Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de comfort suites sales le 13 nov. 2015
thakyou for letting us know about the breakfast selection. We have upgraded our selectiion now. Hope to see you soon.
2/10 Horrible
Walt
Voyage en famille
19 mai 2024
Walt
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jose le 19 mai 2024
Sorry about your experience. WE do follow comfort brand breakfast varieties. Rest assured we will share your feedback we our breakfast team and improvise. safe travels.
10/10 Excellent
Sheila
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jose le 19 mai 2024
We are glad that you enjoyed your stay. Please come see us again when you are in the area. Safe travels
8/10 Bien
Justine
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jose le 4 avr. 2024
Thank you and safe travels
10/10 Excellent
Shantel
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shantel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jose le 25 mars 2024
Thank you. safe travels
10/10 Excellent
Rachel
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jose le 24 mars 2024
Safe travels
8/10 Bien
Rhonda
9 mars 2024
Rhonda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de jose le 31 mars 2024
Thank you for your stay. safe travels
10/10 Excellent
Gemesha
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gemesha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de john le 6 mars 2024
thanks and safe travels
10/10 Excellent
Mayli
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mayli
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de jim le 6 mars 2024
safe travels
10/10 Excellent
JOSE
Voyage d’affaires
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de jim le 6 mars 2024
safe travels
8/10 Bien
Ronald, Lakeland
26 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy Wife
Ronald
8/10 Bien
Anthony
23 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 mars 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good hotel
Voyageur vérifié
Réponse de john le 20 avr. 2016
Thank you for your review. After reading your comments we have communicated with the night clerk and taken preemptive steps. We hope to see you again. Other than that, we are glad that you enjoyed the hotel stay.
4/10 Médiocre
John, Nevada
4 mars 2016
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Disappointing
John
Réponse de John le 20 avr. 2016
I sincerely apologize for your bad experience at our hotel. Since reading your comments, Hotel has taken a very huge steps in fixing problems. I hope you can visit us again to see our improvements. Thank you and have a good day.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Evelyn, Birmingham, AL
27 févr. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location, close to numerous restaurants.
Evelyn
Réponse de John le 29 févr. 2016
We are happy to hear that you found our lobby,room very clean. We are sorry that you faced inconvenience with the heater unit not properly heating the room. Since your feedback and after we looked into the matter, we found that the temperature is set to guest standard. I hope that you will consider us again.
10/10 Excellent
Betty, Douglasville, GA
12 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall great stay.
Betty
Réponse de comfort suites sales le 20 janv. 2016
Thank you and looking forward to seeing you again
2/10 Horrible
dennis, Kankakee
31 déc. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad odors in room
dennis
Réponse de comfort suites sales le 10 janv. 2016
WE are so sorry about the odor in the room. Our hotel recently cleaned out all the coils in the air conditioner (part of annual cleanup). This clean-up is necessary for all air conditioners whether residence or hotels to be able to breathe clean air. We are so sorry that your stay fell between these time periods. We hope that you can give us another try.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de john le 10 janv. 2016
perfect. See you soon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de comfort suites sales le 10 janv. 2016
Thanks for your online review.
8/10 Bien
Dennis
14 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dennis
6/10 Satisfaisant
Jeffrey, Wisconsin
9 déc. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
OK for one night
Jeffrey
Réponse de comfort suites sales le 15 déc. 2015
I really appreciate your taking the time to share your recent experience. I want to personally apologize for your disappointment with the front desk and the room.
We want our guest to have the best stay possible where everything is
Perfect. I am sorry if that was not the case during your stay. You can be
Confident that we will follow-up on your that others are not disappointed as you were.
Again, thank you for making the effort to share your thoughts with us. We value you as a guest, and I do want you to know that your concerns are our concerns! Please stay with us again soon so that we can demonstrate our commitment to your satisfaction.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great value
Voyageur vérifié
Réponse de comfort suites sales le 13 nov. 2015
Perfect see you soon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Stay.
Voyageur vérifié
Réponse de comfort suites sales le 13 nov. 2015
We sincerely apologize about the breakfast being cold. Unfortunately our warmer went out. One of those electronics. It is now back in service.
We hope you can try us again.
6/10 Satisfaisant
Not Provided
23 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never again
Not Provided
10/10 Excellent
donna, Rienzi Mississippi
20 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
donna
Réponse de comfort suites sales le 13 nov. 2015
Perfect see you soon.
10/10 Excellent
Nicole
15 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicole
8/10 Bien
Tiffany
13 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiffany
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Gene
12 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gene
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 oct. 2015
A little effort could make it better.
Voyageur vérifié
Réponse de john le 20 avr. 2016
I really appreciate your taking the time to share your recent experience. I want to personally apologize for your disappointment with the front desk and the room.
We want our guest to have the best stay possible where everything is
Perfect. I am sorry if that was not the case during your stay. You
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 sept. 2015
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Natalie, Illinois
30 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
enjoyable stay
Natalie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Baccam
9 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Baccam
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 sept. 2015
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
No RESPONSE
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Debra, Tennessee
28 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Debra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Definitely recommend!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Linda, Camdenton, MO
2 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for the price! Friendly staff!
Linda
10/10 Excellent
Jamie, Nashville
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great beds & breakfast!
Jamie
8/10 Bien
Marie
23 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel, spacious rooms
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Marcus
16 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marcus
Réponse de comfort suites sales le 25 juil. 2015
I really appreciate your taking the time to share your recent experience. I want to personally apologize for your disappointment with the front desk and the room.
We want our guest to have the best stay possible where everything is
Perfect. I am sorry if that was not the case during your stay. You can be
Confident that we will follow-up on your that others are not disappointed as you were.
Again, thank you for making the effort to share your thoughts with us. We value you as a guest, and I do want you to know that your concerns are our concerns! Please stay with us again soon so that we can demonstrate our commitment to your satisfaction.
10/10 Excellent
Norman, Marianna, Arkansas
14 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Our experience with Comfort Suites
Norman
2/10 Horrible
Sharon, Ft. Worth, Texas
10 juil. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
If you don't mind RUDE managers!
Sharon
Réponse de comfort suites sales le 25 juil. 2015
I really appreciate your taking the time to share your recent experience. I want to personally apologize for your disappointment with the front desk and the room.
We want our guest to have the best stay possible where everything is
Perfect. I am sorry if that was not the case during your stay. You can be
Confident that we will follow-up on your that others are not disappointed as you were.
Again, thank you for making the effort to share your thoughts with us. We value you as a guest, and I do want you to know that your concerns are our concerns! Please stay with us again soon so that we can demonstrate our commitment to your satisfaction.
10/10 Excellent
Jacqueline, Memphis
7 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Clean Hotel
Jacqueline
8/10 Bien
Penny, Lexington
30 juin 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Time away with Mom
Penny
Réponse de comfort suites sales le 4 juil. 2015
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay.
We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 juin 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
my room had bed bugs
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Tianna, Nashville
11 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Hotel
Tianna
10/10 Excellent
travels a lot, Memphis, Tn
10 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre