Piscine couverte

Avis sur Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport

2 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 440 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 370 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 103 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 52 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 38 avis sur 1003." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Eric

Voyage en groupe
Correct
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dannielle Rediresponse Specialist le 8 mai 2024
Hello Eric, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist

8/10 Bien

Lise

Lit confo Manquait une Cafetière Sinon pour une nuit c’était correct! Plancher flottant et tapis ben correct
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dannielle Rediresponse Specialist le 13 févr. 2024
Chère Lise,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. Nous sommes désolés qu'il manque une cafetière dans la chambre, cependant, nous sommes heureux de savoir que vous avez trouvé le lit confortable. Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous serions ravis d'avoir une autre chance de vous offrir une meilleure expérience la prochaine fois que vous serez en ville.Sincerely,Red Roof Management

8/10 Bien

Benoit, Lévis

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chevanese RediResponse Specialist le 23 déc. 2023
Thank you, Benoit, for being our guest at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. We value you as a our guest and welcome your 4/5 rating. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,ChevaneseRed Roof ManagementRediResponse Specialist

6/10 Satisfaisant

Nancy, Drummondville

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sharma RediResponse Specialist le 16 août 2023
Hello Nancy,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

10/10 Excellent

SYLVAIN, Varennes

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It will be a good idea to install a wood floor almost of carpet ...
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Adraine Red Roof Management le 16 mai 2023
Dear Sylvain, Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. Please know that we appreciate your comment regarding the installation of a wood floor and we will take you comment into consideration improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thank you again for sharing your comments with us. We look forward to hosting you again in the future.Sincerely,Adraine Red Roof ManagementRediResponse Specialist

4/10 Médiocre

Charles

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Oniel Rediresponse Specialist le 14 avr. 2023
Hello Charles,We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 4/10 rating, following your stay at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRediresponse Specialist

6/10 Satisfaisant

Fiorella

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
L’hotel est correct mais l’organisation est très décevante car j’ai reservé une chambre deux lits queen pour 4 personnes et quand j’arrive on m’a dit qu’il n’y avait plus de chambre disponible ... il m’ont offert une chambre à un lit ... vraiment pas le choix de le prendre si on arrive a minuit mais si je reserve à l’avance est pour éviter ces genres des problèmes.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Gabrielle RediResponse Specialist le 30 nov. 2022
Thank you for taking the time to leave a review Fiorella. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. It's great to see that you were satisfied with your stay, resulting in a 3/5 score. I was saddened to read that upon arrival you did not get the room you booked for in advance as you described. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience it caused. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging. Sincerely,

8/10 Bien

Michelle

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de df le 22 août 2022
Hello, thanks for your business. Hope to see you soon

8/10 Bien

René, trois rivieres

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de df le 20 août 2022
Thanks for your business. Stay safe

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Profil présenté fidèle à la réalité
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de df le 18 juil. 2022
Thanks

6/10 Satisfaisant

Jean -Louis

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Sylvain

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de df le 9 mai 2022
We say Thank You for your business. Have a great Summer

8/10 Bien

Raymond

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de df le 4 avr. 2022
Hi, thanks for your business and the time to do the survey. We hope to see you soon.

10/10 Excellent

vanessa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Recommande
Recommande, juste le tapis ca devient démodé !
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de df le 23 déc. 2021
Thanks for the business

6/10 Satisfaisant

Normand

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chambre propre mais trop petite. Manquait de fauteuil.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de df le 19 nov. 2021
Sorry about the size, We do hope you have a great holiday season.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de df le 21 mars 2020
We want to say Thank you for your business. We appreciate it.

