Extérieur

Avis sur Sheraton Nashua

3 out of 5
Sheraton Nashua
11 Tara Blvd, Nashua, NH

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 372 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 298 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 154 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 108 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 69 avis sur 1001." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

Marie Emmanuel Serge

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Hôtel assez vieillot et la moquette pas très propre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Trevor le 7 déc. 2019
Cher invite, Merci d'avoir rédigé votre rétroaction de notre hotel. Nous sommes désolés pas avoir été entièrement satisfaits de vos logements ic au radisson hotel nashua. Nous sommes au début d'une rénovation complète. Nous espérons que vous pourrez nous rendre visite à nouveau pour voir nos nouveaux logements. Les amities, Trevor de la reception

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend en famille
Très bel endroit. Les enfants ont adoré les 2 piscines.
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau weekend
Week-end de shopping à Merrimack, et un saut à Boston...
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019

8/10 Bien

Maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle acceuil . Par contre la propretée laisse à désir . Veille hôtel non rénové. N'appelez pas l'acceuil vous allez perdre votre temps. Plusieurs objets des derniers occupants de la chambre trouvés. Je présume que la chambre n'a pas été laver par le fait même.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait pour 'e shopping et à seulement 45 min de Boston
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2019

2/10 Horrible

Mélissa

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cela fait plusieurs fois que nous séjournons à cet hôtel et cette fois c'était vraiment l'enfer. La chambre a coté de nous on ait du bruit jusqu'au petites heures du matin. Nous avons averti la réception et ils ont seulement eu droit à un appel téléphonique pour leur dire d'arrêter. Le lendemain nous avons demandé pour changer de chambre et rien n'était possible. Alors nous sommes désolé mais c'était la dernière fois pour nous....
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Ellie W./Hotel Manager le 11 oct. 2018
Chère Mélissa, Merci de partager les détails de votre récent séjour. Premièrement, nous voudrions exprimer notre plus profond regret pour la frustration causée par cet événement rare. Ce n’est généralement pas la qualité de notre service et nous nous efforçons toujours de répondre le mieux possible à nos clients. Nous regrettons que le bruit généré par les autres clients ait été décevant et nous travaillons avec diligence afin d'améliorer la satisfaction de nos futurs clients. Sachez que vos commentaires sont extrêmement précieux pour nous, car des commentaires comme le vôtre nous aident à améliorer notre service au quotidien. Best, Ellie W./Gestionnaire d'hôtel

10/10 Excellent

FIDERENCE RAYNA

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will stay again
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Joshua

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the outdoor and indoor architecture the most. Great job in maintaining this lovely hotel. The elevators are very quick too and the staff is very accommodating to all needs.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Will

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk staff is awesome Lance is the best
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Maria Fernanda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Martha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and family friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Rengarajan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Jose

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Juan Manuel

Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Jose

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Yuhgo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall decent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Shannon le 18 mars 2024
Dear Yuhgo,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Aron

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, great amenities, great staff!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shannon le 8 mars 2024
Dear Aron,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon

10/10 Excellent

Sara

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Will be back
Great hotel, will stay there again. Try the restaurant- food was great!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shannon le 20 févr. 2024
Thank you so much for your feedback. So glad you enjoyed our new restaurant. Hope to see you again real soon!

10/10 Excellent

Maira

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
I stayed at the Sheraton while attending a one day convention and it was fabulous. The room was nice and well-kept, the staff were friendly and made themselves available in the event that a guest needed anything. I will say that when I entered the room on day two, the deadbolt popped out and it took awhile to push back in. I went to call the front desk only to realize that the phone was not working. I was able to fix the deadbolt on my own so it ended up being fine.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shannon le 12 févr. 2024
Dear Maira,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for completing our guest survey.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! I apologize for the maintenance issues you were experiencing. I will follow-up with the team to ensure this doesn't happen again.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 Bien

Danielle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Building and room were very nice.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shannon le 11 févr. 2024
Dear Danielle,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for completing our guest survey.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Calah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shannon le 14 févr. 2024
Dear Calah,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Erica

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Huge room. Great service room was clean
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Shannon le 11 févr. 2024
Dear Erica,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

2/10 Horrible

David

Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When we got there we hadn't realized there was a $100 hold but that was fine. We had dinner at the restaurant which was pricey considering the quality. My bread on my Reuben was burnt. My bf's chicken was over cooked & dry. Went up to the room and there was no hot water and the phone didn't work. Switched rooms at midnight after the front desk realized I wasn't an idiot and knew how a shower works. Wasn't offered anything and since we checked out we still haven't received the $100 hold back. Will never stay at a Sheraton ever again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shannon le 11 févr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the front desk and engineering teams to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent these issues from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 Excellent

Ms

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Cristina M

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Friendly staff and beautiful facilities.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Shannon le 4 févr. 2024
Dear Ms. Cristina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for completing our guest survey.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Shannon le 4 févr. 2024
Dear Mr. Hulbert,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for completing our guest survey.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Shannon le 15 janv. 2024
Dear Heather,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at at the Sheraton Nashua.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its a beautiful hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Shannon le 15 janv. 2024
Dear Patricia,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stayIt is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We hope to welcome you again soon.

8/10 Bien

J

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Maria Nenita

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Christopher, Hudson

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an issue with checking in due to the huge storm that shut down the Boston airport. The management was super unhelpful, and did not try to help out in anyway. Usually in extraordinary situations, people try to find solutions, these people were terrible. All they said was "you booked through Expedia call them", They acted like it was a problem that I booked through Expedia. Is there a war between Expedia and Marriott? I always book through Expedia, nothing personal it's easy. Really unfriendly people and I would not recommend staying here.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Brian

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Unhappy experience.
Had to switch rooms due to faulty heating/AC unit. The toilet in the next room was backed up. Very unhappy with our experience.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Kim

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice, clean & quite.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Pauline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom floor was dirty at check in not horrible but appeared not cleaned. Room 312 was extremely loud at around 7:30 every morning I did not say anything that’s on me but the lady who visited them was very loud. Room was comfy everyone was so nice. Someone needs to check the heater it was very loud. Thank you overall nice place will definitely stay again
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Sandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extremely clean, comfortable, quiet.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Kathleen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Kelli

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean -spacious rooms
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Aaron

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was ok. There was no hot water the night I arrived so I would have appreciated being told about that before I showered the next morning for work. And when i tried to call the front desk the phone didnt work to do so. Trying to get breakfast was frustrating too as the lady manning the register wasn't very communicative about how the buffet worked vs VIP service in a locked room.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
There was no cupboard to hang clothing items. Ther is no fan in the bathroom.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Victor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Justin

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Was not pleased with the strong fumes from paint or some other caustic material. This occurred on Saturday afternoon and caused headache. They stated we could have a late check out on Sunday at one pm. Then we were harrased at least 3 times to see if we had checked out already (before 1pm the aggreed upon checkout time). Would not stay again. Unfortunate because it is a neat place.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Tabitha, Plymouth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great little spot if staying the night clean friendly faces. Not the best bed I’ve ever slept on and the water did not get even remotely warm enough to shower, pretty loud in the hallway due to the heavy weighted doors. Over all though fine.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Alexandria, Nashua

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely and clean property!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023