Chambre Exécutive | Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa

2 out of 5
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa
4493 Valenzuela St., Sta. Mesa, Manila, Manila

Avis

4,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 17." "

5,0/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

4,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

ALAIN

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pour touriste très pauvre (comme moi)
Bonjour, C'est un hôtel de passes très bruyant, certes pas cher pour Manille mais vraiment en très bas de gamme... le wifi ne fonctionne que rarement dans la chambre... pas d'eau chaude... etc

8/10 Bien

Darren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
it was very close to our family in Sta Mesa, Staff is extremely kind and friendly.
Séjour de 3 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Frank

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helpful staff.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pluming is leaking, ive been transferred to another room after the leak and the room is so dirty, this is a quarantine facility however they are still accepting short hours
Séjour de 10 nuits en mai 2021

6/10 Satisfaisant

Bogs, ABQ, NM

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
It is accessible to my home. Also, they serve cheap and delicious meal.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

2/10 Horrible

Benny

Séjour de 2 nuits en juillet 2020

4/10 Médiocre

Jobert

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad...toilet clog...internet sucks..slower that prepapid
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

Pavel

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Joel le 16 févr. 2019
Sir/Madam Thank you for your comments. I apologize for the experience that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see. Inquiries were made with regards to your stay, that is, from the moment you came until you check out. If it is convenient, we are encouraging you to stay again with us, experience our service with the heart and furthermore to discuss of your experience with us last February 11, 2019 so that we might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best Regards, Joel L.Marquez –Shift Operation Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2018

4/10 Médiocre

Toshiyuki

Les points faibles : Propreté
Not recommended to except those look for the cheapest.
Séjour de 3 nuits en mai 2018

4/10 Médiocre

hisaya, Tokyo

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
申し訳ありませんが二度と利用しません。
初日に用意された部屋がトイレの水が流れず。 翌日部屋を変えて欲しいとお願いして変更された部屋はシャワーの水がほとんど出ず。 でした。
Séjour de 4 nuits en avril 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room is really excellent but the lighting in room is poor apart from that room is awesome
Séjour de 1 nuit en mars 2018

8/10 Bien

Jayson, USA

Les points forts : Personnel et service
My Stay at Halina Hotel on November 4, 2017
The best thing is the hot shower and the aircon, the staff are great! Now the cleanliness leaves to be said. The area around the bed needs thorough cleaning, the sheets smelled clean but they weren't. The grout in the bathroom between the tiles has black molds. But overall my experience was good and the front desk was great.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

2/10 Horrible

George, Sydney , Australia

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don't be fooled by the internet photos
Stay 14th Jan - 19th Jan 2017 . no lift 3 flights of stairs , building / rooms are disgusting ! ceiling is falling in , floors torn up and dirty . old furniture , air con from the 70's and noisy . bed and sheets dirty , bathroom is horrible . no hot shower or water . morning staff plays music loud in the hall ways , hotel food in kitchen is dirty so we didn't order from there . I mean does the cleaning staff actually know the meaning of cleaning thoroughly ? Overall this Hotel needs full renovations and a massive clean up by the owners or the person who is leasing this business as it seems NOBODY CARES !! its absolutely disgusting !!! do yourself and the people you are traveling with and find somewhere else to stay !
dirty bathroom

2/10 Horrible

Dolores

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
T'was bad. Booking company was not aware that rooms labeled as non smoking was thick with cigarette odor. Please check hotels/ inns that you promote.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was nice to stay there
None

2/10 Horrible

Jamie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre