Avis sur Kents Hill Park Training and Conference Centre
Kents Hill Park Training and Conference Centre
Swallow House, Timbold Drive, Milton Keynes, England
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
13 janv. 2020
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Alexandre, Lille
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel court séjour affaires dans le nord
Alexandre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Gm le 30 oct. 2018
Merci d'avoir posté vos commentaires, je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous.
Cordialement
Simon et son équipe
4/10 Médiocre
Elise
27 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rayhan
Voyage en groupe
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rayhan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Eddie
5 mai 2024
Eddie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Keith
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Keith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Roy
29 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 30 avr. 2024
Dear Roy, Many thanks for your feedback, great to hear you made full use of our onsite leisure facilities during your stay. Kind Regards Kents Hill Park Team
6/10 Satisfaisant
Gaganpreet
28 avr. 2024
Gaganpreet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Thank you for your rating. Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
Simon
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Simon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 30 avr. 2024
Dear Simon, Thanks for your 5/5 rating. Kind Regards Kents Hill Park Team
8/10 Bien
Matt
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matt
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 30 avr. 2024
Dear Matt, Thank you for your rating, Kind Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
Leo
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 17 avr. 2024
Dear Leo, Thank you for your 5/5 rating,Kind Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
Xinxin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xinxin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 9 avr. 2024
Dear Xinxin, Thank you for your kind words and 5/5 rating. Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
persis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
persis
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de GM le 2 avr. 2024
Dear Persis, Many thanks for your 5/5 rating, great to hear our team assisted in making your birthday weekend enjoyable. Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
Fuen
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Dear Fuen, Many thanks for your 5/5 rating. Regards Kents Hill Park Managment Team
6/10 Satisfaisant
Saqab
13 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Saqab
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 21 févr. 2024
Dear Saqab, Thank you for your feedback, should you wish to expand on your rating please do contact our venue direct. Regards Kents Hill Park Managment Team
6/10 Satisfaisant
Nyengeterai
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nyengeterai
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 13 févr. 2024
Dear Nyengeterai, Thank you for taking the time to share your feedback, sorry to hear that you have left our venue with such a poor impression, we will investigate your comments regarding tea stains in the mugs as this is a basic standard we simply need to get right. Kind Regards Kents Hill Park Managment Team
8/10 Bien
Nanze
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nanze
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 13 févr. 2024
Dear Nanze, Thank you for taking the time to share your feedback, sorry to hear that you have left our venue with such a poor impression we will of course investigate further. Regards Kents Hill Park Managment Team
10/10 Excellent
Patricia
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 14 févr. 2024
Dear Patricia, Thank you for both your 5/5 rating and your feedback following on from your recent stay with us. Regards Kents Hill Park Managment Team
10/10 Excellent
Nobukhosi
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nobukhosi
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 12 févr. 2024
Dear Nobukhosi, Thank you for your 5/5 rating. Kind Regards Kents Hill Park Team
6/10 Satisfaisant
ANTHONY
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
ANTHONY
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 5 févr. 2024
Dear Anthony, Many thanks for your feedback good to hear you enjoyed our breakfast offering. Kind Regards Kents Hill Park Team
6/10 Satisfaisant
Jeremy
25 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jeremy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 29 janv. 2024
Dear Jeremy, Thanks for the time taken to share your rating. Kind Regards Kents Hill Park Team
10/10 Excellent
Toni
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toni
Réponse de GM le 26 janv. 2024
Dear Toni, Many thanks for your rating following on from your recent stay. Kind Regards Simon and Team.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 19 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback albeit not the lasting impression we would like from our guests. Due to the Anonymous posting it is not possible to investigate the details of your feedback, may I ask that you contact us directly. Kind Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Iain
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Iain
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 19 janv. 2024
Dear Iain, Many thanks for your feedback and 10/10 rating, pleasing to hear you had a comfortable stay with us. Kind Regards Simon and Team
6/10 Satisfaisant
Sam
14 janv. 2024
Sam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 16 janv. 2024
Dear Sam, Thank you for your rating, Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great team
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de GM le 12 janv. 2024
Dear Guest, Many thanks for your feedback good to hear that our team were accommodating and thank you for the 10/10 rating. Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Sarah
Voyage d’affaires
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 12 janv. 2024
Dear Sarah, Thank you for both your 5/5 rating and for including our team in your highlights, great to hear you had a comfortable nights sleep. Regards Simon and Team
8/10 Bien
Mark
Voyage d’affaires
19 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
New Go To
