Extérieur

Avis sur Motel 6 Memphis, TN - Downtown

2 out of 5
Motel 6 Memphis, TN - Downtown
210 S Pauline St, Memphis, TN

Avis

5,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 167 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 224 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 203 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 148 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 259 avis sur 1001." "

6,0/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

5,0/10

Équipements

5,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

4,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Scott

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Jérôme

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien mais …
Les chambres ont été refaites récemment, lit confortable, parking sécurisé. Dommage que l’accueil se fait derrière des grilles, pas de café pour le petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2023
Salut Jérôme,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour ! Jusqu'à la prochaine fois, nous laisserons la lumière allumée pour vous !Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Nathalie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very bad hotel
La chambre n’était pas très propre, accueil froid, clientèle bizarre, état général désastreux…je me sentais pas en sécurité à cet endroit.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Kat le 6 janv. 2023
Bonjour Nathalie,Merci d'avoir fourni vos commentaires. Votre expérience n'est certainement pas notre norme de service. Nous apprécions que vous ayez porté cela à notre attention et aimerions discuter davantage de votre expérience. Veuillez nous contacter si vous souhaitez en discuter davantage.Kat#Team6

6/10 Satisfaisant

Yann

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

JOEL, Toulon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil froid, Viel hôtel. Chambre spacieuse et propre mais mal insonorisé. Bugs dans le lit (Piqures). Sanitaires déglingués, pas d'eau chaude au lavabo, literie très inconfortable, cheveux sur les serviettes. Très mauvaise wifi. Abords de la chambre sales avec des détritus de poubelles ouverts. Zone autour de l'hôtel pas très rassurante.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

julie

Voyage en famille
Hotel de passage
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de y patel le 25 févr. 2020
hi julie,Thanks for your review and staying with us

8/10 Bien

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de y patel le 27 janv. 2020
thanks for your review

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Etat moyen. Meriterait un rafraichissement. Pas cher mais on en a pour le prix.
Séjour de 2 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Emmanuelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The're were coacrouches in our room. A couple yield all night outside.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Arnaud, Paris

Les points forts : Propreté et personnel et service
hôtel conforme aux attentes.
Hôtel accessible, propre, parking gratuit, centre ville à 5 minutes en voiture avec parking à 10 dollars au centre. Seul petit problème mais à savoir : une wifi payante (3, 00 dollars pour 24 heures) et qui fonctionne mal, avec un débit insuffisant.

2/10 Horrible

DrHannah

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This motel is very unsafe . Mainly homeless are living here . Area is too unsafe too . I changed my Motel to Hotel in downtown coz I got scared.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

James

Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Jenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a very quite hotel, rooms were clean and staff was great. All around a good stay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Dorian

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Decent for the price room was clean it’s gated and they have roving security all night
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Shannon

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Extremely unkept filfty broken down rundown
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Landry

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Shirley

Les points forts : Propreté
On time service and friendly people.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 mai 2024
Hi Shirley,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

2/10 Horrible

Robert, Coldwater

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Robert, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Bien

kevin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eude management. Gunshots and yelling at 1:30 & 3:07 am. Reported it to management and the response was no one else complained. Like i had a reason to lie. Worst experience this year.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 mai 2024
Hi Kevin,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

2/10 Horrible

Kendall

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No microwave
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 mai 2024
Hi Kendall,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Excellent

Therese

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I felt safe with gated parkkng
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Sabrena

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wasn't a clean property was not able to really sleep comfortably
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

George

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy to get to.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 15 mai 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Bobbie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 10 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Lori

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay in Midtown for the price! Location is easily accessible from I-240. Rooms look to be newly remodeled. Motel has a security gate around the entire property with access only to guests by room key which made this location even more appealing since we didn't have to worry about our vehicle being broken into. Area is fairly quiet all day and night except for the occasional whir of a helicopter going to or from the hospital located across the street. Rooms are pet friendly and motel does not require a room or pet deposit. They even have a designated area for your pet to potty that is equipped with gloves, waste bags and a trash can. All in all great stay. Would recommend!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Lori, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Maz K.#Team6

8/10 Bien

Rafael, Los Angeles

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helicopters at night
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Rafael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 Horrible

Lesly

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only good thing about this hotel is location. Very close to DTM. Too much to write for things that I wasn’t satisfied with.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Lesly, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

8/10 Bien

Kristine

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The late night check in was easy. The front desk person portrayed a good business representative. The room was really clean. We had our dogs. Plenty of space and grass for the dogs. TV worked easy. The entire property is gated. It is very ckose to Beale St. I recoonned thais plaace.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Kristine, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

4/10 Médiocre

Takis

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We did not feel safe here. When we would leave the property we made sure to take all our stuff with us. When we returned the first night, our keys did not work, and someone else's stuff was in our fridge. People were loud til all hours of the night. We did not feel safe there.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Takis,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Tanizah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Price
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2024
Hi Tanizah,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Robert, Coldwater

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Bbobb

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 Satisfaisant

kameron

like it because it has a cafe and your car won’t get broken into.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

??

Les points faibles : Personnel et service
Réponse de Brand Experience Team le 19 avr. 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Robert, Coldwater

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Robert,Thank you for the amazing review! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Joseph

Not very nice as far as front desk go
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 17 avr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Joyce

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 avr. 2024
Hi Brian,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Susan

Sketchy, felt unsafe.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good security on property. Gates, fences, cameras. Not best neighborhood
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Mark

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Do not stay here. It is full of pimps, prostitutes & drug dealers, all behind locking fences and gates. Not safe.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Mark,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Janice

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mars 2024
Hi Janice,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Horrible

Deniasha

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is not as described. It needs cleaning better. People all out drinking and smoking weed. No refrigerators nor microwaves and front desk don't even want to give out extra towels. This place is a low budget motel and if you have kids please don't stay here. Did not feel safe at all.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mars 2024
Hi Deniasha,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

8/10 Bien

Laterrell

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Found items from previously customers toilet seat urinated on
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mars 2024
Hi Laterrell,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

2/10 Horrible

Latoya

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible experience
After I asked for a receipt, the front desk staff removed some of the details from my cash paid receipt by selecting some other buttons. Then when I mentioned it he argued about it then the front desk staff member told me to "get the fxxk out of here!" So I left.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mars 2024
Hi Latoya,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

2/10 Horrible

Jeraline

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The bathroom wasn't clean and the wall by the bed had boogers on it
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 mars 2024
Hi Jeraline,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 Horrible

kevin, Any city

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I did not like this property at all I checked out the next morning it looked like a drug house
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6