Piscine couverte, 2 piscines extérieures, parasols de plage

Avis sur Gava Waterman Milna Resort

4 out of 5
Gava Waterman Milna Resort
Nadosibova I 118, Milna

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 63 avis sur 149." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 58 avis sur 149." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 149." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 149." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 149." "

9,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We love everything.
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 4 juil. 2021
Dear guest, thank you for taking the time to post this comment. It was a pleasure to have you as guests. We hope to see you again at Gava Waterman Milna Resort. Best Regards, Jan Niejadlik.

8/10 Bien

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour. A regretter le fait que pour le goûter il n’y ai que des frites et pizzas
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Jan le 7 août 2020
Dear David, Thank you very much for choosing our hotel as your vacation spot. We are very happy that you enjoyed your stay here. In a constant concern for improvement, we have taken careful note of your observations. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Regards, Jan

4/10 Médiocre

Fabrice

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Camping des flots bleus
C'est un camping tout à fait correct.... Oops, oui mais il paraît que c'est un hôtel.... C'est un mélange étrange de mobil-homes et de constructions en dur mais de qualité très médiocre. Beaucoup de choses cassées dans la chambre (barre de seuil, plinthe, volets...) ou de qualité indigne des prétentions de cet hôtel (douche monobloc plastique, genre Hôtel première classe). Le lit n'est pas fait tous les jours et le remplacement des serviettes est erratique. L'unique restaurant tient plus du self service d'autoroute que d'un restaurant d'hôtel. La qualité de la nourriture y est très médiocre et souvent inexistante en fin de service. Il serait préférable de bien préciser dans l'annonce que cet hôtel n'est pas du tout orienté couple et séjour romantique. C'est un lieu pour familles avec enfants, animé (pour ne pas dire bruyant) et très, très basique.
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 26 août 2019
Dear Fabrice , Thank you for using this opportunity to rate us and the Gava Waterman Milna Resort. We take the feedback from our guests very seriously and evaluate it regularly with our team. Both praise and suggestions or even criticism are welcome, it help us to understand whether our standards are consistently adhered to. As a result, your feedback will not go unheeded. We thank you for your honest words and would be very pleased to welcome you soon in our beautiful Islan Brać. Sincerely, Jan

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas un gros hôtel avec un seul immeuble mais beaucoup de "maisonettes" très agréable ! Superbe vue !!
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 26 août 2019
Dear Guy W, thank you for this positive appreciation after your stay with us. We are delighted that you enjoyed our hotel. The testimony of our customers is extremely important to us, and your expressed satisfaction is a reward for our work. We hope to see you soon at Gava Waterman Milna Resort. Best regards, Jan

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Jan le 11 août 2019
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan.

8/10 Bien

CMA, Milna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons aimé: l’animation , la disponibilité et le nombre de chaises longues, le snack-bar, le mini club. Le confort des chambres, la beauté du lieu. Les aspects négatifs: le parking et le lit bébé payant qui ne devrait pas l’être pour un établissement de ce type. Manque de saveurs et de variété pour les plats. Pas de volet sur la porte d’entrée de la chambre. Il manque une table de tennis de table car cette activité est très demandée.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Jan le 9 août 2019
Dear Guest , We appreciate you taking the time to provide us with such candid, detailed feedback about your stay. I am glad that you had a good stay overall! We treat every feedback with the utmost seriousness and will consider your comments in order to continuously improve the quality of our services. I hope your next stay is at the door. Kind Regards, Jan

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien placé, propre Mais nourriture passable, service en salle inorganisé
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Jan le 21 juil. 2019
Dear Guest, thank you for staying with us and for taking the time to write a post stay survey. Your feedback allows us to improve for the future. We take your comments seriously and we will strive to better service. Thank you again for your time. Best Regards,Jan

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Jan le 25 juin 2019
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best Regards, Jan.

10/10 Excellent

Pauline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de JAN le 2 mai 2019
Dear Pauline. Thank you for this positive appreciation after your stay with us.We are delighted that you enjoyed our resort. We hope to see you again very soon. Best regards Jan.

10/10 Excellent

pat, istres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel avec accès direct à la mer.
Un très agréable séjour en famille. Tout les éléments étaient réunis pour passer de très bonnes vacances. Seul bémol l'éloignement avec le premier village 2,5 km. Pas de transport si ce n'est la navette de l'hôtel (avec des horaires un peu particuliers). Peut être que l'hôtel pourrait organiser des rotations de navette plus régulièrement.
Séjour de 6 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

Thierry

Les points forts : Propreté et personnel et service
De gros ajustements restent à faire...
Que dire de cet endroit ? Nous y avons passé 5 jours avec des amis à 8 avec des ados. C'est une étape de notre Road Trip en Croatie. Le Resort est planté dans une pinède dans l'une des plus belles baies de l'île. Il est tout neuf (à peine ouvert depuis 3 mois) et malheureusement loin d'être terminé. C'est assez étonnant d'ailleurs car aussi bien sur Hotels.com (d'où nous avons réservé) que dans le catalogue Jet tours, ce complexe est donné pour un 4* All In. Il y avait des commentaires encourageants lors de notre réservation début d'année, depuis le mois de juillet, ils se sont beaucoup dégradés... Restons factuels : les chambres sont très belles ; le buffet est très petit mais correct ; le pain et le café sont très bons ; le bar (il n'y en a qu'un) est très limité avec seul quelques boissons et aux repas fontaines de vin blanc et rouge ; mini snack avec pizzas, glaces et fruits ; l'animation inexistante : où sont les jetgirls et jetboys toute la journée ? Le deuxième restaurant est ouvert 2 fois par semaine et sert exactement la même chose que le self mais sur assiette (donc pas d'intérêt). La piscine est beaucoup trop petite ; la jolie crique en bas de l'hôtel est bien exploitée avec une belle aire de jeux gonflable sur la mer. Le point faible est le personnel inadapté et pas formé. L'endroit a du potentiel mais il faut un encadrement professionnel s'ils ne veulent pas sombrer avant leur première année d'existence. Cet endroit ne mérite en aucun cas 4*.
Séjour de 4 nuits en août 2017
Dear Thierry, thank you for taking the time to write your feedback on your recent stay at Waterman Milna Resort. To begin with, we would like to thank you for choosing our resort for your vacation and therefore providing us with an opportunity but also responsibility, to make the most of your stay. I am truly sorry to hear there were aspects of your stay we failed to fit your needs and meet your expectations. I would like to apologize for all the inconveniences you had during your stay and I assure you that we will take all your suggestions seriously. I'd like to thank you for staying with us, we sincerely appreciate your feedback and look forward to welcoming you back again. Best wishes from Milna! Mariela Katic

10/10 Excellent

Valentino

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The service is excellent and all workers are friendly and helpful, looks like they doing their best. Also everything is well separated and well organized.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 1 sept. 2023
Dear Valentino,Thank you for sharing your positive feedback regarding your stay at Gava Waterman Milna Resort. We're delighted to hear that you had an excellent experience, found our service to be exceptional, and appreciated the efforts of our friendly and helpful staff.We aim to provide a well-organized and enjoyable experience for our guests, and it's great to know that we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jan Niejadlik

6/10 Satisfaisant

Samantha

Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 23 août 2023
Dear Samantha,Thank you for taking the time to rate our Gava Waterman Milna Resort. We appreciate your feedback and hope to exceed your expectations in the future. Best regards,Jan Niejadlik

8/10 Bien

Lisa

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 9 août 2023
Dear Lisa,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best,Jan Niejadlik

8/10 Bien

Stanley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All inclusive resort food drinks and use of property, access to sea and three pools many lodging options to choose from
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 1 août 2023
Dear Stanley,Thank you for your positive review! We are glad you enjoyed the all-inclusive experience, food, drinks, and amenities. Hope to welcome you back soon!All the best from island Brač,Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Simon John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic blue sea, very welcoming stuffs, room is very clean and new. Activities, like some night shows , archery, stretching and aerobics, those Animations workers are full of fun ! No time to get bored.
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 29 juil. 2023
Dear Simon John,Thank you for sharing your review of our Gava Waterman Milna Resort. We are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay. Our beautiful blue sea, welcoming staff, and clean, modern rooms are all designed to provide the best possible experience for our guests. We are thrilled that you enjoyed our wide range of activities and entertainment, including the night shows, archery, and aerobics led by our enthusiastic animation team. Our goal is to ensure that our guests have a fun and enjoyable time without any chance of getting bored. We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back soon for another memorable stay!All the best,Jan Niejadlik

