3 bars, lounge dans le hall, bar sur le toit

Avis sur NOPSI Hotel, New Orleans

4.5 out of 5
NOPSI Hotel, New Orleans
317 Baronne St, New Orleans, LA

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1031 avis sur 1402." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 237 avis sur 1402." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 73 avis sur 1402." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 1402." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 1402." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Michel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Maude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Property Management le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know that we were able to provide you with an overall enjoyable visit. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Sylvie-Anne

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je recommande le NOPSI !!! Nous avons adoré !
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
Merci pour votre excellent commentaire sur votre récent séjour! Nous sommes ravis d'apprendre que nous sommes allés au-delà pour vous offrir la meilleure expérience possible. C'est un énorme compliment lorsque nos clients apprécient tellement leur séjour qu'ils prennent le temps d'examiner notre propriété et de la recommander à d'autres. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt à NOPSI

10/10 Excellent

Genevieve

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La suite était parfaite pour notre voyage. On nous a bien accommodé avec une petite difficulté dans nos réservations! Personnel très accueillant et sympathique! Cependant, il y a plusieurs frais qui se rajoutent à la facture que nous avons plus ou moins compris ( je pense que c’est l’eau et café à volonté). Constat que de réserver par Expedia ou autre, il y a souvent plusieurs frais additionnels lorsque nous arrivons dans les hôtels!
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous apprécions grandement vos commentaires en tant qu'invité, et c'est un plaisir de savoir que vous avez apprécié la majorité de votre séjour dans notre propriété. Nous attendons avec impatience des améliorations passionnantes, et nous serions honorés de vous accueillir à nouveau bientôt pour en profiter

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, propre et bien situé. Le personnel est accueillant et souriant. Il est attentionné à tout. Le restaurant est parfait. Les chambres sont propres et tranquilles. La situation géographique est idéale pour la marche, près des quartiers où il y a beaucoup d’ambiance, mais l’hôtel demeure tranquille. Nous y retournerions sans hésiter. On recommande.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 19 févr. 2023
Merci pour votre excellent commentaire sur votre récent séjour! Nous sommes ravis d'apprendre que nous sommes allés au-delà pour vous offrir la meilleure expérience possible. C'est un énorme compliment lorsque nos clients apprécient tellement leur séjour qu'ils prennent le temps d'examiner notre propriété et de la recommander à d'autres. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel bientôt!

8/10 Bien

Sandrine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
J ai apprécié la décoration , la propreté, l ambiance plutôt trendy , clientele plus raffinée qu au Roosevelt a mon avis . Le resto est tres bon. En revanche , un seul ascenseur en service lors de mon séjour et 10 minutes d attente pour pouvoir monter dans sa chambre …c était assez agaçant .
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Management le 25 oct. 2022
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

10/10 Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel! Chambre parfaite.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 3 oct. 2022
Thank you for this fabulous review, Guillaume! We are delighted to have welcomed you as our guest and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. It would be an honor to welcome you back again in the future.

6/10 Satisfaisant

ABRIC

Séjour de 6 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Marlene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé. Hall superbe. Pris très correct. La piscine est top mais l’eau était super froide. Le personnel est très sympa sauf un valet du parking! Parking pas utilisé mais prix assez élevé! Je le recommande car situé non loin de toutes les attractions.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 16 août 2022
Merci pour votre excellent commentaire sur votre récent séjour! Nous sommes ravis d'apprendre que nous sommes allés au-delà pour vous offrir la meilleure expérience possible. C'est un énorme compliment lorsque nos clients apprécient tellement leur séjour qu'ils prennent le temps d'examiner notre propriété et de la recommander à d'autres. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir pas trop lointain!

10/10 Excellent

Stephane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil exceptionnel par Jeffrey. Excellent hôtel sur toute la ligne.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 9 août 2022
Merci de partager votre expérience positive avec nous et avec vos compagnons de voyage. Ce fut un plaisir de vous accueillir en tant qu'invité et nous sommes ravis que vous ayez pleinement apprécié votre séjour chez nous ! Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir pas trop lointain.

10/10 Excellent

labonte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Tres bel hotel quoique un peu cher . Terrase sur le toit super pour profiter de la température et de la piscine. Lit tres confortable et chambre tres bien aménagée. Situee au nord de bourbon street. Tres recommandable
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Hotel Management le 29 mars 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Ce fut un plaisir de vous accueillir en tant qu'invité et nous sommes heureux de savoir que nous avons pu rendre votre séjour agréable. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt !

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 3 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

Nicole

Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Eddy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Management le 18 févr. 2022
Hi Eddy, We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Dany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice service
We lost important docs in the cab and the hotel staff did everything to help us. Big thanks!
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Management le 18 févr. 2022
Hi Dany, We greatly value your feedback as our guest, and it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us! Thank you for your review, and we look forward to welcoming you back in the future!

8/10 Bien

Jean-Yves

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 24 janv. 2022
Hi Jean, We truly appreciate you taking the time to share your rating with us, and it is a pleasure to know that you enjoyed the majority of your stay at our property. It would be an honor to welcome you back again in the future!

10/10 Excellent

Magalie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe!!
Superbe chambre, assez grande. Très belle salle de bain avec deux lavabos et une grande douche. Je recommande ++
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de RB le 20 janv. 2022
Dear Magalie, Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.

