Spécialités Cuisine du Moyen-Orient

Avis sur 25hours Hotel The Royal Bavarian

25hours Hotel The Royal Bavarian
Bahnhofplatz 1, Munich, Bavaria

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 619 avis sur 989." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 261 avis sur 989." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 71 avis sur 989." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 25 avis sur 989." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 989." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sébastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Top séjour, super hôtel bien placé, chambres très bien, personnel très aimable et le bar et restaurant bondesysont un plus!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 16 janv. 2024
Dear Sébastien,Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that your stay at our hotel was so positive. It's great to know that you enjoyed our location, excellent rooms, and friendly staff.We're especially pleased that the Boilerman Bar and the restaurant were an additional highlight for you. We strive to provide our guests with a thoroughly enjoyable experience.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,

8/10 Bien

Melanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplacement de cet hôtel est parfait et que dire du restaurant qu’il héberge… le Neni, wow! Ce qui est le plus complexe (et le plus dispendieux) c’est le stationnement. Je n’irais plus avec un véhicule 😅
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 21 déc. 2023
Chère Mélanie,Merci pour vos éloges sur l'excellent emplacement de notre hôtel et l'excellent restaurant – Neni, wow ! Nous sommes heureux que vous ayez vécu une expérience remarquable.Nous comprenons que le stationnement peut être à la fois compliqué et coûteux. Malheureusement, cela échappe à notre contrôle.Merci d'avoir choisi notre hôtel.

8/10 Bien

Cathy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement est idéal pour accès à la gare centrale et pour marcher jusqu'à Marienplatz. La literie est confortable et le style de l'établissement et la décoration très intéressante. J'ai trouvé que les places assises à l'intérieur de la chambre sont manquantes/les petits banc de bois non confortalbles.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de David Schad le 15 mai 2023
Chère Cathy, merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravis que votre séjour chez nous se soit bien déroulé et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. A bientôt et meilleures salutations David Schad Operations Manager

10/10 Excellent

carlo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Munich 3 jours
très bel hôtel et bons services ainsi que le staff
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de David Schad le 8 mai 2023
Cher Carlo, merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravis que votre séjour chez nous se soit bien déroulé et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. A bientôt et meilleures salutations David Schad Operations Manager

10/10 Excellent

Sebastien

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de David Schad le 2 mai 2023
Lieber Sebastian,vielen Dank für deinen Aufenthalt bei uns im royalen Schlösschen und dass du dir Zeit genommen hast, uns so ein wunderbares Feedback hier auf Hotels.com zu schreiben. Es freut uns immer wieder aufs Neue, wenn wir unsere Gäste begeistern können und wir so schöne Komplimente bekommen und mit 10 von 10 Punkten ausgezeichnet werden.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin herzliche GrüßeDavid SchadOperations Manager

10/10 Excellent

Bertrand

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de David Schad, Operations Manager le 18 août 2022
Lieber Bertrand, vielen Dank für deinen Aufenthalt bei uns im royalen Schlösschen und dass du dir Zeit genommen hast, uns so ein tolles Feedback hier auf Hotels.com zu geben. Es freut uns immer wieder aufs Neue, wenn wir unsere Gäste begeistern können. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bis dahin herzliche Grüße David Schad Operations Manager

10/10 Excellent

BENOIT

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter le 21 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for your positive review! We're glad you enjoyed your stay. It was a pleasure having you as our guest. We hope to welcome you back soon.Best regards,Korbinian Schönherr---Lieber Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat. Es war uns eine Freude, Sie als Gast zu haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Korbinian Schönherr

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

Sophie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Génial
Au top ! Hôtel canon avec tout ce qu’il faut ! Bar, sauna chambres ! J’y reviendrais!
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Tabea le 16 mars 2020
Bonjour Sophie! Thanks for leaving us such a nice review. It is great to hear that you had a lovely stay at our little Bavarian palace. We are already looking forward to having you with us again,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Matériel dans les chambres très légers.. Des rayons posés qui risquent de s'effondrer... Les pieds de lit sont des piles de livres..
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de ^Tabea le 21 janv. 2020
Dear guest, Thank you for your review and for taking the time to leave us some feedback on the room. Indeed our design is very unique, but we also offer different categories which do have a different design. Maybe for your next visit you would like to try a L or XL room, certainly you would feel more comfortable. Royal regards ^Tabea

