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Avis sur Days Inn by Wyndham Nanuet / Spring Valley

2 out of 5

Avis

6,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 194 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 252 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 199 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 148 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 209 avis sur 1002." "

6,6/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

helene

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très gentil, mais édifice vieux, bruyant.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. I am pleased our staff was friendly and please know we are working on improvements and updates. We hope that you will give us another chance to have an exceptional visit in the future.

2/10 Horrible

Jean-Pierre

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je ne suis vraiment pas satisfait. La chambre n’était pas fait, les draps étaient sales, les murs de la chambres et de la salle de bain étaient souillés. J’aimerais vraiment que Expédia me rembourse cette nuitée. J’ai des photos en appuis de me mes dires. Je ne recommande pas cette hôtel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Jean-Alexandre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 21 août 2023
Thank you for your rating, Jean-Alexandre. I am pleased your overall stay was satisfactory and our team will continue to work hard to improve. I do hope to see you again during future travels.

4/10 Médiocre

Jean-pierre

Les points forts : Personnel et service
Très vieux, propreté ok sans plus. Accueil très bien. Petit dej inexistant...café, jus, muffins à apporter à notre chambre dans un autre édifice.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Management le 18 févr. 2023
Thank you for sharing your experience with us, Jean-Pierre, and I do apologize that our property is somewhat dated. Please know we are working to make improvements and I do hope that you will give us another chance to provide you with a superior stay in the future.

6/10 Satisfaisant

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old hotel.... Paint over paint... This Hotel really needs renovations...
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de SM le 18 oct. 2019
Hi Eric, Thank you for your rating and review. Your comments are important to us and we will be sharing them with our staff. We do hope you will stay with us again on your next visit. Thank you!

8/10 Bien

Marie-Michèle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon hôtel pour les vacanciers sans voiture
Hôtel bien placé, arrêt du bus 59 juste à coté
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Leandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mi chemin
Arrêt à mi chemin pour le retour. Nous sommes arrivé tard et parti tôt.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018

4/10 Médiocre

Danièle, mont-Saint-Hilaire

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bruyant
Lit très confortable, pas de coffre-fort, la télé ne fonctionne pas, la lampe sur la table ne fonctionne pas, déjeuner très simple mais le café est bon, déjeuner servi dans un bâtiment non relié à celui des chambres
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 Bien

Marc, Montreal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
wifi donnez-le ou ne les incluez pas, j'avais besoin de transmette des messages,je n'ai pas pu le faire ...

6/10 Satisfaisant

Marion, Montreal

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
I had to made a stop on my way for medical reason and I have chosen this hotel for the convenient location and nice pool. I wished to understand why they close the pool access so early in the evening and open it so late on the morning but otherwise it was nice and quiet I had the rest I needed.

8/10 Bien

Stephane, Laval

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
J'y retournerais sans hésiter
Nous voulions séjourner dans un quartier tranquille à l'extérieur du centre ville de New York et vraiment cet endroit est idéal. Après une journée stressante en plein coeur de la grosse pomme revenir à cet hôtel était le meilleur choix à faire. Piscine propre l'accueil excellente rien à redire! On va répéter l'expérience c'est certains!

4/10 Médiocre

la gang de filles, Montréal

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas propre
Je ne garde pas un bon souvenir car la chambre n'avait pas l'air très propre: tapis taché à plusieurs endroit....pas d'eau froide dans la douche....impossible de se laver...devions prendre notre douche dans une autre chambre...premier matin, déjeûner acceptable. Deuxième matin, très peu de choix.

4/10 Médiocre

Sony , Mascouche

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quand on cherche moins cher
Il est vrai que j'ai choisi le moins cher dans le secteur, mais sincèrement, ce n'était pas terrible. Des motels à Montréal sont de meilleures qualités que celui-ci. La toilette était dans un état lamentable (la peinture se décolle des murs, la douche manque de puissance, on se croirait dans un pays pauvre). Il serait grand temps que les propriétaire investissent dans l'entretien de leur complexe. En somme, il vaut mieux payer plus cher pour avoir quelque chose de décent.

6/10 Satisfaisant

AINDJOU, Canada

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Qualité prix, très intéressant
Nous avons été agréablement surpris par la qualité, la propreté et la grandeur de la chambre. Très tranquille. Noté dans notre agendas d'hôtels intéressants.

