Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 5 oct. 2023
Dear Jean-Luc, How lovely to see your awesome rating confirming the delightful impressions you gained during your stay at our hotel. We are more than happy that you had such a wonderful time with us and we are thankful for sharing it. Hopefully we can welcome you back again someday and enable your abidance just as pleasant. Kind regards, Your H-Hotels Team
2/10 Horrible
Raynald
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raynald
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 12 mai 2023
Dear Raynald, We deeply regret that we couldn't win you with the modern comfort and guest oriented service our H+ Hotel generally is appreciated for. Please believe that the satisfaction of all guests is our highest priority and that we work hard each day to meet our standard. Therefore we are sad not to have reached your expectations of a pleasant stay in every way and we are sorry for mentioned inconveniences. As a matter of course we will discuss your meaningful feedback internally to find solutions for improvements. Hopefully you will give us another opportunity to change your point of view during a future abidance with us. Sincerely, Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Ismail
6 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Ismail
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Your team from the H-Hotels le 7 mars 2023
Dear Ismail,Thank you for your time to rate on your recent stay with us. Regrettably we must realize that not everything met your expectations and for our understanding we would have liked to know how we can enhance our service and conveniences in your opinion to make your abidance more comfortable. Hopefully you will give us another opportunity to change your point of view and convince you of our high quality level in every way. Kind regards,Your H-Hotels Team,Thea Neumann - Online Reputation Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Your H-Hotels Team, le 8 janv. 2020
Dear guest,
We thank you for being our guest and for your feedback. We are very sorry that you were disturbed by the noise from the street. It would be a pleasure for us, if we could offer you a room to the courtyard for your next stay.
It would be our pleasure to welcome you back next time you visit Munich.
Best regards,
Your H-Hotels Team,
Christiane Hoffmann – Online Reputation Manager
8/10 Bien
Jean Pierre
Voyage en groupe
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Pierre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ihr Team von den H-Hotels le 9 oct. 2019
Lieber Jean Pierre,
wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem H+ Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.
Herzliche Grüße aus München,
Ihr Team von den H-Hotels
Christiane Hoffmann – Online Reputation Manager
8/10 Bien
cristina
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cristina
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de los le 12 janv. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
marc
22 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marc
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Sirbu Iosif le 22 juin 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Lynn
14 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Lynn
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Maxim Setz le 14 juin 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Your Team of H-Hotels le 30 mai 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your excellent feedback about your stay with us. We are very happy that our hotel met your expectations and you enjoyed the stay. We hope you will visit us soon again. Greetings from Munich!
Best regards,
Your Team of H-Hotels
Anja Schwögler - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Michael
30 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Abdulghani
25 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel au centre de munich
Abdulghani
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
thierry
14 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top quality/price/situation..!
thierry
8/10 Bien
Gina
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gina
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Vincent, Genève
26 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent choix
Vincent
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable prêt du centre ville
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Laetitia, Lyon
16 févr. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quelques jours à Munich en famille
Laetitia
8/10 Bien
Tom, Luxembourg
23 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel moderne, accueillant, jeune
Tom
10/10 Excellent
Cyrielle, Lyon
3 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour Parfait!!
