Literie de qualité supérieure, minibar, coffres-forts dans les chambres

Avis sur Shangri-La Nanjing

5 out of 5
Shangri-La Nanjing
329 Zhongyang Road, Nanjing, Jiangsu

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 90 avis sur 145." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 35 avis sur 145." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 145." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 145." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 145." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel mais impossible de dîner : les 2 restaurants étaient complets sans proposition. Après une longue journée de marche et un orage en arrivant c'est un peu délicat... ne mérite pas 5 étoiles
Séjour de 1 nuit en août 2017

10/10 Excellent

Chin Hei

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ann le 12 avr. 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 Excellent

Yiu Chung

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ann le 20 mars 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 Excellent

YUNG

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et équipements
房間床鋪太小
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ann le 20 mars 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。酒店有双床房、大床房和特大床房三种房型可选,最大床铺尺寸为2.03m2.14m,欢迎您下次前来入住体验。我们真诚期待您的再次光临!

8/10 Bien

Tsz Fung

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
spacious room, nice view, friendly staff.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Chun

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall a clean & wonderful hotel although some facilities are getting old
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Wan Qing, vancouver

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Da Qing

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
总之不错,但灯光比其他香格里点亮,非常刺眼,最好跟其他店靠拢
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
非常好的住宿体验,工作人员很热情,保洁人员纵培培、姜爱霞打扰卫生很彻底
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Tony

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
卫生堪忧
入住之后发现漱口杯倒扣之下居然有根头发残留在杯垫上,并且卫生间有虫子。卫生堪忧!
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Ann le 24 févr. 2022
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。首先非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间与我们分享您的入住体验,很遗憾此次入住未能让您满意,您有关酒店房间卫生的反馈我们已作记录并分享给酒店相关部门。请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,确保所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉标准,为每一位宾客带来完美的入住体验。对于我们的清洁服务带给您的不便,再次向您致歉。南京香格里拉真诚期待您的再次光临,感受我们的改进之处!

6/10 Satisfaisant

XIAO YAN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 Bien

KAR KIT

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Must Try!
So far so good!
Séjour de 5 nuits en juin 2021

8/10 Bien

Ka

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
品牌酒店 有質量保證
離地鐵站很近,約4分鐘,附近幾乎沒有餐館和便利商店,只能夠美團。 住3天,酒店為我們升級,高層房可以看到玄武湖,景觀很好,而且房間很乾淨。 登記的員工大部分不太熱情也不算友善,工作比較刻板。
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de James le 5 nov. 2020
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的位置和环境,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。同时我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,让所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉的标准。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 Bien

Patrick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moden and comfortable
Very conveniant for Nanjing railway station, 1 stop. Clean modern hotel comfortable spacious rooms, fod to cater to all tastes, Little nightlife close by so very quiet.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de James le 13 août 2020
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with location, facilities and food. We will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 Bien

JUNJIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Man Yuk Esther

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Should be the best one in 南京, but most of them are trainee
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

shuqin

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
酒店住宿舒適、有幾間不同美食的餐廳
酒店地方附近去景點很方便,房間空間足夠,茶水供應足夠,整理房間快捷。接待處人員有礼及有親切笑容。酒店內有間中色餐館~灶南江,食物美味、特色、价錢相宜!
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de James le 19 déc. 2019
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的服务和餐厅,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

10/10 Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de James le 16 déc. 2019
Dear guest, thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay. Glad to known that you have a enjoyable time in hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de James le 21 nov. 2019
Dear guest, thank to for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. Glad to know that you are satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
poor………………………………………………………………………………………………………………………trouble
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de James le 7 nov. 2019
Dear guest, thank you for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry that you are not satisfied with our hotel. At the same time, we also hope you can leave us some specific suggestions, please be assured that we sincerely listen to your comments for improvement. We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Gary

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Large room with a great view. Quality bed sheets and linen. The large bathroom is pampering
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de James le 14 oct. 2019
Dear guest, thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We will certainly share your kind words with the team. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de James le 16 oct. 2019
Dear Guest, thank you so much for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing with us. Glad to know that you had a wonderful time in the hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 Excellent

PCK, Hong Kong, China

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to metro station Great staff with excellent hospitality All facilities in the hotel in good working order Cleanliness is first class Food served in their restaurants are delicious
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 26 sept. 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel, we will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

chunhung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
你一定不會失望的酒店.
真是好酒店.離地鐵又近,走路就到玄武湖,旁邊還有一段明代城牆.服務更是不用說, 我因為要換衣服,所以較晚退房,他們沒收我任何費用.我一定會再來住的.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 2 oct. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,酒店位于城区中心地带,毗邻南京火车站和地铁站,举步可到达玄武湖。很高兴得知您满意酒店的位置和服务,您的满意和支持是我们不断进步的动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 Bien

jing

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
没有大床给了我双人床的房间,我一个人住觉得怪怪的
房间的位置有点嘈,安排在电梯口,其它的都还可以
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 16 sept. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们反馈,很遗憾此次入住未能让您满意,对此我们深感抱歉。您的反馈我们已作记录并分享给前厅部,请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会在您下一次到来的时候尽量在您订房的基础上为您安排满意的房间。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and good service. Breakfast needs an improvement.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de James le 16 août 2019
Dear guest, thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry to hear that you are not satisfied with breakfast. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

JINGXIU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de James le 18 juil. 2019
尊敬的客人,感谢入住南京香格里拉大酒店!您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,真诚期待您的再次光临!

