Avis sur Titanic Luxury Collection Bodrum
Titanic Luxury Collection Bodrum
Meselik Mah. Comca Mevkii Sok. No. 8, Milas, Mugla
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
4 juin 2023
Séjour de 7 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
4 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Réponse de Guest Relations Management le 7 nov. 2022
Dear David,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for taking the time to share valuable review on Expedia.We are delighted you had a pleasant stay at our hotel and that you were especially happy with the service. We continuously work on service quality in order to provide our guests with impeccable experience and pay careful attention to staff selection and training. Thank you for appreciating the cleaning quality, conditions of property and facilities too. Your high evaluation means a lot to us.It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future. Kindest regards,Guest Relations Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Dilşad Mihanoğlu | Guest Relations Manager le 11 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for the time you have taken to post a review of your stay. I greatly appreciate your overall rating of our facilities. I hope to welcome you back to Titanic Deluxe Bodrum Hotel in the near future.
Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Dilşad Mihanoğlu | Guest Relations Manager le 13 oct. 2019
Dear Guest,
thank you for your glowing five-star feedback about your visit to Titanic Deluxe Bodrum. We are delighted to know that you had a great time at the hotel.
We can't wait to welcome you for another perfect holiday in the future.
Kindest regards,
10/10 Excellent
xx, paris
30 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
xx
Séjour de 8 nuits en avril 2018
Réponse de Dilşad Mihanoğlu | Guest Relations Manager le 13 oct. 2019
Dear Guest,
thank you for your glowing five-star feedback about your visit to Titanic Deluxe Bodrum. We are delighted to know that you had a great time at the hotel.
We can't wait to welcome you for another perfect holiday in the future.
Kindest regards,
10/10 Excellent
Oluwanifemi
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oluwanifemi
Séjour de 5 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mark
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Momla
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Momla
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Valera, Puyallup
Voyage en famille, Voyage en groupe
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valera
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
MOHAMMED
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MOHAMMED
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
John
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 stars all the way!
John
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Henry
Voyage en couple
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
AEDL
Voyage en famille
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AEDL
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Anthula
Voyage en groupe
10 oct. 2023
Anthula
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Besnik
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Besnik
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Waleed
1 oct. 2023
Waleed
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Serkan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serkan
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Burhan
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Burhan
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Wassim
Voyage en couple
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wassim
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Nizam
31 juil. 2023
Nizam
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Sarah
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Rakan
19 juil. 2023
Rakan
Séjour de 9 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Carol Margaret
Voyage en couple
27 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol Margaret
Séjour de 10 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Mehrdad
21 mai 2023
Mehrdad
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Ayse
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayse
Séjour de 5 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Muhammet
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muhammet
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 4 nuits en avril 2023
4/10 Médiocre
Aleksandr
Voyage en couple
9 janv. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Aleksandr
10/10 Excellent
Kyle
Voyage en famille
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Kyle,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum and for sharing valuable evaluation on Expedia.We are delighted you liked everything at our hotel and found it to be perfect. We strive to provide our guests with amazing experience and constantly work on making our services impeccable. Your high evaluation of our job means a lot to us.It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
Boris
Voyage en famille
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boris
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Boris,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum and for sharing valuable evaluation on Expedia.We are delighted you had a great stay at our hotel. We strive to provide our guests with amazing experience and constantly work on making our services impeccable. Your high evaluation of our job means a lot to us.It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
Aylin
Voyage en couple
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aylin
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Aylin,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for sharing valuable feedback on Expedia.We are delighted you had a pleasant stay at our hotel. We strive to provide our guests with amazing experience and constantly work on making our services impeccable. Your high evaluation of our job means a lot to us.It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
YOUSEF
Voyage en groupe
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YOUSEF
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Yousef,We would like to thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for sharing valuable feedback on Expedia.We are delighted you had a pleasant stay at our hotel. We strive to provide our guests with amazing experience and constantly work on making our services impeccable. This year we introduced guest assistant service and we are glad you appreciated its convenience. Assistants are in touch with the guests through WhatsApp groups from early morning until late night and are dedicated to helping guests with all hotel related questions. Thank you for highlighting the great service provided by your assistants Can and Sina. We are truly happy to hear that they contributed to your positive experience and made your stay special.It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you at Titanic Deluxe Bodrum again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
Birlant
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Birlant
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Birlant,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for sharing wonderful review on Expedia. We are delighted you had a pleasant stay and that we were able to impress you with the service. We put a lot of effort into staff selection and training and constantly work on service excellence. Your positive evaluation is an honor to us. It was a pleasure to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum and we hope to see you again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
Olga, San Francisco
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Management le 29 oct. 2022
Dear Olga,Thank you for choosing Titanic Deluxe Bodrum for your holiday and for sharing wonderful review on Expedia. We are delighted you had a pleasant stay and that we were able to impress you with the service. We put a lot of effort into staff selection and training and constantly work on service excellence. This year we introduced guest assistant service and we are glad you appreciated its convenience. Assistants are in touch with the guests through WhatsApp groups from early morning until late night and are dedicated to helping guests with all hotel related questions. Thank you for highlighting the great service provided by your assistants Zhanna and Emrehan. We are truly happy to hear that they contributed to your positive experience. We are also glad that you enjoyed food served at Titanic Deluxe Bodrum restaurants, our beautiful fine white sand beach, professional photo service, spacious BeFine Spa with variety of massages and treatments and day and night entertainment program.It was a pleasure to welcome you at Titanic Deluxe Bodrum and we hope to see you again in the nearest future.Kindest regards,Guest Relations Management
10/10 Excellent
Kamran
28 août 2022
Kamran
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Serkan
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serkan
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Mountasser
Voyage en famille
30 juin 2022
Les points faibles : Personnel et service
Mountasser
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Elias
29 juin 2022
Elias
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Rana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rana
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
arar
23 juin 2022
arar
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Silvio
20 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvio
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Giacomo
Voyage en famille
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Giacomo
Séjour de 4 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Anisim
20 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Anisim
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Anisim
Voyage en famille
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Titanic Deluxe stay
Anisim
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Ahmet
Voyage en groupe
18 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmet
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Ali
16 mai 2022
Ali
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Henter
10 mai 2022
Henter
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Gorkem
8 mai 2022
Gorkem
Séjour de 5 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille, Voyage en groupe
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 3 nuits en octobre 2021