Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de . le 18 oct. 2023
Dear Angelique,The entire team wants to thank you for taking the time to share your opinion about your stay with us at Palladium Hotel Menorca. It is a real pleasure to read that you enjoyed all the facilities and services. We would love to welcome you back next year for another memorable holidays in Palladium Menorca! Best wishes, Noemi Martin Pons Guest Service Manager Palladium Hotel Menorca
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Irene Rodríguez - Guest Service - le 19 juil. 2021
Cher client,
Nous sommes heureux de confirmer que votre séjour chez nous a été complètement satisfaisant et que vous avez emporté chez vous un beau souvenir.
Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de vous accueillir de nouveau!
Cordialement,
10/10 Excellent
Xeomara
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xeomara
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ángel Lorenzana - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Estimada Xeomara,Gracias por elegir Palladium Hotel Menorca durante su estancia en la isla.En nombre de todo el equipo, agradecemos sus palabras. Realmente nos refuerza escuchar que estarían dispuestos a volver al hotel y que han tenido una feliz estancia con nosotros. Si tienen cualquier duda o petición, no duden en contactarnos de nuevo. Reciban un cordial saludo,Ángel Lorenzana - Guest Service Manager
10/10 Excellent
Morwenna
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Morwenna
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de . le 23 oct. 2023
Dear Morwenna,We're absolutely thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us and your kind words about our services and facilites are much appreciated. It's excellent to read that any small issues you encountered in your room were quickly resolved, as our aim is to provide a seamless and comfortable experience for our guests. A solid 9.9 out of 10 is a fantastic rating, and we couldn't be happier to have earned your high praise!Thank you for choosing our establishment and for sharing your experience with us, we look forward to welcoming you back next year!Our best regards,Noemi Pons Martin Guest Service Manager Palladium Hotel Menorca
8/10 Bien
Almendra stefania
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Almendra stefania
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de . le 24 oct. 2023
.
10/10 Excellent
Jose Manuel
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose Manuel
Séjour de 9 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Veronica
Voyage en famille
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very helpful and professional stuff
Veronica
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de . le 4 juil. 2023
Dear Veronica,Thank you very much for the kind words you have dedicated to us in your review about your recent experience with us at Palladium Hotel Menorca. We will definitley share your comments with Julian and Juan, who we are certain will be encouraged by your remarks.We look forward to welcoming you back to our hotel! Yours sincerely, Noemi Martin Pons Guest Service Manager Palladium Hotel Menorca
8/10 Bien
Rebecca
Voyage en groupe
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de . le 4 juil. 2023
Dear Rebecca,Thank you very much for your comment, we really appreciate the time you took to share your experience in Palladium Menorca. We have taken notes about the all inclusive option in order to improve our service in the future. We would love to welcoming you back next year to live an improved and memorable experience.Warmest regards,Noemi Martin PonsGuest Service Manager Hotel Palladium Menorca
10/10 Excellent
HANY
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HANY
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Pedro
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 10 nuits en septembre 2022
Réponse de Irene Rodríguez - Guest Service - le 23 sept. 2022
Estimado Pedro, Gracias por compartir vuestra experiencia en Palladium Hotel Menorca y contribuir a la mejora constante de nuestro servicio.Nos agrada saber que ha tenido una bonita estancia con nosotros y se lleva un bonito recuerdo a casa. Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia con nosotros y coincidimos con usted en que nuestro atento personal juega un papel clave en la experiencia global de nuestros huéspedes. Todo el equipo trabaja muy duro para garantizar que ofrecemos un servicio de alta calidad y una experiencia diferente y memorable.Esperamos volver a darle la bienvenida a Palladium Hotel Menorca 4* muy pronto, Irene Rodríguez FortesGuest Service Manager Palladium Hotel Menorca
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Irene Rodríguez - Guest Service - le 23 sept. 2022
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience at Palladium Hotel Menorca and contributing to the constant improvement of our service.We are pleased to know that you had a nice stay with us and that you have taken home a beautiful memory. We agree that our attentive staff plays a key role in our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we offer a high quality service and a different and memorable experience.Looking forward to welcoming you back to Palladium Hotel Menorca 4* soon,Irene Rodríguez FortesGuest Service Manager Palladium Hotel Menorca
8/10 Bien
Robyn
5 sept. 2022
Robyn
Séjour de 6 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Justine
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justine
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Urban
Voyage en couple
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Urban
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Guest Service le 5 mai 2022
Dear guest,
Thank you for your review, we are pleased to know you had a great holidays with us.
Looking foward to welcoming you back at Pallaidum Menorca!
10/10 Excellent
Pedro
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pedro
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Irene Rodríguez - Guest Service - le 21 sept. 2021
Estimado Pedro,
¡Muchas gracias por valorarnos de 10!
Nos alegra saber que ha disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente a Palladium Hotel Menorca la próxima temporada.
Irene Rodríguez
Guest Service Palladium Hotel Menorca
6/10 Satisfaisant
Denise
Voyage en groupe
11 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Denise
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Irene Rodríguez - Guest Service - le 21 sept. 2021
Dear Denise,
Thank you for sharing your experience at Palladium Hotel Menorca to contribute to the constant improvement of our service.
We sincerely regret that we did not fully live up to your expectations on this occasion.
We are confident that we will soon be able to welcome you again at the Palladium Hotel Menorca with new surprises that will make change your opinion!
Warmest regards,
Irene Rodríguez
Guest Service Palladium Hotel Menorca
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Guest Service le 12 août 2021
Dear Guest,
Thank you very much for your review! We are glad to hear that you had a great holiday with us.
Looking foward to welcome you again!