Cyrielle
8/10 Bien
Lawrientess, Rambouillet
22 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
QualitéPrix et emplacement interressant
Lawrientess
8/10 Bien
Jean-Luc, Cadaujac (33) - FRANCE
6 août 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel agréable et bien situé
Jean-Luc
8/10 Bien
Ridha, Tunisie
8 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable
Ridha
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
8/10 Bien
remy
9 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
remy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allez-y les yeux fermés.. :-)
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Per-Johan
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Per-Johan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 7 mai 2024
Dear Per-Johan, Thanks a million for rewarding us with such an amazing rating. How lovely to know that our excellent service as well as warm hospitality satisfied your expectations and made your stay delightful. We look forward to welcome you back again soon for another brilliant abidance in modern ambience and great location. Kind regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
CARLOS
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
CARLOS
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 29 avr. 2024
Dear Carlos, Thanks a lot for choosing our hotel for your recent and pleasant stay in Munic. We are happy that your positive impressions prevailed which made you leave us such a great rating and we hope to welcome you back again soon for another comfortable abidance in nice atmosphere. Sincerely, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Kari
Voyage en groupe
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kari
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 3 mai 2024
Dear Kari, We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay. Kind regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Kathy
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 24 avr. 2024
Dear Kathy, We are delighted about the fantastic rating on your recent abidance at our hotel. Thanks a million for letting us know that you had such a pleasant stay and acknowledged our conveniences just as much as our excellent hospitality. Please recommend us to your friends and visit us again soon. Kind regards, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Mathias
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathias
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 19 avr. 2024
Lieber Mathias, vielen Dank für die super Bewertung Ihres Aufenthaltes. Diese ist für uns ein toller Beweis, dass der hohe Komfort unseres Hauses, sowie die herzliche Umgangsform all unserer Kollegen von unseren Gästen sehr geschätzt werden. Schon heute freuen wir uns auf Ihren nächsten Besuch, wo wir Sie aufs Neue begeistern möchten. Beste Grüße aus München, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Carsten
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carsten
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 16 avr. 2024
Lieber Carsten, herzlichen Dank, dass Sie sich nach Ihrer Heimkehr Zeit nahmen, die positiven Eindrücke Ihres Aufenthaltes Revue passieren zu lassen, um anschließend eine super Bewertung abzugeben. Toll, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat und unsere Annehmlichkeiten überzeugten. Gern möchten wir Sie erneut begeistern und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen. Herzlichst, Ihr Team von den H-Hotels
4/10 Médiocre
Hideki
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Hideki
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 10 avr. 2024
Dear Hideki, Thank you for taking the time to review your recent stay experiences at our H+ Hotel. We deeply regret your uncomely impressions regarding to our cleaning service and we kindly ask you to accept our apologies for the lack of tidiness in your room which in fact is very unusual. Please rest assured that concerning to your points of criticism we will hold an appropriate consultation with our housekeeping team to improve their attention and efforts. Hopefully you will give us another opportunity to change your point of view and convince you of our excellent hospitality in every way. Best regards,Your team from the H-Hotels
10/10 Excellent
Lara
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 8 avr. 2024
Dear Lara, We are thrilled to see your super rating and more than happy to know that your time at our hotel was associated with such great impressions. Please come back again someday and allow us to enable your future visit just as delightful. Sincerely, Your H-Hotels Team
8/10 Bien
Wolfgang
Voyage en famille
25 févr. 2024
Wolfgang
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 26 févr. 2024
Lieber Wolfgang, herzlichen Dank, dass Sie unser Haus für Ihren Aufenthalt in München wählten und sich die Zeit nahmen, uns so super einzuschätzen. Toll, dass fast all unsere Annehmlichkeiten überzeugen konnten und Sie eine erholsame Zeit in gehobenem Ambiente verbrachten. Wir wären begeistert, Sie schon bald wieder einmal willkommen heißen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Enrico
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Enrico
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 19 févr. 2024
Dear Enrico, We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay. Kind regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Marko
Voyage en groupe
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marko
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 15 janv. 2024
