Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
22 juin 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
matthieu
22 juin 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
matthieu
Séjour de 4 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Nathalie
7 août 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Moyen
Nathalie
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
Gloria
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gloria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mai 2024
Hi Gloria, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Rosanna
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosanna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 avr. 2024
Hi Rosanna,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
James
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Bob
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bob
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi BobThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Penny
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Penny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Penny,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Lisa
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 mars 2024
Hi Lisa,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Connie
14 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Connie,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Julie
9 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 mars 2024
Hi Julie, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Natalie
17 févr. 2024
Natalie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The management le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us. Looking forward to seeing you in the near future.
6/10 Satisfaisant
Michael
10 févr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Michael,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Eric
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Eric,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 13 févr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Milton
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Milton
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Milton,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6#Team6
10/10 Excellent
Heather
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 6 mars 2024
Thank you for give that great review we do appreate it.It helps we will keep work hard for your comfort and safety.
8/10 Bien
Glendonna
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Glendonna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management le 23 avr. 2024
Thank for staying with us we hope to see you in the near future.
8/10 Bien
dawn
1 janv. 2024
dawn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The management le 23 avr. 2024
Thank you for your review. It really helps us out. It looks as though you had a good stay. We hope to see you in the near future and we are always improving. Keeping stay the best.
10/10 Excellent
Jackie
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jackie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management callie le 23 avr. 2024
Thank you for the great review it really help to let’s us know how we are doing.so
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 déc. 2023
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Heather
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 déc. 2023
Hi HeatherWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Clint
20 nov. 2023
Clint
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Management le 23 avr. 2024
Clint I am sorry our stay was the best. I wish you would’ve left me a few notes so that I would’ve known what to work on, but in spite we still will work on everything to try to make the best day ever hopefully, the next time you may read.
2/10 Horrible
Alexandra
9 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Alexandra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi Alexandra,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Julee
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julee
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 nov. 2023
Hi Julee,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
2/10 Horrible
Fran E
31 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fran E
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 31 oct. 2023
Dear Fran we are very sorry you didnt enjoy your stay. we are starting to renavate. as for the things that are not working like the cart i explaned that we have those things on order we cant for see break downs. I hope your room was clean and comforable.
4/10 Médiocre
Debbie
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 31 oct. 2023
Debbie i am very happy that you told me bout the desk. I wil be getting on that. Thank you we will be doing better in the furture.
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 31 oct. 2023
Thannk you for letting us know that you enjoyed your stay. we hhope to serve youu even more att another date.
6/10 Satisfaisant
David
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not great
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 25 oct. 2023
thank you for yolur review and yss we are in the middle of changeing are rooms we are put a new face on the place so hopefully the next time you stay we will be all fixed up with new.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Slept in an Ash Tray
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 oct. 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jeff
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 oct. 2023
Hi Jeff,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Connie
14 oct. 2023
Connie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 23 avr. 2024
hi Connie very glad you left us a review it looks so we need to work on a few things. We will be happy to do so and make it right for you the next time you stop by thank you for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Darren
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 oct. 2023
Hi Darren,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Pam
Voyage en groupe
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pam
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Guy
5 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 25 oct. 2023
Thank you for tyour review i just wish you could have left me a few note so we know how to serve you better
6/10 Satisfaisant
Cherie
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Cherie
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
Thank you for your review i hope thing will be better next time. we are working on thing as fast as we can get people here.
8/10 Bien
Debra
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Debra
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
I really appreciate you letting me know i had a missing empolyee that will not be happening again.and your patience with the things we are fixing thank you come see us again
6/10 Satisfaisant
Michael
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
Michael thank you for your kind words this year has been a crazy one with road constructionand everys thing falling appart but we do have people comming to fix it all. we are looking forward to your next stay.
8/10 Bien
Jay
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pretty good motel.
Jay
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
Thank you for the nice review we really apprciate the kind words looking forward to have you here again
10/10 Excellent
BOTIELUS
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
BOTIELUS
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hi Traveler,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Kenneth
23 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
No plugs for C-pap
Kenneth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hi Kenneth,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Kent
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hi Kent,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Kristi
Voyage en famille
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kristi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hi Kristi, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
David
16 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
David i wish you could have left me with how i could have made this a better stay.
2/10 Horrible
Joci
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Like did they even try?
Joci
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 14 sept. 2023
I am sorry your experience was not thhe best i would like to say we will be doing more training for the desk person that you delt with we know tht a previous gust had punched in the bathroom door we do have that on order we really appreciate your input it help me get thing better for you the next time.
8/10 Bien
Eduardo
4 sept. 2023
Eduardo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi Manger Callie le 5 oct. 2023
Thank you for the good review. We would love to see you again.
10/10 Excellent
Camille
Voyage en famille
2 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 5 sept. 2023
we would like to say thank you for staying with us .I am sorry that you was not told at the time of booking yes we are repairing some things to make everyone stay better and more comfortable.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 5 sept. 2023
Thank You for your review we hope you will come stay with us again.
8/10 Bien
Charles
Voyage d’affaires
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
My stay.
Charles
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 août 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Amber
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Amber
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de MOTEL 6 Nephi le 5 sept. 2023
Amber thank you for staying with us at the motel 6 I am glad you you enjoyed your stay.