Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Selah Garden Hotel Manila

3.5 out of 5
Selah Garden Hotel Manila
PARK AVENUE STREET SAN RAFAEL,2715, Pasay, MNL

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 47 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 93 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 37 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 19 avis sur 217." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

Eric Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

Marine

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du Bruit toutes la nuit, restaurant nul.
Franchement horrible, même pour le prix.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
service genial, chambres confortables et miscine agreables.une pause sympa a manille
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good time !
Propre, service impeccable, wi-fi correct, personnel A1 et piscine très propre et grande. Hôtel très confortable note de 8.7 / 10
Séjour de 4 nuits en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix.
Personnel trés acceuillant. Petit bemol sur la chambre (triple room): elle etait sensée avoir un frigo, mais n'en avait pas. Ca a l'air d'etre une erreur des sites de bookings. Sinon tres confortable. Excellent rapport qualité prix, l'hotel peut reserver taxi et autres sans faire de la surfacturasion excessive. Wifi pas toujours tres stable dans la chambre (c'etait bien dans le lobby - ca doit dependre des chambres).
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de zeny le 23 mai 2018
Thank you and we appreciate your sound and just comment for our hotel. And all your suggestions will be address properly for the good of our hotel. Thank you.

8/10 Bien

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel avec une bonne piscine. Mais je suis tombé sur un week end avec jour férié. Donc bcp de monde et pas mal de bruit. Mais c’est un hôtel agréable, propre et tout confort. Le Staff est jeune et plein de bonne volonté. Je le conseille mais réservez en avance car les prix montent vites.........
Réponse de DDP le 18 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for your comment. It is nice to know that you appreciated our hotel has to offer. Thank you for choosing to stay in our hotel and also for taking the time to write a review and we look forward to your next visit.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel agréable, cuisine simple de niveau correct

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en février 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en février 2021

2/10 Horrible

Medwin

Séjour de 3 nuits en novembre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 Excellent

Kevin, Caloocan city

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My stay was supeeeerb and I cannot deny that this, by far, was the best hotel I've stayed in here in Manila. The service is good and very accomodating. The staff is very polite and kind, they are always willing to serve. The rooms are very clean and is a perfect place to stay if you want to relax. :)
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 Excellent

ShyTraveler, Texas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breather amidst all the negative things going around ... people are pleasant and cheerful. Comfortable Ambience , food is great and clean (worth the money and delivered right to my room :)) Disinfecting is done very frequently
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

Kevin, Caloocan, PH

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A true sample of excellent hospitality! Would highly recommend this place to family and friends. An oasis in the middle of the city. The overall standard of the hotel and the exceptional service from the staff was great! I will certainly be staying here again.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Cynthia

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Friendly and Accomodating.
This is just my first day, so far, I like it. Everyone are so helpful and very friendly, and very accomodating. I told my friends about this hotel already, I'm sure I will be coming back.
Séjour de 3 nuits en juillet 2020

8/10 Bien

jim/gin, Sacto, CA

Les points forts : Propreté et personnel et service
reasonably descent and clean. helpful housekeeping crew.
Séjour de 6 nuits en juillet 2020

2/10 Horrible

Judith, New Jersey

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
I booked this hotel for my sister in law as a place to stay while waiting for her COVID result for 4 days / 3 nights (7/6-7/9).She had to check in early as the testing was done early and was charged 1500 pesos and had to check out late since the results just came in and was charged 2500 pesos. This is double of what I paid online $20/ night which is ridiculous. The hotel should have taken into account the amount that was paid during booking and not charge her like a walk-in. Very poor customer service in this time of pandemic
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Raymond le 11 juil. 2020
Hello Judith... Thank you for your valued feedback. We had contacted your sister-in-law to address these concerns. She accepts our explanation and have provided us a revised review which we would gladly share with you. We look forward to your next stay at the Selah Garden Hotel.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Aufgrund des lockdown und der Ausgangssperre konnte ich mich kaum in der Stadt bewegen. Ich bin dann auch bereits am 20. März abgereist mit einem Flieger der Bundesregierung, gehört zum Rückholprogramm für Touristen von der Bundesregierung. Besteht die Möglichkeit Geld zurückzu bekommen? Ich habe aufgrund Covid-19 nur 7 Nächte im Hotel verbracht und nicht 13 wie bereits bezahlt. mfg Harald Otto
Séjour de 13 nuits en mars 2020
Réponse de Leah le 21 avr. 2020
Dear ZEN Guest, Thank you for sharing with us your experience! We're happy that we were able to have served you during this time of crisis. Your feedback will surely help us to continuously improve the services we provide. We hope you stay with us again! Stay safe always, Leah

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Personnel et service
1 day stay
There was blood stain inside the pillow case and the bed sheet was dirty. The staff was friendly and service was good.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Leah le 27 avr. 2020
Dear Michael, Thank you so much for taking the time to write this review! We're really happy to hear all the compliments you have for us. This really means a lot! However, we want to apologize for the inconvenience you've experienced during this stay. Please be assured that this has been shared with our team to be taken into account for our further improvement. Obsession with providing an outstanding customer experience at the lowest prices is what sets ZEN apart from most budget hotels. We hope you book with us again! Best Regards, Leah

8/10 Bien

Reina Mae

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was accessible for public transport. What I don't like was, you can hear noise "guests shouting" from outside of our room.My son did not enjoy with the fishes and get sad because the next day, it died due to heavy chlorinated water.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Leah le 28 avr. 2020
Dear ZEN Guest, Thank you for writing this feedback and for bringing this to our attention. We sincerely apologize if you've had an unpleasant stay with us. This isn't our signature ZEN experience. Please be assured that this feedback won't go unnoticed and that our team had investigated this to make sure the necessary actions are taken. We hope you can give us another chance and stay with us again to be able to serve you our best! Kindest Regards, Leah

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Not worth it
The room and pool was ok, but the restaurant was terrible, both breakfast”buffe” and A la carte, undercooked food, missing like half of the ingredients in one dish, brown fruit and a staff of young guys who didn’t seem to think this was anything wrong..
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Leah le 28 avr. 2020
Dear ZEN Guest, Thank you so much for taking the time to write this review! We're really happy to hear all the compliments you have for us. This really means a lot! However, we want to apologize for the inconvenience you've experienced during this stay. Please be assured that this has been shared with our team to be taken into account for our further improvement. Obsession with providing an outstanding customer experience at the lowest prices is what sets ZEN apart from most budget hotels. We hope you book with us again! Best Regards, Leah

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom fixtures broken, and unsafe stairs and railing
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Bea le 29 déc. 2019
Dear ZEN Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay. We apologize that the room you stay was not in the best condition, as that is not our usual ZEN experience. To maintain the satisfaction of our guest, we regularly audit every room and provide deep cleaning services, fulfill amenities and facilities when needed. Our auditors will visit the property this week and take necessary measures to ensure this doesn’t happen again. Hope to see you soon for a better memories to share. Best regards, Bea

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Confort de la chambre
The waiter spilled coffee on me because he was too lazy to switch places to put the food down on the proper area of the table. The hallway is wet from the swimmers from the ground floor. Some of the equipment is faulty. The aircon was hard to figure out. The food was amazing though.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Bea le 29 déc. 2019
Dear ZEN Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay. We are sorry to know that you didn't like your stay with us this time; we can assure you that we are continuously working on improving our customer experience and your feedback is helping us and we will re-audit the property within the next 2 weeks to make sure everything is good for our customers' comfort. Best regards, Bea

2/10 Horrible

John, toronto

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
too much charges and too noisy with the roosters at the back
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear John, Thank you for sparing the time to review your stay. We are very alarmed to hear about your experience. Please be assured that this has not happened before. We are truly sorry for the inconvenience, we will investigate this matter with our team and manager. If you find it possible, please send us what happened in details to our email regarding of some chargers during your stay and It is unfortunate that the noise affected your stay but we can assure you that we have taken this into account for further improvement. Best regards, Bea

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is so cool
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear Christine, Thank you for choosing The Selah Garden. We really appreciate that you took the time to send valuable comments about your stay at our hotel. Your willingness to share your thoughts is appreciated as we strive to improve with each and every stay. Best regards, Bea

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The view was great and having 8 bed in one room was awesome plus the staffing was great.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Bea le 6 déc. 2019
Dear ZEN Guest, Thank you very much for such a positive feedback! We’re very happy to hear that you enjoyed your stay and satisfied in our services. As the top rated budget hotel in Asia, we pride ourselves in providing the best value of money for your stays. Best regards, Bea

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It may not be due to the hotel, but it seemed to have a party with a large number of people in the rooms next to each other until morning, so I could not sleep at all due to too much noise. I stayed at a local hotel many times, but it was the worst stay. In addition, connection of wi-fi is bad and seems to be not hotel used for business.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Review Management Associate-Bea le 7 nov. 2019
Dear ZEN Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay. We're sorry to know that the experience of staying with us was overshadowed by the noises near beside your room. Also, the wifi is not in the good condition. Please be assured that we have shared this review with our respective team to be taken into further action. Best regards, Bea

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The things I didn't like about the hotel were the mosquitoes, but it was understandable because it was a garden hotel, and the limited butter lmao. Staff were great. Very cheerful and helpful. Even got us a ride to MOA and to the airport without booking a Grab. Will definitely stay here again.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Review Management Associate-Bea le 7 nov. 2019
Dear ZEN Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay. we are very sorry for what you experience during your stay with us. Please be assure that we always spray the rooms with mosquito repellent upon preparing the room, should you need more please do not hesitate to ask our staff. Best regards, Bea

6/10 Satisfaisant

Elias

Séjour de 2 nuits en octobre 2019

2/10 Horrible

Jayden

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expectations versus reality on the said on this property. We are not satisfied on this hotel. Poor services. Its so shameful that on their advertising its not real. No hot shower nothing at all in room, although in advertisements a lot of compliments that’s indicated. Once we checked inn its really boring room. All stuff running away when it comes to complaining . Wasteing time staying here. They dont even answer phone calls . Very un etiquettes stuff.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Quality Management Operations-Associate-Bea le 24 oct. 2019
Dear Jayden, Thank you very much for taking the time to review your stay. We can assure you that we are already working on uploading more pictures on our page to make sure our future guests are aware of the room's condition.Despite this, we hope to be able to welcome you back and provide you with better experience. Best regards, Bea

8/10 Bien

Gabe

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Miles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We're in family group and got a dorm room for 10 person. It's really small for us and we don't have private bathroom. Parking is so tight. The food 's great. And so relaxing to have a pool there too. The staff are very helpful.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

4/10 Médiocre

Heebum

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
서비스는좋네요
숙소가 좀지져분하네요
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2019

2/10 Horrible

Lyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I only like the restaurant ambiance but our room was terrible especially the bathroom really small and smell so bad
Séjour de 2 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en juillet 2019