Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Metairie (New Orleans), LA
Country Inn & Suites by Radisson, Metairie (New Orleans), LA
2713 N Causeway Blvd, Metairie, LA
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Kiki,We are glad to see you enjoyed the pool area and hope you come back to us again.
10/10 Excellent
Cindy
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Cindy,Glad you enjoyed the pool and fire pit hope to have you back around them soon.
8/10 Bien
Johanna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Troy Aldrich le 3 avr. 2024
Dear Johanna,Thank you for sharing your experience with us. I am pleased that your visit with us was amazing. I have shared your comments with our breakfast team so that we may improve on our services. I look forward to welcoming you back to Country Inn & Suites by Radisson, Metairie (New Orleans), the next time you are in the area.Sincerely,Troy AldrichGeneral Manager
8/10 Bien
Dominique
3 mars 2024
Dominique
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mars 2024
Dear Dominique,We are happy to see you enjoyed your stay and look forward to having you back with us again.
8/10 Bien
Christian
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gregory Rose Front Office Manager le 17 janv. 2024
Dear Christian,We are glad to see you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
Anthony
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon hôtel mais vraiment trop bruyant
Anthony
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Troy Aldrich le 13 nov. 2023
Dear Anthony,Thank you for sharing your experience with us. I have shared your comments with our security team so that we can improve on the courtyard noise. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Troy AldrichGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Roger, Repentigny
4 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Roger
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Gregory Rose Front Office Manager le 5 juil. 2023
Good Evening,We are glad that the staff and breakfast were a highlight of your stay, We apologize for the noise level you encountered during your stay with us and hope to do better if you come to visit in the future.
8/10 Bien
Frederick
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Lewis
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lewis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Maria
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Francisco
Voyage en famille, Voyage d’affaires
23 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Francisco
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Francisco,We apologize for the noise upon investigation we did not receive any complaints during your stay so we where unable to rectify the situation. You security deposit takes 3 to 7 business days to return back to your account if you have not seen it back by then please feel free to contact the hotel directly.
10/10 Excellent
Starla
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Starla
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Starla,We are happy excited you loved the property and the staff and hope you pick us again for your next trip.
6/10 Satisfaisant
Anna, Taylor
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mia
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Mia,we are glad the staff and property made you pleased with your stay and hope on your next quick trip you come to see us again.
10/10 Excellent
Adelaida
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adelaida
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Adelaida,We are excited to see you enjoyed your stay with us and hope you pick us on your next visit to the city.
8/10 Bien
Angela, Byram
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Équipements
Angela
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Angela,Our room descriptions do describe our rooms as courtyard rooms the rooms do face the courtyard but that area is enclosed and secure 24 hours a day. If you do pick us for another chance we do offer Suites located in the main building.
10/10 Excellent
Starla
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Starla
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Starla,once again we are happy for the wonderful praise you have given us, we hope you pick us for your next special occasion.
8/10 Bien
Fran
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fran
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Fran,We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Elizabeth,We are excited to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back soon.
10/10 Excellent
Amit
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amit
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Amit,We are glad to see you had an enjoyable stay with us and hope to have you back soon.
10/10 Excellent
Starla
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Starla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Starla,We are glad you enjoyed the property and cant wait to see you again.
6/10 Satisfaisant
Leah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Leah
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Leah,We apologize housekeeping did not service your room we will use this to improve future stays.
6/10 Satisfaisant
Kirah
Voyage en groupe
13 mai 2024
Kirah
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Kirah,Thank you for the feedback we are going to look into the room you occupied and see if we can pinpoint a problem
10/10 Excellent
Lolis
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lolis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
dear lolis,Glad to see you enjoyed the stay with us and hope to see you for the next concert.
8/10 Bien
Gavin, Surrey
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gavin
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Gavin,Glad to hear you enjoyed your stay with us and hope to have you back again soon.
8/10 Bien
David
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear David,We are glad to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back soon.
8/10 Bien
Janet, Beaumont
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Janet,Happy to see you enjoyed your stay with us and hope you pick us again in the future.
8/10 Bien
joseph
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joseph
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 20 mai 2024
Dear Joseph,We are happy to see you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Wayne
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Gregory Rose le 11 mai 2024
Dear Wayne,Excited to see you thought the property was great and hope to have you back with us soon.
6/10 Satisfaisant
Delfine
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Delfine
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Delfine,We apologize that the toilet did not work properly during your stay, but upon further review this was not brought to our attention until your check out date. We would have 100% solved this issue during your stay if we would have known. We hope you stay with us again so we can rectify this issue.
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Laura,We are glad to see you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon.
8/10 Bien
Byron
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Byron
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Byron,Looks like you had a good stay with us and hope to offer many more good stays when you are back in town.
10/10 Excellent
Whitney
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Whitney
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Whitney,It was our pleasure to see you enjoy the hotel as you did and hope to have you back with us soon.
10/10 Excellent
William
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear William,We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back with us soon.
6/10 Satisfaisant
T
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
T
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear T,We are glad you enjoyed the bed and bathroom. We apologize for any smell you may have encountered and are looking into that now.
6/10 Satisfaisant
Henry
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Henry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Henry,We are happy to see that the breakfast was a nice point of your stay.
8/10 Bien
Brenda
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Brenda,We apologize that your perk was not delivered it should have just been a soda at the desk when checking in.
4/10 Médiocre
Aliaksandr
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Aliaksandr
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Aliaksandr,We apologize for the misunderstanding but we only offer breakfast and do not advertise a restaurant. Hope on future trips to New Orleans you will stay with us again.
8/10 Bien
jim, Saskatoon
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jim
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 8 mai 2024
Dear Jim,We are happy to see you enjoyed your stay with us and look forward to having you back next year.
8/10 Bien
Gerald
1 mai 2024
Gerald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Gerald,We are excited to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back soon.
10/10 Excellent
Dagoberto
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dagoberto
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Dagoberto,We are glad to see you enjoyed the hotel and hope to have you back soon.
2/10 Horrible
Gabriella
30 avr. 2024
Gabriella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Gabriella,It looks like we did not make a memorable experience for you. We hope you can give us another chance on your next visit to fix the issues you ran into.
6/10 Satisfaisant
Venkata Neelima
30 avr. 2024
Venkata Neelima
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 23 mai 2024
Dear Venkata Neelima,I appears your visit did not go as planned if you would like to elaborate more on what we missed to make your stay rememberable please contact the hotel so we can improve future stays.
8/10 Bien
Pamela
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Pamela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Pamela,We are happy to see you enjoyed your stay with us again and we are thankful that you understood the issues with the water.
10/10 Excellent
Gerald
29 avr. 2024
Gerald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Gerald,Happy to see you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Walter
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Walter,We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back sometime.
10/10 Excellent
Richard
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 1 mai 2024
Dear Richard,We are glad you enjoyed your stay with us and hope to have you back with us again soon.
2/10 Horrible
Shazzanne
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shazzanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 28 avr. 2024
Dear Shazzanne,We apologize for any discomfort during you stay and hope you give us another chance to rectify the issues you ran into.
10/10 Excellent
Allen
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 28 avr. 2024
Dear Allen,We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to have you back again soon.
8/10 Bien
Turquoise
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Turquoise
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gregory Rose le 28 avr. 2024
Dear Turquoise,I apologize for the experience you had with your card being charged twice, We have looked into your reservation and only see one charge the other charge should be returned back to you within 3 to 5 business days.