Avis sur Extended Stay America Suites Nashua Manchester
Extended Stay America Suites Nashua Manchester
2000 Southwood Dr, Nashua, NH
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
TRUC-THANH
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
TRUC-THANH
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
chantal
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chantal
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2023
Dear Chantal, We appreciate you choosing to stay at Extended Stay America and writing a review. It's great to know you had a wonderful stay and enjoyed all we offer. However, we regret your disappointment with our grab-and-go breakfast. We have shared your feedback with the concerned department as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for your feedback, and we look forward to your next stay with us. Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Dominic, Victoriaville, P.Q.
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Hotel Management le 16 nov. 2018
Thank you for staying at our hotel. We are pleased to see you were happy with our location close to many places, but we are sorry you were disappointed with our breakfast offerings. Your concern will be shared with our brand leaders to determine new breakfast offerings. We hope to host you back in the future so that we can provide you with a much better experience.
Sincerely,
Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Desaster
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2018
We appreciate you taking the time to post a review. You deserved a clean, comfortable and stress-free stay, and we did not live up to your expectations. Your feedback with regards to the cleanliness has been shared with the housekeeping team, and we will be more diligent with our efforts. Also, your concerns have been shared with our brand leaders to determine new breakfast offerings. Thank you for the feedback. We would like to host you back in the future so that we can make your next visit a wonderful one.
Sincerely,
Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 avr. 2017
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Sophie
16 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sophie
4/10 Médiocre
Erwin
5 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erwin
4/10 Médiocre
GERMAN
4 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GERMAN
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2013
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel à Nashua
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
A. Lapointe, Québec
28 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité-prix
A. Lapointe
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 oct. 2012
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Jamie
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Jamie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Dear Jamie, Thank you for choosing us and sharing your review. We apologize for not meeting your expectations regarding our property's condition and for any interaction that did not meet our standards of hospitality. Ensuring a positive guest experience is our priority, and we regret falling short. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to improve our services. Thank you for bringing this to our attention, as it helps us refine our guest experience. We hope to welcome you back and provide you with a more pleasant stay in the future.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Chanan
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 19 avr. 2024
Dear Chanan, Thank you for choosing Extended Stay America and sharing your experience. We're pleased to read that you found value in our accommodations and that our front desk staff provided friendly service during your stay. Your comments about the property being dated are duly noted, and we appreciate your understanding. We are constantly working to improve our facilities and guest experience, and your feedback helps us in this endeavor. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Dear Larry, Thank you for choosing Extended Stay America! We're thrilled that Cathy, Darlene, and Arty made your stay enjoyable! Providing exceptional service is our top priority, and we're proud to have team members who go above and beyond for our guests. Thank you for recognizing their efforts, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay!Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Mark
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 11 avr. 2024
Dear Larry, Thank you for choosing Extended Stay America and for sharing your positive experience with Cathy, Darlene, and Arty! Delivering exceptional service is at the core of our values, and we truly appreciate your recognition of our team members. Your satisfaction is paramount to us, and we eagerly anticipate the opportunity to host you again for another memorable stay.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Shaun
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 8 avr. 2024
Dear Shaun, We are thrilled you enjoyed your stay with us at Extended Stay America! Our team takes pride in providing friendly service and ensuring guests feel at home. It is lovely to know you found value in our kitchenette amenities. We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another fantastic experience!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 7 avr. 2024
Dear Larry, Thank you for reviewing your positive experience at Extended Stay America! Cathy, Darlene, and Arty are lovely team members who take pride in providing friendly hospitality. We're delighted that you had a great stay and appreciate your loyalty. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Larry
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 24 mars 2024
Dear Larry, We extend our gratitude for choosing Extended Stay America. Our utmost priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are pleased to have achieved this for you. We sincerely appreciate you taking the time to acknowledge our efforts. We look forward to the opportunity to welcome you again shortly.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry, NASHUA
Voyage en groupe
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Bruce
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Bruce
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 17 mars 2024
Dear Bruce, We apologize for any inconvenience caused by our identification policy. Your safety and security are paramount to us, which is why we require photo identification for all guests. We appreciate your understanding of these standard safety procedures. Your feedback is valuable. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to providing you with a comfortable and secure stay.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Larry, NASHUA
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
DEBBI
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DEBBI
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 22 févr. 2024
Dear DEBBI, Thank you for being our guest and providing your thoughtful review. Your feedback about the condition of the building and room amenities is concerning, and we regret falling short of your expectations. We will address the cleanliness and condition of the rooms, including the torn recliner and lack of amenities, with our housekeeping and maintenance teams to ensure a more fulfilling visit for future guests. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon for the outstanding stay you deserve.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Alicia
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 20 févr. 2024
Dear Alicia, Thank you for sharing your review. We genuinely care about delivering excellent service and ensuring the comfort of our guests, so we are sorry for not meeting these expectations. We hope you will consider giving us another chance on your next visit so we can provide you with a much-improved stay.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Kory
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kory
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 13 févr. 2024
Dear Kory, We regret that your expectations weren't met during your stay. Your feedback regarding the kitchen amenities is valuable, and we'll address this to ensure a better experience for our guests in the future. While we strive to provide a comfortable stay, we understand your disappointment. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Craig
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Craig
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Erin
9 févr. 2024
Erin
Séjour de 8 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Larry, NASHUA
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Larry, NASHUA
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Cidalia
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cidalia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 29 janv. 2024
Dear Cidalia, Thank you for reviewing your stay. We are glad that your overall stay was positive. Thank you for choosing Extended Stay America, and we hope to welcome you back any time you are in the area.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
JOSE A.
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE A.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 2 févr. 2024
Dear JOSE A., We appreciate your feedback. Providing an exceptional stay to every guest is what we strive for every day. Thank you for reviewing your time at Extended Stay America, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable visit.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
John
21 janv. 2024
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Harley
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 15 janv. 2024
Dear Harley, Thank you for taking the time to share about your stay. It was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action as we are committed to providing every guest with a beautiful experience. Thank you again for your candid feedback, as this helps us to improve the experience for future guests. We hope you will come back soon and let us show you the hospitality we are known for providing. Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Yony
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yony
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michelle
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Barry
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Barry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jannette
17 déc. 2023
Jannette
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Robert
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Wade
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wade
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Shane
22 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shane
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 23 nov. 2023
Dear Shane, We sincerely apologize for the inconvenience caused by the non-functioning elevator during your stay at Extended Stay America. Your frustration is understandable, and we appreciate your patience. It's encouraging to hear that our staff was friendly and apologetic in addressing the situation. We are actively working to resolve the elevator issue promptly to ensure a more seamless experience for our guests. Your feedback is valuable, and we hope to have the opportunity to provide you with a smoother and more comfortable stay in the future. Thank you for your understanding.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Karla, HArtford
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 nov. 2023
Dear Karla, Thank you for choosing Extended Stay America. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We will share your compliments with our staff, and we hope to have the honor of hosting you again soon.Sincerely, Hotel Management
10/10 Excellent
Karla, HArtford
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Kathleen
Voyage en groupe
7 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Kathleen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 8 nov. 2023
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to stay with us and provide your feedback. We apologize that your experience fell short of our usual high standards of offering clean, comfortable, and well-maintained suites. We have taken note of your comments and will make necessary improvements to enhance our services. We hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Sincerely,Hotel Management