Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Khaz le 30 avr. 2022
Merci pour cette excellente critique, Michelle ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé des vacances inoubliables pendant votre séjour ici dans notre hôtel.
Nous travaillons en permanence pour nous assurer que nous offrons l'expérience la meilleure et la plus mémorable à chaque invité et nous sommes ravis d'apprendre que cela s'est reflété lors de votre dernière visite.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau et de vous offrir un séjour encore plus mémorable à l'avenir!
8/10 Bien
Laura Isabel
29 déc. 2021
Laura Isabel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
bernard
23 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bernard
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de CJ le 24 avr. 2021
Thank you for taking your time to rate your stay with us! We are looking forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de fe le 28 avr. 2020
Dear Guest
We do not know how that happened and how you ended up paying so much for parking.
If you visit us again we will extend free parking for you for the length of your stay
Please mention this message and we will work that out
Ithaca team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de AL le 4 mars 2020
Thank you so much for staying with us. We are so glad you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again real soon!
10/10 Excellent
Sylvie, Montréal
Voyage en famille
11 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de AL le 11 févr. 2020
Sylvie was very kind and considerate, who kept us informed and left our place tidy and organized. Highly recommend!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Aries le 21 janv. 2020
Thank you for the good feedback! If you'll be in town, I'd be glad to accommodate you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de fe le 8 nov. 2019
Dear guest thank you so much for leaving a review we appreciate your feedback.
Ithaca team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Dragana le 21 sept. 2019
Hello dear guest, thank you for taking the time to leave us your comments. We look forward to welcoming you back. The Ithaca of South Beach Hotel
8/10 Bien
Cathy
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cathy
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Dragana le 18 août 2019
Hello dear Cathy, thank you for taking the time to leave us your comments. We will make sure to respond to your comments and move forward with our team to improve in the future. We look forward to welcoming you back. The Ithaca of South Beach Hotel
10/10 Excellent
pascal
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable
pascal
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
robert
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel très bien situé
robert
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de fe le 10 juil. 2019
Dear guest, thank you so much for writing a review we appreciate the feedback.
Enjoy your stay
Ithaca team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de fe le 8 mai 2019
nous sommes désolés que vous ayez eu un problème avec l'élavator. nous apprécions votre retour et nous essayerons de régler ce problème à l’avenir. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt.
Merci à l'équipe Ithaca
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de fe le 1 avr. 2019
Dear guest, thank you so much for taking the time and making such a positive review. We are glad you enjoyed and we hope to see you again real soon.
Thank you Ithaca team
10/10 Excellent
AB, maisons alfort
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AB
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Dragana le 1 sept. 2018
Hello dear guest, thank you for your feedback, we appreciate your time. We are really happy that you had good time in our Hotel and we hope that we will see you soon again. Ithaca Team
10/10 Excellent
Michel
12 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise in miami
Michel
Réponse de Felipe R le 13 mai 2018
Thank you for your review, we are pleased to know you had a great stay and dont hesitate to come back if you are ever in sunny Florida!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful ❤
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Ithaca of South Beach Team le 28 janv. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Lili, Québec
5 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bien localisé. Accueil amical.
Lili
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Ithaca Team le 18 janv. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Stéphane
25 sept. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pb de bruit
Stéphane
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Delphine
26 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel super bien placé, prestations excellentes
Delphine
Réponse de General Manager le 24 févr. 2017
Bonjour! Merci beaucoup pour vos commentaires! Nous sommes très heureux de saisQu'il vous avez passé beaucoup de temps avec nous. Nous travaillons très dur à la providence nos clients le meilleur service! Nous espérons vous voir bientôt!
8/10 Bien
Yoppappop, Paris
17 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très grande chambre, lit très confortable
Yoppappop
Réponse de Front Desk le 27 oct. 2015
We are happy you enjoyed your stay with us and our location. We do sincerely apologize for the hotel not having a pool.