6/10 Satisfaisant

Martine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon rapport qualité prix
Bon acceuil Déjeuner pourrait être plus élaborer , pas beaucoup de choix
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

MARYSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit bien pour le prix Beau petit déjeuner continental inclus
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon accueil à notre arrivée tardive. Bon déjeuner. Par contre, le gaufrier était brisé.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trop bruyant toute la nuit. Propreté limite. Pas de laverie. Petit déjeuner pas de salé mis à part œufs durs.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Francois

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Francis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place to stop for a good sleep!
Well placed with a nice view on the river. It was only for a night. Perfect spot near Highway 87.
Séjour de 1 nuit en août 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
chambre a forte odeur d'humidité, bien situé pour un transit
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

annick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The breakfast was cheap
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

majorie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour.
Agréable séjour.
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien!! Le tout conforme à nos attentes On reviendra!!
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel situé a proximité de l'autoroute idéal pour la nuit et reprendre la route le lendemain,belle piscine intérieure et chambre confortable et propre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon accueil. Service très courtois propriété un peu vieille mais bien tenu
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

germain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre qui répondait à nos attentes, petit déjeuné très bien
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix.
Bon hôtel à bas prix avec un bon déjeuner. Belle vue sur un lac.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bin rapport qualite prix. Bon dejeuner. On y retournera!
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre était propre, bon service et bon déjeuner, toutefois le café n'était pas vraiment bon. L'accessibilité à la I-87 est très facile. Dans l'ensemble nous avons apprécié.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Egide

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'ensemble de notre séjour fût très satisfaisant à l'exception du bruit désagréable de la chambre voisine. Tout de même, nous serions prêts à répéter l'expérience.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Yadira Leon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chirell RediResponse Specialist le 20 mai 2024
Dear Yadira,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip!Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bien

Sarah, Calverton

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Adraine Rediresponse Specialist le 19 mai 2024
Hello Sarah, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist

10/10 Excellent

Mark

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté et personnel et service
It was clean and comfortable. Check inn was easy and the check-in person was very helpful in recommending places nearby to eat. It is also pet friendly with plenty of area to walk our dog.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Olivia RediResponse Specialist le 17 mai 2024
Hello Mark, Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. We welcome your 5/5 score and are happy to hear you had a great encounter with us, especially regarding our clean and comfortable hotel, our easy check- in process and all the other kind remarks highlighted. At Red Roof, we hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist

10/10 Excellent

Devin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a great stay
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sharma RediResponse Specialist le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. Devin, I am happy to hear that you had a great stay at our hotel. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home. We appreciate your business, Devin, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you a great stay at an affordable price! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist

6/10 Satisfaisant

Ricardo

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Linton RediResponse Specialist le 2 mai 2024
Hello Ricardo, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Linton Red Roof Management RediResponse Specialist

6/10 Satisfaisant

Russell

Les points forts : Personnel et service
It was ok nothing special & nothing so bad that I would tell people not to go.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Olivia RediResponse Specialist le 1 mai 2024
Hello Russell, Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your 3/5 score following your visit at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. I am glad you found your stay to be okay. Feedback from our guests are always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist

8/10 Bien

Chante

Les points forts : Propreté et personnel et service
The juice machine, the view & the dinning below .
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gabrielle RediResponse Specialist le 30 avr. 2024
Thank you for taking a moment to leave a review, Chante. The staff and I at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport appreciate your 4/5 score following your stay. You mentioned the juice machine, the view and dining area. Your satisfaction is important to Red Roof, so we will be taking the feedback you provided into consideration in an effort to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your feedback.Thank you again for sharing your experience. We hope that you will give us the opportunity to provide you with an even better stay the next time you're in the area.Sincerely,GabrielleRed Roof ManagementRediResponse Specialist

10/10 Excellent

milagros

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Xao RediResponse Specialist le 29 avr. 2024
Thank you for sharing your 5/5 rating with us, Milagros. Our staff at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport was especially delighted to know that we earned this following your stay. We aim to deliver a positive experience to all our guests, so we were happy to know that you were satisfied with your stay. However, we would love to hear about your stay, so please feel free to share more with us.Once again, on behalf of Red Roof, we would like to extend our gratitude for your rating. It would be our pleasure to host you under our roof again in the future.Appreciatively,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist