Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 4 juil. 2021
Dear guest,
thank you for taking the time to post this comment. It was a pleasure to have you as guests. We hope to see you again at Gava Waterman Milna Resort.
Best Regards,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
David
Voyage en famille
4 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Jan le 7 août 2020
Dear David,
Thank you very much for choosing our hotel as your vacation spot. We are very happy that you enjoyed your stay here. In a constant concern for improvement, we have taken careful note of your observations.
We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future.
Regards,
Jan
4/10 Médiocre
Fabrice
25 août 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Camping des flots bleus
Fabrice
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 26 août 2019
Dear Fabrice ,
Thank you for using this opportunity to rate us and the Gava Waterman Milna Resort. We take the feedback from our guests very seriously and evaluate it regularly with our team. Both praise and suggestions or even criticism are welcome, it help us to understand whether our standards are consistently adhered to. As a result, your feedback will not go unheeded. We thank you for your honest words and would be very pleased to welcome you soon in our beautiful Islan Brać.
Sincerely,
Jan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 26 août 2019
Dear Guy W,
thank you for this positive appreciation after your stay with us. We are delighted that you enjoyed our hotel. The testimony of our customers is extremely important to us, and your expressed satisfaction is a reward for our work. We hope to see you soon at Gava Waterman Milna Resort.
Best regards,
Jan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 11 août 2019
Dear Guest.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan.
8/10 Bien
CMA, Milna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CMA
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Jan le 9 août 2019
Dear Guest , We appreciate you taking the time to provide us with such candid, detailed feedback about your stay. I am glad that you had a good stay overall! We treat every feedback with the utmost seriousness and will consider your comments in order to continuously improve the quality of our services. I hope your next stay is at the door. Kind Regards, Jan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Jan le 21 juil. 2019
Dear Guest,
thank you for staying with us and for taking the time to write a post stay survey. Your feedback allows us to improve for the future. We take your comments seriously and we will strive to better service. Thank you again for your time.
Best Regards,Jan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Jan le 25 juin 2019
Dear Guest.
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Hope to see you again soon.
Best Regards,
Jan.
10/10 Excellent
Pauline
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pauline
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de JAN le 2 mai 2019
Dear Pauline.
Thank you for this positive appreciation after your stay with us.We are delighted that you enjoyed our resort. We hope to see you again very soon.
Best regards
Jan.
10/10 Excellent
pat, istres
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel avec accès direct à la mer.
pat
Séjour de 6 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Thierry
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
De gros ajustements restent à faire...
Thierry
Séjour de 4 nuits en août 2017
Dear Thierry,
thank you for taking the time to write your feedback on your recent stay at Waterman Milna Resort. To begin with, we would like to thank you for choosing our resort for your vacation and therefore providing us with an opportunity but also responsibility, to make the most of your stay. I am truly sorry to hear there were aspects of your stay we failed to fit your needs and meet your expectations. I would like to apologize for all the inconveniences you had during your stay and I assure you that we will take all your suggestions seriously.
I'd like to thank you for staying with us, we sincerely appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again.
Best wishes from Milna!
Mariela Katic
10/10 Excellent
Valentino
Voyage en couple
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valentino
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 1 sept. 2023
Dear Valentino,Thank you for sharing your positive feedback regarding your stay at Gava Waterman Milna Resort. We're delighted to hear that you had an excellent experience, found our service to be exceptional, and appreciated the efforts of our friendly and helpful staff.We aim to provide a well-organized and enjoyable experience for our guests, and it's great to know that we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Samantha
19 août 2023
Les points forts : Propreté
Samantha
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 23 août 2023
Dear Samantha,Thank you for taking the time to rate our Gava Waterman Milna Resort. We appreciate your feedback and hope to exceed your expectations in the future. Best regards,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Lisa
6 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lisa
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 9 août 2023
Dear Lisa,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Stanley
Voyage en couple
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stanley
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 1 août 2023
Dear Stanley,Thank you for your positive review! We are glad you enjoyed the all-inclusive experience, food, drinks, and amenities. Hope to welcome you back soon!All the best from island Brač,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Simon John
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon John
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 29 juil. 2023
Dear Simon John,Thank you for sharing your review of our Gava Waterman Milna Resort. We are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay. Our beautiful blue sea, welcoming staff, and clean, modern rooms are all designed to provide the best possible experience for our guests. We are thrilled that you enjoyed our wide range of activities and entertainment, including the night shows, archery, and aerobics led by our enthusiastic animation team. Our goal is to ensure that our guests have a fun and enjoyable time without any chance of getting bored. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back soon for another memorable stay!All the best,Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
muhamed
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Helt
muhamed
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 18 juil. 2023
