Avis sur Shangri-La Nanchang
Shangri-La Nanchang
No. 669, Cui Lin Road, Honggutan New District, Nanchang, Jiangxi
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
31 août 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
Dear Gabriel,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
10/10 Excellent
HUA JIAN
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
挺不错的酒店
HUA JIAN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Chun
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
SIU FUNG
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SIU FUNG
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Shangri-La Nanchang le 26 sept. 2021
尊敬的宾客, 感谢您选择南昌香格里拉,十分高兴的得知您对酒店整体感到满意。期待您下一次光临并给我们更加详细的反馈,我们确保让宾客每次入住香格里拉酒店记忆犹新的是能感受到香格里拉非同寻常的热情好客和体贴入微,一种发自内心的殷勤待客之道。南昌香格里拉
10/10 Excellent
HU
Voyage d’affaires
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HU
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Hannah le 3 août 2021
尊敬的宾客:非常感谢您下榻南昌香格里拉以及抽空与我们分享您的入住体验。以发自内心的待客之道创造难以忘怀的美好经历是我们服务的宗旨,真诚期待您再次光临。南昌香格里拉
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a great stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Harry Tan le 24 juin 2020
Dear guest, Thank you for taking time to share with us your experience of staying with us. Your recognition is the biggest encouragement to us, and we will continuously improve for better service. Expecting your next visit and wish you a nice day! Best Regards, Shangri-La Hotel, Nanchang, General Manager, Harry Tan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan le 12 déc. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色。我们期待您的再次光临,再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan le 10 oct. 2019
尊敬的客人您好, 感谢您抽出宝贵的时间分享您的入住体验,您的认可是对我们最大的鼓励,我们会不断努力提升服务质量,并期待您的下次入住会有更好的体验。
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
10/10 Excellent
Huai-han
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
景色超棒 性價比高
Huai-han
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Harry Tan le 24 mars 2020
尊敬的宾客您好,我们非常荣幸能为您提供细致贴心的服务并且得知您在南昌香格里拉拥有舒适的体验,能够得到您对我们酒店服务团队的赞赏,这是对我们工作最大的肯定。我们始终以发自内心的待客之道,创造难以忘怀的美好经历,每时每刻令客人喜出外望是我们的服务宣言。我们非常期待您的再次光临。南昌香格里拉大酒店总经理
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de General manager Nelson Tan le 9 août 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing river view
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de General manager Nelson Tan le 9 août 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
2/10 Horrible
Wanda, Hong Kong
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 juin 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wanda
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nelson Tan le 7 sept. 2019
Dear Wanda,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
6/10 Satisfaisant
Choo
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Average stay
Choo
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Nelson Tan le 7 sept. 2019
Dear Choo,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
10/10 Excellent
Bryan
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place in Nanchang
Bryan
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
Tang
Voyage d’affaires
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tang
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
8/10 Bien
Kim Wui
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Probably the best hotel in that region
Kim Wui
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
Heung Wing Joseph
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heung Wing Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Nelson Tan le 23 août 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
周辺に店が少ない
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great City Great View Great Service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
Farhan
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farhan
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
JANICE
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JANICE
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
8/10 Bien
Serene
25 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Serene
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear valued guest
Thank you for taking time and sharing your feedback during your stay at Shangri-La Hotel, Nanchang. I am honored that you had an enjoyable stay with us. I am looking forward to welcoming you back to the Shangri-La Hotel, Nanchang in the near future.
General manager
Nelson Tan
10/10 Excellent
han
12 sept. 2018
han
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
6/10 Satisfaisant
Catherine S Y
30 juil. 2018
Catherine S Y
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
10/10 Excellent
Deene
2 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deene
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
Dear Deene,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
10/10 Excellent
SHIZHUANG
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SHIZHUANG
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
8/10 Bien
spencer, Hong Kong
11 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5星酒店
spencer
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Nelson Tan le 25 août 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致,您的意见和建议我们已经反馈给相关部门,我们期待您的再次光临并为您提供更加优质的体验。南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
10/10 Excellent
shimin, new york
1 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
shimin
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Nelson Tan le 6 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
8/10 Bien
JIRO, tokyo
1 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location, Great staff.
JIRO
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear JIRO,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
6/10 Satisfaisant
seijitsu, kyoto
3 août 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
room type was not correct with my reservation room
seijitsu
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
Dear seijitsu,
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. For the comments you mentioned with staff English speaking, housekeeping and service. I will make sure to share with the team and get some improvements.
Again, thank you for sharing your experience and whenever your travels bring you back to Nanchang, My team and I are looking forward to welcoming you again.
Warm regards
Nelson Tan
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Nelson Tan le 4 sept. 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致我们期待您的再次光临再次感谢您细致的评价,我们将始终如一,让您拥有如家般感受以及全新体验。 南昌香格里拉大酒店总经理 Nelson Tan
10/10 Excellent
Yifei
3 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
干净整洁
Yifei
Réponse de Nelson Tan le 23 août 2019
尊敬的宾客,感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致,您的意见和建议我们已经反馈给相关部门,我们期待您的再次光临并为您提供更加优质的体验。南昌香格里拉大酒店总经理Nelson Tan
10/10 Excellent
Lai yin, Hong know ng
30 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Lai yin
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your kind comment. We are delighted that you had an great experience. We will share your comment with our hotel team and we do hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Nanchang in the not too distant future.
Best regards, Crystal Xiong
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your kind comment. We are delighted that you had an great experience and enjoyed the hotel afternoon tea set and services. We will share your comment with our hotel team and we do hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Nanchang in the not too distant future.
Best regards, Crystal Xiong
10/10 Excellent
Jun
15 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jun
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
尊敬的宾客,
感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致,我们期待您的再次光临并为您提供更加优质的体验。
Crystal
4/10 Médiocre
Ray, Hong Kong
25 nov. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
硬件不錯,軟件極差。
Ray
Réponse de Crystal Xiong le 6 déc. 2016
尊敬的宾客,
感谢您入住南昌香格里拉大酒店并与我们分享您的入住体验,感谢您对酒店房间硬件设施的认可,酒店每一间客房均可让您眺望壮丽的赣江景色与漂亮的江畔景致,您所提及的问题我们已经反映至餐饮进行改善,我们期待您的再次光临并为您提供更加优质的体验。
Crystal Xiong
10/10 Excellent
Solomon, California
9 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
spectacular view
Solomon
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Dear Valued guest,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your feedback regarding our hotel experience. Thank you again for your comments above, we will make note of these and ensure we will improve on that. At the same time, we are looking forward to your return visit too.
Best regards, Crystal
10/10 Excellent
SIU FUNG, Hong kong
28 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SIU FUNG
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Dear Valued guest,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We truly appreciate your feedback regarding our hotel experience. Thank you again for your comments above, we will make note of these and ensure we will improve on that. At the same time, we are looking forward to your return visit too.
Best regards,
Crystal
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 6 déc. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your kind comments. We are delighted that you enjoy your staying experience. You mentioned the food we will certainly shared with F&B team.
we do hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Nanchang in the not too distant future.
Best regards,
Crystal Xiong
10/10 Excellent
Edward, new york
24 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edward
Réponse de General Manager le 6 déc. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your kind comment on booking.com. We are delighted that you had an great experience. We will share your comment with our hotel team and we do hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Nanchang in the not too distant future.
Best regards,
Crystal Xiong
8/10 Bien
Tin Po Paul, Hong Kong
19 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good recommend to all of travel peoples !
Tin Po Paul
Réponse de General Manager le 7 déc. 2016
Dear Valued guest,
Thank you for taking the time to share your experience with us on booking.com. We truly appreciate your feedback regarding our hotel experience. Thank you again for your comments above, at the same time, we are looking forward to your return visit too.
Best regards, Crystal