6/10 Satisfaisant

muhamed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Helt
Hotellet hade all typ av bekvämligheter. Dock så kändes allt budget. Det som inte lever upp till förväntningarna är maten. Mycket låg kvalitet på mat, frukt och grönt. Gurka och morötter var torra, tomater var gamla och pastan torr. Kändes som att man inte hade känsla eller förväntningar vad maten skulle smaka. Vi fick ta bilen till Milna vissa dagar för att köpa mat. Maten och råvarorna måste bli bättre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 18 juil. 2023
Dear Muhamed ,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at our Gava Waterman Milna Resort. We appreciate your feedback about the amenities available at our hotel. We are truly sorry to hear that our food did not meet your expectations. Your comments have been shared with our culinary team, and we will take them into consideration to improve the taste and freshness of our dishes. We understand the importance of providing a satisfying dining experience, and we will strive to meet your expectations in the future.Once again, we apologize for the shortcomings you experienced and appreciate your feedback. We value your patronage and hope that you will consider giving us another opportunity to provide you with an improved experience.Kind regards,Jan Niejadlik

8/10 Bien

Erik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Schöne, abgelegene Lage mit tollem Ausblick
Sehr schöne Anlage mit modernen Apartments. Drei Pools und sehr guter Zugang ins Meer. Ein Kajak und zwei SUP zu freien Verwendung sowie eine Spassinsel zum klettern und ins Meer springen. Alles in gutem Zustand. Strandtücher kosten 20€ extra, von denen bei Rückgabe nur 5€ erstattet werden !! Late Checkout kostet 35€… Die Benutzung des Sage im Zimmer kostet 1.50€ pro Tag und Parken 4€ am Tag obwohl es überreichlich viel Platz gibt. Die Anlage liegt im Wald, schön aber weit weg von allem. Nach Milna sind es ein paar Kilometer. Das Essen und die Getränke entspechen dem klassenüblichen Standard.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 15 juil. 2023
Sehr geehrter Erik,Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung unseres Gava Waterman Milna Resorts. Es freut uns zu hören, dass Sie unsere schöne und abgelegene Lage mit tollem Ausblick sowie unsere moderne Anlage und die verschiedenen Freizeitangebote genossen haben.Wir bedauern, dass Sie mit einigen zusätzlichen Gebühren wie den Strandtüchern, dem Late Checkout und der Nutzung der Safeanlage nicht zufrieden waren. Wir werden Ihre Anmerkungen berücksichtigen und prüfen, ob wir unsere Richtlinien in Bezug auf diese Gebühren überdenken können.Was das Essen und die Getränke betrifft, freut es uns, dass sie dem klassenüblichen Standard entsprochen haben. Wir werden jedoch sicherstellen, dass wir Ihr Feedback berücksichtigen, um unsere Angebote weiter zu verbessern.Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 13 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!Best regards,Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved the infinity pool and the fact there were multiple pools to go in throughout the day. Limited decent loungers. Amazing to have free ice cream throughout the day, this was one of our highlights! Beautiful sunsets/views. Friendly staff, good English. Great range of food, always hot.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 5 juil. 2023
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your review of Gava Waterman Milna Resort. We are delighted to hear that you had a wonderful experience and enjoyed the various pools, especially the infinity pool. We appreciate your feedback regarding the availability of loungers and will take it into consideration to improve the overall experience for our guests.We are glad to know that you enjoyed the complimentary ice cream, which added to your highlights during your stay. The beautiful sunsets and views certainly contribute to the relaxing atmosphere of our resort.Our team takes pride in providing friendly service, and we are pleased to hear that their proficiency in English contributed to your positive experience. It's also great to know that you found our food offerings diverse and well-prepared, with hot options always available.Thank you for choosing Gava Waterman Milna Resort, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Jenny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Jan Niejadlik le 12 juin 2023
Dear Jenny,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best,Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Jule

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super schönes Hotelgelände. Alles liegt sehr schön in der Natur. Das Hotel liegt direkt in einer wunderschönen Bucht. Entweder kann man sich direkt am Meer entspannen oder am Pool. Das Personal ist sehr höflich und zuvorkommend. Selbst bei schlechten Tagen kann man im Indoorpool oder in der Sauna seinen Tag verbringen.
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 6 oct. 2022
Dear Guest. Thank you so much for choosing Gava Waterman Milna Resort on your recent visit to the island of Brač and for taking the time to share your feedback. We are happy to see you had a lovely time while staying with us and would like to thank you for the kind words regarding our colleagues. It is nice to know you felt welcomed! We’d love to continue providing great service to awesome customers like you!Sincerely,Jan Niejadlik.

