Avis sur Movich Hotel Las Lomas
Movich Hotel Las Lomas
Glorieta Aeropuerto Internacional, Jose Maria Cordova, Rionegro, Antioquia
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Merci beaucoup, Xavier, pour votre avis sur le Movich Hotel Las Lomas. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel, en particulier sa proximité avec l'aéroport. Nous sommes également heureux que vous ayez aimé notre restaurant et son cadre agréable. Votre commentaire amical est très apprécié et nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.
8/10 Bien
frédéric van
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
frédéric van
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 25 janv. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 Bien
frédéric van
Voyage en couple
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
frédéric van
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 18 déc. 2023
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Frederic
9 mars 2023
Frederic
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 29 mars 2023
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. Please excuse the inconveniences
6/10 Satisfaisant
Mauricio
1 juin 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Mauricio
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
ludovic
16 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ludovic
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de General Manager le 23 mars 2022
Dear Ludovic
We thank you for the comments and for taking your time to share your experience in Movich Las Lomas hotel.
.
We hope to see you back here.
Yours sincerely,
Luis Alfonso Sosa H.
General Manager
10/10 Excellent
Sylvaine
26 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvaine
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Gerencia le 21 juin 2021
Apreciad@
Agradecemos el tiempo tomado para dejarnos saber sus comentarios, para nosotros son muy importantes;
Esperamos tener el gusto de volver a recibirl@ en el hotel.
Muchas gracias,
8/10 Bien
Richard
Voyage d’affaires
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfait
Richard
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Richard le 12 févr. 2020
Respectée Richard. Merci de nous avoir contactés pour nous parler de votre expérience. C'est un honneur pour nous de vous avoir comme invité, c'est pourquoi nous voulons vous offrir le meilleur de nos services, il n'y a rien de plus gratifiant que cela se reflète dans chacun de vos commentaires, car nous apprécions et considérons votre opinion, nous nous sentons très honoré pour votre visite, nous continuons à travailler pour être meilleur à chaque fois.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Brenda Arcila le 30 avr. 2019
Estimado,
Gracias por elegir los hoteles Movich para este y sus próximos viajes como su mejor opción en la ciudad de Rio Negro, es un honor contar con usted como nuestro invitado, su calificación es muy importante para nosotros.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Brenda Arcila le 18 mars 2019
cher,
Nous apprécions les commentaires que vous nous faites à propos de votre séjour à l'hôtel Movich las Lomas. Votre commentaire nous permet de générer des mesures correctives immédiates pour éviter que de telles situations ne se reproduisent à l'avenir, afin que notre équipe puisse garantir le fonctionnement optimal de nos installations, Faire en sorte qu'ils se sentent chez eux est notre tâche et dépasser leurs attentes, notre plus grand défi.
Nous espérons vous recevoir à nouveau pour vous montrer notre intérêt à nous améliorer.
6/10 Satisfaisant
Jose, Miami
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Hello Jose, thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas. It's disappointing to hear about the AC issue, despite the property and staff being great. Your feedback will be helpful us to to make things better every day
10/10 Excellent
Lawrence, Orlando
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Carlos
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
6/10 Satisfaisant
Matthew
23 avr. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you for the review, Matthew. We apologize for the inconveniences during your stay at Movich Hotel Las Lomas. We appreciate your loyalty and feedback. We will address the issues mentioned with our team to ensure a better experience in the future. We are glad you found our staff friendly, enjoyed the breakfast service, and liked the convenient airport transportation.
10/10 Excellent
Pierre
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Robert
7 avr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 8 mai 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 Bien
Kadi
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kadi
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas, Kadi. It's great to hear that the staff were friendly towards you, despite the inconveniences you faced with the TV, wifi, and room card. Your feedback is valuable for both the hotel and future guests.
10/10 Excellent
Tim
Voyage d’affaires
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Movich Hotel Las Lomas. We're glad to hear that you enjoyed your spacious room, the delicious food at the restaurant, and the relaxing spa. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Stephen
16 mars 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
mary
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you for your kind words, Mary! We are thrilled to hear that you enjoyed the exceptional staff and service at Movich Hotel Las Lomas. Your recommendation is greatly appreciated. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Nora, Santa Monica
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nora
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you, Nora, for your review of Movich Hotel Las Lomas. It's great to hear you enjoyed the beautiful garden setting and the nice buffet breakfast. Your feedback is valuable for other travelers looking for a cozy and pleasant stay.