10/10 Excellent
Paula, Montreal
12 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
Paula
Réponse de Hotel Manager le 15 févr. 2016
salut! Merci beaucoup pour vos commentaires! Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous depuis le service à la clientèle est notre plus grande préoccupation !! Nous espérons vous revoir bientôt!
8/10 Bien
Claude et J.Claude, VICHY (France)
26 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre tres grande av coin salon et tres confort.
Claude et J.Claude
2/10 Horrible
Diego
Voyage en groupe
4 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel cancelled booking
Diego
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
MYRNA
30 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
MYRNA
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services Team le 1 août 2022
Please accept our sincerest apologies Myrna for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. We hope that you can give us another chance and come visit us again with an assurance of marked improvement.
2/10 Horrible
Jason
27 juil. 2022
Jason
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 28 juil. 2022
Hi Jason,
Thank you for taking the time to review Ithaca of South Beach Hotel. We are sorry to learn about your experience, and we sincerely apologize for it. We always value our guests who are keen in giving us their feedback, which helps us improve our services.
Please be assured that we will continue to work on improving our services.
Thank you for staying with us.
Regards,
Guest Services Team
10/10 Excellent
AKEEM
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AKEEM
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services Team le 26 juil. 2022
We are elated on hearing how we were able to make your stay at Ithaca of South Beach Hotel a memorable one.
Rest assured that your heartwarming feedback will go out to the rest of our teams.
Looking forward to welcoming you back and providing with you an even more amazing experience in the future, Akeem.
10/10 Excellent
Larissa
Voyage en famille
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larissa
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 15 juil. 2022
Nothing makes our work more worthwhile than receiving such great responses from our guests. Feedbacks such as these are a constant reminder of our team members' dedication in delighting and creating memorable experiences for our guests.
We look forward to your next visit so as to provide you with an even more amazing stay here in Ithaca of South Beach Hotel!
2/10 Horrible
Jessica, brooklyn
Voyage en famille
12 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Services Team le 14 juil. 2022
Thank you Jessica for taking time to review our hotel.
We apologize that we failed to meet your expectations because of the challenges you encountered during your stay.
We have always taken pride in treating our guests with utmost care and respect. It is with customer’s feedback that we were able to assess our level of performance and identify areas for improvement. Please be assured that we will continue to work on improving our services.
We hope that you can give us another chance and come visit us again with assurance of marked improvement.
10/10 Excellent
Apiradee
Voyage en famille
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Apiradee
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services Team le 7 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your experience at Ithaca of South Beach Hotel.
We are thrilled to know that you had a delightful stay with us. Your kind words inspire us to always provide the best service to our guests.
We hope that you will return soon to create a more memorable experience.
10/10 Excellent
Ivania
Voyage en famille, Voyage en couple
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivania
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Services Team le 7 juil. 2022
Thank you for visiting, Ivania.
We’re so happy that we could give you great review.
Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!
2/10 Horrible
Navita
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Navita
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Fabrice
Voyage en couple
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabrice
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services Team le 5 juil. 2022
Please accept our sincerest apologies Fabrice for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. Your feedback is extremely valuable to us as it helps to improve our quality of service and facilities to better meet your needs. Our team is committed to delivering exceptional service and our team is more than delighted to take part in these changes.
We are looking forward to welcoming you back to Ithaca of South Beach Hotel
10/10 Excellent
Shai
26 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shai
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Services Team le 26 juin 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us, Shai.
We are thrilled to know that you had a delightful stay with us. Your kind words inspire us to always provide the best service to our guests.
We hope that you will return soon to create a more memorable experience.
10/10 Excellent
Thomas E.
Voyage en famille
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas E.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Services Team le 24 juin 2022
Hi Thomas,
Greetings from Ithaca of South Beach Hotel!
Thank you for the great review, Thomas! We are elated to know that you had a worth-remembering vacation during your stay here in our hotel.
We continuously work to ensure we provide the best and most memorable experience to each and every guest and we are delighted to learn that this was reflected in your last visit.
Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!
Regards,
Guest Services Team
10/10 Excellent
Patrycja
Voyage en groupe
21 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrycja
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Services Team le 22 juin 2022
Hi Patrycja,
Greetings from Ithaca of South Beach Hotel!
Thank you very much for staying with us! And we appreciate your time in getting connected with us with your review. We are looking forward to welcoming you back.
Regards,
Guest Services Team
10/10 Excellent
Deysi
12 juin 2022
Deysi
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Glenn
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Glenn
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Services Team le 5 juin 2022
Thank you for visiting Glenn.
We’re so happy that we could give you a 8/10 experience.
Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!
8/10 Bien
Khyreef
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Khyreef
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Services Team le 12 juin 2022
Thank you for visiting Khyreef.
We’re so happy that we could give you a 4/5 experience and for appreciating our hotel.
Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!
6/10 Satisfaisant
Belinda
Voyage en couple
10 mai 2022
Les points faibles : Personnel et service
Belinda
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Services Team le 10 mai 2022
Thank you Belinda for taking time to review Ithaca of South Beach Hotel.
We apologize that we failed to meet your expectations because of the challenges you encountered during your stay.
Please be assured that your comments have been relayed to the relevant departments concerned.
We hope that this would not deter you from further experiencing what our property has to offer, and we look forward to your return.
10/10 Excellent
Emma
Voyage en groupe
10 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Services Team le 10 mai 2022
Thank you for the great review, Emma!
We are elated to know that you had a worth remembering vacation during your stay here in our hotel.
We continuously work to ensure we provide the best and most memorable experience to each and every guest and we are delighted to learn that this was reflected in your last visit.
We are looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future.
6/10 Satisfaisant
Vanessa
3 mai 2022
Vanessa
Séjour de 3 nuits en avril 2022
2/10 Horrible
Dina
2 mai 2022
Dina
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Donald Cross
26 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald Cross
Séjour de 3 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
klara
Voyage en famille
17 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
klara
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Guest Services Agent le 17 avr. 2022
We are sorry to learn about the issues you had to endure. We care about your experience and we realize no words can change your feelings of disappointment, or the inconveniences you experienced. We have shared your comments with hotel management, who responded with genuine concern for the impact this had on your stay. We appreciate you sharing your experience, and we will surely take appropriate steps so this doesn’t happen again.
6/10 Satisfaisant
Nadia J.
16 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia J.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Services Agent le 17 avr. 2022
Please accept our sincerest apologies, Nadia for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. Your feedback is extremely valuable to us as it helps to improve our quality of service and facilities to better meet your needs. Our team is committed to delivering exceptional service and our team is more than delighted to take part in these changes.
We are looking forward to welcoming you back to Ithaca of South Beach Hotel.
10/10 Excellent
HRISAIS
7 avr. 2022
HRISAIS
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
WILLIAMS, SANTO DOMINGO
4 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WILLIAMS
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Guest Services Team le 4 avr. 2022
Hi Williams,
Greetings from Ithaca of South Beach Hotel!
We appreciate your positive rating of our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.
Thank you.
Regards,
Guest Services Team
10/10 Excellent
Leonel
Voyage en couple
4 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonel
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Guest Services Team le 4 avr. 2022
Gracias Leonel, por tomarse el tiempo para revisar Ithaca de South Beach Hotel. Lamentamos saber acerca de su experiencia, y le pedimos disculpas por ello. Siempre valoramos a nuestros huéspedes que están dispuestos a darnos su opinión, lo que nos ayuda a mejorar nuestros servicios.
Tenga la seguridad de que sus comentarios han sido transmitidos a los departamentos correspondientes. Esperamos que esto no lo impida seguir experimentando lo que nuestra propiedad tiene para ofrecer, y esperamos su regreso.