8/10 Bien

Donald Gaudreau, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonnes gauffres
Pour une nuit c'était bien correct.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement bien
Bonjour, j'ai été un peu déçue car premièrement nous devions avoir une chambre au premier plancher, nous ne l'avons pas eu et en plus on était logé dans le 3ième building donc au fond tout à fait. Nous sommes arrivés à 16h00 et le monsieur nous a dit que la chambre que nous devions avoir n'était pas nettoyée.....à 16h00.....je ne comprenais pas. Plus de café au comptoir réception....

10/10 Excellent

Éric, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Souci du détail
Le déjeuner continental se terminait trop tôt en semaine...

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation pour faire du magasinage
Chambre désuète mais bonne situation géographique pour faire du shopping a Woodbury Outlets ainsi qu' au centre commercial The Palissades

4/10 Médiocre

Brown

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et équipements
The room size was reasonable. However, they give us two towels that look like something that comes from a porcherie. I showered and was afraid to use the towels. They need to respect guests and serve them with supplies that are at least at the standard of the hotel industry. It was disgusting.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 27 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us and I do apologize that the towels were disappointing. We will have our housekeeping team address this issue and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

6/10 Satisfaisant

Soojin

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was cleaner than anticipated from reading the surveys, no bedbugs as written earlier from other guest. A bit noisy in the beginning of the night which disappeared later on. The gap at the bottom of the door was closed off with a towel. And the bathroom was pretty clean with hot water flowing nicely. All in all not a bad stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us, Soojin. I am pleased your room was nicely cleaned and that your stay was satisfactory. We do consistently work hard to improve our services to ensure our guests have a wonderful stay with us and I hope that you will choose us again during future travels.

10/10 Excellent

Patrice

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
I am delighted you enjoyed a wonderful stay with us, Patrice. Thank you for rating your recent stay and we hope that you will visit us again soon.

2/10 Horrible

Alex

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The places is dirty
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
I am saddened to note that your stay did not rise to our usual standard and apologize for this experience. Our housekeeping staff will review their protocols so that we can be sure we are providing beautifully cleaned rooms to every guest. We do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Desean

Voyage d’affaires
Great experience
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Thank you for leaving your rating and comments, Desean. I am delighted you enjoyed a wonderful stay and we hope to see you again soon!

8/10 Bien

Colleen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay with us, Colleen. I am pleased you were satisfied with your stay and we hope to see you again in the future.

8/10 Bien

Michael

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay with us, Michael. I am pleased your overall experience was satisfactory and hope that you will visit us again during future travels for an even superior stay.

8/10 Bien

harvinder singh

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was professional, friendly and respectful, both front desk and cleaner.The place was very quite and clean. Complimentary breakfast was appreciated. Only the wifi kept on disconnecting and reconnecting.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. I am delighted you enjoyed your stay and that our staff was welcoming and helpful. I apologize the WiFi had issues and will have our provider address this. I hope that you will come back and visit us for an even superior stay during future travels.

6/10 Satisfaisant

Matthew O., Denver

Les points forts : Propreté et personnel et service
The trees around the hotel are nice. Some things were promised but not delivered with this hotel. No coffee maker in room, phone did not work, office chair was broken, no pen/paper, and the toilet overflowed and had to ask them for a cleaning after the technician left.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mars 2024
Thank you for letting us know about the issues you encountered, Matthew. I apologize that there were items missing or broken in your room and our maintenance staff will address this. I also apologize that our staff did not immediately offer to clean the bathroom after the toilet overflowed. I do hope that you will give us another chance to better serve you during a future visit.

6/10 Satisfaisant

Darren

Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Please accept our sincere apologies that our team did not properly prepare your room according to our highest standards of cleanliness. I will share your comments with our team, who I am certain will work hard to improve as our goal is to ensure every guest enjoys an exceptional stay. I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

8/10 Bien

George

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Room was very clean and comfortable.However , the wi-fi service was very poor.Kept dropping out of my browser.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
Thank you for sharing your feedback with us, George. I am pleased to know your room was nicely cleaned and comfortable, though I do apologize there was an issue with the internet service. Please know that we will work hard to improve and I do hope that you will visit us again during future travels so we can provide an even superior stay.

10/10 Excellent

Raymond

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I thought it was great customer service at front desk. They made it welcoming coming in and going out. Rooms were good condition. TV a little too small but otherwise all went well. We got a suprise in morning from snow on car.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 24 févr. 2024
Thank you for providing us with feedback on your recent stay with us. I am delighted to know our staff was welcoming and that your rooms were comfortable, though I do apologize the TV was on the smaller side. Please know we will consider this for future updates and I hope that you will visit us again very soon.