10/10 Excellent

petronille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Mylène, Montreal, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and excellent service! I loved the decoration and style of the hotel and the room.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Tabea le 13 août 2019
Thank you for the great review, Mylène! We are happy you enjoyed your time at our hotel. Hopefully we get to welcome you again, soon. All the best from Munich ^Tabea

8/10 Bien

SANDRINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnement moyen en raison des travaux à la gare toute proche mais en même temps situation très pratique car point de départ idéal pour sillonner toute la ville à pied ! Décoration de l’hôtel magnifique, petit déjeuner un peu cher mais excellent !
Séjour de 3 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ideal
Idéalement placé mais malheureusement le soir des sdf sont devant l’entrée ... Super arrivée rapide et efficace Arrivée dans la chambre un appel pour savoir si la chambre nous convenait Dommage qu’il ny ai juste pas de l’eau à disposition gratuitement L’hôtel a un charme particulier et la décoration est juste magnifique
Séjour de 2 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente situation géographique, en face de la gare principale de Munich. Hôtel original, très beaux salons à côté de la reception, chambres originales, pas très grandes mais confortable, excellent buffet petit-dejeuner
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

10/10 Excellent

HELENE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Original et très accueillant
Hôtel très bien situé devant la gare centrale au cœur de la ville. Idéal pour profiter de tous les marchés de Noël. Déco originale et cosy. Accueil chaleureux et efficace à la réception.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Elsa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best hotel ever !
I loved my stay at the 25 hours hotel in Munich ! The staff was great and so kind. This hotel is charming, modern and close to everything. The best hotel ever !
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Alexandre, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très serviable et gentil et décoration hors de l’ordinaire!
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour a 2
Hotel idéalement situé et tres bien décoré. Tres calme sauf lorsque le service fait le menage et claque son aspirateur contre nos portes ou toque a la porte pour demander confirmation de notre depart. Restaurant goûteux et rapide. Seul point negatif : sol de la chambre toujours gelé ce qui est désagréable en sortant de la douche mais c’est un détail
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Guy Gustave

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Original, tout neuf. Bien situé pour marcher dans Munich. Déjeuner trop couteux vs offre dans le quartier.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J’ai adoré ma chambre, beau design
Superbe hôtel, design intéressant et différent, personnel très aimable. Le seul point négAtif c’est qu’il y a un rassemblement de sans-abris, odeur d’urine etc. autour de l’hôtel. Étant une femme qui voyage seule j’aimais moins cela le soir mais sinon on marche un peu et on est avec les touristes. Juste en face de la gare alors excellent pour ceux qui voyagent en train comme moi.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

Sophie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

eric, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A recommander
Hotel un peu atypique baroque avec quelques supers idées de décoration personnel jeune et très sympa une bonne ambiance règne dans ce lieu
Séjour de 3 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

luis

Voyage en couple
Close to downtown
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

luis

Voyage en couple
Well located
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 25 mai 2024
Dear Luis,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad to hear that you appreciated our central location.However, we regret that we were unable to fully meet your expectations. Your feedback is very important to us, as it helps us continuously improve our services. If you could let us know in more detail where we can improve, we would greatly appreciate it.We hope you will give us another chance in the future to provide you with a completely satisfactory stay.Best regards,

10/10 Excellent

Patricia, Danbury

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is great - helpful, friendly. Hotel has character- in a very good way. The only thing we did not care for was the way the curtains hung in our room - hard to explain, but draping down from the ceiling over part of the bed. Got in the way a bit. Not all the rooms have this so it can be avoided if it’s not for you. Overall a great stay - highly convenient location.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 23 mai 2024
Dear Patricia,thank you so much for your kind words about our staff and the unique character of our hotel. We're thrilled to hear that you had an overall great stay and enjoyed our convenient location.We appreciate your feedback about the curtains in your room. We understand that their design might not be to everyone's taste and can sometimes be a bit inconvenient. As you mentioned, not all rooms have this feature, and we're always happy to accommodate preferences wherever possible.Thank you again for your review. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience next time.Best regards,

10/10 Excellent

charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was all good. Lots of construction in the area, but that’s not the hotel’s fault.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 22 mai 2024
Dear Charles,Thank you for your feedback on your recent stay with us. We're pleased to hear that overall, your experience was positive. We understand that the construction in the area may have been inconvenient, but we appreciate your understanding that this is beyond our control.Your comfort and satisfaction are important to us, and we strive to provide a pleasant stay despite any external factors. We hope that despite the construction, you were still able to enjoy your time with us.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,

