Avis sur OYO Family Ranch at Melbourne FL
OYO Family Ranch at Melbourne FL
4055 Pinewood Rd, Melbourne, FL
Avis
6,0
6,8/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 sept. 2022
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de k le 20 oct. 2022
We never expect any of our guests to face this kind of problem. Since understanding the kind of hassle faced by our guests, we are highly apologetic. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Kate
2/10 Horrible
Edward
29 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en août 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid both OYO and Hotels.com
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Rosa
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rosa
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Simon le 13 juil. 2022
Hi, thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Simon
2/10 Horrible
Angelica
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Simon le 11 juil. 2022
Hi, thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Simon
10/10 Excellent
Kent
Voyage d’affaires
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Simon le 11 juin 2022
Thank you for rating us with such awesome words, Kent! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Simon
2/10 Horrible
Pedro
14 avr. 2022
Pedro
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Ammy le 15 avr. 2022
Lamentamos saberlo, Pedro. Gracias por notificarnos esta preocupación. Seguramente lo elevaremos al equipo correspondiente para que tome medidas correctivas y se asegure de que no se repita en el futuro. Saludos, Amelia.
10/10 Excellent
EVA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EVA
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Ammy le 11 avr. 2022
Hi, Eva! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
Erik
Voyage en famille
4 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad booking experience
Erik
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Philip le 4 avr. 2022
Hi Erik, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Philip
4/10 Médiocre
Adrian
8 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Adrian
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Jane le 9 févr. 2022
Sorry for the hassle you faced, Adrian! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Jane!
10/10 Excellent
Karen
13 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bring the kids!
Karen
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Jane le 14 janv. 2022
We appreciate your positive rating, Karen! We do take pride to serve our guests with an amazing experience. Regards, Jane!
10/10 Excellent
Oscar
Voyage en famille, Voyage en groupe
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oscar
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Jacob le 5 janv. 2022
Thank you for rating us highly, Oscar. We are glad to know that services offered by us meet your expectations and we will endeavour to keep it up. Regards, Jacob
10/10 Excellent
Petr
Voyage en famille
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petr
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Joey le 1 janv. 2022
Thank you so very much, Peter! Delighted to know you loved our services. Keep giving us the opportunity and we assure to never let you down. Regards, Joey
10/10 Excellent
Christina
Voyage en famille
15 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Jane le 16 déc. 2021
Thanks for such a lovely review, Christina! Delighted to know that you liked our services. Hope to welcome you again soon. Regards, Jane!
8/10 Bien
Barbara
Voyage d’affaires
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pleasant but needs fine tuning.
Barbara
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Cheshta le 28 nov. 2021
Thank you so much for the positive ranking, Barbara! Be assured, we have made a note of this concern to ensure a relaxed and enjoyable stay ahead. Regards, Ivy
8/10 Bien
Anna
Voyage d’affaires
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anna
Séjour de 18 nuits en novembre 2021
Réponse de Amina le 26 nov. 2021
Hi Anna, that is what we like to hear from our valued guest. Do give us another opportunity to delight you again. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Amina!
10/10 Excellent
Daniel
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Simon le 17 nov. 2021
Hi, Daniel! Thanks a lot for staying with us and rating us positively. Looking forward to hosting you soon. Regards, Simon
10/10 Excellent
Christina
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ammy le 2 oct. 2021
Hi, Christina! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
10/10 Excellent
Craig
Voyage d’affaires
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AN OUTSTANDING PROPERTY TO STAY AT!
Craig
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Noah le 9 sept. 2021
Hi, Craig! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
2/10 Horrible
brian
15 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
brian
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Jane le 15 juil. 2021
Hi, Brian! We are sorry to see that our guest is not completely satisfied. We promise to improve the services further and continue to make sure our valued guests are delighted. Regards, Jane!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
28 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Cheshta le 29 juin 2021
Hi, Daniel! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Jacob
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Jeremy le 17 mai 2021
Hi, thank you for spending your valuable time to rate us. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our continuous efforts to improve our services. Regards, Jeremy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Cheshta le 30 avr. 2021
Thank you for your appreciation. We hope to give you a consistent service every time. Regards, Jacob
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 avr. 2021
No show
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 21 avr. 2021
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Alex
2/10 Horrible
Herminio
15 avr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Herminio
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Leo le 26 avr. 2021
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Alex
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 avr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Phil le 15 avr. 2021
Hi, thank you for spending your valuable time to rate us. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our continuous efforts to improve our services. Regards, Phil
8/10 Bien
Janet
Voyage d’affaires
9 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allright, but not what Hotels.com presented.
Janet
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Marie le 18 mars 2021
Thanks for the positive rating, Janet! We feel thankful to have honest feedback from you. It will help us to a better level of expertise. Have a pleasant day! Regards, Marie!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 mars 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Matt le 18 mars 2021
Hi, thank you for spending your valuable time to rate us. As per the feedback, we can see that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our continuous efforts to improve our services. Regards, Matt
10/10 Excellent
Anita
1 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anita
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Marie le 7 mars 2021
Hi, Anita! It feels great to see that our guest had a nice stay. We will feel obliged if you give us a chance to serve again. Have an amazing day ahead. Regards, Marie!
2/10 Horrible
Christi
28 févr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christi
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Chris le 12 mars 2021
Hi, Christi! We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Christina!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Justin le 20 févr. 2021
Hi, delighted to see you liked our services. Keep this love coming Regards, Justin
10/10 Excellent
christopher
14 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend!
christopher
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Marie le 16 févr. 2021
Thank you for rating us with such awesome words, Christopher! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Marie!
4/10 Médiocre
stephen
31 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Marie le 1 févr. 2021
Hi, Stephen! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Marie!
2/10 Horrible
Frank
9 janv. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Frank
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Bella le 20 janv. 2021
Hi, Frank! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Bella!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de chris le 13 janv. 2021
Hi, Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Christina!
10/10 Excellent
Toshimitsu
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good
Toshimitsu
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Jim le 28 déc. 2020
Thank you so much for the charming rating Toshimitsu. Your review made our day. Have a great day ahead. Regards, Jim