Avis sur Al Hail Waves Hotel Managed By Centara
Al Hail Waves Hotel Managed By Centara
Plot No.9, Building No. 312, Way No. 65, Near Al Maha Pertol Pump, Al Hail N, Seeb, Muscat
Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Al Hail Waves Hotel Team. le 12 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for staying at Al Hail Waves Hotel Managed by Centara and taking the time to share your experience with us.We are delighted to read your feedback. The team will be thrilled to hear these kind words. It’s truly our pleasure to be of service to all of you. The entire team will be looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind RegardsThe Al Hail Waves Hotel Team.
10/10 Excellent
Pierre
31 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de YP le 6 janv. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for staying at Eastin Residences Muscat and for sharing the wonderful rating with us.
We are truly happy to learn that your short stay with us was a relaxing and enjoyable one.
We would be delighted to welcome you back for another great moment at Eastin Residences Muscat in the near future.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
6/10 Satisfaisant
Franck, lyon
14 nov. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
nice but disapointed top management
Franck
8/10 Bien
Khayra
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Khayra
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jacques alain
Voyage en groupe
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacques alain
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Another great stay at Al Hail Waves!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
morten
19 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
morten
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
colin
23 déc. 2023
colin
Séjour de 21 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Unizat
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unizat
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Dr Modar
29 nov. 2023
Dr Modar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
corey michael
21 oct. 2023
corey michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Nasser
16 sept. 2023
Nasser
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Moulay Lahcene
Voyage en groupe
15 mai 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Moulay Lahcene
Séjour de 10 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Nadeem le 3 août 2019
Dear Valuable guest,
Thank you very much for your rating.
Thanks and regards,
2/10 Horrible
Moustafa
15 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
سى حداااااا
Moustafa
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de yp le 19 déc. 2018
Dear Si Haddasha,
Warm greeting from Eastin Residences Muscat.
Thank you for your comment for which we are extremely grateful. Your feedback helps us identify areas we should address to elevate our services to the promised level of hospitality.
We hope that you have opportunity to visit us again as we would be delighted to welcome you back to Eastin Residences Muscat.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
10/10 Excellent
Jon
19 nov. 2018
Jon
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de yp le 21 nov. 2018
Dear Jon,
Warm greetings and it was our genuine pleasure to welcome you to Eastin Residences Muscat.
Thank you for your short and sweet compliments. It brings great inspiration to the team, knowing that we have given you a memorable experience. We are truly pleased to learn that you enjoyed the comforts of our guestrooms and facilities.
We eagerly await the privilege to be at your service and welcome you again for another great moment at Eastin Residences Muscat.
Graciously yours,
Yaowanarth Phothiprom
General Manager
10/10 Excellent
Kyle
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent choice
Kyle
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de GM le 30 oct. 2018
Dear Kyle,
Warm greeting from Eastin Residences Muscat.
We are thrilled to read that you have loved your stay with us, and appreciate your taking time to highlight the service of our team. I am delighted to share your appreciations to the team how much they continued to make each and every experience a truly memorable one. We also thank you for your candid feedbacks regarding the pillow for which we are extremely grateful.
We hope your future travels also take you to Oman as it would be a genuine pleasure to welcome you back at Eastin Residences Muscat.
Yours sincerely,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
8/10 Bien
Tristan
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eastin Seeb
Tristan
Séjour de 17 nuits en septembre 2018
Réponse de GM le 18 oct. 2018
Dear Tristan,
Thank you for choosing to stay at Eastin Residences Muscat.
We appreciated your taking time to highlight the warm hospitality of our team; who committed to provide service from the heart coupled with thoughtful courtesy and sincerity. I am delighted to share with my team that they never failed to amaze and delight you during short stay with us.
We look forward to welcoming you back for another great moment at Eastin Residences Muscat in the not too distant future.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de YP le 17 avr. 2018
Dear Anonymous,
Warm greeting from Eastin Residences Muscat.
We thankful for rating our performance of that we are extremely grateful.