10/10 Excellent

Michaelia

Really enjoyed the stay. Room was great and so close to all the sights
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 16 mai 2024
Dear Michaelia,thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you really enjoyed your stay at 25hours Hotel The Royal Bavarian.It's great to know that you liked your room and appreciated our central location, which makes it easy to explore all the nearby sights. Your positive feedback is a fantastic motivation for our team to continue providing excellent service.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,

8/10 Bien

Lilian

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 16 mai 2024
Liebe Lilian,vielen Dank für deine Bewertung und dass du dir die Zeit genommen hast, deinen Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian zu teilen.Es freut uns sehr, dass du insgesamt einen positiven Eindruck von unserem Hotel hattest und uns mit 4 von 5 Punkten bewertest. Deine Rückmeldung ist uns sehr wichtig, da sie uns hilft, unsere Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Falls du Anregungen oder spezielle Wünsche hast, die deinen Aufenthalt noch angenehmer machen könnten, lass es uns bitte wissen. Wir möchten stets daran arbeiten, das Erlebnis unserer Gäste zu perfektionieren.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dann vielleicht sogar die volle Punktzahl zu erreichen!Herzliche Grüße,

8/10 Bien

Julia, Berlin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 16 mai 2024
Liebe Julia,vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, deinen Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian zu bewerten und uns vier von fünf Punkten gegeben hast!Es freut uns, dass du insgesamt eine positive Erfahrung bei uns gemacht hast. Falls du Anmerkungen oder Vorschläge hast, was wir noch besser machen können, würden wir uns sehr über eine kurze Nachricht freuen. Dein Wohlbefinden und Deine Zufriedenheit sind uns äußerst wichtig.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dich dann vollends zu überzeugen!Herzliche Grüße,

10/10 Excellent

Gary

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything about out stay was incredible
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 6 mai 2024
Dear Gary,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had an incredible stay with us. Providing exceptional experiences for our guests is our top priority, and we're delighted that we succeeded in making your stay memorable.We look forward to welcoming you back for another amazing stay in the future!Best regards,

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 17 avr. 2024
Dear Michael,thank you so much for the fantastic five out of five-star review! We're delighted to hear that your stay at 25hours Hotel The Royal Bavarian at the train station in Munich was so positive. It's a source of pride for us to know that our service and facilities met your expectations.We're committed to ensuring our guests have an unforgettable experience, and it's wonderful to hear that we succeeded in making your stay memorable. We'd be thrilled to welcome you back whenever you're in Munich again.Once again, thank you for your valuable feedback and generous rating!Warm regards,

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fine
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 12 avr. 2024
Lieber Thomas,ein riesiges Dankeschön für deine fantastische Bewertung mit fünf von fünf Sternen! Es freut uns ungemein zu hören, dass dein Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian so rundum gelungen war. Es war uns eine wahre Freude, dich bei uns zu haben.Dein Feedback ist uns wirklich sehr wichtig und bestätigt uns in unserem Bestreben, erstklassigen Service zu bieten.Wir freuen uns schon jetzt dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Royale Grüße

10/10 Excellent

Marcel, Hohenems

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 8 avr. 2024
Lieber Marcel,vielen Dank für deine fantastische Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass du einen ausgezeichneten Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel The Royal Bavarian hattest. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist großartig zu wissen, dass wir deine Erwartungen übertroffen haben.Wir sind stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und deine Bewertung ist eine großartige Motivation für unser gesamtes Team, weiterhin erstklassige Leistungen zu erbringen.Wir würden uns sehr freuen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dir erneut einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.

10/10 Excellent

Karen

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk manager, Sebastian, and the clerk, Marcos, went above and beyond to assist and serve us during our stay in Munich. We found ourselves in a bind and they graciously helped make our stay so much better. We will never forget their kindness.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 2 avr. 2024
Dear Karen,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that Sebastian and Marcos went above and beyond to assist you during your stay in Munich. At 25hours Hotel The Royal Bavarian, our top priority is to provide our guests with the best possible service, and it's always a joy to hear when we've met that standard.It's fantastic to know that Sebastian and Marcos were able to help you in a difficult situation, making your stay so much better. We're incredibly proud of our team, and we'll make sure your praise is passed on to them.Once again, thank you for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 Excellent