8/10 Bien

Mouad

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great experience
Amazing! Staff very friendly, equipment and facilities as described in ads, Food was good.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 19 août 2022
Dear guest.Thank you for your stay with us and your great review, which we are very happy about. It is nice to see that you felt comfortable with us, and especially that you enjoyed the food. We look forward to welcoming you again soon!Best regards,Jan Niejadlik.

10/10 Excellent

Ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great resort in Milna
This was a very last minute reservation and it was great! We got a vineyard cottage with a swimming pool. We were exhausted and the on sight food was really convenient. This would have also been a great family get away.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 16 août 2022
Dear Guest. Thank you for taking the time to write such a wonderful review after your recent stay at Gava Waterman Milna Resort. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations and that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jan Niejadlik

6/10 Satisfaisant

Martina

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Playground for children
If you do not have kids don’t go to this place 1000 of screening kids running around and you have no peace - if you just use the room you are fine Food is low average
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Amel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
På återseende, Dovidjenja👌
Vi var glada över att komma tillbaka till Gava Resort Milna för andra säsongen i rad. Det har vi inte ångrat☺️ Vistelsen på resorten var än mer personlig och fridfullt givande denna säsongen. Maten och hela personalen i köket har gjort en uppgradering. Smakerna satt mer delikat. Temakvällarna var uppskattade och goda. Personalen överlag väldigt tillmötesgående och vänliga. Måste utnämna hotellets manager Dule, till en nivå för sig. Han lyckades dagligen med en bedrift som sällan skådas. Att med hjärtligt engagemang och motiverande föredöme sätta igång, vägleda och engagera andra runt omkring sig. Detta genom att visa, instruera och göra allting själv som en del av teamet. Allt samtidigt som han fann tid leendes bemöta och samprata med gästerna. Stort Lycka till med resten av säsongen. På återseende. Dovidjenja😊☀️👌
Séjour de 14 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 8 août 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our resort and our staff. We are really happy that you had a great stay and we can't wait to welcome you back again. Kindest regards. Jan Niejadlik.

10/10 Excellent

przemyslaw

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2022
Dear Guest. Thank you very much for your recent visit and the associated rating. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope your next stay is just around the corner. Kind Regards, Jan Niejadlik.

8/10 Bien

Pavla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gava
Dobre
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 14 juil. 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us at the Gava Waterman Milna Resort. The satisfaction expressed by our customers is our best reward. We hope to see you again very soon and remain at your disposal. Very cordially, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Kim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastiskt hotell
Vi hade en jättebra vistelse här. Vi hade bokat 10 nätter med två barn. Rummen var otroligt morderna och väldigt rymliga. Poolerna var jättebra och läget kanon om man vill åka för att bara slappa. Barnen stortrivdes också. Det enda som vi har att anmärka på är att maten var ett tråkig. Inte den bästa. Snackset kl 15.30 var bättre än middags/lunchbuffé. Där finns det förbättringar :) annars är vi sjukt nöjd!
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Jan Niejadlik le 15 juil. 2022
Dear Guest. Thank you for the great rating you gave to our Gava Waterman Milna Resort. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We will continue to improve. The entire hotel team looks forward to welcoming you again soon! Kind regards, Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Ruben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top resort
Prachtig resort, perfect om uit te rusten! Zwembad mooi gelegen met uitzicht op de zee, wil je in de zee dan heeft het hotel een rechtstreeks pad naar de zee met tal van activiteiten ( sup, kayak, opblaaswaterpret ). De baai is rustig gelegen met weinig verkeer van plezierboten wel zorgen voor waterschoenen aangezien de ondergrond steen is. Eten is goed met variatie en duidelijk informatie ivm allergenen zodat je het niet telkens moet vragen. Kamer was ruim en heel verzorgd met goed werkende en stille airco. Het eiland zelf heeft niet super veel te bieden buiten wandelen in de natuur en het bezichtigen van enkele mooie steden. Het eiland is ook niet erg toeristisch.e
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 30 sept. 2021
Dear Ruben, We are delighted you enjoyed your stay with us and appreciate you taking the time to share the experience with us here online. We were happy to read that we satisfied all your requirements. Thank you again for staying at Gava Waterman Milna Resort and we hope we may welcome you back again one day. With best regards from Croatia, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Ashley

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 14 juil. 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us at the Gava Waterman Milna Resort. We hope to see you again very soon and remain at your disposal. Very cordially, Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Britta