We hope your future travels also take you to Oman as it would be a genuine pleasure to welcome you back to Eastin Residences Muscat.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
10/10 Excellent
Esther m
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esther m
Réponse de YP le 5 mars 2018
Dear Esther m,
Warm greeting and thank you for staying at Eastin Residences Muscat.
We appreciated your taking time to highlight the warm hospitality of our team. The staffs were pleased to know your acknowledgment of their prompt service. Likewise, our Chefs were glad to note that you fully enjoyed the lavish breakfast at Four Corners Restaurant. We are delighted that you have also enjoyed the natural beauty of the Gulf of Oman from our hotel.
We hope your future travels also take you to Oman as we look forward to welcoming you back for another great moment at Eastin Residences Muscat.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 févr. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de YP le 5 mars 2018
Dear Anonymous,
Warm greetings from Eastin Residences Muscat.
We thankful for your comments of which we are extremely grateful. We hope your future travels also take you to Oman as it would be a genuine pleasure to welcome you back to Eastin Residences Muscat.
Yours sincerely,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de YP le 21 févr. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for staying at Eastin Residences Muscat. We are grateful for your candid feedback and we look forward to have an opportunity to welcome you back to Eastin Residences Muscat.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
6/10 Satisfaisant
Tuomo
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
OK- hotel for the money
Tuomo
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de YP le 6 janv. 2018
Dear Tuomo,
It was a great pleasure to welcome you to Eastin Residences Muscat and thank you for describing your recent stay with us.
We are truly pleased to learn that you appreciated the warm hospitality of our team. We are also delighted that you have enjoyed the natural beauty of the Gulf of Oman from your room. On a different note, we are greatful for your constructive comments as we look forward to welcoming you back to Eastin Residences Muscat.
Sincerely yours,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
اتمنى لهم الافضل
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Anonymous,
Warm greetings from Eastin Residences Muscat.
We are grateful for your feedback and I am delighted to share with my team how much you appreciated their warm hospitality, especially our Front Office.
Once again, thank you and we would be delighted to welcome you back to Eastin Residences Muscat in the not too distant future.
Yours sincerely,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
4/10 Médiocre
mh, oman
25 août 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad Pool was not available bad design of room
mh
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de GM le 8 oct. 2017
Dear MH,
Warm Greetings from Eastin Residences Muscat.
I deeply regret to learn that our team was not able to completely delight you during your stay. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused.
And indeed, we thankful for your feedback of which we are extremely grateful.
I would like to end by stating we hope that you have the opportunity to visit us again in the not too distant future, as we would be delighted to welcome you back.
Yours sincerely,
Yaowanarth Phothiprom, General Manager
6/10 Satisfaisant
bashir
4 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
close to airport hotel
bashir
8/10 Bien
Abdulaziz
18 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdulaziz
10/10 Excellent
MAHMOOD AHMED
24 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MAHMOOD AHMED
8/10 Bien
Faisal
24 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
فندق مريح
Faisal
4/10 Médiocre
Amit, UAE
11 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a place I would come back
Amit
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 juil. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
A pleasure stay
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 juil. 2016
Les points faibles : Confort de la chambre
No
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 juil. 2016
Isolation
Voyageur vérifié
8/10 Bien
اسامه
10 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
اسامه
10/10 Excellent
ArenAlan, Sittard
7 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very nice clean hotel....breakfast the best
ArenAlan
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Weit weg vom Zentrum
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Hilal, Oman
5 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
نضيف وفي منطقة هادئة ومنعزلة عن الضجيج
Hilal
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
recommended
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Joseph, Dubai
25 mai 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Met expectations.
Joseph
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 mai 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
الفندق ﻻ ينفع للعرسان
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Steen
30 mars 2015
Les points forts : Personnel et service
Steen
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 mars 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jerome, switzerland
19 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eastin very good place for stopover in Muscat
Jerome
10/10 Excellent
NASSER, Saham
23 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good trip
NASSER
4/10 Médiocre
amy, Manama
9 nov. 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Expectations and hopes dashed...
amy
10/10 Excellent
ABDUL
21 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ABDUL
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 oct. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
A bit too Noisy - tiled floors, shared "kitchens"
Voyageur vérifié
8/10 Bien
AJ, Mumbai
6 oct. 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre