Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 22 mai 2024
Thank you for taking the survey and thanks for staying with us. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Stanley
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stanley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Chierra le 17 janv. 2024
Thank you for taking your time to leave us a review and thanks for staying with us. We hope to see you soon!
8/10 Bien
Annie
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Rick le 28 août 2023
Thank You for taking the survey!
2/10 Horrible
Pierre
19 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Rick le 24 juil. 2023
Thanks for taking the survey!
8/10 Bien
christine
29 mai 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
christine
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Rick le 5 juin 2023
Merci a la prochaine!
4/10 Médiocre
Melanie
18 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bruit infernal s’il a du vent
Melanie
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Rick le 18 mars 2023
It is disappointing to hear that you encountered so many challenges during your stay and that we failed to address your concerns while you were still at the hotel. Thank you for sharing your experience. We apologize for a less-than-perfect stay and hope to welcome you back for a better guest experience.
10/10 Excellent
ADALBERTO
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super propriété
ADALBERTO
8/10 Bien
Sony Mayard, Mascouche
28 déc. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
J'ai aimé
Sony Mayard
Réponse de Candlewood Suites Nanuet le 4 janv. 2015
Bonjour voyageur,
Merci de rester avec nous et pour écrire votre avis.
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir.
Cordialement,
Dave M.
Services à la Clientèle
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mc, canda
29 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lits confortables
Mc
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juin 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Fonctionnel, mais attention à la réception
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Jacques, Ile-Bizard, Québec
18 mai 2011
Les points faibles : Confort de la chambre
Candlewood suites Nanuet
Jacques
10/10 Excellent
Pascale, Highland
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascale
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Theodore
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Theodore
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 24 mai 2024
Thank you for taking the survey and for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sandra
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 21 mai 2024
Thank you for taking the survey for staying with us. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Tracy, White Plains
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Rick le 20 mai 2024
Thank you for the survey! Your feedback is important to us.
8/10 Bien
Brunilda
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brunilda
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de CD le 15 mai 2024
Thank you for your review, please accept our apologies for this recent stay. Our housekeeping is once a week due to being an extended stay hotel. I do apologize if that was not mentioned to you during the check in process. We will definitely share this with our team. Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Terrance
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Terrance
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de CD le 13 mai 2024
Thanks for your review. Please accept our sincerest apology for the issues you experienced during your stay. Your feedback has been shared with our team in order for us to fix the problems right away. We hope you will consider staying with us again.
10/10 Excellent
Coqui
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Coqui
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de CD le 8 mai 2024
We're glad that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon.
10/10 Excellent
carol
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
carol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to leave us a nice review. We're happy to know that you had a positive experience with us. We hope to see you soon.
10/10 Excellent
RICHARD ARJUN
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD ARJUN
Séjour de 28 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 7 mai 2024
Thank you for taking the survey and for giving us a great review. Thank you for your business and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Ixsa, Sicklerville
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ixsa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 7 mai 2024
Thank you for taking the survey and for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Sandra
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de CD le 7 mai 2024
Thank you for taking the survey and for giving us a great review.
8/10 Bien
Sheri
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheri
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de CD le 6 mai 2024
Thank you for your kind words. We're glad to hear you had a positive experience with us and value the time you took to provide feedback.
4/10 Médiocre
Thomas
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Rick le 2 mai 2024
Thank You!
2/10 Horrible
heather
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
heather
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 2 mai 2024
We sincerely apologize for the issues you experienced during your stay. Your concerns will be shared with our team. Rest assured, your comments are taken to heart, and we will look into each issue that you have noted in attempt to correct and improve our hotel.
10/10 Excellent
Balaji
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Balaji
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de CD le 2 mai 2024
Thank you for your kind words. We're glad to hear that you had a positive experience with us and value the time you took to provide feedback. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Lynda B
29 avr. 2024
Lynda B
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Rick le 20 mai 2024
Thanks for the survey!
10/10 Excellent
Ann, Seabrook
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 1 mai 2024
Thanks for your great review. We are happy to know that you had a positive experience with us.
8/10 Bien
Hector, Lake ronkonkoma
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 1 mai 2024
Thanks for taking the survey. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Peter
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 26 avr. 2024
Thank you for taking the survey and we sincerely apologize for the inconvenience you have experienced.
10/10 Excellent
Debra L
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra L
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 21 avr. 2024
Thank you for taking the survey. We're glad to know that you had a positive stay with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Christopher
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a great review. We're glad to know that you had a positive experience with us. Your feedback is appreciated, and we definitely will share this with the team. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Jessica, Spring Valley
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 17 avr. 2024
Thanks for your review. Cleanliness is an important standard of service at Sonesta. We're glad to hear that cleanliness and being comfortable were your particular highlights. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Jacob
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 17 avr. 2024
We sincerely apologize for the issue you experienced during your stay. Your concerns will be shared with our team. Rest assured, your comments are taken to heart and we will do everything to improve. Thank you for sharing with us and we hope to see you soon.
10/10 Excellent
joann
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 12 avr. 2024
Thank you for taking the survey. We are glad to know that you had a positive with us. We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Keythel
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keythel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 11 avr. 2024
We sincerely apologize for the issue you experienced at check in. Your concerns will be share with our team. Rest assured, your comments are taken to heart and we will do everything we can to improve. Thank you for sharing with us and we hope to see you soon.
10/10 Excellent
RICHARD ARJUN
8 avr. 2024
RICHARD ARJUN
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de CD le 1 mai 2024
Thanks for taking the survey. We're glad to hear you had a positive experience and value the time to take the survey.
2/10 Horrible
sandra
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
sandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de CD le 9 avr. 2024
We sincerely apologize for the issues you experienced during your stay. Your concerns will be shared with our team. Thank you for sharing with us.
8/10 Bien
Joel
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 9 avr. 2024
Thanks for taking the survey. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Dina-Michele
7 avr. 2024
Dina-Michele
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 1 mai 2024
Thanks for taking the survey.
6/10 Satisfaisant
Michael
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CD le 9 avr. 2024
Please accept our sincerest apology for not meeting your expectations during your stay. Your feedback has been shared with our team to prevent this from happening in the future. We appreciate your business and hope to see you again.
8/10 Bien
Robert
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de CD le 9 avr. 2024
Thanks for taking the survey and for staying with us. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
RICHARD ARJUN
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD ARJUN
Séjour de 11 nuits en mars 2024
Réponse de Rick le 5 avr. 2024
Thank you for taking the survey! we hope to see you again.
10/10 Excellent
RICHARD ARJUN
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD ARJUN
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Rick le 8 avr. 2024
Thank you for taking the survey!
8/10 Bien
Frans
1 avr. 2024
Frans
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rick le 25 avr. 2024
Thank you for taking the survey!
2/10 Horrible
OTF
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté
OTF
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rick le 2 avr. 2024
Thank you for your direct and genuine comments. Rest assured, we will be looking into the comments you have made about your experience with our front desk staff. We hope to continue to have you as our guest, and look forward to another chance to serve you. Your feedback is taken seriously and we are taking steps to make the guest experience even better. Respectfully, LQ Customer Care
6/10 Satisfaisant
Gary
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rick le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback of your recent stay with us. We understand you were unhappy with the cleanliness of your room and we are very sorry for this experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. The Hotel Management Team will be working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. We hope you will consider staying with us again.
6/10 Satisfaisant
Carlos
30 mars 2024
Carlos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rick le 2 avr. 2024
Thank you for taking the survey!
10/10 Excellent
samuel
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
samuel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rick le 28 mars 2024
Thank you for taking the survey!