Avis sur Hotel Indigo Napa Valley, an IHG Hotel
Hotel Indigo Napa Valley, an IHG Hotel
4195 Solano Avenue, Napa, CA
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2022
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Mirasol le 17 sept. 2022
Dear Pierre,Thanks for doing the review, we really appreciate your time and we look forward for your next visits with us.We promise to make your stay a truly pleasurable one. Hopefully you can give us a perfect score by then.Yours truly,MirasolFront Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Denise K. le 10 déc. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for your rating. I would like to know what we could have done to improve your stay with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front Desk le 15 juil. 2019
Dear Anonymous, Thank you for staying at Hotel Indigo and for sharing your review. It's a delight to know how much you enjoyed your stay with us. We truly appreciate the excellent rating you awarded us and hope you welcome you back to Hotel Indigo soon.
10/10 Excellent
Bernard
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bernard
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Front Desk le 21 mai 2019
Dear Bernard, Thank you for staying at Hotel Indigo and for sharing your review. It's a delight to know how much you enjoyed your stay with us. We truly appreciate the excellent rating you awarded us and hope you welcome you back to Hotel Indigo soon.
10/10 Excellent
Kirsten, Richmond
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirsten
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yogi le 19 mai 2024
Thank you. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Thailin
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thailin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Yogi le 19 mai 2024
Thank you we appreciate your business.
6/10 Satisfaisant
Camoi
9 mai 2024
Camoi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Manager le 11 mai 2024
We love our location glad you did as well.
6/10 Satisfaisant
Kyla
Voyage en groupe
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Kyla
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Office Manager le 11 mai 2024
We apologize for the inconvenience we did just hire new staff members and they are going through training still possibly where the mistake happened. I will be sure to speak with my current staff and go over how to properly handle this situation in the future.
8/10 Bien
Sharon
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Manager le 11 mai 2024
Thank you for bringing this to our attention. We have fixed that problem and have reopened the room.
10/10 Excellent
Scott
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 10 mai 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Ruby
2 mai 2024
Ruby
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
yingying
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yingying
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
sandra
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 mai 2024
thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Chris
28 avr. 2024
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Yogi le 19 mai 2024
Thank you . We appreciate your business.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Grace
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feed back we love our location and appreciate your business.
6/10 Satisfaisant
william
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
william
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
That is something we are currently working on thank you for your feedback as we upgrade our hotel.
8/10 Bien
Sam
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Unite, Glendale
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Unite
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
thank you for your kind words about our staff I will pass this on to everyone.
4/10 Médiocre
Lin
Voyage en groupe, Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 avr. 2024
I apologize for the noise. Expedia platinum status is fully through that third party the hotel has no control over their rewards or promotions unfortunately anytime when needed something with the third party you would need to contact them for them to contact the hotel to get any of their rewards.
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Esther
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esther
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 8 avr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Julia
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Twyla
4 avr. 2024
Twyla
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
Twyla
4 avr. 2024
Twyla
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 25 avr. 2024
Apologize for you not having a good experience with us could you please let us know what happened?
10/10 Excellent
Rafael
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Mireya
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mireya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback!
4/10 Médiocre
Karl
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Réponse de Scott le 26 mars 2024
Hi Karl Thank you so much for your review. I do understand that your expectations were not met and that you had to go without breakfast. We have asked Expedia to refund your 40.00 as the message suggested. If you are ever in the Napa Area please do drop in and my team and I will be more than happy to serve you free breakfast throughout your stay with us or anywhere else.. Once again please accept our sincere apologies for the oversight and not giving you your breakfast on the first day of your stay.
8/10 Bien
Alex
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 30 mars 2024
Thank you for staying with us! Our location is amazing for almost everything!
6/10 Satisfaisant
Tammy
24 mars 2024
Les points forts : Propreté
Tammy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Yogi le 26 mars 2024
Hi Tammy,We apologize if your stay with us was not satisfactory. Hotel Indigo is undergoing renovations and unfortunately they were not able to finish remodeling everything. I hope we can serve you better in future .
10/10 Excellent
Tsu Ping
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tsu Ping
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 19 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Sheila
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 19 mars 2024
Thank you for your kind words about our staff!
6/10 Satisfaisant
catherine, lincoln
Voyage en groupe
18 mars 2024
catherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 19 mars 2024
We will get with our maint. team and get that sink fixed thank you for bringing this to our attention.
6/10 Satisfaisant
Monica
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Monica
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 16 mars 2024
We apologize for the inconvenience, we do not have a resort fee so I am confused on what you meant by that? The parking fee is standard for our brand and the tourism tax fee is mandated by the state for county we are located in. Apologies if you weren't made aware of these before you stayed with us.
8/10 Bien
Denize
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mars 2024
Denize
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 11 mars 2024
Thank you for your feedback we will take your feedback into consideration for our next staff meeting.
8/10 Bien
Greg
4 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 mars 2024
Thank you for your feedback, we are in the process of updating the hotel please come back next visit to see our updates.
10/10 Excellent
Seiichiro
25 févr. 2024
Seiichiro
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 mars 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback I will get with our team and see about getting those mattresses replaced
8/10 Bien
allison
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
allison
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Maria R
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria R
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Come back soon!
10/10 Excellent
Jordan
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Drew
15 févr. 2024
Drew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Marianne
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Welcome back to the Valley growing up here I couldn't understand more of being over wine! Glad you were able to find more to do while you were staying with us!
10/10 Excellent
Sukhman
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukhman
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Leticia
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leticia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your kind words about our staff. I will look up your room number and get the phone fixed in the room for our next guests thank you for bringing it to our attention.
6/10 Satisfaisant
Maira
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Part of our new updates will be to make rooms more sound proof I apologize for the inconvenience.
10/10 Excellent
kathleen
8 févr. 2024
Les points forts : Équipements
kathleen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Ruth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ruth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
We are currently adding more servers to our team to avoid this in the future. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Plischuk
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Plischuk
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Bryant
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved our stay!
Bryant
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Amazing! come back soon let us know your a returning guests and what room you had if you can remember and its available we will get you in the same location!