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 22 sept. 2021
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Marinus

Les points forts : Propreté et personnel et service
Gedeeltelijk geüpdatet hotel.
Beneden en buiten bij het zwembad, super mooi. Erg fijn. Helaas zijn de kamers erg gedateerd, Gebouw is uit de jaren 70. Extreem kleine badkamer. Gewoon over de tegels heen getext om een wat modernere look te geven. Ook de kamer is net te klein. Koffers kun je erg moeilijk kwijt. Tv heeft een Chromecast. Das dan weer super. Ook de wifi is erg goed.
Séjour de 6 nuits en septembre 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 21 sept. 2021
Dear Marinus, Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed your stay and you liked the pools and facilities. However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the accommodation. This has been communicated to the concerned staff. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Croatia. Best Regards, Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Dennis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heerlijk!
Heel fijn verblijf gehad. Milna is een super mooi eiland en het resort is de perfecte plek om te verblijven. We hadden een Suite met een slaapkamer geboekt maar kregen een family cottage wat voor een gezin een perfecte plek is. Cottage zag er super uit, van alle gemakken voorzien en rustig gelegen. Er werden door gasten badlakens op de stoelen gelegd maar ondanks dat hebben we altijd een plekje gehad. Wifi netwerk is overal op het hele resort uitstekend. Als de parkeerplaats vol is kan parkeren naast de weg kan prima. Zou het zeer zeker aanraden.
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 7 sept. 2021
Dear Dennis, We very much appreciate your comments regarding your stay at Gava Waterman Milna Resort. It's nice to know that you enjoyed your stay. It was our greatest pleasure to have been able to serve you here and we are very much looking forward to welcoming you back in the very near future. Best regards, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great for families
Great for a few days for a couple. For a family the resort is great and they’ve made the most of the surroundings offering free activities such as SUP’s, kayaks, tennis court etc. And such friendly and accommodating staff.
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 2 sept. 2021
Dear Mr. Ben, thank you for taking the time to post this review on your recent stay at the Gava Waterman Milna Resort. We are happy to read you liked our friendly staff and the facilities. If your travels should ever bring you back to Brač, we'd love to host you again. Kind regards, Jan Niejadlik.

8/10 Bien

Jonathan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pro’s: - very clean and well maintained resort - lovely rooms - pools are very nice - free kayaks and SUPs Cons: - food could have been a bit better - evening entertainment could be better
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 3 sept. 2021
Dear Mr. Jonathan, Thank you for your review following your visit with us. We are delighted to hear that you enjoyed staying at Gava Waterman Milna Resort. We work every day to improve our services and we appreciate your letting us know negative things about your stay. We would like to thank you again for choosing us for your vacation and hope that we have the opportunity to serve you again soon. Best regards, Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Bohuslav

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super rodinná dovolená
Super místo pro dovolenou s dětmi, které se tady nikdy nebudou nudit. Hotel čistý, personál vstřícný, areál krásný a celkově klidný. Jídlo dobré a všeho bylo dost - ovoce, zelenina, točená zmrzilna... Obsluha perfektní. Strávily jsme zde 7 krásných dní! Určitě doporučujeme pro aktivní rodiny.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 31 août 2021
Dear Mr. Bohuslav, thank you for this positive feedback. We thank you in particular for highlighting our food, service, cleanliness, and our friendly staff. This will serve as an encouragement to our whole team to keep on providing such high standards. Thank you again for choosing Gava Waterman Milna Resort for your holiday as we all look forward to your next visit. Best wishes, Jan Niejadlik.