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Mark, Great to hear you have become a regular with us here at Kents Hill Park Training and Conference Centre, brilliant to note that we have become your home from home. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Mohammad
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohammad
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Mohammad, Many thanks for the 8/10 rating. Kindest Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Rudy
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rudy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Rudy, Many thanks for your 10/10 rating. Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Jim
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Jim, Thank you for your 5/5 rating. Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Seemaben
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seemaben
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Seemaben, Many thanks for your 10/10 rating. Kind Regards Simon and Team
4/10 Médiocre
Pauline
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Pauline
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 21 déc. 2023
Dear Pauline, Thank you for taking the time to share your feedback albeit not the lasting impression we would want from our guests. Regarding our leisure facilities, you may have noticed our venue is made up of 5 buildings one being our complimentary onsite leisure, we will look into the information being provided on the mobile site as this pulls from the main site, thank you for highlighting your concerns. Sorry to hear that you were also put out by many other points on this occasion and that you will not be looking to return. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Diane
11 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 13 déc. 2023
Dear Diane, Thank you for choosing to stay with us at Kents Hill Park and for taking the time to share your rating. Kind Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Rob
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rob
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 11 déc. 2023
Dear Rob, Thank you for your 10/10 rating and great to note our breakfast offering was part of your highlights along with our team members service. Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Wayne
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place
Wayne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 11 déc. 2023
Dear Wayne, Many thanks for your 10/10 rating and great our venue set you up for a day exploring Woburn Park. Many Thanks Simon and Team
10/10 Excellent
Ronald
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 11 déc. 2023
Dear Ronald, Thank you for the 5/5 rating and for sharing your words of praise following on from your stay with us. Regards Simon and Team
6/10 Satisfaisant
Kevin
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté
Lack of attention to detail
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 11 déc. 2023
Dear Kevin, Thank you for taking the time to share your feedback, our team will certainly look into and make good the sealant repair, sorry to note this had such a negative impact. Kind Regards Simon and Team
6/10 Satisfaisant
Richard
Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 8 déc. 2023
Dear Richard, Thank you for sharing your thoughts following on from your recent stay with us, we will certainly look into the heater issue noted. Sorry to hear that you will not be looking to return. Regards Kents Hill Park Training and Conference Centre Team
8/10 Bien
Mark
6 déc. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 8 déc. 2023
Dear Mark, Many thanks for you rating. Kind Regards Simon and Team
10/10 Excellent
barry
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
barry
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 5 déc. 2023
Dear Barry, Thank you for the 5/5 rating following on from your recent stay with us. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Kwasi
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kwasi
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 5 déc. 2023
Dear Kwasi, Many thanks for your rating. Regards Simon and Team
8/10 Bien
Mark
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 4 déc. 2023
Dear Mark, Thank you for taking the time to share your feedback following on from your recent stay with us. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Sarah
Voyage d’affaires
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 20 nov. 2023
Dear Sarah, Many thanks for your detailed feedback following on from your recent stay with us, sorry to note your comments regarding food options this will be passed to our Head Chef. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Ricardo
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 8 nov. 2023
Dear Ricardo, Many thanks for your 8/10 rating. Regards Simon and Team
2/10 Horrible
Gareth, Warwick
Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gareth
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 8 nov. 2023
Dear Gareth, Many thanks for your feedback, albeit not the lasting impression we would want from our guests. I understand that you were incorrectly issued with a room that had not been set for arrival and that you were provided with a different room, please do accept our apology and know that the relevant department has investigated in full with additional training to correct this from happening again. Kind Regards Simon and Team
10/10 Excellent
Eric Borquaye
29 oct. 2023
Eric Borquaye
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 2 nov. 2023
Dear Eric, Thank you for firstly choosing to book with us at Kents Hill Park and secondly for your 10/10 rating. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Toni
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Toni
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 19 oct. 2023
Dear Toni, Thanks for the rating. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
Paul
Voyage en groupe
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 18 oct. 2023
Dear Paul, Thank you for the detailed feedback following on from your recent stay with us, pleasing to read that the vast majority of your experience was well received. Please do accept our apology for the missing key fob including explanation from your check in experience, this will be shared with our Front Office Manager. Kind Regards Simon and Team
8/10 Bien
D
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
D
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 16 oct. 2023
Dear D, Thank you for both your booking and your 8/10 rating, Regards Simon and Team