Avis sur Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport
Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport
915 Union Ave, New Windsor, NY
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
8 mai 2024
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Dannielle Rediresponse Specialist le 8 mai 2024
Hello Eric, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
8/10 Bien
Lise
11 févr. 2024
Lise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dannielle Rediresponse Specialist le 13 févr. 2024
Chère Lise,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. Nous sommes désolés qu'il manque une cafetière dans la chambre, cependant, nous sommes heureux de savoir que vous avez trouvé le lit confortable. Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous serions ravis d'avoir une autre chance de vous offrir une meilleure expérience la prochaine fois que vous serez en ville.Sincerely,Red Roof Management
8/10 Bien
Benoit, Lévis
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoit
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Chevanese RediResponse Specialist le 23 déc. 2023
Thank you, Benoit, for being our guest at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. We value you as a our guest and welcome your 4/5 rating. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,ChevaneseRed Roof ManagementRediResponse Specialist
6/10 Satisfaisant
Nancy, Drummondville
11 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Nancy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sharma RediResponse Specialist le 16 août 2023
Hello Nancy,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist
10/10 Excellent
SYLVAIN, Varennes
Voyage en groupe
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SYLVAIN
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Adraine Red Roof Management le 16 mai 2023
Dear Sylvain, Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. Please know that we appreciate your comment regarding the installation of a wood floor and we will take you comment into consideration improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thank you again for sharing your comments with us. We look forward to hosting you again in the future.Sincerely,Adraine Red Roof ManagementRediResponse Specialist
4/10 Médiocre
Charles
13 avr. 2023
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Oniel Rediresponse Specialist le 14 avr. 2023
Hello Charles,We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 4/10 rating, following your stay at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,OnielRediresponse Specialist
6/10 Satisfaisant
Fiorella
Voyage en famille
27 nov. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Fiorella
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Gabrielle RediResponse Specialist le 30 nov. 2022
Thank you for taking the time to leave a review Fiorella. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. It's great to see that you were satisfied with your stay, resulting in a 3/5 score. I was saddened to read that upon arrival you did not get the room you booked for in advance as you described. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience it caused. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging. Sincerely,
8/10 Bien
Michelle
20 août 2022
Michelle
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de df le 22 août 2022
Hello, thanks for your business. Hope to see you soon
8/10 Bien
René, trois rivieres
Voyage en groupe
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
René
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de df le 20 août 2022
Thanks for your business. Stay safe
8/10 Bien
Isabelle
Voyage en couple
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de df le 18 juil. 2022
Thanks
6/10 Satisfaisant
Jean -Louis
9 mai 2022
Jean -Louis
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Sylvain
8 mai 2022
Sylvain
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de df le 9 mai 2022
We say Thank You for your business.
Have a great Summer
8/10 Bien
Raymond
2 avr. 2022
Raymond
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de df le 4 avr. 2022
Hi, thanks for your business and the time to do the survey. We hope to see you soon.
10/10 Excellent
vanessa
Voyage en famille
23 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Recommande
vanessa
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de df le 23 déc. 2021
Thanks for the business
6/10 Satisfaisant
Normand
Voyage en famille
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Normand
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de df le 19 nov. 2021
Sorry about the size, We do hope you have a great holiday season.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de df le 21 mars 2020
We want to say Thank you for your business. We appreciate it.
6/10 Satisfaisant
Martine
Voyage en famille
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon rapport qualité prix
Martine
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
MARYSE
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARYSE
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Francois
Voyage en famille
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Francis
Voyage en groupe
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place to stop for a good sleep!
Francis
Séjour de 1 nuit en août 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 août 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
annick
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
annick
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
majorie
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour.
majorie
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Eric
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Francis
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis
Séjour de 1 nuit en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Dominique
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
germain
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
germain
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Alain
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix.
Alain
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Egide
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Egide
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
stephane
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephane
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Yadira Leon
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yadira Leon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chirell RediResponse Specialist le 20 mai 2024
Dear Yadira,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip!Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 Bien
Sarah, Calverton
18 mai 2024
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Adraine Rediresponse Specialist le 19 mai 2024
Hello Sarah, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Olivia RediResponse Specialist le 17 mai 2024
Hello Mark, Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. We welcome your 5/5 score and are happy to hear you had a great encounter with us, especially regarding our clean and comfortable hotel, our easy check- in process and all the other kind remarks highlighted. At Red Roof, we hope to continue to provide great experiences for you. Thank you again for sharing your experience, we look forward to your next stay at Red Roof. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
10/10 Excellent
Devin
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sharma RediResponse Specialist le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to write about experience at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT. Devin, I am happy to hear that you had a great stay at our hotel. Your feedback will provide encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and provide our guest with all the comforts of home. We appreciate your business, Devin, and can't wait to see you back at Red Roof soon, where we can continue to offer you a great stay at an affordable price! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist
6/10 Satisfaisant
Ricardo
1 mai 2024
Ricardo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Linton RediResponse Specialist le 2 mai 2024
Hello Ricardo, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN & SUITES NEWBURGH - STEWART AIRPORT and I welcome your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Linton Red Roof Management RediResponse Specialist
6/10 Satisfaisant
Russell
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Russell
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Olivia RediResponse Specialist le 1 mai 2024
Hello Russell, Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your 3/5 score following your visit at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport. I am glad you found your stay to be okay. Feedback from our guests are always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,OliviaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 Bien
Chante
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Chante
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gabrielle RediResponse Specialist le 30 avr. 2024
Thank you for taking a moment to leave a review, Chante. The staff and I at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport appreciate your 4/5 score following your stay. You mentioned the juice machine, the view and dining area. Your satisfaction is important to Red Roof, so we will be taking the feedback you provided into consideration in an effort to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your feedback.Thank you again for sharing your experience. We hope that you will give us the opportunity to provide you with an even better stay the next time you're in the area.Sincerely,GabrielleRed Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 Excellent
milagros
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
milagros
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Xao RediResponse Specialist le 29 avr. 2024
Thank you for sharing your 5/5 rating with us, Milagros. Our staff at the Red Roof Inn & Suites Newburgh – Stewart Airport was especially delighted to know that we earned this following your stay. We aim to deliver a positive experience to all our guests, so we were happy to know that you were satisfied with your stay. However, we would love to hear about your stay, so please feel free to share more with us.Once again, on behalf of Red Roof, we would like to extend our gratitude for your rating. It would be our pleasure to host you under our roof again in the future.Appreciatively,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist