Avis sur Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat
Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat
Barr Al Jissah, Po Box 644, Muscat
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Petr
19 mars 2023
Petr
Séjour de 9 nuits en mars 2023
8/10 Bien
PEDRO
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PEDRO
Séjour de 4 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
Jean-Philippe
Voyage en famille
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
JPS FEB. 2023
Jean-Philippe
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
jerome
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel ideal pour tout types de vacanciers
jerome
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Alexandre
20 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat le 12 janv. 2023
Great feedback! Thank you and we hope to welcome you back!
8/10 Bien
Madani-Samir
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madani-Samir
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat le 21 oct. 2022
Dear Madani-Samir,Thank you for the great review of our resort! We are delighted that you enjoyed your staycation and we hope to welcoming you back!
10/10 Excellent
Victor
Voyage en groupe
23 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Victor
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Shangri-La Barr Al Jissah, Muscat le 29 mars 2022
Great feedback! Thank you and we hope to welcoming you back!
8/10 Bien
Thierry
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Shangri-La Barr Al Jissah Resort and Spa le 4 janv. 2022
Merci pour la merveilleuse critique de notre station!
Nous sommes tous ravis que vous ayez apprécié votre expérience Shangri-La, et nous espérons vous revoir très bientôt !
10/10 Excellent
Ahmet
Voyage en famille
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmet
Séjour de 1 nuit en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Ghislaine le 5 mars 2020
Bonjour,
Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia au Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa. Nous sommes désolés d'apprendre que vos vacances ne se sont pas déroulés selon vos attentes, et de la gêne occasionnée par le mariage indien durant votre séjour chez nous. Nous vous remercions de vos commentaires avisés expliquant les raisons de votre déception et cela nous sera utile afin d’améliorer l'expérience de nos prochains clients.
Cordialement,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
10/10 Excellent
Éric
Voyage en groupe
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour unique
Éric
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Jérôme, MaisonsLaffitte
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jérôme
Séjour de 4 nuits en février 2020
8/10 Bien
CLAIRE
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable pour quelques jours de repos
CLAIRE
Séjour de 5 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Jean-Noël
Voyage en famille
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très beau complexe
Jean-Noël
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Robert
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Rene le 6 févr. 2020
Dear Robert,
Many thanks for taking the time to share your feedback regarding your stay with us and for giving us a perfect score!
All of us at the resort are looking forward to welcoming you back!
With best regards,
René D. Egle
Area General Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
Shangri-La Al Husn Resort & Spa
8/10 Bien
GILLES
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
GILLES
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 12 janv. 2020
Dear Gilles,
Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay in our resort.
We are glad that you enjoyed your Shangri-La experience and we hope to welcoming you back.
Have a great day ahead!
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 30 déc. 2019
Bonjour,
Nous sommes navrés d’apprendre l’état de votre chambre qui ne correspond pas à Shangri-La. Afin de conserver votre confidentialité, n’hésitez pas à appeler la réception en faisant le « 0 » afin que l’on puisse y remédier.
Cordialement,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
10/10 Excellent
Mohamed
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 24 déc. 2019
Dear Mohamed,
Thank you for leaving such a nice review for our resort.
We are glad that you adored our authentic service. Thank you for your kind words.
All of us at the resort are looking forward to welcoming you back!
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
8/10 Bien
yves
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yves
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 10 déc. 2019
Dear Yves,
Thank you for the excellent review of Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa.
Feedback is extremely important to us because it gives us an insight into the operations from a guest's angle.
All of us here are thrilled that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future.
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
8/10 Bien
thomas
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thomas
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 2 déc. 2019
Dear Thomas,
Thank you for the excellent review of Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa.
Feedback is extremely important to us because it gives us an insight into the operations from a guest's angle.
All of us here are thrilled that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future.
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 19 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your time sharing your valuable comments.
Customer feedback is most important to us, as it is through these constructive comments and suggestions of our guests we can better determine where additional efforts will be directed in order to maintain high standards that you have come to expect at the Shangri-La Barr Al Jissah Resort and Spa.
We hope to welcoming you back and do an amend on your experience.
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
pouchol
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pouchol
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 14 nov. 2019
Dear Guest,
We thank you for taking the time to leave your review of your stay at Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa.
We are sad that you did not appreciate the unique beauty of Barr Al Jissah Bay. You must know that Muscat is a place where life is good, a city embedded between the mountains, the desert and the sea. It is a very quiet and open-minded city, in one day it is possible to visit the desert ( 45 min), the mountains (3h) and the beach. Few cities can offer this. The hotel offering is growing, making the city easy to live with hotels located on the city or beach side, where prices are quite different.
We will revisit our marketing program so that the information on our resort is more adapted to different customer expectations.
Thank you for taking the time to share your experience with us, we hope to have another opportunity in the future and regain your trust in another Shangri-La Group hotel.
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 2 nov. 2019
Dear Guest,
We are so thrilled to read your beautiful review. Thank you for taking the time to write about your recent stay.
Have a great day ahead!
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
21 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Ms. Ghislaine le 14 nov. 2019
Dear Guest,
We thank you for taking the time to leave your review of your stay at Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa.
We are sad that you did not appreciate the unique beauty of Barr Al Jissah Bay. You must know that Muscat is a place where life is good, a city embedded between the mountains, the desert and the sea. It is a very quiet and open-minded city, in one day it is possible to visit the desert ( 45 min), the mountains (3h) and the beach. Few cities can offer this. The hotel offering is growing, making the city easy to live with hotels located on the city or beach side, where prices are quite different.
We will revisit our marketing program so that the information on our resort is more adapted to different customer expectations.
Thank you for taking the time to share your experience with us, we hope to have another opportunity in the future and regain your trust in another Shangri-La Group hotel.
With best regards,
Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
8/10 Bien
Habib
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Habib
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Ms. Gigi le 22 août 2019
Dear Mr. Habib,
Thank you for the excellent review of Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa. Feedback is extremely important to us because it gives us an insight into the operations from a guest's angle. We believe that it is through our valued guest feedback that we are able to continue to improve on our services and facilities.
All of us here are thrilled that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future.
Sincerely,
Ms. Ghislaine Lê
Resident Manager
Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 26 avr. 2019
Dear Valued Guest, thank you for your review and for choosing Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa. I hope you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our resort.
Best regards,
Juergen Doerr
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 1 mai 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa and thank you for taking the time to review your stay with us. Please do check-out our social media pages for promotions that you might be interested in. Looking forward to seeing you again soon.
Best regards,
Juergen Doerr
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 29 avr. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to review your stay with us. Please do check-out our social media pages for promotions that you might be interested in. Looking forward to seeing you again soon.
Best regards,
Juergen Doerr
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
6/10 Satisfaisant
charlo
2 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
charlo
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 26 févr. 2019
Dear Charlo, thank you for taking the time to review us and for sharing your experiences while staying with us. We as team sincerely value your feedback as it provides us valuable insights on areas, we are doing excellent and where we need to improve.
We hope we can welcome you back in our resort for an excellent stay, as it always should be. Please do get in touch if I can be of any assistance.
Sincerely,
Jürgen Dörr
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 26 févr. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to review us and for sharing your experiences while staying with us. We as team sincerely value your feedback as it provides us valuable insights on areas, we are doing excellent and where we need to improve.
We hope we can welcome you back in our resort for an excellent stay, as it always should be. Please do get in touch if I can be of any assistance.
Sincerely,
Jürgen Dörr
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jürgen Dörr, General Manager le 7 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your review and for choosing our resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our resort.
Regards, Juergen Doerr
10/10 Excellent
VICTOR
31 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VICTOR
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 2 janv. 2019
Dear Victor,
Thank you for taking the time to review us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort.
We look forward to welcoming you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
10/10 Excellent
Dominique
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Dominique,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
8/10 Bien
Frank, Jalogny
25 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Frank,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
8/10 Bien
Frederick
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Frederick
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Fredrick,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
10/10 Excellent
laclo, MULHOUSE
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
laclo
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 24 déc. 2018
Dear Ialo,
Thank you for taking the time to rate us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the resort. We look forward to your return.
10/10 Excellent
nadia
6 sept. 2018
Exceptionnel séjour
nadia
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 2 oct. 2018
Dear Nadia,
Thank you very much for taking the time to share your review with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the resort and were satisfied with our facilities and services. We look forward to welcome you at the resort again soon!
8/10 Bien
Larbi
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Larbi
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 2 oct. 2018
Dear Larbi,
Thank you very much for taking the time to share your review with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay at the resort and were satisfied with our facilities and services. We look forward to welcome you at the resort again soon!
10/10 Excellent
kacem, lyon
14 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kacem
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 29 juil. 2018
Dear Kacem,
Thank you for taking the time to review us.
We are happy to hear that you enjoyed the resort, especially the breakfast and kids facilities.
We look forward to welcome you at the resort again soon.
8/10 Bien
Sabrina
19 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel au top mais résa pas clair
Sabrina
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Juergen Doerr - General Manager le 1 juin 2018
Dear Sabrina,
We are very happy to hear that you have a lovely stay with us. As Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa team, we always aim to provide you the best products and services and deliver you hospitality from the heart.
While booking, what has been caused the confusion? I appreciate if you can explain it so that we can look into see what can be improved.
We look forward to welcome you back at the resort soon!
10/10 Excellent
lidwine
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lidwine
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Juergen Doerr - General Manager le 1 juin 2018
Dear lidwine,
We are very happy to hear that you have a lovely stay with us. As Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa team, we always aim to provide you the best products and services and deliver you hospitality from the heart. We look forward to welcome you back at the resort soon!
10/10 Excellent
Emnabil, Haute Savoie
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emnabil
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Juergen Doerr - General Manager le 1 juin 2018
Dear Emnabil,
We are very happy to hear that you have a lovely stay with us. As Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa team, we always aim to provide you the best products and services and deliver you hospitality from the heart. We look forward to welcome you back at the resort soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Juergen Doerr - General Manager le 1 juin 2018
Dear Guest,
We are very happy to hear that you have a lovely stay with us. As Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa team, we always aim to provide you the best products and services and deliver you hospitality from the heart. We look forward to welcome you back at the resort soon!
10/10 Excellent
Sophie
5 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Al Bandar : magnifique séjour !
Sophie
Réponse de Juergen Doerr - General Manager le 1 juin 2018
Dear Sophie,
We are very happy to hear that you have a lovely stay with us. As Shangri-La Barr Al Jissah Resort & Spa team, we always aim to provide you the best products and services and deliver you hospitality from the heart. We look forward to welcome you back at the resort soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL GRAND SPACIEUX
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de General Manager Juergen Doerr le 10 avr. 2018
Dear Guest,
We are delighted to hear that you found your stay with us to be one of total satisfaction. Our staff does its best to meet and exceed your needs.
Looking forward to welcome you in Muscat again soon!