Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
25 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Chin Hei
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chin Hei
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ann le 12 avr. 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!
10/10 Excellent
Yiu Chung
7 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yiu Chung
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ann le 20 mars 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!
10/10 Excellent
YUNG
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
YUNG
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ann le 20 mars 2024
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。酒店有双床房、大床房和特大床房三种房型可选,最大床铺尺寸为2.03m2.14m,欢迎您下次前来入住体验。我们真诚期待您的再次光临!
8/10 Bien
Tsz Fung
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tsz Fung
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Chun
Voyage d’affaires
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chun
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Wan Qing, vancouver
15 août 2023
Wan Qing
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Da Qing
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Da Qing
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Tony
18 juil. 2022
Tony
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
卫生堪忧
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Ann le 24 févr. 2022
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。首先非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间与我们分享您的入住体验,很遗憾此次入住未能让您满意,您有关酒店房间卫生的反馈我们已作记录并分享给酒店相关部门。请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,确保所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉标准,为每一位宾客带来完美的入住体验。对于我们的清洁服务带给您的不便,再次向您致歉。南京香格里拉真诚期待您的再次光临,感受我们的改进之处!
6/10 Satisfaisant
XIAO YAN
Voyage d’affaires
19 sept. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
XIAO YAN
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
KAR KIT
Voyage d’affaires
17 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Must Try!
KAR KIT
Séjour de 5 nuits en juin 2021
8/10 Bien
Ka
23 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
品牌酒店 有質量保證
Ka
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de James le 5 nov. 2020
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的位置和环境,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。同时我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,让所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉的标准。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!
8/10 Bien
Patrick
Voyage d’affaires
6 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moden and comfortable
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de James le 13 août 2020
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with location, facilities and food. We will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
8/10 Bien
JUNJIE
Voyage en famille
31 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JUNJIE
Séjour de 2 nuits en avril 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Man Yuk Esther
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Man Yuk Esther
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
shuqin
19 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
shuqin
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
酒店住宿舒適、有幾間不同美食的餐廳
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de James le 19 déc. 2019
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的服务和餐厅,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!
10/10 Excellent
Paul
Voyage d’affaires
15 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de James le 16 déc. 2019
Dear guest, thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay. Glad to known that you have a enjoyable time in hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de James le 21 nov. 2019
Dear guest, thank to for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. Glad to know that you are satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de James le 7 nov. 2019
Dear guest, thank you for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry that you are not satisfied with our hotel. At the same time, we also hope you can leave us some specific suggestions, please be assured that we sincerely listen to your comments for improvement. We are looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Gary
Voyage en couple
13 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de James le 14 oct. 2019
Dear guest, thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We will certainly share your kind words with the team. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de James le 16 oct. 2019
Dear Guest, thank you so much for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing with us. Glad to know that you had a wonderful time in the hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!
10/10 Excellent
PCK, Hong Kong, China
Voyage en famille
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PCK
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 26 sept. 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel, we will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
chunhung
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
你一定不會失望的酒店.
chunhung
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 2 oct. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,酒店位于城区中心地带,毗邻南京火车站和地铁站,举步可到达玄武湖。很高兴得知您满意酒店的位置和服务,您的满意和支持是我们不断进步的动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!
8/10 Bien
jing
11 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
没有大床给了我双人床的房间,我一个人住觉得怪怪的
jing
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 16 sept. 2019
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们反馈,很遗憾此次入住未能让您满意,对此我们深感抱歉。您的反馈我们已作记录并分享给前厅部,请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会在您下一次到来的时候尽量在您订房的基础上为您安排满意的房间。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de James le 16 août 2019
Dear guest, thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry to hear that you are not satisfied with breakfast. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
JINGXIU
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JINGXIU
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de James le 18 juil. 2019
尊敬的客人,感谢入住南京香格里拉大酒店!您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,真诚期待您的再次光临!
8/10 Bien
WUN MING
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WUN MING
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de James le 2 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing. We know that you are mostly fine with this stay. Please ensure that we will keep high service standard. At the same time, we hope that you can leave us specific opinions, so that we can clearly know the shortcomings of our work and point out the direction of our progress. Sincerely look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de James le 19 juin 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
CHUN HONG
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHUN HONG
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de James le 17 juin 2019
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
8/10 Bien
YONG HEE
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
YONG HEE
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de James Liu le 14 juin 2019
Dear Guest,Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent comfort
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de molly zhu le 15 mai 2019
Dear guest, thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you really enjoy your stay at our hotel. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de molly zhu le 15 mai 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Moonjin
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moonjin
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de molly zhu le 14 mai 2019
Dear guest, we thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay and for sharing your experience with us. We are very delighted to know that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back very soon.
8/10 Bien
Polly
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Polly
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de molly zhu le 13 mai 2019
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you are satisfied with our service and room. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 mai 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 5 mai 2019
We are sorry for the inconvenience that you encountered during your last visit and that the room did not meet your expectations. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon
10/10 Excellent
YOONSEOK
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YOONSEOK
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
JIHYE
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JIHYE
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de molly zhu le 26 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
Tiffany
24 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiffany
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 26 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.
10/10 Excellent
Shu
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shu
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de molly zhu le 16 avr. 2019
Dear guest, Thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Gayle
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gayle
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de molly zhu le 9 avr. 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
6/10 Satisfaisant
CHENGPIN
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté
Nice hotel, but need more friendly dinner waiting.
CHENGPIN
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de molly zhu le 1 avr. 2019
Dear guest,
We are sorry for the inconvenience that you encountered at our Cafe Xuan restaurant. Be assured that your comments have received our highest attention and the management will arrange the indeed training about the service and communications skills to our colleagues. In fact, the guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
YEONG BIAN
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Livery good Chinese cuisine. Finest dining.
YEONG BIAN
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de molly zhu le 27 mars 2019
Dear guest, thank you for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you like our Jiangnan Wok traditional Chinese Huaiyang cuisine. Jiangnan wok is also one of the member of restaurants of France 'La Liste-1000 TOP outstanding restaurants'. We will certainly share your kind words with the team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful meal or stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de molly zhu le 14 mars 2019
Dear guest, we thank you for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing. Very glad to hear that you enjoy your stay here and have a nice trip. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
8/10 Bien
Huei Ling
28 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Huei Ling
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 4 mars 2019
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Jang Hyung
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
상그리라 호텔 이용기
Jang Hyung
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 21 févr. 2019
존경하는 손님이 안녕하십니까. 남경 샹그리라 호텔 선택주셔서 감사합니다 . 이번에 먼족한 입주를 알 수있고 아름다운 추억을 드시는 것이 우리의 영광이라고 생각합니다. 우리는 손님의 칭찬을 동료들에게 전하겠습니다. 이것은 우리에게 격려 와 응원이 가장 좋은 것입니다. 다시 손님의 입주 진심으로 기대합니다.
8/10 Bien
Ji
12 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
一楼的江南灶饭店,还是不错的
Ji
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Molly Zhu le 14 févr. 2019
尊敬的客人,感谢您下榻南京香格里拉大酒店并给我们用心的评价。很高兴得知您总体满意本次入住,这是我们的荣幸。同时,也非常感谢您给我们提出宝贵的意见,让我们清楚知道服务工作的不足,为我们指明进步的方向,我们已将您的反馈分享给部门同事,相信大家会积极改进,争取在您下一次入住时给您喜出望外的体验。值此新春佳节之际,祝您及您的家人平安喜乐,诸事顺遂!