2/10 Horrible

Sarah

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mars 2024
I am saddened to note that your stay with us was disappointing, Sarah. Please accept our sincere apologies and know that we are working hard to implement improvements. I do hope that you will give us another chance to better serve you during a future visit.

4/10 Médiocre

Boris

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I know it’s not a long term stay kind of hotel but the room looked like it doesn’t get cleaned regularly. I was only there for a quick one night. It is what it is I guess.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you for letting us know about the issue you encountered during your stay, Boris. It is our goal to provide clean, fresh, spacious rooms for our guests and I do apologize that your room did not meet our usual standards. Our housekeeping team will address this and make improvements and we hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Adan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
I am delighted you enjoyed a wonderful stay with us, Adan. It is our goal to provide an exceptional visit for every guest and we hope that you will visit us again soon.

8/10 Bien

telusma

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Where it located gives you access any shop and store store
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 12 févr. 2024
Thank you for submitting your feedback so that we can be sure to provide an excellent experience for our guests. We hope that you will come visit us again soon, Telusma!

2/10 Horrible

YASMI

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Está muy sucio se necesita una limpieza de emergencia.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 23 janv. 2024
Please accept our sincere apologies that your room was not beautifully cleaned for your arrival, Yasmi. I will share your comments with our team so we can be sure to improve and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Eileen

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in; very clean room
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 16 janv. 2024
I am so very pleased your room was lovely and clean and that our staff made the check-in process convenient. It is our goal to provide our guests with an excellent stay and I hope that you will visit us again soon!

10/10 Excellent

Enrico, Jewett City

Les points forts : Équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 14 janv. 2024
I am delighted you enjoyed your stay with us, Enrico. I hope that you will come back and visit us again soon!

2/10 Horrible

darlene

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 11 janv. 2024
I am saddened to note by your rating that your stay with us was disappointing, Darlene. Please know that we value our guests and will continue to work hard to improve our services so we can provide an excellent experience. I hope that you will give us another chance to better serve you.

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 10 janv. 2024
I am pleased to know your stay with us was enjoyable, Peter. It is my hope that you will come back and visit us again soon, so we can provide an even superior experience next time.

8/10 Bien

Antonio

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 8 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback with us, Antonio. I am pleased your overall stay was enjoyable and we hope to see you back again soon.

8/10 Bien

Santa A Claribel

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 2 janv. 2024
Thank you for your review and I am pleased to know your overall stay with us was enjoyable. Please know we continue to work hard to provide excellence and we hope to see you again during future travels so we can provide you with an even superior experience.

8/10 Bien

George

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and quiet place but one of the room cleaners with low hair at the back was very rude to me
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 29 déc. 2023
Thank you for sharing about your recent stay with us, George. I am pleased you enjoyed a peaceful stay, though I do apologize that one of our staff was not welcoming and helpful. I will share this feedback with our team so that we can be sure to improve and I do hope that you will visit us again during future travels so we can provide an even superior experience.

2/10 Horrible

Sydeesa

There are bed bugs in those Rooms I Have Photos On My Phone Day And Time
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 déc. 2023
Thank you for letting us know about this concern and please know we will investigate this immediately and apply any necessary pest control remedies. It is our goal to be able to provide an excellent experience and I do apologize your stay did not meet our standards and expectations. I do hope that you will give us another chance to provide you with a superior stay during future travels.

8/10 Bien

George

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
Thank you for your feedback, George. I am pleased your overall stay was enjoyable and do hope that you will choose us again during future travels so we can provide an even superior stay!

10/10 Excellent

Convington

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
I am delighted you enjoyed your stay with us, Convington. I hope that you will choose us again during future travels so we can provide another excellent experience!

4/10 Médiocre

Delores

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel needs to be upgraded
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 21 déc. 2023
Thank you for providing your feedback, Delores. I apologize that the hotel was a bit dated and that your stay was disappointing. Please know we continuously work to make improvements and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.

2/10 Horrible

SANDRA

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
I am saddened to note that your stay was disappointing, Sandra. Please know we are dedicated to working hard and making improvements. I do hope that you will grant us another chance to better serve you in the future.

10/10 Excellent

Craig

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
Thank you for your 5-star rating, Craig. I am delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!

8/10 Bien

Dwight, Kingston

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 déc. 2023
Thank you for your feedback, Dwight. I am pleased your overall stay was satisfactory and please know that we continuously work hard to improve for our guests. I hope that you will visit us again soon.