Réception

Avis sur Trident Inn & Suites, New Orleans

2.5 out of 5
Trident Inn & Suites, New Orleans
12340 I-10 Service Rd, New Orleans, LA

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 251 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 216 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 172 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 132 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 231 avis sur 1002." "

6,2/10

Propreté

7,0/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Mathieu

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 22 mars 2024
Thank you for your honest review!

10/10 Excellent

Jean Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de D. Craig le 24 sept. 2023
Thank you so much for your honest review. Look forward to serving you again!

8/10 Bien

Jackie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel. Rien à redire. Bon rapport qualité prix
Réponse de D. Craig le 6 juil. 2023
Thank you for your excellent review. Look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien pour le prix !!!!
Très propre, mieux que nous espérions pour le prix payé ! Mais le café du lobby était infecte !!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de AH le 26 mars 2020
thank you for you beautiful review. will try to provide more better

2/10 Horrible

Jessika

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible, bruyant et en plus il ne m'ont pas remboursé le dépôt.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de AH le 2 févr. 2020
We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business.

4/10 Médiocre

Sylvie

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Décevant
Jeune fille réception était plus intéressé à son cellulaire que nous répondre aux questions, une personne désintéressée, Les cadrage et les portes étaient vraiment sales, et de la saletés accumulé depuis longtemps donc la femme de chambre ne sait pas que ça ce nettoie , débris sur le plancher dans le couloir pour se rendre à notre chambre, le lit était confortable et le reste était passable,
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de AH le 2 févr. 2020
Thank you for taking the time to leave us such a nice review.

4/10 Médiocre

Leïla, Montréal

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le tapis de la chambre avait un avant-goût des bayous de la ville tant il était mouillé. Moisissure au bas des murs et poils douteux. Produits, draps et serviettes de salle de bain changés une fois par pleine lune.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Gautam nautiyal le 9 janv. 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards,

8/10 Bien

Carol, Memphis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very helpful. The breakfast was a very good selection and was checked on by staff often. Also breakfast area was very clean. Pleasantly surprised for pricing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de D. Craig le 28 mai 2024
Thank you so much for the review. We look forward to serving you again!

8/10 Bien

Critonius

Les points forts : Propreté
Didn't necessarily seem like a safe area. But the room seemed clean and recently remodeled.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de D. Craig le 28 mai 2024
Thank you for the review! We look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Marlene

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hospitality was on point.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de D. Craig le 28 mai 2024
Thank you for the review! We look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Brandy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thank you for my stay it was awesome
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de D. Craig le 21 mai 2024
Thank you so much. Look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Derrick

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Man for what you pay you think the place would be trash but no it’s a great hidden gem and the staff is amazing definitely my new place to stay in NO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de D. Craig le 19 mai 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again!

6/10 Satisfaisant

Shameria

Les points faibles : Équipements
no thanks
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de D. Craig le 10 mai 2024
Thank you for your review

10/10 Excellent

Diany, Virginia Gardens

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Keri

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Water was to hot, had a funny smell in the hallway but over all it was a nice stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 4 mai 2024
Thank you for your honest review!

10/10 Excellent

Renalda

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de D. Craig le 19 mai 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Renalda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was quiet and the room could be dusted
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de D. Craig le 27 avr. 2024
Thank you for your honest review! Look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Britney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de D. Craig le 23 avr. 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again!

6/10 Satisfaisant

Abriana

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de D. Craig le 19 avr. 2024
Thank you for the honest review!

6/10 Satisfaisant

Renee

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de D. Craig le 14 avr. 2024
Thank you for your honest review!!

2/10 Horrible

KELLIE M

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was there twice and I paid $50 deposit never received neither one of my deposit back the first time I understand but the second time I still have not received my $50 deposit
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 3 avr. 2024
One star rating after my staff took care of you both times you stayed here. The first time you snuck a dog in the building after you were told no pets allowed and we caught you. Still didn't take the deposit. The second time you came yall left the room completely nasty, guess what still didn't take the deposit. Thanks for the 1 star review which had nothing to do with your stay. YOUR DEPOSIT WAS RELEASED BACK TO YOU, BOTH TIMES!

6/10 Satisfaisant

Andrea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Breakfast included barely anything and that was very disappointing. Other than that, pretty nice hotel. Only one functioning elevator and the ice machine on my floor was broken. Appreciated the gated parking lot.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 2 avr. 2024
Good morning Andrea. The breakfast is just complimentary continental not a full breakfast. The elevator is a problem for staff as well. The part for it should be in any day now. Other than that glad you had a decent stay.

10/10 Excellent

Robin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was nice.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 26 mars 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again!

10/10 Excellent

Brittany

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They keep the property really clean. Fresh towels every day without having to tell anyone.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de D. Craig le 22 mars 2024
Thank you for the honest review! Glad you enjoyed the stay.

4/10 Médiocre

Susan, Sachse

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It smelled of marijuana in the halls, elevator, and parking lot. The bathroom smelled like mold. The outside door into the hotel was not locked so anyone could get in. The TV remote did not work. The water in the bathroom tub was running / dripping the whole time and smelled like mold. The only thing decent was the AC.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 17 mars 2024
Sorry your stay was not a good one. Will look into these issues!

