Avis sur The Colony Club Inn & Suites
The Colony Club Inn & Suites
St. Albans Drive off West Bay Street, Nassau
Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de S.R. le 6 oct. 2023
Wow! Thank you for the awesome rating.We're so pleased you've enjoyed your overall stay with us. It was pleasure having you.
4/10 Médiocre
Chalom
Voyage en couple
2 août 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chalom
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Kramer le 3 août 2023
Thank you for your feedback. Upon your check -in, you were advised that there are purified bottles of water readily available for you at the front desk per your request as we do not advise our guest to drink water from the tap. Additionally, there were also bottles of water provided for you in your room. In regard to your television and internet, we like to ameliorate all guest concerns in real-time and unfortunately these issues were not reported to us until check-out. We are saddened that you did not have a satisfactory time with us and we hope that we can have you again in the future.
10/10 Excellent
alexandre
31 juil. 2023
alexandre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de E.S le 25 août 2023
Hello Alexandre, Thank you for your review! We hope to see you soon in the near future.
4/10 Médiocre
Codrut
30 juil. 2023
Codrut
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kramer le 1 août 2023
Hello Codrut, Thank you for your review! We hope to see you soon in the near future.
10/10 Excellent
Annie
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Mahogany le 6 juil. 2023
Merci d'avoir choisi Colony Club Inn & SuitesNous apprécions grandement vos commentaires !Nous sommes impatients de vous avoir à nouveau avec nous
8/10 Bien
Tony
Voyage en famille
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Krista R. le 2 mai 2023
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're so glad that you've enjoyed our amenities. We do hope to welcome you back in the future!
8/10 Bien
karine
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas mal, un peu éloigné
karine
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Gigi le 21 févr. 2023
Hi Karine,Thank you for choosing The Colony Club Inn and Suites. It is regrettable that your stay with us was not so pleasant, and we apologize for any inconvenience caused.Kind regards.
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage en couple
15 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Réponse de Gigi le 16 janv. 2023
Hi Alexandre,Thank you once again for choosing The Colony Club Inn and Suites. We appreciate your kind review as it is guest like you that make what we do so special. We look forward to welcoming you back!Kind regards,
8/10 Bien
Jean Pascal
Voyage en groupe
18 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jean Pascal
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Gigi le 18 nov. 2022
Hi Jean Pascal,Thank you for your kind review. It was nice that you enjoyed the look and layout of the room, and I am happy that you did. However, it seemed that we dropped the ball on the breakfast and pool area and internet. We appreciate you bringing this to our attention, and we will do our best to rectify these concerns. We look forward to seeing you again.Kind regards.
8/10 Bien
Nathalie
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Krista le 21 sept. 2022
Hello Nathalie,Thank you for sharing your experience with us and fellow travelers alike. I am please to hear you had an overall great time with us. However it brings me concern, your mention of the breakfast service not having fruits, as this is apart of our daily menu. I will speak to the breakfast staff and management on this matter.It was a pleasure having you, and hope on your return, we'll have some local fruits (mango, guinep, sea grapes etc..) for you try.
10/10 Excellent
Océane
Voyage en groupe
8 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Océane
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Krista le 8 août 2022
Hello Oceane,
It was a pleasure having you stay with us and I glad you've enjoyed your stay. Thank you for the awesome rating!
2/10 Horrible
Sterline
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sterline
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en famille
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Nathalie
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de E.S le 16 mars 2020
Dear NathalieThank you so much for taking the time to write a review regarding your stay at our property. We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Krista le 26 févr. 2020
Dear Guest, we thank you for bringing this matter to us. We kindly ask that you please contact us, as we would like to further investigate your claim and bring this matter to a close. We try to accommodate our guests via their request and/or based on the information they've provided on their booking. There was a mismanage of information somewhere along the line and we do apologize for the inconvenience caused during your stay.
