Espace de soins pour les couples, sauna, bain à remous, hammam

Avis sur Movich Hotel Las Lomas

4 out of 5
Movich Hotel Las Lomas
Glorieta Aeropuerto Internacional, Jose Maria Cordova, Rionegro, Antioquia

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 655 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 198 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 72 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 43 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 1002." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hotel a 2 minutes de l'aeroport Bon restaurant ,dans un beau cadre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Merci beaucoup, Xavier, pour votre avis sur le Movich Hotel Las Lomas. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel, en particulier sa proximité avec l'aéroport. Nous sommes également heureux que vous ayez aimé notre restaurant et son cadre agréable. Votre commentaire amical est très apprécié et nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

8/10 Bien

frédéric van

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 25 janv. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

8/10 Bien

frédéric van

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel super personnel extra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 18 déc. 2023
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Frederic

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 29 mars 2023
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. Please excuse the inconveniences

6/10 Satisfaisant

Mauricio

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel confortable et spacieux
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de General Manager le 23 mars 2022
Dear Ludovic We thank you for the comments and for taking your time to share your experience in Movich Las Lomas hotel. . We hope to see you back here. Yours sincerely, Luis Alfonso Sosa H. General Manager

10/10 Excellent

Sylvaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Gerencia le 21 juin 2021
Apreciad@ Agradecemos el tiempo tomado para dejarnos saber sus comentarios, para nosotros son muy importantes; Esperamos tener el gusto de volver a recibirl@ en el hotel. Muchas gracias,

8/10 Bien

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfait
tres stisfait, confortable et proche de l'Aeroport
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Richard le 12 févr. 2020
Respectée Richard. Merci de nous avoir contactés pour nous parler de votre expérience. C'est un honneur pour nous de vous avoir comme invité, c'est pourquoi nous voulons vous offrir le meilleur de nos services, il n'y a rien de plus gratifiant que cela se reflète dans chacun de vos commentaires, car nous apprécions et considérons votre opinion, nous nous sentons très honoré pour votre visite, nous continuons à travailler pour être meilleur à chaque fois.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Brenda Arcila le 30 avr. 2019
Estimado, Gracias por elegir los hoteles Movich para este y sus próximos viajes como su mejor opción en la ciudad de Rio Negro, es un honor contar con usted como nuestro invitado, su calificación es muy importante para nosotros.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Hotel proche de l aeroport tres pratique pour un vol. Situation en foret tres agreable. Cependant le personnel n était pas specialement accueillant, le plafond de la chambre n etait pas peint et la chambre était beaucoup trop bruyante pour le prix. On entend la tv du voisin ainsi que les animaux crier ou encore les gens parler dans le couloir.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Brenda Arcila le 18 mars 2019
cher, Nous apprécions les commentaires que vous nous faites à propos de votre séjour à l'hôtel Movich las Lomas. Votre commentaire nous permet de générer des mesures correctives immédiates pour éviter que de telles situations ne se reproduisent à l'avenir, afin que notre équipe puisse garantir le fonctionnement optimal de nos installations, Faire en sorte qu'ils se sentent chez eux est notre tâche et dépasser leurs attentes, notre plus grand défi. Nous espérons vous recevoir à nouveau pour vous montrer notre intérêt à nous améliorer.

6/10 Satisfaisant

Jose, Miami

Les points forts : Propreté et personnel et service
the hotel is great. AC did not work in any of the two rooms i was moves to. Very very hot. Although the property is amazing and staff great I would not stay there again given the AC did not worked.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Hello Jose, thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas. It's disappointing to hear about the AC issue, despite the property and staff being great. Your feedback will be helpful us to to make things better every day

10/10 Excellent

Lawrence, Orlando

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable. Convenient.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Carlos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
One of my favorite hotels.. Love this place , great vibe staff is Outstanding 10 out of 10.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

6/10 Satisfaisant

Matthew

Despite late arrival check-in, room given had a broken shower water handle amd only provided cold water. Also, toilet had long hairs on it probably left from cleaning staff, and some furmiture pieces out of place. I usually stay here often, super friendly staff, great breakfast service, and so close to airport with hotel provided transportation.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you for the review, Matthew. We apologize for the inconveniences during your stay at Movich Hotel Las Lomas. We appreciate your loyalty and feedback. We will address the issues mentioned with our team to ensure a better experience in the future. We are glad you found our staff friendly, enjoyed the breakfast service, and liked the convenient airport transportation.

10/10 Excellent

Pierre

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel! Super friendly and helpful staff! 10/10 would book again here.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

8/10 Bien

Kadi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The staff were very nice. We didn't know how to work the tv no instructions on it. So we couldn't watch tv. The wifi i had to keep asking for the password as its not given to you at check in. I went o the receptionist twice as my card stop working for my room.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas, Kadi. It's great to hear that the staff were friendly towards you, despite the inconveniences you faced with the TV, wifi, and room card. Your feedback is valuable for both the hotel and future guests.

10/10 Excellent

Tim

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My room was large and well laid out. Food at the restaurant was great. Had a nice spa on site very was a great visit.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Movich Hotel Las Lomas. We're glad to hear that you enjoyed your spacious room, the delicious food at the restaurant, and the relaxing spa. We hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Stephen

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

mary

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional staff and service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you for your kind words, Mary! We are thrilled to hear that you enjoyed the exceptional staff and service at Movich Hotel Las Lomas. Your recommendation is greatly appreciated. We hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Nora, Santa Monica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful, garden setting. Nice buffet breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you, Nora, for your review of Movich Hotel Las Lomas. It's great to hear you enjoyed the beautiful garden setting and the nice buffet breakfast. Your feedback is valuable for other travelers looking for a cozy and pleasant stay.

10/10 Excellent

Yaneth

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is nice, the staff are kind and whatever you need they do it right away, at the beginning it was kind complicate, because the hotel was totally full and they don’t have any crib available, was very frustrated, but in the end, they solved the problem to bring another crib from another hotel movich, and everyone was happy, and so thankful for all staff did for us and our baby.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas. It's lovely to hear that the staff were helpful and went out of their way to accommodate your needs, even during a busy time. It's great to see appreciation for their efforts.

10/10 Excellent

SEBASTIÁN

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Monica

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Horace Dudley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The breakfast was included
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

claudia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Professional staff Hotel well kept
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Joan, Hollywood

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
As always very satisfied with the hotel service, location & accommodations.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you, Joan, for sharing your positive feedback about Movich Hotel Las Lomas. We are glad to hear that you were satisfied with the service, location, and accommodations. Your review is much appreciated!

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hermoso hotel de ambiente campestre muy cerca al aeropuerto. Servicios completos. Muy bien atendido.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
¡Gracias por compartir tu opinión sobre el Movich Hotel Las Lomas! Es genial saber que disfrutaste de un ambiente campestre cerca del aeropuerto, con servicios completos y una excelente atención. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!

10/10 Excellent

Thomas, St Petersburg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

4/10 Médiocre

Carolyn

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room condition was shabby. There was a sting musty/mold odor in the room. The hardware on the bathroom door was loose, and the furniture (table tops) appeared damaged. The bed was comfortable enough. No instructions on how to work the tv were available and it wasn’t intuitive. The best thing about it was the staff. They were extremely kind and helpful.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your detailed review, Carolyn. It's great to hear that the staff at Movich Hotel Las Lomas were extremely kind and helpful. Your feedback has been duly noted. Please accept our apology for all the inconveniences that you had in the stay