Dear Muhamed ,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at our Gava Waterman Milna Resort. We appreciate your feedback about the amenities available at our hotel. We are truly sorry to hear that our food did not meet your expectations. Your comments have been shared with our culinary team, and we will take them into consideration to improve the taste and freshness of our dishes. We understand the importance of providing a satisfying dining experience, and we will strive to meet your expectations in the future.Once again, we apologize for the shortcomings you experienced and appreciate your feedback. We value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to provide you with an improved experience.Kind regards,Jan Niejadlik
8/10 Bien
Erik
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Schöne, abgelegene Lage mit tollem Ausblick
Erik
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 15 juil. 2023
Sehr geehrter Erik,Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung unseres Gava Waterman Milna Resorts. Es freut uns zu hören, dass Sie unsere schöne und abgelegene Lage mit tollem Ausblick sowie unsere moderne Anlage und die verschiedenen Freizeitangebote genossen haben.Wir bedauern, dass Sie mit einigen zusätzlichen Gebühren wie den Strandtüchern, dem Late Checkout und der Nutzung der Safeanlage nicht zufrieden waren. Wir werden Ihre Anmerkungen berücksichtigen und prüfen, ob wir unsere Richtlinien in Bezug auf diese Gebühren überdenken können.Was das Essen und die Getränke betrifft, freut es uns, dass sie dem klassenüblichen Standard entsprochen haben. Wir werden jedoch sicherstellen, dass wir Ihr Feedback berücksichtigen, um unsere Angebote weiter zu verbessern.Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 13 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!Best regards,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 5 juil. 2023
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your review of Gava Waterman Milna Resort. We are delighted to hear that you had a wonderful experience and enjoyed the various pools, especially the infinity pool. We appreciate your feedback regarding the availability of loungers and will take it into consideration to improve the overall experience for our guests.We are glad to know that you enjoyed the complimentary ice cream, which added to your highlights during your stay. The beautiful sunsets and views certainly contribute to the relaxing atmosphere of our resort.Our team takes pride in providing friendly service, and we are pleased to hear that their proficiency in English contributed to your positive experience. It's also great to know that you found our food offerings diverse and well-prepared, with hot options always available.Thank you for choosing Gava Waterman Milna Resort, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Jenny
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenny
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 12 juin 2023
Dear Jenny,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best,Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Jule
Voyage en couple
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jule
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 6 oct. 2022
Dear Guest. Thank you so much for choosing Gava Waterman Milna Resort on your recent visit to the island of Brač and for taking the time to share your feedback. We are happy to see you had a lovely time while staying with us and would like to thank you for the kind words regarding our colleagues. It is nice to know you felt welcomed! We’d love to continue providing great service to awesome customers like you!Sincerely,Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Mouad
Voyage en groupe
18 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience
Mouad
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 19 août 2022
Dear guest.Thank you for your stay with us and your great review, which we are very happy about. It is nice to see that you felt comfortable with us, and especially that you enjoyed the food. We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Ann
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great resort in Milna
Ann
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 16 août 2022
Dear Guest.
Thank you for taking the time to write such a wonderful review after your recent stay at Gava Waterman Milna Resort. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations and that you enjoyed your stay with us.
We are looking forward to welcoming you again.
All the best,
Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Martina
13 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Playground for children
Martina
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Amel
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
På återseende, Dovidjenja👌
Amel
Séjour de 14 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 8 août 2022
Dear Guest.
Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our resort and our staff. We are really happy that you had a great stay and we can't wait to welcome you back again.
Kindest regards.
Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
przemyslaw
Voyage en groupe
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
przemyslaw
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2022
Dear Guest.
Thank you very much for your recent visit and the associated rating. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope your next stay is just around the corner.
Kind Regards,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Pavla
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gava
Pavla
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 14 juil. 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us at the Gava Waterman Milna Resort. The satisfaction expressed by our customers is our best reward. We hope to see you again very soon and remain at your disposal. Very cordially, Jan Niejadlik
8/10 Bien
Kim
Voyage en famille
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastiskt hotell
Kim
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 15 juil. 2022
Dear Guest.
Thank you for the great rating you gave to our Gava Waterman Milna Resort. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We will continue to improve.
The entire hotel team looks forward to welcoming you again soon!
Kind regards,
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Ruben
29 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top resort
Ruben
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 30 sept. 2021
Dear Ruben,
We are delighted you enjoyed your stay with us and appreciate you taking the time to share the experience with us here online. We were happy to read that we satisfied all your requirements. Thank you again for staying at Gava Waterman Milna Resort and we hope we may welcome you back again one day. With best regards from Croatia,
Jan Niejadlik
8/10 Bien
Ashley
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 14 juil. 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us at the Gava Waterman Milna Resort. We hope to see you again very soon and remain at your disposal. Very cordially, Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Britta
Voyage en groupe
22 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Britta
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 22 sept. 2021
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik
8/10 Bien
Marinus
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gedeeltelijk geüpdatet hotel.
