Avis sur Motel 6 Montoursville, PA
Motel 6 Montoursville, PA
2815 Old Montoursville Road, Montoursville, PA
Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
mark
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 15 mai 2024
Hi Mark, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Kai
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kai
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Kai, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
10/10 Excellent
Hamza
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamza
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 11 avr. 2024
Hi Hamza,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Shawn
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mars 2024
Hi Shawn,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jason
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not worth it.
Jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Jason,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Chasitty
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chasitty
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Chasitty,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Jose rodolfo
22 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Jose rodolfo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
tammie
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
tammie
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay @ Motel 6
Mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Ryan
28 déc. 2023
Ryan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Keith
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Ferdinando
Voyage en famille
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ferdinando
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon. Cameron A. #Team6
6/10 Satisfaisant
Dawn
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Dawn
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
CHENG
12 nov. 2023
CHENG
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
mike, mansfield
11 nov. 2023
Les points faibles : Équipements
mike
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 nov. 2023
Hi MikeThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Tom
Voyage avec des animaux de compagnie
22 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tom
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Tom,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
Rhonda
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rhonda
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Rhonda,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Stephens
21 oct. 2023
Stephens
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Stephens
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephens
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 oct. 2023
Hi Stephens,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Heroina
Voyage d’affaires
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heroina
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Benjamin
Voyage en groupe
8 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en famille, Voyage en groupe
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 18 oct. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Charles
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi Charles,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never Again
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Julio
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi Julio,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Cynthia L.
Voyage en famille
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Travers Buffalo Bills football game
Cynthia L.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi Cynthia L,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
Jennifer
3 sept. 2023
Jennifer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
kerin
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kerin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Susan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
30 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Réponse de Nancy Y. le 7 sept. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Michael
19 août 2023
Michael
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Roberta
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberta
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Roberta,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Paxton
15 août 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paxton
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 23 août 2023
Hi Paxton,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect for the occasion
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nancy Y. le 17 août 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
john
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
31 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Stay
Richard
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Susan
Voyage en couple
26 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
SASIDHAR REDDY
24 juil. 2023
SASIDHAR REDDY
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Bruce
17 juil. 2023
Bruce
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Joy
Voyage en couple
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joy
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 juil. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Alex
21 juin 2023
Alex
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Paula
17 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service
Paula
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 juin 2023
Hi Paula,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the inconvenience or misunderstanding that may have occurred during your recent stay with regard to your reservations issues. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
eric
5 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
eric
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
David
15 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Carrie
14 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carrie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Randall
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
happily stayed here
Randall
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 23 mai 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Tonya
8 mai 2023
Tonya
6/10 Satisfaisant
Alexander
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2023
Hi Alexander,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023