4/10 Médiocre

Dorian J

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de D. Craig le 13 mars 2024
You are always at this hotel. Every time you come we make sure your stay is decent. To put this review in without even giving us a heads up that something is wrong is a little unreasonable. Thanks for the review!

8/10 Bien

Quentin

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de D. Craig le 31 mars 2024
Thank you for your honest review.

6/10 Satisfaisant

Katie

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
There was a Roach in the bathroom. Hallway nor elevator had a good smell.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de D. Craig le 5 mars 2024
Sorry about the bug and the smell.

2/10 Horrible

Danielle

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was in poor condition all around. Very dirty. Many things within the room such as the TV and the air conditioner were either in poor repair or not operational. Dining area was extremely dirty and not kept stocked. Room was OK but lots of things were in disrepair and dirty.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 5 mars 2024
Sorry about you stay. I will address the issues.

2/10 Horrible

ra'chelle

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de D. Craig le 26 mars 2024
Thank you for the review

8/10 Bien

Bobbie

No complaints
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 24 févr. 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again

10/10 Excellent

KELLIE M

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 20 mars 2024
Thank you so much for the honest review! Look forward to serving you again!!

4/10 Médiocre

Tamekia

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et personnel et service
When i went to the front desk to ask for towels the staff was rude. I ask for towels and the clerk said YOU NEED TO BRING THE OLD ONES. i said ok and when will i get the new ones he said in an hour. I said i was leaving in a hour he began to yell saying you trying to tell my hiw to do my job? I said what?? And i informed her I NEVER WILL TRY TO TELL you hiw to do your job BECAUSE I WILL NEVER WORK FOR A HOTEL . I LEFT AND WILL NOT SPEND MY MONEY WITH A COMPANY TO BE DISRESPECTED!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 20 févr. 2024
This not how the conversation went. I told you just as you stated, I would have gladly given towels if you would have exchanged the old towels. I never once yelled or became disrespectful. I simply explained how you could get what you were asking for. I'm not sure if you are trying to belittle the fact that I work for this hotel, but if you are it says a lot about you as a person. I guess since I work for a hotel I should be disrespected by you? I am happy to know that your stay was good otherwise!

2/10 Horrible

Farzad

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de D. Craig le 20 févr. 2024
Not sure what the problem was, but thank you for the review.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 18 févr. 2024
Thank you for your review.

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 18 févr. 2024
Thank you so much for your honest review. Look forward to serving you again!

8/10 Bien

bruce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 18 févr. 2024
Thank you so much for your honest review. Look forward to serving you again!

6/10 Satisfaisant

Ryan

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Basically good. Killed two roaches in my room, though. They need to call an exterminator.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you for your honest review. Look forward to serving you again.

10/10 Excellent

Juan

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you so much for the honest review. Look forward to serving you again.!

10/10 Excellent

Donishia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s was a good stay for the price not bad looking!! Need a lil more work but I will stay again!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you so much for the honest review. Look forward to serving you again.!

10/10 Excellent

Caxavier

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you for the honest review. Look forward to serving you again.

8/10 Bien

Harold

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I woul recommend
The hot water in the shower took forever to heat up and would come and go but other than that great
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you so much for the honest review. Look forward to serving you again.!

10/10 Excellent

Sheila

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 14 févr. 2024
Thank you so much for the honest review. Look forward to serving you again.!

2/10 Horrible

Terrance

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de D. Craig le 11 févr. 2024
Not sure what the problem was. You were in the same room you were in back in Dec. Thanks for the review

6/10 Satisfaisant

ronnie

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
People smoking pot at the back door. Sketchy people looking at you entering the building and people talking loud on the hallways slamming doors. The staff was nice
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 5 févr. 2024
Ronnie first off glad the stay was good other than the guest you mentioned. We try our best to keep a quiet hotel. Every once in a while we get a loud guest. Once it's reported or we catch it we resolve the issue.

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 5 févr. 2024
Thank you so much for the honest review.

8/10 Bien

Kay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not fancy, but a good place to stay
The first room we were given had an issue with the TV remote and the cleaning service forgot to brush the toilet bowl. But when I took my concerns to the front desk, they immediately gave us a different room. All was good again! The building has some aging issues, they are working around them. Overall, we were pleased with our stay. We were very excited to have free gated parking!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Craig le 5 févr. 2024
Thank you so much for your honest review. We look forward to serving you again if ever in the area!

2/10 Horrible

yunggk

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de D. Craig le 20 mars 2024
Thank you for the review

6/10 Satisfaisant

Craig

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
New Orleans East Hotel
This hotel wasn’t 5 stars but I must say everyone mind their business. It’s an affordable place for the night. I’ll stay again if needed.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de D. Craig le 2 févr. 2024
Thank you so much for the honest review. Look forward to serving you again.

10/10 Excellent

Fabieyoun, Marrero

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de D. Craig le 23 janv. 2024
Thank you so much for your honest review. Look forward to serving you again.