Avis sur Zermatt Utah Resort & Spa Trademark Collection by Wyndham
Zermatt Utah Resort & Spa Trademark Collection by Wyndham
784 W. Resort Drive, Midway, UT
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jana
Voyage en famille
26 mai 2024
Jana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stacy le 27 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I will share your comments with our team. I appreciate your feedback and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Andrea
21 mai 2024
Andrea
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stacy le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. I appreciate your positive feedback, and glad you enjoyed the hotel and area. We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Ashlyn
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashlyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stacy le 24 mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. I appreciate your feedback, and will discuss your scores with our team here at Zermatt Utah Resort and Spa. Your feedback is important to us and I hope you give us a chance to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Ruth c
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth c
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Tyler
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Tyler
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stacy le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I appreciate your feedback and will be discussing your comment with our team.
4/10 Médiocre
Natasha
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Stacy le 22 mai 2024
NatashaThank you for sharing your experience with us here at Zermatt Utah Resort and Spa. I am so sorry about the housekeeping during your stay. We do offer housekeeping every four days, but it should have been communicated to you at check in that if you would like housekeeping services or additional amenities during your stay, we do offer that on request. I will work with my team to communicate better to our guests. I appreciate your feedback, and hope you give us another opportunity to serve you better next time.
2/10 Horrible
Mercury
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mercury
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Wael
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ana S. le 11 mai 2024
I am delighted to hear that you enjoyed our service and food. Thank you for sharing your experience. We look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
BRENT
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BRENT
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Angela
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Angela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Stacy le 6 mai 2024
AngelaThank you for taking the time to share your experience with us here at Zermatt Utah Resort and Spa. I will take your feedback and discuss your feedback with our team. I hope you visit us again soon.
10/10 Excellent
Heidi
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de s le 29 avr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Kameran
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kameran
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ana S. le 17 avr. 2024
Thank you for sharing your experience at our resort. We value your feedback and will share this information with our team. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Jake
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jake
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ana S. le 12 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience at our resort. I am delighted to hear you enjoyed your stay. We look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Glenn
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Glenn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en famille
6 avr. 2024
Natalie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ana S. le 7 avr. 2024
I am delighted to hear that you love coming to our resort. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our teams, who I am sure will be encouraged by your remarks. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Brittney
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ana S. le 7 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. I am delighted to hear that you were able to enjoy all of the fun activities we offer. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Donelle
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ana S. le 31 mars 2024
I am delighted to hear that you had a fun stay. We appreciate you taking the time to leave us a review and look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Felix
24 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ivan G le 25 mars 2024
Your positive comments on our room facilities are much appreciated. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
6/10 Satisfaisant
Shawn
Voyage en groupe, Voyage en couple
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stacy le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I am sorry to hear that you were notified of being too loud. We would hate to lose you as a guest. We do have several rooms, that are a little more isolated that we would love to have you stay in for your next stay. Your feedback is important to us, and we hope you choose to stay with us again.
10/10 Excellent
Jenny
Voyage en famille
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Stacy le 4 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I am pleased to hear that you and your family enjoyed the resort and your stay. I hope your daughter did well at her tournament, and we hope to see you again soon, for a relaxing weekend away.
10/10 Excellent
Jeff
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeff
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de IVAN G le 25 févr. 2024
We are delighted to hear that you had a positive experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.We look forward to welcoming you back to the Zermatt Resort in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stacy le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I am pleased to hear that you enjoyed your stay and found our staff to be polite and attentive. I appreciate your feedback about the room and will discuss these comments with my team. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Larry
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stacy le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Zermatt Utah Resort and Spa. We appreciate your business and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Taylor, West Valley City
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Taylor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Stacy le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience here at Zermatt Utah Resort and Spa. I am pleased to hear you enjoyed the Swiss atmosphere and will discuss with my team your concerns about the room. We appreciate your feedback, and we hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Jessica
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ivan G le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience at The Zermatt Resort. We're sorry to hear that your recent visit wasn't up to your expectations. We take all feedback seriously, and we appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Julie
19 févr. 2024
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ivan G le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Zermatt Utah . It is always a pleasure to receive positive feedback. We look forward to serving you in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ana S. le 18 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience at our resort. I am delighted to hear that you had an enjoyable stay. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Sherilyn
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sherilyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ana S. le 18 févr. 2024
I am happy to hear that you had a good stay. Thank you for being patient with us during our remodeling process. and thank you for taking the time to tell us about your stay. We look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
Dan E.
