Chambre, 2 grands lits | Bureau, fer et planche à repasser, lits bébé (en supplément)

Avis sur SpringHill Suites by Marriott Montgomery Downtown

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 245 avis sur 393." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 85 avis sur 393." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 25 avis sur 393." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 20 avis sur 393." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 393." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

brian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cool
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Nancy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was close to a lot of restaurants.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Jeffrey

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Debra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic hotel. Great staff. No complaints!😊💚
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

amy

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Pauline

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

William

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Donna, Columbus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Gregory

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had several complaints about the room. There was 3 people booked to room, no bedding for 3rd person. Sofa for 3rd person was dirty with crums and dirt althroughout, the bathing products installed in shower were all empty, only one tiny hand soap bar on sink which wasnt replaced next day, room wasnt reset next day, garbage wasnt removed from room either. To be a Marriot hotel we were pretty dissappointed with the room accommodations.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

stacey

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close proximity to rest and history sites. Dirty laundry and trash was in the hallways of the floor upon our arrival to the hotel at 8:30 pm. Not very welcoming.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Farryl

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
My family and I loved the aesthetics of the hotel as it was beautiful. We found free parking on the outside of the hotel since the meters are free on the weekend. The gym had all necessary equipment and was very clean. My bathroom however had hair on the floor and in the shower which let me know that it had not been cleaned properly. We could hear the conversations from the couple next door and footsteps from the people above us.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Kimberly

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expedia is terrible. I booked and our trip was cancelled. We purchased insurance. $400 down the drain. Will never book or recommend Expedia ever.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Maude

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Did early check in online and still had to wait 3 hours for my room.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

tammie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Tony

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Worst stay ever!!!! The room I booked and prepaid for was not available. I booked a king suite, with a sleeper sofa, with a view of the river. What I got was a double queen room, sofa mattress was missing, and a view of a brink wall. The carpet was disgusting with a big red stain on the floor. The towels and wash clothes were missing.....on top of that , I was charged twice for the room. I complained to the person at the desk but she said that the hotel was full and there was nothing she could do. I am totally disappointed!!!!

10/10 Excellent

alison

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay Close to public parking and dining
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Súper place. Love the architecture and restaurants close by. Super convenient to Legacy museums. We paid in advance through Expedia but the hotel has had a hold on the entire amount for 3 days.

10/10 Excellent

LaShandya

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was nice and helpful
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What a dwlightful spot to stay!! The deco in the main lobby was superb..lovely to sit and enjoy morning coffee...staff was excellent. I'd go back for sure!
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Marquetta G.

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Rooms was nice but the staff was not good. Had problem in the room Had to change room. Then wife ask for a blanket did get it. Mainly the staff was not helpful or friendly 😒
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Connie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Area is very lovely, walked to dinner!! Very nice area and space. However, Arrived from a very tiring day at 6:30pm to check in, when I was informed my rooms weren’t ready and they were finishing cleaning them up. That I should go and get some dinner and my room should be ready !! First time staying in a Marriott since pandemic.. not sure I ll be doing that again!!! Was very disappointed- check in was super easy and not complicated !! Above all of that, it’s a very nice area outside the hotel.Hoping breakfast is decent at least!!! Fingers crossed
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I’m going to have to get used to no chests of drawers and shallow closets. I hear that both are standard in new hotels. The breakfast was a bit monotonous. They always put out pancake syrup but never any pancakes or waffles to put it on. The rooms are striking.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Danilo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Nice hotel, specious rooms, loved the high ceilings.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Abiola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Oscar

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Patricia, Chicago

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Dominique

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Wayne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

jeannette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The confort of the bed quiteness of the heating and cooling system.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Clifton Gordon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Joan

Staff is exceptional—good spirits, helpful, friendly. Best I’ve run in to
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Steven

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice room and location. Several dining and entertainment options in walking distance.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Grace

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I thoroughly enjoyed my stay at this hotel. I especially would like to give recognition to Brittany, who was so pleasant, accommodating, and customer service oriented. This hotel was extremely clean, up to date, and had great positive staff all around. I would highly recommend this hotel to anyone needing to stay in Montgomery. I know if i ever come through here again, this will be where i stay
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Pattie, Troutdale

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The had a home town feel to the motel and every one was nice
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom door should be dark so light can’t go into the bedroom and awaken others. There should be a barrier between the sitting area and the bedroom so that the sound of the Tv doesn’t disturb a sleeping roommate Staff was very attentive and courteous!
Séjour de 5 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Tonya Michele

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté
The property was lovely but not knowing at check in I have to request fresh towels * room cleaning early in am NOT GOOD WHEN YOU AREN'T INFORMED AT CHECK IN
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Surachit

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good food,friendly
Séjour de 11 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Shannon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Irma

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
At check in i was informed by Springhill that they transferred my reservation to trilogy next door due to over booking on their part. Now I'm being charged my both springhill and trilogy hotels total almost $800. I informed both front desk attendants. Waiting for a resolve....I would appreciate if it could be done in a timely matter. Neither attendant seemed confident in resolving the issue.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Janie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Ceiling/art
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Whitney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Amy

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

peter

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Katja

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Denise

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

nicole

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Clifton Gordon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023