hello Joseph,Thank you for sharing your feedback with us. We hope to welcome you back soon.Best,CODA Williamsburg
10/10 Excellent
Cheryl
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheryl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Clarisse le 18 févr. 2024
Hi Cheryl,Thank you for your positive feedback with us! We hope to see you again!Best,CODA Williamsburg
10/10 Excellent
tartarin
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
tartarin
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Alberto H. le 13 févr. 2024
Hi Tartarin, Thank you for staying with us and for the great review. We look forward to your return. At Your Service,
10/10 Excellent
John
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica le 6 févr. 2024
Hey John,Thanks for taking the time to leave us a review. We're so glad to hear that you enjoyed your stay with us. We love being a part of the Williamsburg community and are so happy to hear that our location made it easy for you to explore!
10/10 Excellent
Theresa Lynch
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Theresa Lynch
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 6 févr. 2024
Hey Theresa!Thanks for taking the time to leave us a review! We are happy to hear that you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Rowan
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyed!
Rowan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica le 6 févr. 2024
Hey Rowan!We appreciate you taking the time to leave us a review about your stay. We're also happy to hear you enjoyed your room and the location of our hotel- we hope you keep us in mind the next time you're in town!
2/10 Horrible
Vincent R
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent R
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Clarisse le 15 févr. 2024
Hello Vincent,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry that your experience did not measure up to your expectations.Best,CODA Williamsburg
8/10 Bien
Kellee
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kellee
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Clarisse le 15 févr. 2024
Hello Kellee,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear about your disappointment and to learn about the issues you experienced during your stay. We strive to make each guest’s stay as memorable and comfortable as possible.Best,CODA Williamsburg
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alberto H. le 7 févr. 2024
Hello, Thanks for choosing Coda Williamsburg! We look forward to extending a warm welcome back.Best,
2/10 Horrible
davis
28 janv. 2024
davis
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Clarisse le 15 févr. 2024
Hello Davis,We are very sorry that your experience did not measure up to your expectations. Thank you for staying with us.Best,CODA Williamsburg
10/10 Excellent
Amanda
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Alberto H. le 26 janv. 2024
Hello Amanda, Thank you for the perfect score! We look forward to your return. At Your Service,
8/10 Bien
Christopher
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alberto H. le 20 janv. 2024
Hi Christopher, Thanks for staying with us and taking the time to score your experience. We look forward to your return. At Your Service,
10/10 Excellent
William
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alberto H. le 20 janv. 2024
Hi William, Thanks for staying with us and the perfect score! We look forward to your next stay with us. At Your Service,
10/10 Excellent
Dorothy
15 janv. 2024
Dorothy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica le 6 févr. 2024
Hey Dorothy,Thanks for taking the time to give us a review, glad to know you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Talmo, The Woodlands
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Talmo
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Alberto H. le 16 janv. 2024
Hi Talmo, Thanks for staying with us. At Your Service,
10/10 Excellent
Rockwerx
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rockwerx
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 déc. 2023
Hello Rockwerx, thank you for taking the time to give us a perfect score. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Jarell
Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jarell
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jaclyn le 27 déc. 2023
Hello Jarell, thank you for taking the time to give us a perfect score. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Surprise $40/day extra "facility" fee
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 déc. 2023
Hello, thank you so much for taking the time to review your experience with us. Rest assured your feedback is taken very seriously. We thank you for your recent visit and business, and truly hope you will give us the opportunity to host you again in the near future so you can experience the excellent service we are known for.
8/10 Bien
Jessica
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jaclyn le 14 déc. 2023
Hello Jessica, thank you so much for taking the time to review your experience with us. Rest assured your feedback is taken very seriously and will be used to address the above-mentioned issues. We thank you for your recent visit and business, and truly hope you will give us the opportunity to host you again in the near future so you can experience the excellent service we are known for.
10/10 Excellent
Chee Jiang
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chee Jiang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alberto H. le 19 déc. 2023
Hi Chee, Thanks for taking the time to share your experience. I am thrilled to see you loved your stay and look forward to your return. At Your Service,
10/10 Excellent
Alexandra
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Réponse de Alberto H. le 7 févr. 2024
Hi Alexandra, Thanks for the perfect score! We look forward to your return. Best,
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Alberto H. le 5 déc. 2023
Hi Anne, Thanks for staying with us and leaving a great review. We look forward to your return. At Your Service,
6/10 Satisfaisant
Alan
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 27 déc. 2023
Hello Alan, thank you so much for taking the time to review your experience with us. Rest assured your feedback is taken very seriously and will be used to address the above-mentioned issues. We thank you for your recent visit and business, and truly hope you will give us the opportunity to host you again in the near future so you can experience the excellent service we are known for.
10/10 Excellent
kristen
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kristen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Kristen, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Angelica-Mae
28 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica-Mae
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ramon Hernandez le 24 déc. 2023
Hi Angelic-Mae, Thank you so much for leaving us a review, We look forward to your return.At Your Service,
10/10 Excellent
Peter
28 nov. 2023
Peter
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Peter, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
pamela
Voyage en famille, Voyage en groupe
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pamela
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Pamela, thank you for taking the time to review your stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your time here at Coda Williamsburg and we hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Emily
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Emily, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Ann
Voyage en famille
21 nov. 2023
Ann
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Ann, thank you for bringing these concerns about the room to our attention. At Coda Williamsburg, we strive to provide memorable experiences for all of our guests. In doing so, we ensure that all rooms are up to our excellent standards before any guest checks in. We are looking forward to your return so that we may restore your confidence in our ability to deliver a first-class experience.
4/10 Médiocre
Walter
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was Nov,17 !! Not sure noise can be corrected
Walter
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 29 nov. 2023
Hello Walter, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear about your disappointment and to learn about the issues you experienced during your stay. Please also accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced. We strive to make each guest’s stay as memorable and comfortable as possible, and we are very sorry that your experience did not measure up to your expectations.
8/10 Bien
Cathy
Voyage en famille
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 14 nov. 2023
Hello Cathy, thank you for taking the time to review your stay with. Our team is always working to provide the best experience for our guests. We hope you'll have a chance to come back in the future.
8/10 Bien
Paula
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paula
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 14 nov. 2023
Hi Paula, thank you for taking the time to review your experience with us. We hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Andrea
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrea
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jaclyn le 14 nov. 2023
Hello Andrea, thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope to welcome you back in the future.