Julie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to trains/trams, fun atmosphere
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hanna Zub, Operations Manager le 28 mars 2024
Dear Julie, thank you for highlighting our convenient location near trains and trams. We are thrilled to hear that you enjoyed the fun atmosphere during your stay. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, 25hours Hotel Munich The Royal Bavarian

10/10 Excellent

Naima

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ganz toll!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter le 25 mars 2024
Lieber Naima,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel München The Royal Bavarian so gut gefallen hat. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist fantastisch zu hören, dass wir dieses Ziel erreicht haben.Wenn Sie in Zukunft wieder nach München kommen, würden wir uns sehr freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Fragen oder Anliegen haben.Vielen Dank noch einmal für Ihre freundlichen Worte und bis hoffentlich bald!Mit herzlichen Grüßen,Korbinian Schönherr

8/10 Bien

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Arrived in the city very early so popped to the hotel to drop off my bag. They happily obliged and I checked my reservation which they confirmed. I couldn’t get in the room until 3pm which I understood and had a day sightseeing planned anyway. I returned at just before 3pm and just checked to see if I can now get into the room ( I was prepared to wait and have a drink) , there was some nervous chat and hasty typing on the computer as it appeared there was no rooms ( travelling nightmare). Now to their credit they said it’s ok and there was a lot of German chat before saying they will upgrade me to a larger room which was a relief, however with the maintenance visibly going on in the hotel I couldn’t use the water or loo until 5pm. I wasn’t that bothered as I was hoping to have a quick nap before venturing out again later, but wasn’t the experience I was expecting. I had the sleep , checked at 5pm and all was ok to go. I can’t fault the staff or the rest of my stay in a very qwerky pleasant, convenient hotel. I was just alarmed that what would have happened if there really was no room even though I had a confirmation of a booking. The bar was lovely and had a great atmosphere, Breakfast was a buffet and was excellent. Room was clean and spacious, The cleaners kept trying to come in but I should have left a thing on the door so my bad. I’d stay again but would probably ring ahead to check all was ok, but I shouldn’t have too. I would regardless of this recommend it.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 20 févr. 2024
Dear Mark,thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your check-in process and throughout your stay.We are sorry for any confusion regarding the availability of rooms. Please rest assured that we always strive to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay, and there were indeed rooms available at all times. We understand the frustration of arriving early and not being able to access your room immediately.We are glad to hear that our team was able to offer you a complimentary upgrade to a larger room to improve your experience. We also apologize for any inconvenience caused by maintenance work during your stay. We will take steps to ensure that such situations are avoided in the future.We appreciate your positive feedback regarding the rest of your stay, including our friendly staff, the pleasant ambiance of our bar, and the excellent breakfast buffet. Your comment regarding the room cleaning has been duly noted, and we will ensure that our staff pays closer attention to respecting your privacy.Thank you for your understanding and for recommending us despite the challenges you faced. We would love the opportunity to welcome you back in the future and ensure that your next stay is seamless.Warm regards,

8/10 Bien

Nathaly

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Lage ist super-man ist sofort in der Stadt in der Fußgängerzone ! Mir hat der Geruch im Zimmer nicht gefallen- das erste Zimmer war genau über der Küche- dann haben sie mir das Zimmer aber sofort geändert -was besser war aber auch hier gab es einen komischen Geruch . Ansonsten würde ich wegen der Lage das Hotel jederzeit wieder buchen.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 19 févr. 2024
Liebe Nathaly,vielen Dank für dein Feedback zu deinem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass dir die zentrale Lage in der Fußgängerzone gefallen hat und dass du die Annehmlichkeiten der unmittelbaren Nähe zur Stadt schätzen konntest.Es tut uns jedoch aufrichtig leid zu hören, dass du mit dem Geruch in deinem Zimmer unzufrieden warst. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die dir dadurch entstanden sind.Wir sind froh, dass wir dir sofort ein anderes Zimmer zur Verfügung stellen konnten, um deinen Aufenthalt angenehmer zu gestalten. Dennoch bedauern wir, dass auch dieses Zimmer nicht deinen Erwartungen entsprochen hat.Wir hoffen, dass du uns trotz dieser Unannehmlichkeiten in Zukunft erneut die Gelegenheit geben wirst, dich bei uns zu begrüßen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 9 févr. 2024
Herzlichen Dank für deine überwältigende 10 von 10 Bewertung! Es war uns eine außerordentliche Freude, dich als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Es erfüllt uns mit großem Stolz zu hören, dass dein Aufenthalt deinen Erwartungen vollstens entsprochen hat.Unser gesamtes Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen unvergleichlichen Service zu bieten und ihnen einen unbeschwerten Aufenthalt zu ermöglichen. Deine fantastische Bewertung ist die größte Belohnung für unsere Bemühungen und bestätigen uns darin, dass wir auf dem richtigen Weg sind.Wir freuen uns schon heute darauf, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dir erneut einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.Mit herzlichen Grüßen,