Lieber Marko, für Ihren Aufenthalt in unserem komfortablen Hause, sowie für Ihre Mühe, uns so fabelhaft bewertet zu haben, möchten wir uns ganz herzlich bedanken. Wie schön, dass wir mit tollen Annehmlichkeiten, sowie herzlicher Gastfreundschaft punkten konnten und Sie eine super Zeit bei uns verbrachten. Über ein baldiges Wiedersehen würden wir uns sehr freuen und verbleiben bis dahin mit allerbesten Grüßen aus München, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Mattia
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mattia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 3 janv. 2024
Dear Mattia, Many thanks for choosing our hotel for your recent trip to Munic and for giving your impressions a super rating. We are happy that we have managed to reach your expectations of a pleasant stay and we can't wait to enable your future abidance just as or even more delightful. Best wishes, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Jawad
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jawad
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 14 déc. 2023
Dear Jawad, Thank you very much for your stay at our hotel and for your very good online review. It was a pleasure for us to overall satisfy your expectations and we appreciate your lovely comment. See you soon. Best regards, Your H-Hotels Team,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 15 déc. 2023
Lieber Gast, vielen Dank für die Bewertung unseres Hauses. Damit wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch vollends überzeugen können, freuen wir uns immer wieder über Hinweise, an welchen Stellen wir uns noch verbessern können und nehmen daher jedes Feedback sehr ernst. Wir würden uns freuen, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen und heißen Sie schon heute „Herzlich Willkommen“. Mit herzlichen Grüßen aus München, Ihr Team von den H-Hotels,
6/10 Satisfaisant
Merja
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Merja
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Linda Prutz - Online Reputation Manager - H-Hotels le 15 nov. 2023
Dear Merja, Thank you for your time to rate on your recent stay with us. Although your positive impressions prevailed we must realize that unfortunately not everything met your expectations. For our understanding we would have liked to know how we can enhance our service features and amenities in your opinion to make your future visit more comfortable. Hopefully you will give us another opportunity to improve your point of view and convince you of our quality level in every way during a future visit. Kind regards
10/10 Excellent
Jeffery
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Location Near Train Station
Jeffery
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 25 oct. 2023
Dear Jejjery, thank you very much for taking the time to review your stay. We are really happy that you enjoyed your time with us and that our hotel met your expectations. We are looking forward to welcoming you soon again! Best regards, Your H-Hotels Team,
8/10 Bien
Alex
14 oct. 2023
Alex
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 16 oct. 2023
Liebe/r Alex, für Ihren Aufenthalt in unserem Hause, sowie für die daraus resultierende gute Bewertung möchten wir uns bei Ihnen bedanken. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und die meisten unserer Annehmlichkeiten überzeugten. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen, um Ihre Eindrücke dann auch noch verbessern zu können. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
8/10 Bien
Susan
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susan
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 6 oct. 2023
Dear Susan, Thank you for reviewing your recent stay at our hotel. We appreciate your good rating and we are glad that you enjoyed a pleasant time with us. Please come back again someday and allow us to fully win you with our great advantages as well as excellent service features. Sincerely, Your H-Hotels Team
4/10 Médiocre
Matthew, Livermore
Voyage en famille
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 25 sept. 2023
Dear Matthew, Thank you for your time to rate on your recent stay at our hotel. What a pity that we couldn't fully convince you of our great comfort and service features our H+ Hotel generally is appreciated for. To help improving ourselves we would have liked to know more detailed what we can do in your opinion to enhance our quality level. The satisfaction of our guests is our highest priority and an extensive feedback important for us to aspire accordingly improvements. Hopefully you will give us another opportunity to convince you of our high quality level and excellent hospitality during a future visit. Best regards, Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Dakota
21 sept. 2023
Dakota
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 25 sept. 2023
Liebe Dakota, schön, dass Sie bei uns waren und sich die Zeit nahmen, eine solch tolle Bewertung abzugeben. Es war uns eine Freude, Ihren Wünschen, sowie Vorstellungen entsprochen zu haben und wir wären begeistert, schon bald wieder einmal Ihr Gastgeber sein zu dürfen. Herzlichst, Ihr Team von den H-Hotels
4/10 Médiocre
Timothy
19 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Thea Neumann - Online Reputation Manager le 25 sept. 2023
Dear Timothy, We deeply regret that we couldn't win you with the modern comfort and guest oriented service our H+ Hotel generally is appreciated for. Please believe that the satisfaction of all guests is our highest priority and that we work hard each day to meet our standard. Therefore we are sad not to have reached your expectations of a pleasant stay in every way and we are sorry for mentioned inconveniences. As a matter of course we will discuss your meaningful feedback internally to find solutions for improvements. Hopefully you will give us another opportunity to change your point of view during a future abidance with us. Sincerely, Your H-Hotels Team