4/10 Médiocre

L

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik

6/10 Satisfaisant

Sandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren bereits vor zwei Jahre in dieser Anlage, leider diesmal mit einer großen Enttäuschung! Das Hotel war völlig überfüllt. Bei jeder Mahlzeit herrschte absolutes Chaos. Die Mitarbeiter kamen gar nicht nach das Essen neu aufzufüllen und es ist extrem laut durch die hektischen Geräusche aus der Küche und die Anzahl der Leute. Teilweise kam es so rüber, dass die Mitarbeiter für die Anzahl der Gäste überfordert war. In der kompletten Anlage gab es max. 10 bewegliche Sonnenschirme, scheinbar wurde viele nicht mehr ersetzt. Abends gab es keine gemütliche Sitzmöglichkeit. Der Parkplatz ist für die Anzahl der Leute zu klein. Sehr viele Gäste parken auf der Straße. Das Wasser ist hier wirklich wunderschön und der Ausblick auch. Die Zimmer sind schön und entsprechen einem 4 Sterne Hotel. Das Personal ist freundlich und der Großteil engagiert.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 24 août 2021
Sehr gehrter Sandra , herzlichen Dank für Ihren vergangenen Besuch und die damit verbundene Bewertung. Ihre Eindrücke sind uns sehr wichtig, denn nur so können wir unsere Leistungen stetig kontrollieren. Ich möchte Ihnen versichern, dass wir Ihr Feedback äußerst ernst nehmen und all Ihre Anmerkungen intern nochmals besprechen werden, um eine Verbesserung zu erzielen. Wir würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu können. Bei weiteren Anmerkungen, Fragen oder Wünschen, stehen wir Ihnen jederzeit gerne zur Seite . Mit besten Grüßen, Jan.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great all-inclusive resort ، close to Milna but far away from Bol Great place to go with family If you are looking at staying close to Bol this is not a place for you but if you would like to spend some time with family in a very quite area with great service then this is your place to be
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 24 août 2021
Dear Guest, many thanks for your positive review. It is fantastic to know you found our all-inclusive service great. Thank you again for staying with us, we do hope to host you again. Warmest regards, Jan Niejadlik.

10/10 Excellent

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Für Familien mit Kinder sehr gut geeignet. Die Unterkunft/ Anlage neuwertig und modern. Bietet viele Beschäftigungsmöglichkeiten für Kinder. Kleiner Nachteil: Badtür konnte man nicht abschließen und von innen gab es keinen Türgriff. Die Gardine war etwas hinderlich beim Betreten /Verlassen des Zimmers. Ansonsten großes Zimmer mit ausreichend Platz.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 12 août 2021
Dear Guest, thank you very much for choosing our resort as your vacation spot. We are pleased that you had a good stay overall. In a constant concern for improvement, we have taken careful note of your observations. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Take Care! Jan Niejadlik

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Great location. Very friendly helpful staff. Rooms clean, good size. Nice food.
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 11 août 2021
Dear Lisa, thank you for choosing us for your stay on Brač. We're pleased to hear you liked the location, our friendly staff, as well as the food we offer in our restaurant. It was a pleasure to host you and we hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Ivica

Séjour de 6 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rooms
Everything was ok, except what bothers me, was that the rooms weren't cleaned not once in 7 days... The stuff changed only the towels and cleaned the trash every day, but didn't washed the floor not once. The food was excellent.
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 5 août 2021
Dear Guest, Thank you for your review. We are glad to hear that overall your experience was positive. We are disappointed to hear that our housekeeping staff didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and look forward to seeing you soon. All the Best, Jan Niejadlik.

8/10 Bien

Sebastian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik. le 17 sept. 2021
Dear Sebastian. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Best regards, Jan Niejadlik

8/10 Bien

Malena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ganske udenmærket
Maden var ret kedelig og trivielt. Ikke noget særligt. Service var i restuarenten knapt så godt, de virkede ikke særlige glade eller imødekommende. Reception og service omkring roomsercice var rigtig fint. Lækkert med alle mulighedernede ved stranden som var til fri afbenyttelse. Alt i alt godt ophold, men service og mad kunne være bedre ifht prisen.
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2021
Dear Malena, thank you for this positive appreciation after your stay with us. We are delighted that you enjoyed our resort. We have taken note of all your comments because it helps us to improve our service and offer. We will be delighted to welcome you again for a pleasant time with us. Very sincerely, Jan Niejadlik.

8/10 Bien

Nicolai

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotellet er nyt og lækkert og ligger dejligt. Rengøring på værelset kunne være bedre, der trængte til grundig rengøring. Restaurant og snackbar har for lille kapacitet, hvilket resulterer i køer og tomme fade. Udvalgte af mad kunne godt være bedre, det var meget det samme. Fx samme dessert hele ugen. I løbet af dagen burde der gøres rent ved pools'en og samles brugt service ind. Genbrugsglas ville også være godt, der smides rigtig mange plasticglas ud :( Fedt med kajakker og paddleboards til fri afbenyttelse.
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Jan Niejadlik le 28 juil. 2021
Dear Nicolai, Thank you for sharing your experience at the Gava Waterman Milna Resort on our Expedia page. We have taken note of all your comments because it helps us to improve our service and we will be delighted to welcome you again soon. Cordially, Jan Niejadlik