8/10 Bien

Gegham

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter le 25 mars 2024
Lieber Gegham,herzlichen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Es ist uns eine große Freude zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel München The Royal Bavarian genossen haben.Unser Team arbeitet hart daran, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist sehr motivierend, solch positive Rückmeldungen zu erhalten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Ihren nächsten Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten.Mit herzlichen Grüßen,Korbinian Schönherr

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
:)
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 2 févr. 2024
Liebe Jessica,vielen herzlichen Dank für deine fantastische fünf Sternebewertung! Es freut uns ungemein zu hören, dass du deinen Aufenthalt bei uns genossen hast. Unser gesamtes Team arbeitet hart daran, unseren Gästen eine unvergleichliche Erfahrung zu bieten, und es ist sehr ermutigend zu wissen, dass wir deine Erwartungen erfüllt haben.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße,

10/10 Excellent

Andrea

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 2 févr. 2024
Liebe Andrea,wir bedanken uns herzlich für deine fantastische Bewertung! Es erfüllt uns mit Freude zu erfahren, dass dein Aufenthalt bei uns eine perfekte 10 von 10 war. Unser gesamtes Team setzt sich kontinuierlich dafür ein, unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten, und es ist großartig zu hören, dass wir deine Erwartungen übertroffen haben.Wir freuen uns bereits darauf, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Royale Grüße,

10/10 Excellent

Leonie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr hübsches Hotel mit Einrichtung nach unserem Geschmack. Alles war sehr schön hergerichtet und sauber. Nettes, hilfsbereites Personal. Zu Fuß vom Hauptbahnhof in 2 Minuten zu erreichen. Ein tolles Goodie ist auch, dass die Minivar jederzeit wieder aufgefüllt werden kann. Wir kommen gerne wieder.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 29 janv. 2024
Liebe Leonie,vielen Dank für dein freundliches Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass dir unser Hotel gefallen hat und dass du mit unserer Einrichtung zufrieden warst. Unser Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen, und es ist schön zu hören, dass du unseren Service als nett und hilfsbereit empfunden hast.Die Lage unseres Hotels in unmittelbarer Nähe zum Hauptbahnhof scheint sich für dich als äußerst praktisch erwiesen zu haben. Wir freuen uns auch, dass du unser Angebot der Minibar sehr zu schätzen weißt.Es wäre uns eine Freude, dich bei deinem nächsten Besuch in München erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bis bald!Liebe Grüße,

8/10 Bien

Prof. Dr. Christian

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 24 janv. 2024
Lieber Prof. Dr. Christian,vielen Dank für deine großzügige Bewertung mit 8 von 10 Sternen! Es freut uns wirklich sehr zu hören, dass dein Aufenthalt bei uns ansprechend war. Wir setzen uns ständig dafür ein, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und es ist schön zu sehen, dass wir dies bei dir erreicht haben.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass du unser Hotel gewählt hast.Herzliche Grüße,

6/10 Satisfaisant

Joonas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 16 janv. 2024
Dear Joonas,Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your stay at our hotel fell short of expectations, resulting in a four out of ten-star rating.Your feedback is important to us, and we would like to learn more about the specific aspects that did not meet your expectations. We sincerely apologize for any inconveniences you may have experienced and want to use this opportunity to understand and address your concerns.If you're willing, please provide additional details so that we can better grasp how to improve our services. Your opinion matters greatly to us, and we want to ensure that future stays are more enjoyable.We would appreciate the chance to discuss your feedback further and work towards making things right. Please feel free to reach out to us directly.Thank you for your candid feedback.Best regards,

8/10 Bien

BYONGOK

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
위치가 좋은 호텔
위치가 아주 좋았습니다. 직원들도 친절하구요. 저는 편히 잘 지냈습니다.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Monique Lehmann Guest Relation Supervisor le 9 janv. 2024
Dear Byongok,thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed the excellent location and found our staff friendly. We're pleased to have contributed to making your time with us enjoyable.We look forward to welcoming you again for another pleasant experience!Best regards,