Avis sur Lancemore Lindenderry Red Hill
Lancemore Lindenderry Red Hill
142 Arthurs Seat Road, Red Hill, VIC
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 19 mai 2024
Thank you very much for your lovely review. I do hope we can welcome you back in the very near future, thank you for booking via our trusted partner Expedia.
8/10 Bien
Fiona, Twickenham
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our spacious rooms and experienced excellent service from our staff. We apologize for any inconvenience caused by the shallow bathtub and appreciate your valuable input. We'll definitely take your comments into consideration to further enhance the experience for our guests. We hope to welcome you back again soon for an even more enjoyable stay!
10/10 Excellent
Jean-Richard
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you and your family had a wonderful getaway with us. It's delightful to know that you enjoyed the place, food, and the exceptional service from our staff. We can't wait to welcome you back for another memorable stay.
10/10 Excellent
Francine
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your lovely review. We do hope to welcome you back into the region very soon. Warmest regards,
10/10 Excellent
Lynda
24 févr. 2024
Lynda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your kind review. We do hope to welcome you back in the very near future. Very best,
8/10 Bien
Oriana
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oriana
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your review. We hope to welcome you back soon.
6/10 Satisfaisant
Torsten
8 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Schönes Hotel mit Schwächen
Torsten
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your review. I do hope we can welcome you back in the very near future if you are ever back in Australia.
10/10 Excellent
Isabella
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isabella
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back in the very near future.
10/10 Excellent
Colin
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your lovely review. We hope to see you back very soon.
8/10 Bien
Michael
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overpriced rooms
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for the review. We do hope to see you back ion the future. Our Garden and Linden rooms allow for extra room to enjoy the beautiful vistas.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to breath relax and enjoy.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 12 mai 2024
Thank you for your kind review.
10/10 Excellent
Loren
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de James Perkins - General Manager le 12 mai 2024
We look forward to welcoming you back soon. Thank you for the lovely review.
10/10 Excellent
Mongthanh
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mongthanh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
George
9 déc. 2023
George
Réponse de James Perkins - General Manager le 11 mai 2024
Thank you for your kind review. We do hope to welcome you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Peter
11 nov. 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Hannah
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful place hidden in the red hill area.
Hannah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Ajay, Pascoe Vale South
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ajay
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Lakis
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lakis
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Lyn
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Chris
Voyage en couple
19 sept. 2023
Les points forts : Équipements
Chris
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
David
18 sept. 2023
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Marcelle
Voyage en couple
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcelle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Tanya Bhandari le 27 août 2023
Dear Marcelle,Thank you for your lovely review and kind words. We have glad to note that you enjoyed our Embers & Wine experience by the open fire, a true winter delight! It was our pleasure to host you and hope to welcome you back when you are in the region next.Kindest Regards,Tanya BhandariAccommodation ManagerLancemore Lindenderry at Red Hill
10/10 Excellent
Hayley
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hayley
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Anna Maria Carmela
Voyage en couple
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna Maria Carmela
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Andrew le 6 juin 2023
Dear Traveler,Thank you so much for your review of our hotel and we are delighted you enjoyed your stay.Best wishes
6/10 Satisfaisant
Bradley
21 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Andrew le 23 mai 2023
Morning Bradley,Thank you very much for taking the time out to complete a review of our hotel .Your comments on Raquel's service is most appreciated and will be shared with her and we are glad you enjoyed the local wine. Please accept our sincere apologies in regards to the pool temperature and the dining room not being available. The team have been made aware of these issues and will rectify the same .We do hope we will be another opportunity to welcome you back to Lancemore Lindenderry in the not too distant future.Kind regardsAndrewGeneral ManagerLancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Chrisy
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrisy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de andrew le 6 juin 2023
Hi Chrissy,Thanks you so much for posting a review. We are delighted to hear you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you back again,
4/10 Médiocre
Elvira
Voyage en couple
19 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elvira
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Lisa
12 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de LLRHGM le 17 mars 2023
Good morning LisaThank you for the five star review – thrilled you enjoyed your time with us.SincerelyNiel MasonGeneral Manager Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Paul
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de LLRHGM le 15 févr. 2023
Good morning Paul,Thank you for the five star review. We are thrilled you enjoyed your time with us. I also appreciate the nod to our staff for their service delivery – it is a magical place to work and we enjoy coming down that driveway everyday to share stories with our guests.We all look forward to welcoming you in again soon.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Sam
Voyage en couple
26 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de LLRHGM le 4 févr. 2023