8/10 Bien

WUN MING

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de James le 2 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing. We know that you are mostly fine with this stay. Please ensure that we will keep high service standard. At the same time, we hope that you can leave us specific opinions, so that we can clearly know the shortcomings of our work and point out the direction of our progress. Sincerely look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de James le 19 juin 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

CHUN HONG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de James le 17 juin 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 Bien

YONG HEE

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de James Liu le 14 juin 2019
Dear Guest,Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent comfort
Friendly staff, excellent comfort and service.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de molly zhu le 15 mai 2019
Dear guest, thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you really enjoy your stay at our hotel. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de molly zhu le 15 mai 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 Excellent

Moonjin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de molly zhu le 14 mai 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay and for sharing your experience with us. We are very delighted to know that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back very soon.

8/10 Bien

Polly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de molly zhu le 13 mai 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you are satisfied with our service and room. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Forgot put shower gel carpet dirty no view dusty everywhere
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 5 mai 2019
We are sorry for the inconvenience that you encountered during your last visit and that the room did not meet your expectations. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon

10/10 Excellent

YOONSEOK

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
편리하고 친절하고 숙박에 충분이 좋았습니다.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

JIHYE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de molly zhu le 26 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

Tiffany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 26 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 Excellent

Shu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de molly zhu le 16 avr. 2019
Dear guest, Thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 Excellent

Gayle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 9 avr. 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

6/10 Satisfaisant

CHENGPIN

Les points forts : Propreté
Nice hotel, but need more friendly dinner waiting.
It’s not efficient to arrange guests for dinner waiting line up. It’s not comfortable to have conversations with the 2F dinner restaurant staff while consulting waiting related issues.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de molly zhu le 1 avr. 2019
Dear guest, We are sorry for the inconvenience that you encountered at our Cafe Xuan restaurant. Be assured that your comments have received our highest attention and the management will arrange the indeed training about the service and communications skills to our colleagues. In fact, the guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 Bien

YEONG BIAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Livery good Chinese cuisine. Finest dining.
Llllllll
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de molly zhu le 27 mars 2019
Dear guest, thank you for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you like our Jiangnan Wok traditional Chinese Huaiyang cuisine. Jiangnan wok is also one of the member of restaurants of France 'La Liste-1000 TOP outstanding restaurants'. We will certainly share your kind words with the team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful meal or stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience for this trip when travel in Nanjing
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de molly zhu le 14 mars 2019
Dear guest, we thank you for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing. Very glad to hear that you enjoy your stay here and have a nice trip. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

8/10 Bien

Huei Ling

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 4 mars 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 Excellent

Jang Hyung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
상그리라 호텔 이용기
상그릴라 호텔은 전반적으로 위생이나 청결상태가 아주 좋다. 직원들의 서비스도 좋고 친절하다. 그리고 조시도 좋은 편이며 운동을 좋아한다면 헬스클럽,수영장,사우나등의 시설이 잘 갖추어져 있어서 편안한 휴식을 취할수 있다. 근처에 호수를 감싸고 있는 성곽이 있어서 산책하고 사색하기에 좋은 장소이다. 여기에 묶는다면 적극 추천한다.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 21 févr. 2019
존경하는 손님이 안녕하십니까. 남경 샹그리라 호텔 선택주셔서 감사합니다 . 이번에 먼족한 입주를 알 수있고 아름다운 추억을 드시는 것이 우리의 영광이라고 생각합니다. 우리는 손님의 칭찬을 동료들에게 전하겠습니다. 이것은 우리에게 격려 와 응원이 가장 좋은 것입니다. 다시 손님의 입주 진심으로 기대합니다.

8/10 Bien

Ji

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
一楼的江南灶饭店,还是不错的
南京香格里拉在硬件上明显不如杭州香格里拉,服务方面也稍差,枕头上有绿色污迹。早餐品种也不如杭州。但总体还是不错,大堂入住时服务不错
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 14 févr. 2019
尊敬的客人,感谢您下榻南京香格里拉大酒店并给我们用心的评价。很高兴得知您总体满意本次入住,这是我们的荣幸。同时,也非常感谢您给我们提出宝贵的意见,让我们清楚知道服务工作的不足,为我们指明进步的方向,我们已将您的反馈分享给部门同事,相信大家会积极改进,争取在您下一次入住时给您喜出望外的体验。值此新春佳节之际,祝您及您的家人平安喜乐,诸事顺遂!