Avis sur Canopy by Hilton Memphis Downtown
Canopy by Hilton Memphis Downtown
164 UNION AVENUE, Memphis, TN
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Canopy Memphis le 25 août 2022
Thank you for sharing!
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jordan le 22 mai 2024
We are so glad to hear you enjoyed your stay with us. We are already looking forward to seeing you on your next visit to Memphis.
10/10 Excellent
Michael W.
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael W.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cynthia J le 20 mai 2024
Thank you for your loyalty to Canopy and Hilton brand. We appreciate you taking the time to share your feedback and we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Andrew
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Cynthia J le 17 mai 2024
Thank you for sharing your experience, we are so glad that you selected our hotel. We hope that you will visit us again.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 17 mai 2024
Yay, we are so glad you had a great time at our hotel. We appreciate the wonderful rating. We hope that your travel plans bring you back to Memphis.
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille
4 mai 2024
Thomas
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cynthia J le 6 mai 2024
Thank you for sharing about your recent stay. We apologize that you had some issues with your stay but appreciate you taking the time to share this with us. We will look into the issues that you shared and use this information to improve our operations.
10/10 Excellent
Kathryn
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 30 avr. 2024
We apologize for the noise during your stay but I am so glad that our front desk made a lasting impression on your stay. Thank you for taking the time to share about your experience. We hope that your travel plans bring you back to Memphis.
10/10 Excellent
Melanie
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Melanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for the excellent rating from your recent stay and we appreciate you sharing your experience. We hope that your travel plans bring you back to Memphis and to our hotel.
6/10 Satisfaisant
Patricia
24 avr. 2024
Patricia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for sharing your kind comments about our staff. We apologize that our hotel did not have some of the amenities or features that you prefer but we appreciate you selecting our hotel and giving us a try.
4/10 Médiocre
Amanda
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
We apologize that we did not meet your expectations during your stay. I thank you for sharing your experience so that we can be aware of our shortcomings and work towards constant improvement.
10/10 Excellent
Eunice
21 avr. 2024
Eunice
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 17 mai 2024
Thank you for the excellent rating, we appreciate you taking the time to share your feedback.
8/10 Bien
Joanna
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Joanna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for your kind words about our staff. I am glad that the room was comfortable. Your description of a premium room is correct, the square footage is the same as a standard room. Premium rooms are on the 4th or 5th floor therefore there is more sunlight with a view of Peabody or a downtown view that has the garage next door to us.
10/10 Excellent
Jean
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for sharing your experience and your kind words about our staff. I apologize that you did not feel safe while walking to Walgreen's. We appreciate you selecting our hotel during your visit to Memphis.
8/10 Bien
Thomas
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
We apologize for the maintenance issues you experienced with your room during your stay. Thank you for letting us know while you were here so that we could resolve it during your stay.
2/10 Horrible
Tiffiney, new orleans
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffiney
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
We apologize that your recent stay was unsatisfactory. We would love to hear about your experience so that we can do better each and every day. Our goal is to learn from our shortcomings and grow from them.
8/10 Bien
Mariya
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mariya
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Brian
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for staying with us during your visit to Memphis. I am so glad that you enjoyed your stay and that you had an opportunity to visit some of the great happenings in downtown Memphis.
2/10 Horrible
Jason
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 27 avr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. I was briefed on your incident, and I truly apologize that the errors of our team impacted you so greatly during your stay with us. I will try to reach out to you through the Expedia contact information to share more details with you.
8/10 Bien
sherrie
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sherrie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback from your stay. Your kind words about our staff and location means so much to us.
4/10 Médiocre
Crystal
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Crystal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
We apologize that there was a serious delay on your room being ready. We know this is a great inconvenience for you and we really do our best for this to not happen. Our valet service cost changed on April 1, 2024, and we updated the sites to reflect this.
2/10 Horrible
Zackery
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zackery
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We apologize that you had such a negative experience as we know waiting on a room is not pleasant. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Marianne
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
I hope you enjoyed walking in Memphis. Beale Street is such an easy walk from the hotel and we are so glad that you had an excellent stay and experience in our City. We appreciate the kind words about our staff that you shared.
10/10 Excellent
Lekichia
Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lekichia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Miranda Momon le 9 avr. 2024
Thank you so much, we are so glad you enjoyed your stay and hope to see you again.
10/10 Excellent
Fonda
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fonda
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for the excellent rating of your stay. We appreciate you taking the time to share this with others.
6/10 Satisfaisant
Channing
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Channing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for your rating of your stay and our hotel. We appreciate you selecting our hotel for your stay.
6/10 Satisfaisant
Charles
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for the excellent feedback on your stay. This is how we learn on what needs to be improved in our operations. I definitely understand your feedback on the design of the bathroom. I apologize that our staff took the pillow cases to the cleaners - we shared this information during our morning stand-ups so that our team is more conscience of personal pillows. I apologize for the room not being stocked properly with the amenities and the delay in getting this resolved. Again, thank you for sharing this as it is great information for us.
10/10 Excellent
Jerrica
1 avr. 2024
Jerrica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience. We hope that you will come back and visit us again.
10/10 Excellent
Shaun
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Miranda Momon le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Kenyata, Madison
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenyata
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Miranda Momon le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback
6/10 Satisfaisant
Tommy
26 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tommy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Miranda Momon le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback
10/10 Excellent
Melody
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melody
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Miranda Momon le 9 avr. 2024
We are so glad you enjoyed your stay with us
10/10 Excellent
Roland, Wheeling
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cynthia J le 28 avr. 2024
Thank you for staying with us. I am so glad that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Heriberto
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heriberto
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Melanie
8 mars 2024
Melanie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Tae
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tae
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
2/10 Horrible
michael, Detroit
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Brittany
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaion M. le 16 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Araceli
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Araceli
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Michele
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Thomas
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
8/10 Bien
rayon
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
rayon
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
8/10 Bien
Leah
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Alex
18 févr. 2024
Alex
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaion M. le 20 mars 2024
Thank you so much for your feedback.
10/10 Excellent
Michael W.
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael W.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
Justin
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Justin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
8/10 Bien
Melisa
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melisa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Kaion M. le 24 févr. 2024
Thank you so much for your feedback. WE appreciate your business!
10/10 Excellent
Brianna
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kaion M. le 6 févr. 2024
Thank you so much for your feedback.