Avis
6,4
6,8/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 7 févr. 2024
Thank you for your review, Manon. We appreciate your feedback and hope you will join us again.
4/10 Médiocre
Miryam
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miryam
Réponse de TM, Guest Relations le 6 sept. 2023
Thank you for your review, Miryam. Although we offer housekeeping service every third day of your stay, we will remove the trash and replace towels daily. At any time during your stay, you may stop by the front desk to request additional items such as towels or amenities. We ask that guests let the staff know of any dissatisfaction, during your stay, so we can address it and correct it, to improve your experience. We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Florian
Voyage en famille
27 juil. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Rapport qualité/prix
Florian
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de TM, Guest Relations le 2 août 2023
Hello Florian, thank you for your review. We are warm year-round in Miami, so the humidity is usually high, which may cause a scent, so for this we keep the A/C on and circulating at all times. We're disappointed you did not have a better time, but we appreciate all guest feedback.
10/10 Excellent
Julien
Voyage d’affaires
8 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julien
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de TM, Guest Relations le 10 janv. 2022
Hi Julien, thank you for your amazing feedback! We routinely renovate our property, so we are happy you were comfortable with your stay. Please visit us again soon.
2/10 Horrible
RAD
Voyage en groupe
28 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
RAD
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de TM, Guest Relations le 3 mai 2019
Thank you for your review RAD. We are a safe establishment with 24-hour CCTV and an entry code to the lobby after sunset. Our housekeeping staff takes pride in keeping our establishment up to the highest standards, so we will need to share your review with our staff for further clarification. Our reception is across the street at our sister hotel. Our apologies for any inconvenience. Our General Manager is professional and will make our guests feel as comfortable as possible during their stay. We are disappointed you did not have a better stay, but appreciate your feedback and hope you will come again where we can exceed your expectations.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualite/prix
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de TM, Guest Relations le 17 sept. 2018
Bon jour! Thank you for your review. We are happy to hear that you had a comfortable stay with us during your Miami beach getaway. Please visit us again soon.
4/10 Médiocre
Stephane
29 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelley
Stephane
Réponse de TM, Guest Relations le 30 avr. 2018
Hi Stephane. Thank you for writing a review. We’re disappointed you did not have an enjoyable stay. We appreciate your feedback and hope you will join us again for a better experience with us.
4/10 Médiocre
Michel, Granby Québec Canada
22 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien situé
Michel
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de TM, Guest Relations le 28 févr. 2018
Bon Jour Michel! Thank you for taking the time to write a review. I'm disappointed to learn that our accommodations were not comfortable. We will bring this to our housekeeping and maintenance team for further clarification. I'm sorry your stay did not go as planned, but please come again where I know we can turn things around.
8/10 Bien
Samuel
10 févr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel correct
Samuel
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de TM, Guest Relations le 12 févr. 2018
Bon Jour Samuel! Yes, we are located just a few steps away from Ocean drive, the beach, restaurants, and entertainment. Unfortunately, there are a few historic buildings without elevators and we happen to be one of them. Our apologies. I hope you had a fantastic overall stay and hope you will join us again soon!
10/10 Excellent
veronique
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exactly What I was Looking for
veronique
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Thank you for an excellent review Veronique! We're happy you enjoyed your stay. Please allow us to host you again soon.
8/10 Bien
christele
9 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé
christele
2/10 Horrible
Romell
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Romell
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nikola, Brooklyn
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikola
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 15 mai 2024
Hi Nikola! We're happy to know that you had such a great experience. We hope you will choose us again when you are back in Miami Beach.
10/10 Excellent
Jesus
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 15 mai 2024
Thank you for a perfect score, Jesus! Please come back and join us again soon.
4/10 Médiocre
Sunday
3 mai 2024
Sunday
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Vermex
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vermex
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 9 mai 2024
Hi Vermex, thank you for your review. We were not without hot water, so this is surprising. Please don't hesitate to let the staff know when anything is unsatisfactory. Our apologies for any inconvenience. We welcome you to stay with us again soon.
2/10 Horrible
Bojan
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bojan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 9 mai 2024
Hello Bojan. Thank you for your review. We are disappointed to know that you did not enjoy your stay. Our lively neighborhood is what makes our location so attractive to travelers, but we apologize for any disturbance. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Brandon
Voyage en groupe
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Brandon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Amanda
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Natalie
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 4 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Gina
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Allison
5 avr. 2024
Allison
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 9 mai 2024
We are constantly working to improve the guest experience, Allison, so we welcome all feedback.
10/10 Excellent
Marquisia
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marquisia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tamyka
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamyka
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Sean
23 mars 2024
Sean
Séjour de 3 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Kaila
Voyage en groupe
22 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaila
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 28 mars 2024
Hello Kaila. Room keys are only assigned to guests booked in that room. We have an agent available at check-in 24/7 for any assistance. We appreciate your feedback.
2/10 Horrible
Melanie
19 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Melanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 28 mars 2024
Thank you for your rating, Melanie. We ask that guests let the staff know of any dissatisfaction during your stay, so we can address it and correct it, to improve your experience. We appreciate your feedback.
4/10 Médiocre
Alicia
15 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 19 mars 2024
Hello Alicia. We are a historic property that was originally built, unfortunately, without an elevator. Please accept our apologies for any inconvenience. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Cristina
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 19 mars 2024
Your top score makes our day, Cristina! We hope to host you again soon.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en groupe
29 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Jessica
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 6 mars 2024
Hi Jessica, thank you for an excellent review! Its wonderful to know that our staff provided great service and the accommodation was comfortable for you. We welcome the opportunity to host you again when you are back in Miami Beach.
4/10 Médiocre
Asia
27 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Asia
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ever
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ever
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
It was a pleasure to host you, Ever! Please come back and join us again soon.
10/10 Excellent
Martin
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Martin
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hi Martin, thank you for the excellent rating! We welcome the opportunity to host you again soon.
4/10 Médiocre
Tiffany
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
Tiffany
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hello Tiffany, thank you for your review. We are disappointed to learn that you did not have a great stay. We will discuss this with our team, to offer a better experience moving forward. We welcome you to stay with us again where we can exceed your expectations.
6/10 Satisfaisant
Liset, Naples
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Liset
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hello Liset, thank you for your review. We are a historic Art Deco hotel, so we don’t have a garage or parking lot, which is extremely typical in Miami Beach and do not advertise otherwise. We appreciate your feedback and hope you will consider us again for a future stay.
10/10 Excellent
Sarai
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Sarai
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
We appreciate your fantastic rating, Sarai! It would be our pleasure to host you again in the future.
10/10 Excellent
Ashley E
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley E
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hi Ashley E, thank you for your terrific feedback! We were happy to have met our expectations the second time around and hope to host you again for a third stay.
8/10 Bien
Darrin
14 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Darrin
Séjour de 7 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Jessica
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hello Jessica. We are sorry for the inconvenience you experienced during your stay. It is our goal to provide only the highest level of customer service and accommodations for all of our guests who choose to stay with us and based on the details you provided in your message, we regret that we have fallen short of that goal. Your comments have been shared with the Managers, so they are aware of the areas that may need improvement and prevent this from happening again. We thank you for your time and hope you will stay with us again where we can surpass your expectations.
8/10 Bien
Paige
Voyage en groupe
13 févr. 2024
Paige
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hi Paige, thank you for your great review! We are in the best location only minutes to the beach, Ocean Drive, nightlife, restaurants, cafes, and more. We're glad you and your friend enjoyed her Birthday weekend with us and we hope you will consider us again when you are back in Miami Beach.
10/10 Excellent
Lee
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 13 févr. 2024
Hi Lee, thank you for your terrific review! We are in the best location just steps to the beach , Ocean Drive, nightlife, and restaurants. We appreciate your feedback and welcome you to stay with us again soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
LA POSIZIONE NON BASTA
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de TM, Guest Relations le 13 févr. 2024
Thank you for your review. We are happy to know that you liked our central location, but disappointed to hear that your overall stay was not a success. We appreciate all feedback.
10/10 Excellent
Lennon
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lennon
Réponse de TM, Guest Relations le 13 févr. 2024
Hi Lennon, thank you for your wonderful review! We're happy to hear that you had a nice stay. It's rewarding when we receive such positive feedback. It was our pleasure to host you and we welcome you to stay with us again when you are back in Miami.
6/10 Satisfaisant
Victoria
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Victoria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 21 févr. 2024
Hi Victoria, thank you for your feedback. We're glad your check in was seamless and the staff provided courteous service. The music volume should be loud enough to enjoy, but where you can communicate effectively, so we will contact the Manager. Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
GABRIEL
28 janv. 2024
GABRIEL
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 7 févr. 2024
We're sorry not to have met all your expectations, but happy you had a good overall stay, Gabriel. Please come again where we can make it a 10/10.
8/10 Bien
Fabricio
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fabricio
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 7 févr. 2024
Hi Fabricio! We were happy to provide a great price in a great location. Please visit us again when you are back in Miami.
8/10 Bien
Koen
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Koen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de TM, Guest Relations le 7 févr. 2024
Thanks for sharing your experience, Koen! We're glad you liked our friendly staff service and convenient location, just one block to the beach and the famous Ocean Drive. Our check-out time is 11 AM sharp. Our check-in and check-out times are in place to allow our team to properly prepare the rooms for our incoming guests. We welcome the opportunity to host you again soon.
8/10 Bien
Ahmet Umit, istanbul
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmet Umit
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DRS le 22 janv. 2024
Thank you for your comments, Ahmet!
10/10 Excellent
Harsha
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harsha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DRS le 21 janv. 2024
Dear Harsha, I appreciate your comments regarding your recent stay at the Hotel Shelley. I always enjoy hearing about the positive experiences my guests have at my hotel. I will make sure to share your comments with the rest of my team. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all my staff as I strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, I hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4/10 Médiocre
Christine
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheap but really should be cheaper
Christine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de DRS le 21 janv. 2024
Dear Christine,Thank you for letting us know about your recent experience with Hotel Shelley. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.