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan E.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de IVAN G le 25 févr. 2024
We are delighted to hear that you had a positive experience. It is always a pleasure to receive positive feedback.We look forward to welcoming you back to the Zermatt in the near future.
8/10 Bien
Eryn
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing just a little AC problem
Eryn
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ana S. le 16 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review of your stay. I'm saddened to hear about your AC problem, but glad our team was able to fix it for you. I will share your remarks with the rest of our staff who I'm sure will be encouraged by your remarks.
10/10 Excellent
Lana
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk le 16 févr. 2024
Dear Lana,Thank you so much for the positive feedback. We value you taking the time to do this. Of course, we hope you stay with us again in the near future. And please let us know if you have any questions, concerns, or requests.Sincerely,Kurt DorenkampFront Desk SupervisorZermatt Utah Resort and Spa
4/10 Médiocre
Paul
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Stacy le 15 févr. 2024
Paul, I am sorry to hear that you were placed down by the location of our renovation. I appreciate your feedback. I will be working with my team to make sure this is addressed. We strive to meet our guests' expectations, and we are trying to keep our guests room locations further from our renovation. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Brooke
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fun place!
Brooke
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk le 12 févr. 2024
Thank you so much for your response. We appreciate the positive feedback from our guests. We are excited to see you again! Let us know if you have any special requests or questions. Kurt DorenkampFront Desk SupervisorZermatt Utah Resort and Spa
6/10 Satisfaisant
Chris
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de front desk le 12 févr. 2024
We are sorry our standards didn't meet your expectations. We would be happy to organize any special requests/amenities you might have in the future. Please let us know if you decide to stay with us again. Have a nice day.Kurt DorenkampFront Desk SupervisorZermatt Utah Resort and Spa
10/10 Excellent
Jacob
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacob
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de IVAN G le 4 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Zermatt Utah Resort & Spa. It is always a pleasure to receive positive feedback.
8/10 Bien
Bryant
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryant
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 3 févr. 2024
Thank you so much for you feedback. We appreciate you staying with us and we hope to see you again in the near future.Zermatt Front Desk
10/10 Excellent
Megan
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 3 févr. 2024
Thank you so much for your positive feedback. We hope to see you again in the near future!Zermatt Front Desk
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Swiss Oasis
Andrea
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Stacy le 30 janv. 2024
Thank you for taking the time to share you experience with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you for letting me know about the water pressure being low. I will talk with my team to discuss this concern. We appreciate your feedback, and we hope to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
Blake
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hot tub
Blake
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 3 févr. 2024
We're so sorry our standards didn't meet your expectations. We hope to see you again in the near future. Zermatt Front Desk
10/10 Excellent
Milanie c
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Milanie c
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ivan le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Zermatt Utah Resort & Spa. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am y pleased that you liked your room and the mountain view. We continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 27 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay at our resort. We look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Ian
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 27 janv. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our resort. I am delighted to hear that you had a very good stay. I will share your feedback with the rest of our teams, who I'm sure will be encouraged by your remarks. We look forward to serving you in the future.
6/10 Satisfaisant
Brayden
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brayden
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 28 janv. 2024
Thank you for taking time out of your day to leave us a rating. We look forward to serving you again in the future.
8/10 Bien
Robyn
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robyn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 28 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate your experience at our resort. We look forward to serving you in the future.
6/10 Satisfaisant
Jason
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 27 janv. 2024
Thank you for taking the time to rate your experience at our resort. We look forward to serving you in the future.
8/10 Bien
Mildred
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mildred
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 27 janv. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I will inform our engineering department about the phone issue in the unit you stayed to prevent any future occurrences. I am glad you found our staff to be friendly. As for breakfast, I am sorry you we did not meet you expectations. Thank you again and we look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Kelsey
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 janv. 2024
Kelsey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 22 janv. 2024
I am delighted to hear that you had an enjoyable stay. I will share your feedback with our culinary team as well who am sure will be encouraged by your remarks. Thank you for taking the time to tell us about your experience and we look forward to serving you again in the future.
10/10 Excellent
Crystal
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 21 janv. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our resort. I am delighted to hear that you always have an enjoyable stay when you return. We appreciate your feedback and look forward to serving you in the future.
10/10 Excellent
Sonja
18 janv. 2024
Sonja
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ana S. le 20 janv. 2024
I am delighted to see that you had an enjoyable stay. Thank you for taking the time to rate your experience at our resort. We look forward to serving you in the future.