Avis sur Motel 6 Roseville, MN - Minneapolis North
Motel 6 Roseville, MN - Minneapolis North
2300 Cleveland Ave N, Roseville, MN
Avis
5,2
5,2/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
4,6/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Josh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Josh, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Georgine, Sioux City
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi GeorgineWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dont do it
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 Bien
Sw
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Sw
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 30 janv. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Mica
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Mica
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Jimmie
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 déc. 2023
Hi Jimmie, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Lauren
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Hi Lauren, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Daniel
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Daniel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi DanielWe’re glad you enjoyed your stay! Lilith#Team6
8/10 Bien
Paula
Voyage avec des animaux de compagnie
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Paula
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Tylicia
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tylicia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Jimmie
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmie
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 oct. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Jimmie
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmie
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 25 oct. 2023
Hi Jimmie, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Jordan
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 oct. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en groupe
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Andrew
Voyage en groupe
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 oct. 2023
Hi Andrew, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Inderjeet
Voyage en groupe
30 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inderjeet
Réponse de Brand Experience Team le 7 oct. 2023
Hi Inderjeet, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Matthew
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Matthew
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Deniece
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deniece
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Deniece, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage en famille
22 sept. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Mark, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Brian
10 sept. 2023
Brian
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
JAY
6 sept. 2023
Les points faibles : Propreté
JAY
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Thomas
Séjour de 3 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
ineke
Voyage en groupe
1 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ineke
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Ineke, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Natasha
1 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very scary
Natasha
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Natasha, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Sharron
Voyage en famille
29 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel In Minnesota
Sharron
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2023
Hi Sharron,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Jose
Voyage avec des animaux de compagnie
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 août 2023
Hi Jose,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
8/10 Bien
Danielle
14 août 2023
Danielle
Séjour de 2 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Maria
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Magin
Voyage en couple
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magin
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Robert
30 juil. 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Tyra
27 juil. 2023
Tyra
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Sarah
Voyage avec des animaux de compagnie
27 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
annette
25 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
annette
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 août 2023
Hi Annette,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Isaac
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isaac
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Steve
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 juil. 2023
Hi Steve,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Erica
3 juil. 2023
Erica
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Vivikka
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
29 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivikka
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 juil. 2023
Hi Vivikka,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
2/10 Horrible
robert
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 juil. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Pat
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pat
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 juil. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Roger
23 juin 2023
Roger
Séjour de 2 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Destiny
22 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Destiny
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Tiziana Gorgan and Jonathan
18 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Tiziana Gorgan and Jonathan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 juin 2023
Hi Tiziana,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 Bien
Carlita letzenia
17 juin 2023
Carlita letzenia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Ben
16 juin 2023
Ben
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Carol
Voyage avec des animaux de compagnie
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 2 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 juin 2023
Hi Diana,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business, and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
good thing i was tired
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 juin 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6