8/10 Bien

Graeme

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool and roof top bar closure during our stay could have been advised well before our stay as this was one of the reasons we booked it. There was also some construction noise as a result
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mike

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel staff was very friendly and welcoming
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jaime

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel and staff was very friendly and open!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

susan

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was only there for 3 nights, I would go back
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Area was great for getting around however pool was closed and wasnt able to enjoy why I picked this hotel to begin with. Everything else was fine
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Debbie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay! Would recommend you come for a visit!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk was quite busy handling check ins and such and they were professional & friendly despite the throng waiting. The bell man were great, very helpful and friendly. My only quibble is there was no coffee maker in the room ( I asked for one and it was brought up). For the price, I thought this hotel was definitely a good value (rooms were comfortable and great location).
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Kristi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Early check in was great!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Ashlee, BELLE CHASSE

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Kathleen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Keri

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was amazing. Carpets could use a deep cleaning and the room had entirely too much humidity.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Roslyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The visit was phenomenal. The valet was so nice. The room was clean and impeccable. I will return 10/10.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Rute, brockton

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The most beautiful hotel lobby!! The service was great and we loved the amenities, especially the roof top pool. Close proximity to everything. Will be back to NOLA for sure
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Cynthia, Duarte

The water in the shower was coming out. They did not offer anymore water.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Ihab

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient
Séjour de 5 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Sara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I realize that a lot of these issues fall under the "first world problems" category, but when you spend a good chunk of your hard earned money to stay in a luxury hotel, you should get what you pay for. That didn't happen here. - Check-in was rushed even though we were the only ones checking in at the time. No friendly chatter, just "here are your room keys". - The room smelled like old Cheetos. - None of the lights worked except the desk lamp. - The bathroom door wouldn't fully close. - In-room dining was "out of stock" on several basic items. - The footboard of the beds stuck out in such a way that my son has a terrific bruise from running into it several times (it was dark!) All of that I was willing to shrug off until the internet issues started. My son needed the Wi-fi for some schoolwork. He was having trouble getting it going so he called the front desk, and they hung up on him. So I called. 3 times. They didn't answer. I went down to the front desk and was given some troubleshooting steps to try. The steps didn't work. I returned to the front desk where I was told that they couldn't help and I should contact the hotel's ISP. I called the ISP. They started a trouble ticket and assured me someone would reach out within 24 hours. We gave up at this point, packed our things and left. Or tried to. At the front desk, we were told that the computer was down. I had to write my room number and email on a post-it. Still haven't gotten a receipt.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Tika

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel and friendly staff. The computers were down during my stay so that impacted check-in. Other than that, everything was good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

sharlene

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a beautiful hotel I give it a 10
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Madison

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room felt very damp at all times even with the AC blowing and did not feel linens were properly cleaned
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 15 mai 2024
Thank you so much for your sharing your concerns with us. Please accept our apologies that your room was not as comfortable as it should have been. This is not a typical experience at our property, and our team will be sure to look into your comments further and make changes where necessary. Please consider giving us another chance to serve you in the future and demonstrate the high level of service we normally provide.

10/10 Excellent

Shunequa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is very nice. The only issue was the system went down when checking in, it took two days for us to get keys, and our room was only cleaned once and not daily like it said. Was not sure if I needed to request that it be done everyday. Room was beautiful, the view was ok. Staff very friendly and helpful. We will be back again. Thank you for a lovely stay.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 15 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. While we're happy that you enjoyed your overall stay, we apologize for the major inconveniences you faced upon arrival. We truly appreciate your comments as we're always looking for opportunities to improve our guest experience. We hope you'll give us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future.

10/10 Excellent

Asia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers! We truly appreciate your feedback and are thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 Bien

Anna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice size rooms. Very friendly staff. The restaurant food wasn't the best, but the bartender and drinks were very good. Spacious entry area/ lobby with lots of seating, indoor and outside
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excellent

Joseph

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel in New Orleans in my opinion. Best rooftop pool with bar and another great bar by lobby with the most friendly staff around town!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for your feedback! It is a huge compliment when our guests enjoy their stay so much that they take the time to review our property and recommend it to others. Thank you for your review - we excitedly await your next visit!

10/10 Excellent

Sean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel within walking distance of the main tourist areas and transport options like the tram and the buses. Room was huge, rooftop swimming pool was a nice area when the sun got hot. Friendly staff and gave us a late checkout. All in all 10 out of 10
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers! We truly appreciate your feedback and are elated you enjoyed your stay with us. Thank you for making us your hotel of choice - we excitedly await your next visit!

10/10 Excellent

Steven

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Property. Very large rooms, wonderful staff. Clean and contemporary with charm.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers! We truly appreciate your feedback and are elated you enjoyed your stay with us. Thank you for making us your hotel of choice - we excitedly await your next visit!

10/10 Excellent

Shakora

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was so nice and helpful especially Kevin. Loved my stay and definitely will be staying here next time I’m in town. Great experience.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
It was a pleasure to host you for your recent visit with us! We are so happy to learn that you enjoyed your stay with us and will be sure to share your compliments with Kevin. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future!

10/10 Excellent

Erica

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you so much for your 5-star rating! We’re thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 Satisfaisant

Mohammad

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Property is old. Surrounding areas are dirty. Homelessness
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. We greatly value your feedback as we're always looking for opportunities to improve our overall guest experience. We hope to have the chance to welcome you back to our property in the future.

10/10 Excellent

Valerie M

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and modern
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for the great feedback you have provided. Your kind comments regarding our attention to cleanliness are very much appreciated! At our hotel, we take upkeep and cleanliness very seriously, and it is always encouraging to receive such compliments. Thank you again for your review. It would be an honor to welcome you back again in the future!

10/10 Excellent

John M

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really neat property in NOLA. Great bar. Rooms are spacious & comfortable.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excellent

CAROLINA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Hotel and professional staff.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Property Management le 14 mai 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers! We truly appreciate your feedback and are thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Barbara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
NOPSI staff was helpful when we asked to change rooms. The hotel used to be an office building. We would stay here again
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Property Management le 6 mai 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers! We truly appreciate your feedback and are thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excellent

Beresford

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Property Management le 6 mai 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.