Marinus
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 21 sept. 2021
Dear Marinus,
Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed your stay and you liked the pools and facilities. However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the accommodation. This has been communicated to the concerned staff. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Croatia.
Best Regards,
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Dennis
Voyage en famille
6 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heerlijk!
Dennis
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 7 sept. 2021
Dear Dennis,
We very much appreciate your comments regarding your stay at Gava Waterman Milna Resort. It's nice to know that you enjoyed your stay. It was our greatest pleasure to have been able to serve you here and we are very much looking forward to welcoming you back in the very near future.
Best regards,
Jan Niejadlik
8/10 Bien
Ben
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great for families
Ben
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 2 sept. 2021
Dear Mr. Ben,
thank you for taking the time to post this review on your recent stay at the Gava Waterman Milna Resort. We are happy to read you liked our friendly staff and the facilities. If your travels should ever bring you back to Brač, we'd love to host you again.
Kind regards,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Jonathan
Voyage en famille
29 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 3 sept. 2021
Dear Mr. Jonathan,
Thank you for your review following your visit with us. We are delighted to hear that you enjoyed staying at Gava Waterman Milna Resort. We work every day to improve our services and we appreciate your letting us know negative things about your stay.
We would like to thank you again for choosing us for your vacation and hope that we have the opportunity to serve you again soon.
Best regards,
Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Bohuslav
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super rodinná dovolená
Bohuslav
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 31 août 2021
Dear Mr. Bohuslav, thank you for this positive feedback. We thank you in particular for highlighting our food, service, cleanliness, and our friendly staff. This will serve as an encouragement to our whole team to keep on providing such high standards. Thank you again for choosing Gava Waterman Milna Resort for your holiday as we all look forward to your next visit.
Best wishes,
Jan Niejadlik.
4/10 Médiocre
L
26 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
L
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en groupe
23 août 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 24 août 2021
Sehr gehrter Sandra ,
herzlichen Dank für Ihren vergangenen Besuch und die damit verbundene Bewertung. Ihre Eindrücke sind uns sehr wichtig, denn nur so können wir unsere Leistungen stetig kontrollieren. Ich möchte Ihnen versichern, dass wir Ihr Feedback äußerst ernst nehmen und all Ihre Anmerkungen intern nochmals besprechen werden, um eine Verbesserung zu erzielen. Wir würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu können. Bei weiteren Anmerkungen, Fragen oder Wünschen, stehen wir Ihnen jederzeit gerne zur Seite .
Mit besten Grüßen,
Jan.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage en couple
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 24 août 2021
Dear Guest, many thanks for your positive review. It is fantastic to know you found our all-inclusive service great. Thank you again for staying with us, we do hope to host you again. Warmest regards, Jan Niejadlik.
10/10 Excellent
Florian
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florian
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 12 août 2021
Dear Guest, thank you very much for choosing our resort as your vacation spot. We are pleased that you had a good stay overall. In a constant concern for improvement, we have taken careful note of your observations. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Take Care! Jan Niejadlik
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Lisa
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 11 août 2021
Dear Lisa,
thank you for choosing us for your stay on Brač. We're pleased to hear you liked the location, our friendly staff, as well as the food we offer in our restaurant. It was a pleasure to host you and we hope to see you again soon.
Kind regards,
Jan Niejadlik
8/10 Bien
Ivica
4 août 2021
Ivica
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rooms
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 5 août 2021
Dear Guest,
Thank you for your review. We are glad to hear that overall your experience was positive. We are disappointed to hear that our housekeeping staff didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and look forward to seeing you soon.
All the Best,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Sebastian
Voyage en famille
1 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sebastian
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Sebastian. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik
8/10 Bien
Malena
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ganske udenmærket
Malena
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2021
Dear Malena,
thank you for this positive appreciation after your stay with us. We are delighted that you enjoyed our resort. We have taken note of all your comments because it helps us to improve our service and offer. We will be delighted to welcome you again for a pleasant time with us.
Very sincerely,
Jan Niejadlik.
8/10 Bien
Nicolai
Voyage en famille
24 juil. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolai
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2021
Dear Nicolai,
Thank you for sharing your experience at the Gava Waterman Milna Resort on our Expedia page. We have taken note of all your comments because it helps us to improve our service and we will be delighted to welcome you again soon.
Cordially,
Jan Niejadlik