Avis
8,8
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Loic,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
saliha
10 déc. 2023
saliha
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 déc. 2023
Dear Saliha, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 nov. 2023
Dear anonymous guest, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
2/10 Horrible
Grégory
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
That really ruined our mood to be ripped off that
Grégory
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 nov. 2023
Dear Grégory,thank you for your visit and your feedback here. We are pleased to see that you were satisfied in general and we feel even more sorry that your general impression was so diminished because of the parking issue. After our communication already on the direct way and correcting our mistake we hope hope that your overall appearance has improved somewhat and that we can welcome you again so that we can offer you an all-round comfortable stay.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
4/10 Médiocre
Fatima
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Fatima
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 2 nov. 2023
Dear Fatima,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the room all the more.We are uncomfortable with any mentioned carelessness in the preparation of the room and we apologize for it. Did you let us know on site? We would have liked to have worked on this immediately. We assure you, however, that this was not a standard situation.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
SABINE
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SABINE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 23 oct. 2023
Dear Sabine,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performance very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Lionel
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lionel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 août 2023
Dear Lionel, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Valerian
29 mai 2023
Valerian
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 30 mai 2023
Dear Valerian, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
David
9 déc. 2022
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 12 déc. 2022
Hallo David,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation ManagerDear David,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Antoine
Voyage d’affaires
18 nov. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Staff to be less unhelpful but ok for the rest.
Antoine
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 nov. 2022
Dear Antoine,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the performance of parts from our team. the more. We feel sorry for any not guest oriented behavior and we assure you however, that this was not a standard situation.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Stephan Löwel le 5 mai 2021
Dear Anonymous,
thank you for your feedback.
We hope to welcome you back in the near future.
Your team from the Leonardo Royal Hotel Munich
10/10 Excellent
Mohamed
14 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Stephan Löwel le 17 sept. 2020
THANK YOU
10/10 Excellent
michael, bruxelees
Voyage en famille
3 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Stephan Löwel le 8 août 2020
Dear Michael,
thank you for your kind feedback, which we forward to our colleagues with pleasure.
We hope to get the chance to welcome you again at our Leonardo Royal Hotel Munich.
Best regards
Stephan Löwel
10/10 Excellent
Davy
Voyage d’affaires
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel superbe
Davy
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 20 févr. 2020
Dear Davy,
thank you very much for your visit and your estimations about it. We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Christiane
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christiane
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Marie-laure
28 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marie-laure
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 28 nov. 2019
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your feedback here for us.
We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Fabiana
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabiana
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 4 oct. 2019
Dear Fabiana,
thank you for your visit and for taking the time for your feedback.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Aurore
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hotel dans quartier sûr
Aurore
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 7 août 2019
Dear Aurore,
thank you for being our guests and for taking the time for a feedback.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
ARNAUD
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ARNAUD
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Nicolas
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Thierry
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thierry
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Jessica
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait 👍
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 18 avr. 2019
Dear Jessica,
thank you very much for being our guest and for taking the time for your great feedback.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
raphael
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
raphael
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 27 sept. 2018
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your feedback here for us.
We are pleased to read that you were satisfied with our performance - except the situation that we do not have consequent french speaking associates.
Please visit us again in the future, we are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 Bien
ALAIN
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALAIN
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Nadia
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nadia
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Stéphane
10 sept. 2018
Super convention
Stéphane
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear Stéphane,
thank you very much for being our guest and for taking the time for a feedback.
We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
bien
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear anonymous guest,
thank you very much for being our guest and for taking the time for a feedback.
Gladly we read your positive valuations and we regret that you were not satisfied with the size of our towels.
We would be happy if we could still welcome you again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear anonymous guest,
thank you very much for your visit and your estimations about it.
We are pleased to read that you were satisfied with the most of our performances. We regret that you missed informations on french, we made the decision to have our signs and communications in german and english.
Please visit us still again in the future, we are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
10/10 Excellent
Ludovic
10 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, mais un peu excentré.
Ludovic
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Niemeier le 14 févr. 2018
Chers madame et monsieur,
Nous vous remercions sincèrement pour votre évaluation positive et sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour aux Leonardo Royal Hotel Munich.
Sincèrement
Thibaut Niemeier
10/10 Excellent
Francois
10 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La place où dormir
Francois
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Francois,
thank you for being our guest and for taking the time for a feedback. We are happy about your positive valuations and we hope, we can welcome you again in the future.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
10/10 Excellent
Thierry
28 juil. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Très bon hotel...Mais le personnel DOIT progresser
Thierry
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Thierry,
thank you for your visit and your feedback here for us.