10/10 Excellent
Yaneth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yaneth
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you for sharing your experience at Movich Hotel Las Lomas. It's lovely to hear that the staff were helpful and went out of their way to accommodate your needs, even during a busy time. It's great to see appreciation for their efforts.
10/10 Excellent
SEBASTIÁN
11 mars 2024
SEBASTIÁN
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Monica
10 mars 2024
Monica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 10 avr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Horace Dudley
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horace Dudley
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
claudia
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
claudia
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Joan, Hollywood
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you, Joan, for sharing your positive feedback about Movich Hotel Las Lomas. We are glad to hear that you were satisfied with the service, location, and accommodations. Your review is much appreciated!
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
¡Gracias por compartir tu opinión sobre el Movich Hotel Las Lomas! Es genial saber que disfrutaste de un ambiente campestre cerca del aeropuerto, con servicios completos y una excelente atención. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!
10/10 Excellent
Thomas, St Petersburg
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 12 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
4/10 Médiocre
Carolyn
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your detailed review, Carolyn. It's great to hear that the staff at Movich Hotel Las Lomas were extremely kind and helpful. Your feedback has been duly noted. Please accept our apology for all the inconveniences that you had in the stay
10/10 Excellent
Ana Moran-Gale
22 févr. 2024
Ana Moran-Gale
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
6/10 Satisfaisant
Andres
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andres
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback, Andres. We are sorry for the inconveniences you experienced during your stay at Movich Hotel Las Lomas. Your comments will be shared with our team for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Angela
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Sandra M. Sanchez
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra M. Sanchez
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Melisa
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Gloria, Coral Springs
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 26 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Francisco
11 févr. 2024
Francisco
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Andrés
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrés
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
6/10 Satisfaisant
Dalis A
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Buen hotel, deben mejorar el servicio
Dalis A
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Gracias por compartir tu experiencia en el Movich Hotel Las Lomas, Dalis A. Nos alegra saber que encontraste las habitaciones cómodas y el desayuno variado y de alta calidad. Tomamos en cuenta tu comentario sobre el servicio en las zonas húmedas y trabajaremos para mejorarlo. Agradecemos tu amable tono al expresar tu opinión y esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
GABRIEL, Miami
8 févr. 2024
GABRIEL
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 27 mars 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Geneva
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneva
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
8/10 Bien
Liliana
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liliana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 13 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
GABRIEL, Miami
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GABRIEL
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
6/10 Satisfaisant
Isabel
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Isabel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
¡Hola Isabel! Lamentamos escuchar que tu experiencia en el Movich Hotel Las Lomas no fue satisfactoria. Nos esforzamos por brindar un servicio amable y de calidad a nuestros huéspedes. Tomaremos en cuenta tus comentarios para mejorar en el futuro. Agradecemos tu feedback y esperamos que nos des la oportunidad de ofrecerte una experiencia mejor en tu próxima visita. ¡Gracias por tu tiempo y preferencia!
10/10 Excellent
juan maria andres
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
juan maria andres
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Sandra M. Sanchez
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra M. Sanchez
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
James
Voyage en groupe
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s still my favorite hotel in Medellin/Rionegro
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your review, James. We appreciate your feedback on Movich Hotel Las Lomas. While you find it to be the best hotel in the area, you mentioned some concerns about the increasing prices and the wear in the old section. We will make note of your suggestions regarding a room service menu and phone directory in the rooms. Your feedback will help us improve the overall experience for our guests. Thank you for choosing Movich Hotel Las Lomas.
10/10 Excellent
Roland
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel near the airport. Everything top!
Roland
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your review, Roland. We appreciate your positive feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel, Movich Hotel Las Lomas. We take pride in our great breakfast, nice hotel facilities, and the extra amenities we offer. It's good to know that you had a great experience overall. We hope to welcome you back again in the future. Have a wonderful day!
10/10 Excellent
María Eugenia
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
María Eugenia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression
10/10 Excellent
Luis f
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis f
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Milena Cárdenas - General Manager le 5 févr. 2024
Thank you very much for taking a few minutes to qualify on our accommodation. We are very happy to know that our Hotel has made such a good impression