Good morning Sam ,Thank you for the review. We are thrilled you enjoyed your time with us.Going to use the opportunity to highlight recent AGFG awarding The Dining Room 15 points (two hats) taking us to equal third restaurant on the Peninsula. To celebrate, we are offering a “Highlights” 3 course option and introducing a Sunday Brunch. All looking to widen exposure of Chef’s incredible skills. Hoping word spreads wide.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Karen
15 janv. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de LLRHGM le 17 janv. 2023
Good morning Karen,Thank you for the 10/10 review. We are delighted you enjoyed your time with us here in Red Hill.It's my absolute pleasure to inform you that The Dining Room at Lancemore Lindenderry Red Hill has been awarded an AGFG Chef Hat for 2023! Chef Diego, Julian and their respective teams thank you for the support in allowing us to deliver a product and service experience to achieve this wonderful moment of success ausgoodfood / agfgSincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
8/10 Bien
Georgina, London
Voyage en couple
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Georgina
Réponse de LLRHGM le 17 janv. 2023
Good morning Georgina,Thank you for the kind review and thank you for choosing to stay with us over the holidays. Wishing you safe travels back to the UK and I hope we have the opportunity to welcome you in again.Tank you also for the nod to our restaurant – The Dining Room. It's my absolute pleasure to inform you that The Dining Room at Lancemore Lindenderry Red Hill has been awarded an AGFG Chef Hat for 2023! Chef Diego, Julian and their respective teams thank you for the support in allowing us to deliver a product and service experience to achieve this wonderful moment of success ausgoodfood / agfgSincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Rosa
Voyage en couple
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa
Réponse de LLRHGM le 4 févr. 2023
Good morning Rosa,Thank you for the review. On behalf of Lucy and her team on the desk, Chef and his brigade and Julian and his Dining Room team, we all look forward to welcoming you in again.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Jacob
27 déc. 2022
Jacob
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de LLRHGM le 30 déc. 2022
Good morning Jacob,Thank you so much for the five star review (10 out of 10) on this forum. Happy New Year.Wishing you all a safe, happy and prosperous 2023.SincerelyNiel MasonGeneral Manager Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Harry
23 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de LLRHGM le 5 nov. 2022
Good morning Harry,Thank you for the very kind five star review.On behalf of Lucy and her team, Lennie, Raquel and Fiona – what a delight to receive this feedback. So pleased you enjoyed your time with us. SincerelyNiel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
8/10 Bien
Kym
Voyage en couple
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kym
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de LLRHGM le 29 sept. 2022
Good morning Kym,Thank you for the review and lovely feedback.Apologies again for the pool; we have certainly attempted to let all guests know well in advance of their arrival and sorry we didn’t get through to you. We have been very fortunate given the relationship with our suppliers to have fast tracked a new heater and it will be installed Wednesday (almost four weeks ahead of forecasted arrival). And, it was Lisa who looked after you and she is most appreciative of the feedback here.Glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soonSincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
22 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de LLRHGM le 23 sept. 2022
Good morning Julie,Thanks for staying with us and for the five star review – this is awesome.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
9 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de LLRHGM le 13 sept. 2022
Good morning William,Thank you for the review and your nod to our amazing staff – the recognition very much appreciated. Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Martin
28 août 2022
Martin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de LLRHGM le 30 août 2022
Good morning Martin,Thank you for the five-star review- it is really appreciated by us and we are thrilled you enjoyed your time with us here in red Hill.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Michelle
14 août 2022
Michelle
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de LLRHGM le 20 août 2022
Good morning Michelle,Very kind, thank you for the 10 out of 10 review. Looking forward to welcoming you in again.Sincerely,Niel MasonGeneral Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Nick
26 juil. 2022
Nick
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de LLRHGM le 12 août 2022
Good morning Nick,
Thank you for the five star review.
All of us very much appreciating you choosing to stay and delighted you enjoyed your time with us here in Red Hill.
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Andryei
16 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andryei
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Kate
Voyage en couple
25 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de LLRHGM le 14 juin 2022
Good morning Kate ,
Thank you for the kind review.
We appreciate you staying with us here in Red Hill.
Until we see you again, safe travels
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Anushka
Voyage en famille
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anushka
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de LLRHGM le 14 juin 2022
Good morning Anushka,
Thank you for the kind review.
I am so sorry about killing the serenity with the wood chipper – we’ve been waiting for him since the storms in October and too scared to send him away. Hoping you were able to enjoy the property once that all settled down.
Until we see you again, safe travels
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
8/10 Bien
Matt
Voyage en couple
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Michael
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de LLRHGM le 20 juil. 2022
Hello Michael
Thank you for your kind 5 star review here.
We look forward to welcoming you in again.
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Tamara
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de LLRHGM le 20 juil. 2022
Good morning Tamara,
Thank you for staying with us and we are delighted to receive the 5 Star review
Glad you enjoyed your time on the Peninsula and we all look forward to welcoming you in again
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill
10/10 Excellent
Adrianne
21 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrianne
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de LLRHGM le 20 juil. 2022
Hello Adrianne
Thank you for your kind 5 star review here.
We look forward to welcoming you in again.
Sincerely,
Niel Mason
General Manager – Lancemore Lindenderry Red Hill