10/10 Excellent

Ana Moran-Gale

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

6/10 Satisfaisant

Andres

Les points forts : Propreté et personnel et service
Ac wasn’t working correctly. I asked for a sorry and got one with a handicap shower . Looked horrible. The room only had 2 towels. And 3 hangers. Tried calling the spa to reserve a Massage several times. No body answered. Asked for a bucket of ice, got 2 glasses with ice. Ordered beers and some sparkling water, they came room temperature.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback, Andres. We are sorry for the inconveniences you experienced during your stay at Movich Hotel Las Lomas. Your comments will be shared with our team for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 Excellent

Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
VERY CLOSE TO AIRPORT
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Sandra M. Sanchez

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Melisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Gloria, Coral Springs

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport, easy to communicate for the shuttle to the airport
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Francisco

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Andrés

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

6/10 Satisfaisant

Dalis A

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Buen hotel, deben mejorar el servicio
El hotel se encuentra en buen estado, las habitaciones son cómodas y el desayuno estuvo muy variado y con alta calidad en sus alimentos; sin embargo, el servicio dista mucho de un hotel 5; estrellas, específicamente el recibido en las zonas húmedas.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Gracias por compartir tu experiencia en el Movich Hotel Las Lomas, Dalis A. Nos alegra saber que encontraste las habitaciones cómodas y el desayuno variado y de alta calidad. Tomamos en cuenta tu comentario sobre el servicio en las zonas húmedas y trabajaremos para mejorarlo. Agradecemos tu amable tono al expresar tu opinión y esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro.

10/10 Excellent

GABRIEL, Miami

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Geneva

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great! Super convenient
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

8/10 Bien

Liliana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very pretty outdoor view, good location
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

GABRIEL, Miami

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

6/10 Satisfaisant

Isabel

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
El servicio perverso. No parece un hotel 5 strellas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
¡Hola Isabel! Lamentamos escuchar que tu experiencia en el Movich Hotel Las Lomas no fue satisfactoria. Nos esforzamos por brindar un servicio amable y de calidad a nuestros huéspedes. Tomaremos en cuenta tus comentarios para mejorar en el futuro. Agradecemos tu feedback y esperamos que nos des la oportunidad de ofrecerte una experiencia mejor en tu próxima visita. ¡Gracias por tu tiempo y preferencia!

10/10 Excellent

juan maria andres

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Sandra M. Sanchez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

James

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s still my favorite hotel in Medellin/Rionegro
This is a very beautiful resort-like hotel. It’s probably the best hotel in Medellin. It has been getting increasing more expensive over the years. The hotel rates and the restaurants are getting more expensive every visit which I don’t like. The old section of the hotel is starting to show wear. Drawers not closing, worn furniture, etc. Bit it’s still the best hotel in town. I would like it if they would include a room service menu and phone directory in the rooms. There are some newer hotels close by. But the Movich is by far the #1 hotel in the Rionegro - Medellin area. I’ve stayed in all of the high-end hotels in Rionegro and Medellin. It’s pretty hard to beat the Movich. But I feel it’s a $75 a night hotel for their basic room. Any more than that is price gouging and that can be said for those airport hotels charging $130 or $160 a night. It’s Colombia, not Miami’s South Beach.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your review, James. We appreciate your feedback on Movich Hotel Las Lomas. While you find it to be the best hotel in the area, you mentioned some concerns about the increasing prices and the wear in the old section. We will make note of your suggestions regarding a room service menu and phone directory in the rooms. Your feedback will help us improve the overall experience for our guests. Thank you for choosing Movich Hotel Las Lomas.

10/10 Excellent

Roland

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel near the airport. Everything top!
All perfect. Great breakfast, nice Hotel, huge with many extras, all in all a great deal
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your review, Roland. We appreciate your positive feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel, Movich Hotel Las Lomas. We take pride in our great breakfast, nice hotel facilities, and the extra amenities we offer. It's good to know that you had a great experience overall. We hope to welcome you back again in the future. Have a wonderful day!

10/10 Excellent

María Eugenia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression

10/10 Excellent

Luis f

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression