Réception

Avis sur Tru by Hilton Smyrna Nashville

2.5 out of 5
Tru by Hilton Smyrna Nashville
950 Colonnade Drive, Smyrna, TN

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 359 avis sur 599." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 141 avis sur 599." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 50 avis sur 599." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 599." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 19 avis sur 599." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Tessa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I did have an extra charge on my credit card and have been waiting on someone to call me back for a few days now, other than that it was an excellent stay!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tru is always a lovely place to stay. Only reason for not top rating was because the elevator had a pretty bad smell. Upon arrival reception refused to give us water we requested and refused to add the stay to my husbands account for points. I can down later and made these changes with the other desk person, so mischief managed. No harm, no foul.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Bhupendra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Jamie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Catherine L

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Dayana, La vergne

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IT WAS GREAT!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Mike

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We have stayed at this Tru hotel on many occasions with sporting events in town. Always happy with stay and will stay again im sure.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Charles

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Linda

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
NOTHING UNIQUE OR ESPECIALLY GOOD. CHECK IN STAFF WAS RUDE, WHEN WE ASKED ABOUT THE HANDICAP PARKING, HILTON POINTS WE WERE BLUNTLY TOLD WE BOOKED THRU THIRD PARTY AND SO SERVICE HAD TO BE GIVEN TO THOSE WHO BOOKED WITH TRU/HILTON FIRST. REALLY? I WOULD NOT STAY AT THIS HOTEL AGAIN. AND, IF THEY ARE GOING TO TREAT PEOPLE WHO BOOK WITH EXPEDIA THIS WAY, YOU DON'T NEED THEM ALSO THEY CHARGED US MORE FOR PARKING THAN YOU SAY IN THE EXPEDIA DISCLAIMER.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Donna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I've stayed at several Tru's, but I was disappointed with the breakfast area on Sunday. It was very messy and there was absolutely no food available during breakfast hours from 9-10am. They finally brought some food out past 10 but definitely did not live up to the other Tru's I've stayed at. The coffee area was also a mess. Coffee stains everywhere and the coffee was so strong it was barely drinkable. The room was clean and check-in was quick and easy.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Quadry

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Lucinda

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Gregory

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Santana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel , clean , breakfast was good - they offer a hot breakfast and always have coffee and tea available which is great . There is many food and shopping options down the road . There is a fridge in room but no microwave, there is a parking fee which is listed on the booking website- so any reviews that talk about not know about a parking fee is because they haven’t read it when checking out - I do suggest the staff should tell you though when checking in because they don’t - That I will say is sneaky - luckily I already knew about the fee and was prepared and asked about it . All in all my stay was very good and will definitely stay again .
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

Shane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay. Good location.
The stay was over all good. I loved the location of my room which was right next to the side exit so I could park close. My only issue was the remote for the TV. The Power button did not work so I always had to manually turn the TV off and on.
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

James

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go somewhere else
I’d expect more from a Hilton branded hotel. The shower is already looking worn, visible water stains. Door lock had to be lifted with force to lock. Flat pillows that don’t hold your head up. King spring mattress worn (get memory foam ya cheapskates). TV unplugged so we plugged it up and it’s not user friendly at all. There’s no carpet in the room so that’s both good and bad. The HVAC was noisy. We only had one washcloth between the two of us. Hotel also adds a $8.50 fee for “incidentals”. When asked what “incidentals” were, the front desk told me “parking lot maintenance”. Bah. The parking lot was abysmal, a solid sheet of ice that had not been treated with salt or cleared with a plow or shovel. Lies. Serves them right if someone falls and sues. Won’t be staying there again. Other hotels in this area are better.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Robert B.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice in every way.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Kori

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Duncan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and quiet
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Deidra

Séjour de 6 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Darcie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Melissa

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Xavier

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
We reserved adjoining rooms and did not receive them. Room was supposed to be non smoking and reeked of smoke
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Shahrukh

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unlike the Tru Hilton in Manassas, VA, this hotel proved to be a disaster. If I visit Smyrna, TN, again for business, I plan to NOT choose this hotel again. Your front desk staff are not well-trained (good people but lacking in professionalism, courtesy and any concept of customer service) and your maintenance was ATROCIOUS. The toilet seat was broken and it did not get repaired until the evening of the third day of my 4-day trip. You need to clean up your act at this hotel. BUT .... it is pet friendly so I got to play with a lot of my favorite furry friends on my elevator trips.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Tashima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very spacious for wheelchair.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Khatra

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Charice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly and the breakfast was a step above.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Alex

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Good place. No need for the copious amounts of key readers per door, some don’t even work. Yes good place to stay terrible at getting in the building
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

Denise

Les points faibles : Personnel et service
It took me an hour to check in
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Pam

Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Pam

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Martraveous

Everything was great except for the mold in the bathroom.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Benjamin

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel! My sons enjoyed the breakfast and pool table
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Fredrick

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Jessica

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was very clean. Road turning into to property was literally covered in trash.
Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Jesse

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Dorm like setting
First when we arrived the area marked to park for check in was actually at the other entrance front the check in desk. When we walked up to the check in, once the register was off the phone. I tried to speak to her and was cut off mid sentence telling me you need to wait. Once we were checked in we tried to use the luggage trolley, two tires were flat on both of the two that were available at the entrance. In the room there was hair in the folded towel, there was black grim on the bottom of the shower inside and outside. There was no ice bucket in the room. At the ice machine there was only one communal bowl setting there to us to scoop ice out. It felt as if we rented a room in the dorms. The beds did seem clean. Which we were thankful for.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
Loved this hotel! Lobby and pool area were perfect for a family with kids! Will absolutely stay there again.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Cherrese

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
There was no fans in the bathroom, so every time I showered the smoke alarm went off
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Sue

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Stephanie

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shower looked like it had not been properly cleaned in a long time.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Merlin

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Receptionist was awesome
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Bixiao

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Kerollos

Séjour de 2 nuits en juillet 2023