We are happy about your positive valuation about the hotel. We regret if there were situations where you have not been satisfied with our staff. Unfortunately we cannot reconstruct these situations as we have too little information but I forwarded your feedback in our team to sensitive.
Please visit us still again in the future, we are looking forward to it.
Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager
10/10 Excellent
Roger
24 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roger
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2017
4/10 Médiocre
william
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Karen
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nina Frederike Isabella
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina Frederike Isabella
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jill
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Leonardo Royal Team le 24 mai 2024
Good Morning Jill, We would like to thank you for both taking the time to give us feedback and staying with us. We look to improve our services even better. We look forward to your next stay with us. Kind regards, The Leonardo Royal Team
8/10 Bien
Frank
Voyage en famille, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Leonardo Royal Team le 24 mai 2024
Guten Morgen Frank, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Mit freundlichen Grüßen, Das Leonardo Royal Team
8/10 Bien
Thomas
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 23 mai 2024
Dear Thomas,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Kathrin
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathrin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 mai 2024
Hallo Kathrin,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Peter
16 mai 2024
Peter
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 mai 2024
Hallo Peter,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Sven
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sven
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 16 mai 2024
Hallo Sven,Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen zu schildern. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr jüngster Aufenthalt im Leonardo Royal Munich nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.Unsere Mitarbeiter sind unser wertvollstes Gut und wir sind stolz auf das hohe Maß an Service, das sie unseren Gästen bieten. Ihre persönlichen Eindrücke zu sinkender Flexibilität und Kompetenz sind daher sehr bedauerlich. Gern hätte wir hier die Umstände für Ihre Kritik etwas besser gekannt, um dies einzuordnen und rekonstruieren zu können, denn wir möchten versichern, dass wir stets bemüht sind, ein positives Erlebnis für jeden Gast zu schaffen - früher, wie heute und auch zukünftig.Wir hoffen, dass Sie uns trotz Ihrer Bedenken eine weitere Chance geben und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder im Leonardo Royal Munich begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
4/10 Médiocre
Julia, Berlin
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 mai 2024
Hallo Julia,wir bedauern, dass Sie Ihren Besuch nicht antreten können und dass Sie hier eine Einschätzung aufgrund mangelnder Kulanz abgeben. Gern erläutern wir erneut den Hintergrund: Sie haben eine Rate gebucht, welche günstiger ist und damit jedoch klar mit den Konditionen verknüpft ist, dass diese weder kostenneutral umgebucht oder kostenfrei storniert werden kann. Um sich mehr Flexibilität bei Ihren Reisen zu bewahren, bieten wir ebenfalls Raten an, welche bis 18:00 Uhr am Anreisetag kostenfrei storniert werden können – dies ist die Entscheidung des Gastes zum Zeitpunkt der Buchung. Es ist sehr bedauerlich, dass eine solch negative Bewertung aus dem Grund entsteht, dass wir uns an die von beiden Seiten bestätigten Buchungsbedingungen halten. Wir wünschen Ihnen für Ihre zukünftigen Reisen alles Gute.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
8/10 Bien
Yuliya
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuliya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leonardo Royal München le 12 mai 2024
Good Evening Yuliya, I would like to thank you for taking the time to give us some feedback. We will improve the points you mentioned above. When your staying with us the next time, we will ensure an exceptional experience. Have a nice week ahead. Kind regards, The Leonardo Team.
10/10 Excellent
Ronald
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 3 mai 2024
Dear Ronald, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Harald
Voyage d’affaires, Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 30 avr. 2024
Hallo Harald,Es freut uns, dass Sie die angenehme Einrichtung und die günstige Lage unseres Leonardo Royal Munich zu schätzen wissen. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein wohnliches Ambiente und eine ideale Anbindung an die Stadt zu bieten. Ihre Anmerkungen bezüglich des Lärmschutzes und der Heizkörper nehmen wir zur Kenntnis. Es ist uns wichtig, dass alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprechen. Es tut uns leid, zu hören, dass dies in diesen Bereichen nicht der Fall war.Unser oberstes Ziel ist es, unseren Gästen einen angenehmen und ungestörten Aufenthalt zu ermöglichen. Daher schätzen wir Ihr ehrliches Feedback, das uns dabei hilft, unseren Service zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Royal Munich begrüßen zu dürfen und Ihnen einen noch besseren Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 29 avr. 2024
Hallo Daniel,danke für Ihre tolle Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Es ist schön zu sehen, dass wir zu einer angenehmen Zeit in München beitragen konnten und hoffen, Sie besuchen uns bald wieder.Herzliche Grüße - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager