Avis sur H2 Hotel München Olympiapark
H2 Hotel München Olympiapark
Moosacher Str. 82, Munich, BY
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 13 mai 2024
Dear Catherine, We are thrilled how much you enjoyed your abidance at our hotel located in Munic and we would like to thank you for your amazing rating. How lovely to know that our modern comfort as well as excellent service features met your expectation and made your stay delightful. We already look forward to enable your future visit just as memorable. Kind regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Laura Bibiana, thiais
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Laura Bibiana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 26 avr. 2024
Dear Laura, Many thanks for choosing our hotel for your recent trip to Munic and for giving us such a brilliant rating. We are thrilled that our modern comfort and conveniences met your expectations just as much as our warm hospitality. Please come back soon for another memorable abidance. Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Angelique
Voyage en groupe
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelique
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 19 févr. 2024
Dear Angelique, We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay. Kind regards, Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
loubna
5 janv. 2024
loubna
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 26 janv. 2024
Dear loubna, Thank you for choosing our hotel for your recent trip to Munic and for giving us a good rating. It shows that our daily efforts were appreciated which made your stay overall enjoyable. Next time we would like to fully convince you of our great advantages and hope to welcome you back again soon. Best regards,Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rachel
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 6 nov. 2023
Dear Rachel, We are delighted about your brilliant rating as it confirms that your abidance at our hotel was pleasant and our conveniences highly appreciated. Please come back soon and let us enable your next stay just as memorable. Warm regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Sophie
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 4 oct. 2023
Dear Sophie, Thanks a million for rewarding us with such an amazing rating. How lovely to know that our excellent service as well as warm hospitality satisfied your expectations and made your stay delightful. We look forward to welcome you back again soon for another brilliant abidance in modern ambience and great location. Kind regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jérémy
Voyage en famille
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement, a cote du metro et Bmw Museum
Jérémy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 24 août 2023
Dear Jérémy, We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay. Kind regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jonathan
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 4 juil. 2023
Lieber Jonathan, für die hervorragende Bewertung Ihres Aufenthaltes möchten wir uns bei Ihnen recht herzlich bedanken. Toll, dass Sie mit dem gehobenen Komfort unseres Hauses, sowie mit dem gastorientierten Service unseres gesamten Teams zufrieden waren und Ihre Zeit in vollen Zügen genossen haben. Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch, wo wir Sie erneut begeistern möchten. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Morin
11 juin 2023
Morin
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 13 juin 2023
Liebe/r Morin, vielen Dank für die gute Bewertung Ihres Aufenthaltes. Schön, dass Ihre Zeit bei uns insgesamt angenehm war und die positiven Eindrücke überwiegen konnten. Wir wären begeistert, Sie schon bald wieder einmal willkommen heißen zu dürfen, um Sie, wie die meisten unserer Gäste, vollständig vom gehobenen Komfort unseres Hauses überzeugen zu können. Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Jérôme
Voyage en groupe
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne expérience
Jérôme
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Your team from the H-Hotels le 14 mars 2023
Dear Jérôme,We are glad that the overall positive impressions of your recent stay made you leave us a good rating. Nice to know that we have managed to reach your expectation of a pleasant abidance in most ways and with our great hospitality we look forward to enable your future visit even more enjoyable.Best regards,Your H-Hotels Team,Thea Neumann - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
bernard
11 déc. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour à Munich
bernard
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 12 déc. 2022
Dear Bernard,Thank you for your kind review. We are glad that you enjoyed your stay with although mentioned inconveniences clouded your impressions. Please accept our apologies for the inattentive service of our housekeeping team and rest assured that specified issues really aren’t a usual case. Your meaningful feedback will therefore be discussed internally and used for internal training purpose to avoid further occurrences. Hopefully we can welcome you back again someday and fully convince you of our general excellent hospitality. Best regards,Your team from the H-Hotels //Thea Neumann - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
yannik
Voyage en famille
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yannik
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Benedikt Müll le 23 nov. 2022
Lieber Yannik, vielen Dank für Deine Bewertung. Wir hoffen, Sie hatten angenehme Tage in München. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns wieder besuchen kommen. Mit freundlichen Grüßen aus München,Benedikt Müll-Service-Kultur-Botschafter-
2/10 Horrible
Alexandre
27 oct. 2022
Alexandre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Benedikt Müll le 2 nov. 2022
Sehr geehrter Herr Le Helley,für Ihre Zeit, ein Feedback zum Aufenthalt bei uns abzugeben, möchten wir Ihnen danken. Schade nur, dass wir Sie nicht vollständig vom Qualitätsniveau unseres modernen H2 Hotels überzeugen konnten. Hoffentlich bekommen wir von Ihnen noch eine weitere Gelegenheit um Sie, wie die meisten unserer Gäste, von unserem hohen Standard in allen Bereichen zu überzeugen.Bitte senden Sie mir dazu eine Bewertung zu Ihrem Aufenthalt per Mail an benedikt.muell@h-hotels.com zu. Beste Grüße, Benedikt Müll-Service-Kultur-Botschafter-
8/10 Bien
Bertrand
Voyage en famille
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Bertrand
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Florian le 24 oct. 2022
Thank you very much for time and feedback. We appreciate it.
10/10 Excellent
Alexis, Eckbolsheim
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 11 oct. 2022
Dear Alexis,Thanks a million for rewarding us with such an amazing rating. How lovely to know that our excellent service as well as warm hospitality satisfied your expectations and made your stay delightful. We look forward to welcome you back again soon for another brilliant abidance in great location. Kind regards,Your team from the H-Hotels //Thea Neumann - Online Reputation Manager
2/10 Horrible
Alexandre
3 oct. 2022
Alexandre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 6 oct. 2022
Dear Alexandre,Thank you for your time to rate on your recent stay at our hotel. What a pity that we couldn't fully convince you of our great modern comfort and service features our H2 Hotel generally is appreciated for. To help improving ourselves we would have liked to know more detailed what we can do in your opinion to enhance our quality level. The satisfaction of our guests is our highest priority and an extensive feedback important for us to aspire accordingly improvements. Hopefully you will give us another opportunity to convince you of our high quality level and excellent hospitality during a future visit. Best regards,Your team from the H-Hotels //Thea Neumann - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Josée
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Commentaires
Josée
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Florian le 25 sept. 2022
Thank you very much for your feedback. It helps us to improve our services. Kind Regards, Florian Progri
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en famille
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe et très bien placé pour le métro
Christophe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 30 août 2022
Dear Christophe,We are thrilled about your amazing rating and delighted to know that your stay at our Hotel was such a success. Please come back again soon and allow us to enable your abidance just as pleasant. Best regards,Your team from the H-Hotels //Thea Neumann - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
RONAN
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RONAN
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 8 août 2022
Dear Ronan,
We are grateful for your amazing rating and delighted to know that your stay at our hotel was such a success. Please come back soon for another lovely abidance with us.
Warmest regards,
Your team from the H-Hotels //
Thea Neumann - Online Reputation Manager
8/10 Bien
MOHCEN
10 juil. 2022
MOHCEN
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 15 juil. 2022
Dear Mohcen,
Thank you for choosing our hotel for your recent trip and for giving us a good rating. It shows that our daily efforts were appreciated which made your stay overall enjoyable. Next time we would like to fully convince you of our great advantages and hope to welcome you back again soon.
Best regards,
Your team from the H-Hotels //
Thea Neumann - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Laurence
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loin du centre mais très pratique
Laurence
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 13 juin 2022
Dear Laurence,
Many thanks for choosing our hotel for your recent trip. We are grateful for your good rating and glad to know that your abidance was enjoyable overall. Next time you stay with us we would like to fully convince you of our excellent service as well as warm hospitality and hope to meet again soon.
Sincerely,
Your team from the H-Hotels //
Thea Neumann - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Antoine
Voyage en groupe
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 20 mai 2022
Dear Antoine,
We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay.
Kind regards,
Your team from the H-Hotels //
Thea Neumann - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Anatolie
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anatolie
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Reception le 13 déc. 2021
Thak you for the feedback
10/10 Excellent
pascal
8 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable dans un environnement préservé
pascal
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Your team from the H-Hotels le 9 nov. 2021
Dear Pascal,
How lovely to read your beautiful feedback confirming your appreciation for our conveniences and excellent service features which made your stay at our H2 Hotel delightful. Thanks a million for sharing your positive impressions with us and our future guests. We can’t wait to welcome you back again someday for another enjoyable abidance.
Sincerely,
Your team from the H-Hotels //
Thea Neumann - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Annick
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Métro au pied de l’hôtel et bon rapport qualité pr
Annick
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Reception le 21 août 2021
Merci bien!
8/10 Bien
CHRISTIAN
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHRISTIAN
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
16 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Ludovic
Voyage en famille
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente étape à Munich
Ludovic
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Your H-Hotels Team le 5 mars 2020
Dear Ludovic,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Munich!
Warm regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Commentaires
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Your H-Hotels Team le 11 févr. 2020
Dear guest,
Thank you for your kind review. It is good to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Ihr Team von den H-Hotels le 29 janv. 2020
Lieber Peter,
mit Freude hat uns Ihre Bewertung erreicht und wir möchten nicht missen, uns recht herzlich hierfür zu bedanken! Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie uns mit voller Punktzahl bewerten und wir tun unser Bestes um dies zu halten. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen mit Ihnen und senden Ihnen die allerbesten Grüße.
Ihr Team von den H-Hotels,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Patricia
Voyage d’affaires
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service ++
Patricia
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Your H-Hotels Team le 27 janv. 2020
Dear Patricia,
Thanks a million for giving your recent abidance at our comfortable hotel such a fabulous rating. We are delighted that you enjoyed a great time with us and experienced an attentive service throughout. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay in nice ambience.
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
8/10 Bien
Jonathan
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Mehregan
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfaite dans l'ensemble
Mehregan
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Your H-Hotels Team le 9 déc. 2019
Dear Mehregan,
Thank you for your recent stay with us at our hotel and your good rating. We would like to apologize for the encountered issue with the noise during the night. We hope you enjoyed your stay and it would be our pleasure to be your host during your next visit again. Our team is looking forward to seeing you soon!
Kind regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en famille
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour enchanté
Gregory
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Your H-Hotels Team le 3 déc. 2019
Dear Gregory,
Thank you very much for staying with us and for bringing your experience to our attention. We are delighted to see that you enjoyed your stay and appreciated our friendly staff just as much as our great location. We are looking forward to welcome you again at our hotel in the future.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christina Dinklage – Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Holger
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Équipements
Holger
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 28 mai 2024
Dear Martin, We are thrilled how much you enjoyed your abidance at our hotel and we would like to thank you for your amazing rating. How lovely to know that our modern comfort as well as excellent service features met your expectation and made your stay delightful. We already look forward to enable your future visit just as memorable. Kind regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Bernd
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernd
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 27 mai 2024
Lieber Bernd, vielen Dank, dass Sie sich Zeit nahmen, Ihren Aufenthalt im H2 Hotel, entsprechend Ihrer Erfahrungen, gut zu bewerten. Bitte entschuldigen Sie jedoch die aufgeführten Unannehmlichkeiten und seien Sie versichert, dass wir die Stockflecken in Ihrem Badezimmer, was ein absolutes "No-Go" ist, umgehend beseitigen werden. Um Ihnen zu beweisen, dass Sie sich in unserem Hause rundum wohl fühlen können, hoffen wir auf ein Wiedersehen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Evelyn
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 21 mai 2024
Dear Evelyn, We are delighted about the fantastic rating on your recent abidance at our hotel. Thanks a million for letting us know that you had such a pleasant stay and acknowledged our conveniences just as much as our excellent hospitality. Please recommend us to your friends and visit us again soon. Kind regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Kerry
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 21 mai 2024
Dear Kerry, Thanks a million for rewarding us with such an amazing rating which confirms the delightful impressions of your recent stay at our hotel. Hopefully we can welcome you back again someday for another wonderful abidance with us in great ambience and warm atmosphere. Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Patricia
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 17 mai 2024
Liebe Patricia, wir sind begeistert, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hause rundum zufrieden waren. Ihre fantastische Bewertung, für welche wir Ihnen von Herzen danken, ist für uns ein super Beweis, sowie Ansporn, auf unserem bisherigen hohen Qualitätsniveau weiterzuarbeiten. Hoffentlich dürfen wir schon bald wieder einmal Ihr Gastgeber in München sein. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
6/10 Satisfaisant
Mauricio Ruiz Esparza
14 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio Ruiz Esparza
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 15 mai 2024
Dear Mauricio, Thank you for letting us know that your stay at our hotel was associated with overall positive impressions. We appreciate your good rating but to fully convince you of our great hospitality we hope to meet again someday. Best regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Thomas
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 13 mai 2024
Lieber Thomas, vielen Dank für die super Bewertung Ihres Aufenthaltes. Diese ist für uns ein toller Beweis, dass der hohe Komfort unseres Hauses, sowie die herzliche Umgangsform all unserer Kollegen von unseren Gästen sehr geschätzt werden. Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch, wo wir Sie aufs Neue begeistern möchten. Beste Grüße aus München, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Stefano
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefano
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 13 mai 2024
Dear Stefano, Many thanks for rating on your recent and pleasant stay at our H2 Hotel. How nice to know that you enjoyed your time with us and appreciated our conveniences. We would be pleased to welcome you back again someday for another delightful abidance in Munic. Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Bolatito
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bolatito
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 8 mai 2024
Dear Bolatito, Many thanks for having chosen our hotel for your recent stay in Munic. We are delighted about your brilliant rating which reflects your appreciation for our high comfort and daily efforts. Please recommend us to your friends and come back again someday as we look forward to enable your next abidance just as memorable. Best wishes, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 22 avr. 2024
Liebe Natalie, für Ihren Aufenthalt in unserem komfortablen Hause, sowie für Ihre Mühe, uns so fabelhaft bewertet zu haben, möchten wir uns ganz herzlich bedanken. Wie schön, dass wir mit tollen Annehmlichkeiten, sowie herzlicher Gastfreundschaft punkten konnten und Sie eine super Zeit bei uns verbrachten. Über ein baldiges Wiedersehen würden wir uns sehr freuen und verbleiben bis dahin mit allerbesten Grüßen aus München, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Christian
Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 18 avr. 2024
Lieber Christian, herzlichen Dank, dass Sie unser modernes Haus für Ihren München-Aufenthalt wählten und uns mit Ihrer super Bewertung wissen lassen, dass Sie sich wohl gefühlt haben. Schon heute freuen wir uns darauf, Ihren nächsten Besuch genauso angenehm werden zu lassen und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Maxim
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Maxim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 17 avr. 2024
Dear Maxim, Thanks a lot for giving your recent stay at our hotel a super rating. We are happy that you enjoyed a pleasant time with us and experienced high comfort as well as an attentive service. Please come back again someday and allow us to enable your abidance just as or even more delightful. Sincerely, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Edina
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 15 avr. 2024
Dear Edina, We are thrilled to see your super rating and more than happy to know that your time at our hotel was associated with such great impressions. Please come back again someday and allow us to enable your future visit just as delightful. Sincerely, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jesus
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 16 avr. 2024
Dear Jesus, Thanks a million for giving your recent abidance at our comfortable hotel such a fabulous rating. We are delighted that you enjoyed a great time with us and experienced an attentive service throughout. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay in nice ambience. Best regards, Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Elliott Charles
14 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elliott Charles
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 15 avr. 2024
Dear Elliott, We are glad that the overall positive impressions of your recent stay made you leave us a good rating. Nice to know that we have managed to reach your expectation of a pleasant abidance in most ways and with our great hospitality we look forward to enable your future visit even more enjoyable. Best regards, Your H-Hotels Team