Avis sur Selah Garden Hotel Manila
Selah Garden Hotel Manila
PARK AVENUE STREET SAN RAFAEL,2715, Pasay, MNL
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Alain
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
4/10 Médiocre
Marine
16 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Marine
Séjour de 1 nuit en août 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du Bruit toutes la nuit, restaurant nul.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Alain
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good time !
Alain
Séjour de 4 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de zeny le 23 mai 2018
Thank you and we appreciate your sound and just comment for our hotel. And all your suggestions will be address properly for the good of our hotel. Thank you.
8/10 Bien
Jean-Philippe
17 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Philippe
Réponse de DDP le 18 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for your comment. It is nice to know that you appreciated our hotel has to offer. Thank you for choosing to stay in our hotel and also for taking the time to write a review and we look forward to your next visit.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Michel
1 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 févr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2021
2/10 Horrible
Medwin
22 nov. 2020
Medwin
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
10/10 Excellent
Kevin, Caloocan city
Voyage en famille
10 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
ShyTraveler, Texas
Voyage d’affaires
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ShyTraveler
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
10/10 Excellent
Kevin, Caloocan, PH
1 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Cynthia
24 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Friendly and Accomodating.
Cynthia
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
jim/gin, Sacto, CA
14 juil. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
jim/gin
Séjour de 6 nuits en juillet 2020
2/10 Horrible
Judith, New Jersey
Voyage en famille
9 juil. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Judith
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Raymond le 11 juil. 2020
Hello Judith... Thank you for your valued feedback. We had contacted your sister-in-law to address these concerns. She accepts our explanation and have provided us a revised review which we would gladly share with you. We look forward to your next stay at the Selah Garden Hotel.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 juin 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en mars 2020
Réponse de Leah le 21 avr. 2020
Dear ZEN Guest,
Thank you for sharing with us your experience! We're happy that we were able to have served you during this time of crisis. Your feedback will surely help us to continuously improve the services we provide. We hope you stay with us again!
Stay safe always,
Leah
8/10 Bien
Michael
5 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
1 day stay
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Leah le 27 avr. 2020
Dear Michael,
Thank you so much for taking the time to write this review! We're really happy to hear all the compliments you have for us. This really means a lot! However, we want to apologize for the inconvenience you've experienced during this stay. Please be assured that this has been shared with our team to be taken into account for our further improvement. Obsession with providing an outstanding customer experience at the lowest prices is what sets ZEN apart from most budget hotels. We hope you book with us again!
Best Regards,
Leah
8/10 Bien
Reina Mae
Voyage en famille
1 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reina Mae
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Leah le 28 avr. 2020
Dear ZEN Guest,
Thank you for writing this feedback and for bringing this to our attention. We sincerely apologize if you've had an unpleasant stay with us. This isn't our signature ZEN experience. Please be assured that this feedback won't go unnoticed and that our team had investigated this to make sure the necessary actions are taken. We hope you can give us another chance and stay with us again to be able to serve you our best!
Kindest Regards,
Leah
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Not worth it
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Leah le 28 avr. 2020
Dear ZEN Guest,
Thank you so much for taking the time to write this review! We're really happy to hear all the compliments you have for us. This really means a lot! However, we want to apologize for the inconvenience you've experienced during this stay. Please be assured that this has been shared with our team to be taken into account for our further improvement. Obsession with providing an outstanding customer experience at the lowest prices is what sets ZEN apart from most budget hotels. We hope you book with us again!
Best Regards,
Leah
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Bea le 29 déc. 2019
Dear ZEN Guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay.
We apologize that the room you stay was not in the best condition, as that is not our usual ZEN experience. To maintain the satisfaction of our guest, we regularly audit every room and provide deep cleaning services, fulfill amenities and facilities when needed. Our auditors will visit the property this week and take necessary measures to ensure this doesn’t happen again. Hope to see you soon for a better memories to share.
Best regards,
Bea
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 déc. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Bea le 29 déc. 2019
Dear ZEN Guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We are sorry to know that you didn't like your stay with us this time; we can assure you that we are continuously working on improving our customer experience and your feedback is helping us and we will re-audit the property within the next 2 weeks to make sure everything is good for our customers' comfort.
Best regards,
Bea
2/10 Horrible
John, toronto
Voyage en groupe, Voyage en couple
4 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear John,
Thank you for sparing the time to review your stay. We are very alarmed to hear about your experience. Please be assured that this has not happened before. We are truly sorry for the inconvenience, we will investigate this matter with our team and manager. If you find it possible, please send us what happened in details to our email regarding of some chargers during your stay and It is unfortunate that the noise affected your stay but we can assure you that we have taken this into account for further improvement.
Best regards,
Bea
8/10 Bien
Christine
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear Christine,
Thank you for choosing The Selah Garden. We really appreciate that you took the time to send valuable comments about your stay at our hotel. Your willingness to share your thoughts is appreciated as we strive to improve with each and every stay.
Best regards,
Bea
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear ZEN Guest,
Thank you very much for such a positive feedback! We’re very happy to hear that you enjoyed your stay and satisfied in our services. As the top rated budget hotel in Asia, we pride ourselves in providing the best value of money for your stays.
Best regards,
Bea
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 nov. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Review Management Associate-Bea le 7 nov. 2019
Dear ZEN Guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We're sorry to know that the experience of staying with us was overshadowed by the noises near beside your room. Also, the wifi is not in the good condition. Please be assured that we have shared this review with our respective team to be taken into further action.
Best regards,
Bea
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Review Management Associate-Bea le 7 nov. 2019
Dear ZEN Guest,
Thank you very much for taking the time to review your stay. we are very sorry for what you experience during your stay with us. Please be assure that we always spray the rooms with mosquito repellent upon preparing the room, should you need more please do not hesitate to ask our staff.
Best regards,
Bea
6/10 Satisfaisant
Elias
15 oct. 2019
Elias
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Jayden
Voyage en famille
1 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayden
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Management Operations-Associate-Bea le 24 oct. 2019
Dear Jayden,
Thank you very much for taking the time to review your stay. We can assure you that we are already working on uploading more pictures on our page to make sure our future guests are aware of the room's condition.Despite this, we hope to be able to welcome you back and provide you with better experience.
Best regards,
Bea
8/10 Bien
Gabe
Voyage en groupe
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabe
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Miles
Voyage en famille
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miles
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
4/10 Médiocre
Heebum
19 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
서비스는좋네요
Heebum
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
2/10 Horrible
Lyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyn
Séjour de 2 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019