Avis sur Days Inn by Wyndham Nanuet / Spring Valley
Days Inn by Wyndham Nanuet / Spring Valley
367 W Route 59, Nanuet, NY
Avis
6,2
6,6/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. I am pleased our staff was friendly and please know we are working on improvements and updates. We hope that you will give us another chance to have an exceptional visit in the future.
2/10 Horrible
Jean-Pierre
Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Jean-Alexandre
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Alexandre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 21 août 2023
Thank you for your rating, Jean-Alexandre. I am pleased your overall stay was satisfactory and our team will continue to work hard to improve. I do hope to see you again during future travels.
4/10 Médiocre
Jean-pierre
16 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Jean-pierre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Management le 18 févr. 2023
Thank you for sharing your experience with us, Jean-Pierre, and I do apologize that our property is somewhat dated. Please know we are working to make improvements and I do hope that you will give us another chance to provide you with a superior stay in the future.
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en famille
15 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de SM le 18 oct. 2019
Hi Eric,
Thank you for your rating and review. Your comments are important to us and we will be sharing them with our staff. We do hope you will stay with us again on your next visit. Thank you!
8/10 Bien
Marie-Michèle
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon hôtel pour les vacanciers sans voiture
Marie-Michèle
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Leandre
5 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mi chemin
Leandre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
4/10 Médiocre
Danièle, mont-Saint-Hilaire
23 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bruyant
Danièle
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Marc, Montreal
20 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marc
6/10 Satisfaisant
Marion, Montreal
15 août 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Marion
8/10 Bien
Stephane, Laval
24 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
J'y retournerais sans hésiter
Stephane
4/10 Médiocre
la gang de filles, Montréal
24 oct. 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas propre
la gang de filles
4/10 Médiocre
Sony , Mascouche
22 oct. 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Quand on cherche moins cher
Sony
6/10 Satisfaisant
AINDJOU, Canada
2 sept. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Qualité prix, très intéressant
AINDJOU
8/10 Bien
Donald Gaudreau, Québec
28 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonnes gauffres
Donald Gaudreau
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 sept. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement bien
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Éric, Québec
25 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Souci du détail
Éric
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 juil. 2013
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation pour faire du magasinage
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Brown
Voyage d’affaires
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Brown
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 27 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us and I do apologize that the towels were disappointing. We will have our housekeeping team address this issue and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
6/10 Satisfaisant
Soojin
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soojin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us, Soojin. I am pleased your room was nicely cleaned and that your stay was satisfactory. We do consistently work hard to improve our services to ensure our guests have a wonderful stay with us and I hope that you will choose us again during future travels.
10/10 Excellent
Patrice
3 mai 2024
Patrice
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
I am delighted you enjoyed a wonderful stay with us, Patrice. Thank you for rating your recent stay and we hope that you will visit us again soon.
2/10 Horrible
Alex
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
I am saddened to note that your stay did not rise to our usual standard and apologize for this experience. Our housekeeping staff will review their protocols so that we can be sure we are providing beautifully cleaned rooms to every guest. We do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Desean
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Desean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 17 avr. 2024
Thank you for leaving your rating and comments, Desean. I am delighted you enjoyed a wonderful stay and we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Colleen
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colleen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 13 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay with us, Colleen. I am pleased you were satisfied with your stay and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Michael
4 avr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay with us, Michael. I am pleased your overall experience was satisfactory and hope that you will visit us again during future travels for an even superior stay.
8/10 Bien
harvinder singh
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
harvinder singh
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. I am delighted you enjoyed your stay and that our staff was welcoming and helpful. I apologize the WiFi had issues and will have our provider address this. I hope that you will come back and visit us for an even superior stay during future travels.
6/10 Satisfaisant
Matthew O., Denver
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew O.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mars 2024
Thank you for letting us know about the issues you encountered, Matthew. I apologize that there were items missing or broken in your room and our maintenance staff will address this. I also apologize that our staff did not immediately offer to clean the bathroom after the toilet overflowed. I do hope that you will give us another chance to better serve you during a future visit.
6/10 Satisfaisant
Darren
3 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mars 2024
Please accept our sincere apologies that our team did not properly prepare your room according to our highest standards of cleanliness. I will share your comments with our team, who I am certain will work hard to improve as our goal is to ensure every guest enjoys an exceptional stay. I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
8/10 Bien
George
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
George
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 1 mars 2024
Thank you for sharing your feedback with us, George. I am pleased to know your room was nicely cleaned and comfortable, though I do apologize there was an issue with the internet service. Please know that we will work hard to improve and I do hope that you will visit us again during future travels so we can provide an even superior stay.
10/10 Excellent
Raymond
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 24 févr. 2024
Thank you for providing us with feedback on your recent stay with us. I am delighted to know our staff was welcoming and that your rooms were comfortable, though I do apologize the TV was on the smaller side. Please know we will consider this for future updates and I hope that you will visit us again very soon.
2/10 Horrible
Sarah
23 févr. 2024
Sarah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mars 2024
I am saddened to note that your stay with us was disappointing, Sarah. Please accept our sincere apologies and know that we are working hard to implement improvements. I do hope that you will give us another chance to better serve you during a future visit.
4/10 Médiocre
Boris
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boris
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
Thank you for letting us know about the issue you encountered during your stay, Boris. It is our goal to provide clean, fresh, spacious rooms for our guests and I do apologize that your room did not meet our usual standards. Our housekeeping team will address this and make improvements and we hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Adan
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 16 févr. 2024
I am delighted you enjoyed a wonderful stay with us, Adan. It is our goal to provide an exceptional visit for every guest and we hope that you will visit us again soon.
8/10 Bien
telusma
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
telusma
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 12 févr. 2024
Thank you for submitting your feedback so that we can be sure to provide an excellent experience for our guests. We hope that you will come visit us again soon, Telusma!
2/10 Horrible
YASMI
21 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
YASMI
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 23 janv. 2024
Please accept our sincere apologies that your room was not beautifully cleaned for your arrival, Yasmi. I will share your comments with our team so we can be sure to improve and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Eileen
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eileen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 16 janv. 2024
I am so very pleased your room was lovely and clean and that our staff made the check-in process convenient. It is our goal to provide our guests with an excellent stay and I hope that you will visit us again soon!
10/10 Excellent
Enrico, Jewett City
13 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Enrico
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 14 janv. 2024
I am delighted you enjoyed your stay with us, Enrico. I hope that you will come back and visit us again soon!
2/10 Horrible
darlene
10 janv. 2024
darlene
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 11 janv. 2024
I am saddened to note by your rating that your stay with us was disappointing, Darlene. Please know that we value our guests and will continue to work hard to improve our services so we can provide an excellent experience. I hope that you will give us another chance to better serve you.
8/10 Bien
Peter
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 10 janv. 2024
I am pleased to know your stay with us was enjoyable, Peter. It is my hope that you will come back and visit us again soon, so we can provide an even superior experience next time.
8/10 Bien
Antonio
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 8 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback with us, Antonio. I am pleased your overall stay was enjoyable and we hope to see you back again soon.
8/10 Bien
Santa A Claribel
31 déc. 2023
Santa A Claribel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 2 janv. 2024
Thank you for your review and I am pleased to know your overall stay with us was enjoyable. Please know we continue to work hard to provide excellence and we hope to see you again during future travels so we can provide you with an even superior experience.
8/10 Bien
George
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 29 déc. 2023
Thank you for sharing about your recent stay with us, George. I am pleased you enjoyed a peaceful stay, though I do apologize that one of our staff was not welcoming and helpful. I will share this feedback with our team so that we can be sure to improve and I do hope that you will visit us again during future travels so we can provide an even superior experience.
2/10 Horrible
Sydeesa
26 déc. 2023
Sydeesa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 28 déc. 2023
Thank you for letting us know about this concern and please know we will investigate this immediately and apply any necessary pest control remedies. It is our goal to be able to provide an excellent experience and I do apologize your stay did not meet our standards and expectations. I do hope that you will give us another chance to provide you with a superior stay during future travels.
8/10 Bien
George
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
George
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
Thank you for your feedback, George. I am pleased your overall stay was enjoyable and do hope that you will choose us again during future travels so we can provide an even superior stay!
10/10 Excellent
Convington
24 déc. 2023
Convington
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 25 déc. 2023
I am delighted you enjoyed your stay with us, Convington. I hope that you will choose us again during future travels so we can provide another excellent experience!
4/10 Médiocre
Delores
21 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Delores
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 21 déc. 2023
Thank you for providing your feedback, Delores. I apologize that the hotel was a bit dated and that your stay was disappointing. Please know we continuously work to make improvements and I do hope that you will give us another chance to better serve you in the future.
2/10 Horrible
SANDRA
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDRA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
I am saddened to note that your stay was disappointing, Sandra. Please know we are dedicated to working hard and making improvements. I do hope that you will grant us another chance to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Craig
15 déc. 2023
Craig
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 17 déc. 2023
Thank you for your 5-star rating, Craig. I am delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Dwight, Kingston
11 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Dwight
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 déc. 2023
Thank you for your feedback, Dwight. I am pleased your overall stay was satisfactory and please know that we continuously work hard to improve for our guests. I hope that you will visit us again soon.