10/10 Excellent
Mohammed
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohammed
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Krista le 27 juil. 2019
Wow, thank you Mohammed for the awesome rating!We’re delighted you’ve enjoyed your stay with us.It would be our pleasure serving you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de E.S le 1 mai 2019
Cher client je vous remercie pour votre séjour avec nous, nous espérions que vous passé un bon moment à l’hôtel. Et nous avons hâte de vous revoir
8/10 Bien
Marie-Eve
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour une nuit c’est un bom rapport qualité prix
Marie-Eve
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de E.S le 21 janv. 2019
Thank you so much for taking the time to write a review regarding your stay at our property. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de E.S le 6 nov. 2018
Thank you so much for taking the time to write a review regarding your stay at our property. We look forward to seeing you again soon
2/10 Horrible
sapeta, essonne
26 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel excentré et mega bof
sapeta
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de SM le 28 avr. 2018
Thank you for staying at our property; we sincerely value your feedback. We are glad to know that you were impressed with the warm hospitality of our staff.
Please accept our apologies for any inconvenience experienced.
Regards,
SM
10/10 Excellent
Georges
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon choix pour petit budget
Georges
Réponse de SM le 16 avr. 2018
Fantastique! Nous sommes extrêmement heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous!
Cordialement,
SM
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 mars 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Un peu viux
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de SM le 12 mars 2018
Thank you for staying at our property. We sincerely appreciate your feedback.
Regards,
SM
4/10 Médiocre
Laur-it, Suisse
8 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très accueillant, plus que l'hôtel
Laur-it
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de SM le 18 janv. 2018
Thank you for staying with us, we sincerely value your feedback. We accommodate a myriad of guests from various nations who enjoyed their stay at our property for multiple nights. We provide a complimentary continental breakfast however we included an added bonus of offering eggs and sausages cooked to order. We are glad to know that you were satisfied with the comfort of the room and impressed with the courteous hospitality of our staff.
Regards,
SM
10/10 Excellent
Binta
17 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I recommend this hotel !
Binta
Séjour de 1 nuit en mai 2017
Réponse de Sash le 21 juin 2017
Thank you so much for your kind words. We looking forward to seeing you all again in the future.
Thank you for choosing Colony Club Inn and Suites.
Best Regards,
Livingston Rolle
Guest Service Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 mai 2017
Hôtel sympathique
Voyageur vérifié
Réponse de Livingston Rolle le 17 mai 2017
Nous vous remercions beaucoup de rester avec nous au Colony Club Inn & Suites et pour vos commentaires.
Best Regards,
Livingston Rolle
Guest Services Manager
4/10 Médiocre
Sofiane
13 mars 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofiane
Réponse de Sash le 22 avr. 2017
Thanks for staying at our property. Your feedback is well appreciated.
Regards,
SM
2/10 Horrible
foulemata
30 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
foulemata
Réponse de General Manager le 18 août 2016
We regret to know that you had weak Wifi service during your stay with us. Recognizing that wifi is a necessity, we have installed new devices which has improved the wifi service on our compound.
8/10 Bien
Roger
30 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
10/10 Excellent
Mari
24 mai 2024
Les points forts : Équipements
Mari
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de S.R. le 25 mai 2024
Wow,thank you for this awesome review of your recent stay with us. We are so pleased to hear that you've enjoyed you're stay. Please,do visit again!
8/10 Bien
Charlean, Abaco
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de S.R. le 25 mai 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Divenson
24 mai 2024
Divenson
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de S.R. le 25 mai 2024
Thank you for staying us.
2/10 Horrible
Shacoy
21 mai 2024
Shacoy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Adara C. le 24 mai 2024
Hello Shacoy,Thank you for the review. We are sorry to hear that our staff members were unpleasant during your stay. We will be sure to forward this to the respective department head. Thank you for staying with us at The Colony Club Inn & Suites!
8/10 Bien
Tzaddi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tzaddi
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Adara C. le 24 mai 2024
Hello Natassia,Thank you for the review! We are glad to hear about the aspects of your stay that you enjoyed. Thank you for the feedback and we will forward this to the respective department head. Thank you for staying with us at The Colony Club Inn & Suites!
6/10 Satisfaisant
Kazim
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kazim
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Adara C. le 24 mai 2024
Hello Kazim,Thank you for the review. We will most definitely take your feedback into consideration to improve our property. Thank you for staying with us at The Colony Club Inn & Suites!
6/10 Satisfaisant
Jamie, Richmond Hill
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jamie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Adara C. le 14 mai 2024
Hello Jamie,Thank you for the review. We apologize for the inconveniences during your stay. However, we are glad to hear that you room was clean during your stay. Thank you for staying with us at the Colony Club Inn & Suites!
10/10 Excellent
Ronald
12 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Adara C. le 14 mai 2024
Hello Ronald,Thank you for the review! We are sorry to hear that you didn't enjoy the Bahamian experience. We hope another visit would change your mind.Thank you for staying with us at the Colony Club Inn & Suites!
10/10 Excellent
Rafael
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 8 mai 2024
Thank you for the wonderful review!
8/10 Bien
Jonathan
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de S.R. le 1 mai 2024
Thank you for booking your stay with us. We're so pleased you've found the hospitality of our staff welcoming. It was a pleasure having you.
10/10 Excellent
Guillermo, BARRANQUILLA
27 avr. 2024
Guillermo
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 21 mai 2024
Dear Guillermo,Thank you for the wonderful review! We hope you enjoyed your stay with us! We hope to see you again here at the Colony Club Inn & Suites!
10/10 Excellent
Courtney
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de S.R. le 1 mai 2024
Hi there, Courtney, we're so pleased to hear that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you.
6/10 Satisfaisant
Antonio
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Antonio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de S.R. le 1 mai 2024
Thank you for booking your stay with us. I'd like to apologize for the inconveniences you experienced. During the time of your stay The Hotel was experiencing issues on the part of our internet service provider. However, our front desk agents would have been pleased to assist in making in and all your arrangements. As for the buffet breakfast, it is no longer a complimentary breakfast and is stated so on the website. However, I do apologize for there being a misunderstanding on the subject.
6/10 Satisfaisant
Jamelia
22 avr. 2024
Jamelia
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 1 mai 2024
Thank you for the review! We are pleased to hear that our staff was helpful during your stay. We will forward this review to our department heads to ensure that all of our staff is helpful to our guests.
8/10 Bien
Harry
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 1 mai 2024
Thank you for the review!
4/10 Médiocre
Sandra
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 1 mai 2024
Hello Sandra,Thank you for the review. We apologize for the time it took you to arrive to the beach. We would suggest renting a car on your next visit as the island will be easier accessible.
8/10 Bien
Ryan
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Adara C. le 11 avr. 2024
Hello Ryan,Thank you for the review! We apologize for the shower inconvenience during your stay. However, we are glad to hear that our staff was pleasant during your stay.Thank you for staying with us at the Colony Club Inn & Suites!
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de S.R. le 23 févr. 2024
Hello Sarah, thank you for your AWESOME rating! We're so pleased you've enjoyed your stay with us. It was pleasure hosting you.
10/10 Excellent
Jacqueline, Littleton
17 févr. 2024
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de S.R. le 27 mars 2024
Thank you for the wonderful review! We're so glad you've enjoyed your stay with us. It was a real pleasure having you.
8/10 Bien
ARTHUR
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
ARTHUR
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Adara C. le 16 févr. 2024
Hello Arthur,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope you both got home safely!
4/10 Médiocre
Michael
Voyage en groupe, Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Adara C. le 5 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for the review. We apologize that the beds were uncomfortable and we will take this feedback into account. However, we are glad to hear that our staff was pleasant during your stay. Thank you for staying with us at the Colony Club Inn & Suites!
10/10 Excellent
Joserine
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Joserine
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de S.R. le 25 janv. 2024
Wow, Thank you for the awesome rating. We're so delighted you've enjoyed with us!